Менің туризм мамандығын таңдау себебім және болашақта Қазақстандағы туризмді дамыту үшін қосатын үлесім




Презентация қосу
Вставка рисунка
Менің туризм мамандығын таңдау себебім
және болашақта Қазақстандағы туризмді
hhhhhhhjgvfg
дамыту үшін қосатын үлесім.
Менің әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетіне түскенге
дейінгі өміріме қысқаша шолу.
Мен Байтаулова Альбина Маратқызы 2008-2009 оқу жылында Алматы облысы, Еңбекшіқазақ
ауданы, Есік қаласы, Р.Тоқатаев атындағы орта мектептің 11-сыныбында оқыдым, әрбір 11-
сынып оқушысы сияқты ҰБТ-ке дайындалдым. Біз 8 маусым күні “Бісміллә” деп тест кітапшасын
ашып, ҰБТ тапсырдық. 8 маусым мен үшін өмірімдегі ең бір ауыр күндердің бірі болды. Себебі, бұл
күні менің тағдырым бір Алланың қолында болды. Мен ҰБТ-дан шыққаннан кейін ата-анаммен
үйге бардым, үйде қатты толқығандықтан көңілім босап, өз-өзімнен жылаумен болдым. Бір
уақытта өзімді тоқтатып, Алланың жазғаны болар деп, төсекке жатып ұйықтап қалдым. Інім
Әлібек сағат кешкі 5-те мені оятып, сүйінші Альбина, сен ата-анаң мен мұғалімдеріңнің үмітін
ақтадың, сен енді "Алтын белгі иегерісің" деп құттықтап, менің ҰБТ-дан 111балл жинағанымды
айтты. ҰБТ-дан кейін менің бойымнан бір ауыр жүк түскендей болды, себебі осы ҰБТ менің 11
жылғы еңбегімнің жемісті нәтижесінің көрінісі. 17 маусым күні сағат 9-да біз Талдықорғанға
шықтық. Күні бойы Талдықорғанның табиғатымен таныстық, көрікті жерлерін араладық. 18
маусым күні кешкі 5-те "Алтын белгілерді иелеріне" салтанатты түрде тапсыру кеші өтті.
"Алтын белгіні" облыс әкімі Серік Үмбетов тапсырды. Осы кеште мен өзімді өмірдегі ең
бақытты адам сезіндім. Енді мен қай мамандықты таңдаймын деп ойлануда жүрдім. Себебі,
адам мамандық таңдау үшін сол мамандыққа деген зор ынтасы, қызығушылық болу керек., тек
сонда ғана адам өмірде бір жетістіктерге жетеді. Әр адам өз өмірін бақытты етуге
тырысады, менің ойымша ол тікелей өз мамандығына байланысты. Менің туризм мамандығын
таңдау себебім, туризм – өте қызықты мамандық, туризм сферасында жұмыс істеу арқылы
мен басқа елге сапар шегіп қана қоймай, сонымен бірге ол елдің тарихы, мәдениеті, діні, тілі,
менталитетімен таныса аламын, өз білімімді тереңдете түсемін. Ойланып,
туысқандарыммен кеңестеніп, мен өз құжатымды ҚазҰУ-не тапсырдым. 11-тамыз күні "Егемен
Қазақстан" газетінен өзімнің туризм мамандығына түскенімді көрдім, мен өте қатты қуандым.
Туризм – басты феномен, оның потенциалы,
басты әлеуметтік мақсаты адам өмірін
ұзарту және сапасын жақсарту. Қазіргі
туризмнің феномені – адамға қоршаған
ортаның көзбен көру арқылы танымын
кеңейтуге мүмкіншілік жасау, туристік
саяхатқа шығушылардың санын арттыру.
Туризм- әлемдегі экономиканың төртінші
саласы болып табылады, бұл салада
миллиондаған адам қызмет етеді. Мен
болашақта сол адамдардың бірі болғым
келеді. Қазақстандағы туризмді дамыту
үшін өз үлесімді қосқым келеді. Өз
мақсатыма жету үшін мен алдыма мақсат
қойдым, ол ең алдымен бакалавриатты
“Қызыл дипломға” бітіріп, магистратурада
өз білімімді шыңдау. Өз мамандығым
бойынша еліме адал қызмет ету. Қазір
“Қазақстан индустриясындағы ұлттық
Ұлттық жарнаманың
маңызы туралы
Қазақстанда жарнама туралы ғылымның тарихы
тым алысқа кетпейді. Ғылыми жобада ең
алдымен жарнама дегеннің пайда болуы,
функциялары, түрлері, тарихы туралы және
Қазақстан Республикасыңдағы туристік саяхат
пен туристік ұлттық жарнама жөнінде
зерттеулер жазылды. Қазақстандағы нарықтық
экономика мен жарнама бір уақытта пайда
болды деуге болады. Жарнама - өмірдің аса
маңызды саласы. Жарнама — ақпарат береді,
үйретеді, сауда көзі, пайда көзі. Жарнама —
қазақтың табиғи тілдік ортасын кеңейтіп,
нығайтатын, байытатын бұқаралық ақпарат
арнасы. Жарнамалар ең алдымен сауда
тарапына қызмет жасап, сауда мекемелері мен
базарларда пайда болды. Бүгін жарнама өз
жұмысын жан-жақты жетілдірген сала болып
қалыптасты деуге болады.
Қазіргі өмір талабына сай халықаралық туризм
мен мемлекетімізге деген туристік сұранысты
ұлттық жарнама ретінде әйгілеп, күн сайын
өсіре түсуге болады.
Жұмысымның мақсаты. Жалпы туризмнің пайда болған
тарихымен танысып, заманға сай өзгеруіне, туризм
индустриясының экономикаға тигізетін әсерін зерттеп,
туристік жарнаманың әлеуметтік қызметін анықтап,
қазақ елінің ұлттық мәдени мұрасының
құндылықтарын, табиғат әсемдігін таныту үшін
шетелдерге таныстырудың бірден-бір көзі ұлттық
жарнама екенін, жарнама ұғымына түсінік бере отырып,
оның туристік кәсіпорыңдарындағы өзекті
мәселелердің бірі екенін сипаттау.
Ғылыми болжам. Осы таңда Қазақстанның туризм
иңдустриясына дұрыс көзқараспен қарау, көне
ескерткіштерді, діни орталықтарды, ұлттық салт-
дәстүрді, әсем, шипалы табиғатын экологиялық тұрғыда
таза мәдени орындарға айналған жерлерді аялап
қорғауды ұлттық жарнама арқылы насихаттау және
туристік фирмаларда жарнаманың атқаратын рөлін,
келешекте туризмнің шетелдермен бәсекелестікке
қабілеттілігін көрсетудің маңызы зор. Туризм біздің
елдің саясаттық, әлеуметтік, экономикалық,
экологиялық және мәдениеттік қайта құбылуына әсер
ететін факторлардың бірі.
Қазақстанда туризмнің жылдам даму жолдары ұсынылды: Қазақстан
Республикасында туристік бизнесті мемлекеттік басқару, туризм
индустриясыңда маркетингтік қызметті жетілдіру және Қазақстанның
туристік фирмаларының жарнамалық қызметін жақсарту. Осы мақсатта
жазылған ғылыми жоба жалпы туризмдегі жарнама маркетингтік
жұмыстарын болашақта туристік фирмаларда ұсыныс ретінде туризмнің
этножарнама мәселелеріне тереңірек көңіл аудару керек. Сондай-ақ,
ішкі туризмді дамыту мәселелерін жандандыру және түрлендіру іс-
әрекеттерін кеңінен қолға алған жағдайда фирма деңгейі көтерілетіні
сөзсіз.
Менің зерттеуімде: туризм индустриясын дамытуда ұлттық
жарнаманың маңызы өте зор; әртүрлі жарнамалар арқылы
Қазақстанның ұлттық мәдениеті мен салт-дәстүрін шетелдерге паш ету.
Алга қойылган мақсаттарды шешу әдістері мен жолдары.
Туристік қызметке жасалған талдау көптеген турфирмалардың сыртқа
шығу туризмімен айналысатындығын көрсетті, ал бұл, бірінші кезекте,
Қазақстаннан капиталдың жылыстауына әкеп соғады. Екінші кезекте,
шоптуризм еліміздің бюджетіне кері әсер етеді.
Бүкіл өркениетті дүние негізгі туристер ағынын өздеріне тартуға
ұмтылуда, себебі, туризм мемлекет бюджетінің кіріс бөлігін
толықтырудың маңызды көздерінің бірі болып табылады. Сондықтан,
Қазақстанға шетелдік туристер ағынын көбейту қажет. Осы мәселеге
жан-жақты және кешенді түрде қарауымыз қажет. Осы мақсатта
туристік ұйымдардың қызметін, көлік құралдарының, кадрлік
қамтамасыз етудің жай-күйіне байланысты туризмді дамытуға қайта
бағдарлама жасау қажет. Туризм дамуына байланысты сұрақтарды
Мен
болашақт
а осылай,
Мен болашақта
бір компанияда
отырамын деген
ойдамын. Ал сол
ойымды жүзеге асыру
үшін мен көп еңбек
етіп, Қазақстандағы
туризм саласын
дамыту үшін қолымнан
келгеннің бәрін
жасаймын.
Мақсаттар мен
міңдеттерге сәйкес
туристік саланы
дамытудың мынаңдай
негізгі бағыттары
белгіленді:
Туристік қызметті
мемлекеттік реттеу.
Туризм инфрақұрылымын
дамыту.
Маркетинг стратегиясын
әзірлеу.
Қазақстанның туристік
бейнесін қалыптастыру.
Туристердің қауіпсіздігін
қамтамасыз ету.
Кадрларды даярлау мен
ғылыми қамтамасыз ету.
Туристік қызметті
дамытуда негізгі рөлді
ұлттық жарнамаға беру.
Назарларыңыз
ға көп
рахмет!!!!!

Ұқсас жұмыстар
Менің Туризм мамандығын таңдау себебім
ТУРИЗМ МАМАНДЫҒЫН ТАҢДАҒАН СЕБЕБІМ
Туризм мамандығы
Белсенді және белсенді емес туризм
Қазақстандағы экотуризмді талдау
Қазақстандағы ішкі туризмнің қазіргі даму жағдайы
Туризмнің негізгі түрлері
Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы басқару психологиясы
Қазақстанның туризм географиясы
Экологиялық туризмнің негізгі түрлері халықаралық туризмнен онша ерекшеленбейді, тек теңіз шығымдылығының жоқтығынан басқа
Пәндер