Жыраулар поэзиясы және ұлттық идея: сабақтың оқу-әдістемелік жоспары


Slide 1

Сабақтың тақырыбы:

Жыраулар поэзиясы

Slide 2

Арғымаққа міндім деп

Артқы топтан адаспа!

Күніңде өзім болдым деп

Кеңпейілге таласпа!

Артық үшін айтысып,

Достарыңмен санаспа!

Ғылымым жұрттан асты деп

Кеңессіз сөз бастама!

Жеңемін деп біреуді

Өтірік сөзбен қостама!

Сабақтың эпиграфы:

Slide 3

Сабағымыздың жоспары

«Кім көп білді»

сұрақ-жауап кезеңі

2. Үй тапсырмасын тексеру

(Оқушылар өздік жұмыстарын қорғау)

3- «Жыраулар поэзиясындағы ұлттық идея»

баяндама оқу

4. Сабақты бекіту тапсырмалары

5. Сабақты қорытындылау

6. Бағалау, әсерлерін жеткізу

7. Үйге тапсырма

Slide 4

Кім көп білді?

I - кезең

(Сұрақтарға жауап беру)

Slide 5

1. Ежелгі дәуір әдебиеті өкілдеріне тоқталайық

2. Күлтегін жырлары туралы не білеміз

3. Орхон ескерткішін не себепті ерлік жыры дейміз

4. «Қорқыт ата кітабының» тәрбиелік мәні туралы не білеміз

5. Шығармаларында имандылық тақырыбына көп тоқталған кім

Slide 6

Үй тапсырмасын тексеру

II - кезең

Slide 7

III -кезең

Жыраулар поэзиясындағы

Ұлттық идея

Slide 8 Slide 9 Slide 10

Жыраулар поэзиясының өкілдері кім болып табылады

Жыраулар поэзиясының негізгі тақырыптары

Жыраулар поэзиясының өкілдері мен кейінгі тұлғалар арасындағы байланыстар қандай

Тапсырма

Slide 11

Қима

қағаздармен

жұмыс

2

Slide 12

Үн таспадан

толғаулар тыңдау

3

Slide 13

4

Slide 14

5

«Мадақ жыры», «Алаң да, алаң, алаң жұрт», «Қайран менің Еділім».

Тілек», «Жиырма деген», «Ай, Абылай, Абылай», «Кәрілік туралы», «Жар басына қонбаңыз»

«Құйрығы жоқ жалы жоқ», «Еділ бол да, Жайық бол», «Ай, хан», «Таза мінсіз асыл тас», «Бұл заманда не ғаріп?”

Кімнің

шығармасы?

Slide 15

“Рухани үндестік”

6

Slide 16 Slide 17

● 1. Асан қайғы Желмаясын мініп, кең байтақ қазақ жерін түгел аралаған. «Жерұйық» жерді іздеген, ну орман мен шалғынды жерге халықты қоныстандырсам деп армандаған. Сондықтан Шоқан Уәлиханов оны «Көшпенділер философы» деп атаған.

● 2. Қазтуған өз жырларында халықты ерлікке, бірлікке, адамгершілікке шақырып, ақыл айтқан, батыр, ел басқарған би болған. Адамгершілігі күшті үлкендердің айтқанын тыңдасақ, бізден батыр да, би де шығады деп сенемін.

● 3. «Ұрпақтарым, атаң мен әжеңді сыйла! Өзіңе дейінгіні құрметтесең, өзіңнен кейінгілер сені құрметтейді» деп Бұқар жырау айтқандай ата-ананы, сыйлаңдар, үлкендерді құрметтеп, кішіге қамқор болайық

Ұлы адамдардың стратегиясы:

Slide 18

Үйге тапсырма:

«Жырауларым-мәңгілік жасай бергін»

тақырыбында ойтолғау жазу

Асан қайғы, Қазтуған үзінді жаттау

Slide 19

Сабақтан алған әсерім

Бағалау

Slide 20

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Жыраулар поэзиясы: тарихы, мазмұны және негізгі өкілдері
Жыраулар поэзиясы: жанры, тарихи дамуы және негізгі өкілдері
Қазақ хандығы мен Абылай хан: сабақтың оқу-әдістемелік жоспары
Паскаль тіліндегі басқару операторлары бойынша аралас сабақтың оқу-әдістемелік жоспары
Мұқағали Мақатаевтың поэзиясы: негізгі идеялар мен оқу-әдістемелік сабақ жоспары
Жыраулар поэзиясы: кезеңі, негізгі өкілдері және Бұқар мен Шал ақынның шығармашылығы
Астана туралы аралас сабақтың әдістемелік жоспары
Судың химиялық қасиеттері мен табиғаттағы айналымы: қорытынды сабақтың оқу-әдістемелік жоспары
Ұлттық идея: құрамдас бөліктері және Қазақстандағы маңызы
Бұқар Қалқаманұлы және жыраулар поэзиясы: XVIII ғасыр, Абылай дәуірі және Тілек толғауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz