БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАНТЫС ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕРІ
Презентация қосу
Шырынбекова М.М
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН
СЫНЫПТАНТЫС ТӘРБИЕЛІК
ЖҰМЫСТАРДЫ ӨТКІЗУ
ӘДІСТЕРІ.
Жұмыстың мақсаты: Оқушылардың
ойлау қабілетін пәннен алған теориялық
білімін іс жүзінде
қолдану,білімін,біліктілігін,іскерлігін,
дағдысын жан- жақты қалыптастыру.
Жұмыстың міндеттері:
Пәннің басты міндеті- сыныптан тыс
жұмыстарды жандандыру,оны жаңа
мазмұнмен байытып,тиімді өткізу.
Сабақ үстінде қолданылатын жаңа-әдіс
тәсілдердің тиімділігін зерттеу
Жұмыстың өзектілігі.
Сыныптан тыс тәрбиелік жұмыстар әдетте
ұйымдастыру мәселелерін шешуден
басталады.Биология пәнінен сыныптан тыс
тәрбиелік жұмыстарды қызықты және
оқушылардың қызығушылықтарын дамыту
арқылы ойлау,танымдық қабілеттіліктерін одан
әрі толықтырып жетілдіруге мүмкіндік беру.Ал
онда өткізілетін сыныптан тыс тәрбиелік
жұмыстарды қалай қызықты да мазмұнды
етуге,биологияға арналған шараларға
дайындауға және оны өткізеуге оқушыларды
қалай көбірек тартуға болады? Міне, бұл жерде
мұғалім ынта көрсете білуі керек.
Сыныптан тыс жұмыстарды
ұйымдастыру.
Жоспар жасағанда мұғалім мына
мәселелерге ерекше көңіл бөлу керек:
үйірме жұмыстарында және жас
натуралистермен жеке жұмыс үстінде
қандай істер атқара алады;
бақылау үшін қандай объектілер
таңдаған дұрыс;қарапайым
тәжірибелер қою үшін қайсысын алған
жөн;
биологиялық кештер немесе басқа да
көпшілік жұмыс шараларын қалай
жақсы ұйымдастырып,өткізу қажеттігін
ойластыру тиіс.
Оқу тәрбие жұмысының сыныптан тыс
формасы:
Топта өткізілетін сабақтар ,
Жаппай өткізілетін шаралар ,
Жеке өткізілетін сабақтар,
Жас натуралистер үйірмесінде ,
Биологиялық кештер,конференциялар,
Табиғатта фенелогиялық бақылау жасау,
Табиғатта Натуралистік науқандар:Құс
күні,Орман апталығы,т.б.
Тірі табиғат жүйесінде және оқу тәжірибе
учаскесінде тәжірибелер қою,
Егіншілер,малшылар,т.б звеносындаКөгілдір
және «Жасыл» патрульдер т.б операциялары,
Кластан тыс оқылатын биологиялық
әдебиеттер,т.б.
Биология пәнінен жүргізілетін
сыныптан тыс тәжірбиелік жұмыстар.
Жалпы биологиялық сынаптан тыс жұмысқа юнаттар
үйірмесіне аз ғана оқушыларды тарта отырып,оқытушы
оқушылар ұжымы мен жалпы жұмыс
өткізеді.Мысал,кинофильмдер көрсету арқылы лекция
және демонстрациялық сабақтар өткізу,табиғатта
немесе басқа өндіріс орындарында,көрмеге саяхаттар
жасау,ғылыми кештер және конференциялар
өткізу.Оқушылардың өнер-шеберлік көрмесін
ұйымдастыру,әртүрлі тематикалық кештер
ұйымдастыру «Алтын күз», «Бақ аптасы», «Құсытар
күні» газеттер мен альбомдардың көрмесін
ұйымдастыру,т.б.Жекелеп жүргізілетін сыныптан тыс
жұмыстарға жататындар:тірі табиғат бұрышында
істелетін жұмыс,оқу тәжірибе участогінде істелетін
жұмыс,табиғатта істелетін жұмыс және сыныптан тыс
әдебиеттерді оқу.
Тәжірбиелік жұмыстың бір бөлімі;
Мектеп практикансында кеңінен
пайдаланып жүрген сыныптан тыс
жұмыстардың бір түрі –
биологиялық кеш.Осы арқылы
оқушылар алдында биология
ғылымының жетістіктерін және
ауыл шаруашылығы практикасын
кеңінен ашуға мүмкіндік бере
алады.Ұйымдастырған сабақтан тыс
жұмыстар мен сабақтар бірін-бір
толықтырып,дамытып отыруы
қажет.
Биологиялық ойындар өткізу
Биологиядан сыныптан тыс
жұмыстарды жүргізгенде танымдық
құштарлықты дамытуда биологиялық
ойындардың маңызы өте зор.Олар назар
салуға, көргенін есте сақтауға,есту, иіс
сезімін
дамытуға,сөйтіп,қоршаған табиғатты
бар ықыласымен толық қабылдауға
мүмкіндік береді.Қазіргі кезде әрбір
мұғалімнің мақсыты-сабақ сапасын
көтеру,түрлерін жетілдіру,оқушылардың
қызығушылығын арттыру.
Танымжорықтың маңызы.
Биология сабағы тек сыныпта қана өтіп
қоймай,сонымен қатар лабораторияда, мұражайларда,
табиғат аясында және экскурсияда,аулылшаруашылық
және егін алқаптарында да өтуге болады.
Педагогика саласында экскурсияның орны ерекше.
Біріншіден-өте кең ауқымды сапалы,білімді
маңызды.Танымжорық бағдарламаның нақты
материалын дайындауға,сыныпта үйренуге және кең
ауқымды жұмыс дайындауға мүмкіндік
жасайды.Экскурсия өлкетану жұмысының белгілі
саласы болып саналады және педагогика саласының
маңызды бөлімі.Биология пәнінің мұғалімінің
жоспарының бір бөлімін осы танымжорық саласы алып
отыр.
Екіншіден-танымжорық оқушыларды табиғатпен
жақынырақ танысуға мүмкіндік береді.
Cыныптан тыс жұмыстарды өткізу әдістері.
Биологиялық ойындарды өткізу әдістері.
«Кім жылдам» ойын әдісі.
Ойын шарты бойынша әртүрлі жемістер беріледі.Оқушылар
берілген сұрақтарға жауап беріп,жемістерді жылдам тақтаға
жапсырады.Екі топ оқушылары жарысып,қай топ көп жеміс
жинаса,сол топ жеңіске жетеді.Мысалы:
•Көбею мүшелеріне не жатады?
•Гүлдің негізігі бөлімдерін атаңыздар?
•Қос жынысты деп қандай гүлдерді айтады?
•Гүл формуласы қалай белгіленеді? т.б. осындай көптеген
тапсырмалар арқылы жарыстар өткізуге болады.
«Кім жылдам» ойынын өткізу әдісінің басты мәні екі топ сұраққа
жауап беру барысында өзара сайысқа немесе бәсекеге түсе
отырып бұрын,тез жауап беруге тырысады.Бұл жердегі басты
мақсат топтардың ішінде біріге ойласып,бір-бірінің білмегенін
екіншісі дұрыс тауып жауап беру оқушыларды уақытша болса да
бірлікке,ұйымшылдыққа тәрбиелейді
Танымжорықты өткізу.
Сабақтан тыс уақыттарды оқушыларды
экскурсияға жиі шығарып тұрған
жөн.Танымжорық
-әлеуметтік,этикалық,эстетикалық,дене
шынықтыру,еңбек баулу,сабақта өтілетін
материалдарды пысықтауда,дамытуда үлкен
рөль атқарып,экологиялық және өлкетанулық
тәрбие беред.Экскурсия кезінде сабақтан тыс
уақытта мектеп бағдарламасына байланысты
жұмыстарды ұйымдастыру өз алдына жеке
қаралу тиісті және табиғи ортада байқау
жұмыстары,табиғат объектілеріне бақылау
ұймдастырылуы тиімді,әрі жақсы нәтиже
береді.
Осындай мақсатпен Алматы қаласы №161
Ж.Жабаев атындағы көпсалалы мектеп
гимназиясының 7"а" сынып
оқушыларының қатысуымен танымжорық
өткізуді ұйымдастырдым.”Биологиялық
мұражай”
«Ботаникалық бақ»
Алматы қаласы №161 Ж.Жабаев атындағы көпсалалы мектеп
гимназиясының 7 "а" сынып оқушыларына сыныптан тыс тәрбие
сағатын өткіздім,соның нәтижесінде мынандай тәрбие сағаты
жоспарларын ұйымдастырдым.
«СПИД» - ХХІ ғасыр дерті.
СПИД–3түрлі
жолмен жұғады:
Анадан балаға
ЖИТС- таратуда ЖИТС- ауруының
Жыныстық қатынас екінші орын алатын белгілерін қаннан
жол,вирустың антидене іздеу
арқылы жұғады.
ластанған шприц арқылы табуға
,қан арқылы берілуі. болады.
Зерттеу барысындағы нәтиже бойынша:
СПИД-тің таралуы жасөспірімдер мен жастар
ұстанатын қауіпті тәртіп нәтижесі,бұл жағдай
қауіпсіз тәртіп бойынша оларда ақпараттың
жоғына байланысты. Оқу әдістемелік
ұсынымдар оқытушыларға оқушылар
арасындағы алдын-ала жұмыстарын
жүргізуде көмек көрсетеді.
Зерттеу барысындағы, нәтиже бойынша
қатысқан оқушылар саны.
ҚОРЫТЫНДЫ.
Оқыту - білім берудің негізгі жолы
болып табылады.Тәрбие негізін
қалайтын оқушылардың білімін
кеңейтіп,өз қабілетін танып білуге үлес
қосатын оқытудың түрі -осы сыныптан
тыс оқыту болып саналады.
Сыныптан тыс оқыту - мұғалімнің
ұйымдастыру шеберлігімен іске
асады.Сонымен қатар сыныптан тыс
оқыту әртүрлі жұмыстар арқылы
жүзеге асады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz