Іскерлік ортада сөйлеу мәдениеті


Slide 1

Іскерлік ортада сөйлеу мәдениеті

Slide 2

Ресми іскерлік қатынас

жазбаша

ауызша

Slide 3

Р. і. қ тілінің жазбаша түрі

Р. і. қ. құжаттардың:

а) тілдік емес жақтары

ә) тілдік жақтары

б) сөз әдебіне қатысты жақтары бар

Slide 4

Тілдік емес жақтары

Әрбір құжат белгілі бір стандарттқа байланысты жазылады

Slide 5

Тілдік жақтары

Тілдік құралдары ресми реңкте болады;

Сезім күйге байланысты сөз, тұрмыстық мазмұндағы сөздің қолданылу мүмкіндігі тым шектеулі;

Сөйлемдері тиянақты, баяндауышы көбінесе баяндау, бұйыру, үндеу ыңғайында болады;

Баяндауышы ырықсыз етіс түрінде болады;

Белгілі бір ортақ атауды айқындап тұратын сөздер жиі қолданылады;

Slide 6

Сөз әдебіне қатысты жақтары

Марапат, мадақ, кемсіту, қорлау т. б. мазмұндағы сөздердің қолданылуы тым шектеулі;

Адресаттың аты-жөнімен, атақ-дәрежесімен қоса мырза, ханым, бике сөздері қолданылады

Егер адресаттың құрметті атақтары мен дәрежелері болса, оларды атап көрсету этикеттік нормаға лайық

Slide 7

Р. с. Қ. Тілінің ауызша түрі

Р. і. қ. сөздің

а) тілдік

ә) тілдік емес

б) сөз әдебіне қатысты тұстары болады

Slide 8

Тілдік емес жақтары

Сөз әрқашан сөйлеу жағдаятына лайық болу керек;

Адам іскерлік әңгімеде өзінің қабілетін, біліктілігін, мәселеден жан-жақты хабардар екенін артық мақтанға бой алдырмай таныта білу керек;

Негізгі мәселені бастамас бұрын мәселенің қазіргі жағдайымен таныстыру, фактілермен, нақты деректермен сөйлеу керек

Slide 9

Тілдік жағы

Тілдік норманы сақтау;

Сөзді айтылу нормасы

бойынша қолдану;

Мақал-мәтел, қанатты сөз

Айшықты теңеулерді орынсыз

қолданбау;

Өзі жете түсінбейтін сөздерді

қолданбау;

Терминдерді орнымен

қолдану;

Slide 10

Сөз әдебіне қатысты жағы

Бейтарап реңкте қолданылатын сәлемдесу, қоштасу, құттықтау, көңіл айту, өтіну этикеттік мазмұндағы сөздерді де қолдануға болады;

Сыпайылық нормаларын ұстану керек;

Көңіл-күйге байланысты сөздерді қолданудың өзіндік орны болады;

Slide 11
Ұқсас жұмыстар
Іскерлік қарым – қатынас мәдениеті
Іскерлік қарым - қатынаста ескерілетін басты қағида
Қарым-қатынас стилдері Ресми,бейресми стиль
СӨЗДІҢ ФУНКЦИОНАЛД
Іскерлік қарым - қатынастағы сөйлеу мәдениеті
Бизнес мәдениеті
ІСКЕРЛІК ЭТИКЕТТЕГІ СӨЗ
Болашақ кәсіби мамандардың коммуникативтік құзыреттілігі қалыптастыру - оқу үдерісін оқытудың интерактивті әдістері мен технологиялары негізінде ұйымдастыру
ІСКЕРЛІК ҚАРЫМ - ҚАТЫНАС
Қарым - қатынастың жақтарын ата
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz