Жоғарғы сынып оқушыларының тәрбиелік деңгейін анықтау




Презентация қосу
Жоғарғы сынып оқушыларының тәрбиелік
деңгейін анықтау

қабылдаған

Орындаған

Әлеуме

Алматы қаласы
Тәрбиелік міндеттер:
-Азаматтық қоғам мен құқықтық мемлекет туралы
бастапқы түсініктерін қалыптастыру;

-адамдардың қоғамдағы жүріс-тұрыс ережелері не үшін
қажет екендігін түсіндіріп,оған мысал келтіре алу
қабілетін қалыптастыру;

-азаматтардың құқықтары, бостандықтары мен
конституциялық міндеттерін білу және оны күнделікті
тәжірибеде қолдана білуді қалыптастастыру;

-құқықтық, әкімшілік және қылмыстық жауапкершілік
туралы түсініктерін қалыптастыру;

-өзінің және өзіне жақын адамдардың іс-әректі үшін
жауапкершілік сезімдерін дамыту;

-өз әрекетін қоғамдағы ережелермен салыстыра білу
қабілеттілігін қалыптастыру;

-адам өмірі,денсаулығы,бостандығы және ар-ожданын
бағалау, оның құқықтарын бұзуға кері көзқарас
қалыптастыру;

-жүріс-тұрыс ережелерін бұзбауға, тәртіпті болуға
ұмтылысын қалыптастыру;
Оқушылар ережесі

Жалпыға пайдалы іс үшін
адал еңбектану мен өнімді еңбек
етуге қамдану, болашақтағы
мамандығын таңдай білу
Киім кигенде қарапайымдылық
пен ұқыптылықты сақтай білу

Колледж және топ оқушыларының
өзін - өзі басқару жұмысына араласу
Оқуды, еңбекті дұрыс
ұйымдастыру, үйірмелерде
шұғылдану
Ата – ананы, жанұяның ересек
мүшелерін құрметтеу, қарттар мен
кішелерге қамқорлық жасау
Туған өлке табиғатын сақтау,
халық мүлкін қорғау
Тәртіпті, қарапайым және кішіпейіл
болу, өзін - өзі басқару органдарының
шешімдерін орындау
Білімді, оқу біліктері мен
дағдыларын табандылықпен
игеру
Көшеде жүріп – тұру, өрттен
сақтану, суда жүзу тәртіп
ережелерін білу және қатаң сақтау

Дене шынықтырумен, спортпен
үнемі шұғылдану
Ел басымыз Н.Ә. Назарбаев өзінің
«Қазақстан болашағымыз – қоғамның
идеялық бірлігінде» атты еңбегінде
«Ұлттық мәдениетке,ана тілге еркіндік
беру, оны тәлім-тәрбие құрылымына
айналдыру, тәрбие мәселесінде
ұлттық ізгілік пен өркениетті әлемдік
имандылық үрдісінің ортақ мүддесін
жаппай сезіну және оны кірістіре
пайдалану арқылы іске асыру керек»
- деп атап өткен. Мұндай тәрбие
жұмысын әдетте мектепке дейінгі
тәрбиеден, яғни балабақшадан
бастаған дұрыс.
Тәрбие деңгейінің түрлері

Жоғары деңгей Орташа деңгей

тәрбиеліктің жақсы
тәрбиеліктің жақсы жақтары басым,
жақтары тұрақты, өзін - өзі ұйымдастыруы
өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеу қабілеті
мен реттеуі және бар, бірақ белсенділігі
белсенділігі өте жоғары аз байқалады

Төмен деңгей Өте төмен деңгей

тәрбиеліктің жақсы
адамгершілік жағынан
жақтары аздап білінеді,
тәрбиесіздігі басым,
бірақ тұрақты емес,
педагогикалық әсермен
өзін - өзі ұйымдастыруы
түзелуі өте қиын,
мен реттеуі тек
өзін - өзі ұйымдастыруы
үлкендердің ескертуімен
мен реттеуі дамыған.
жүзеге асырылады.
Тәрбие деңгейін анықтау әдістері

Қазіргі заман – педагогы – ол практикалық
психолог. Ол тәрбие мен оқытуды оқушы туралы
объективті мағлұматтар негізінде құруға
тырысады. Әрбір оқушының бойында тек өзіне
ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің,
жігері мен мінезінің ерекшеліктері болғандықтан,
әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты талап етеді.

Байқау

Әңгімелесу

Шығарма

Сұрақ – жауап

Тест жүргізу

Социограмма
Азаматтық-патриоттық,
құқықтық және
полимәдениеттік тәрбие

Рухани-адамгершілік
тәрбиесі
Интеллектуалды
мәдениетті дамыту

Кәсіби-шығармашылық
Отбасы тәрбиесі
тәрбие

Тәрбие
Тәрбие
Еңбек және жұмыстарының
жұмыстарының Өзін-өзі тану мен
экономикалық тәрбие бағыттары өзін-өзі дамыту
бағыттары қажеттілігін
(12)
(12) қалыптастыру
Дене тәрбиесі және
салауатты салтты
қалыптастыру
Әлеуметтік – мәнді
және жеке қасиеттерін
қалыптастыру.
Эстетикалық тәрбие

Коммуникативті
мәдениетті
Экологиялық тәрбие
қалыптастыру
Әдетте адамның жеке басының қасиеттері
бес жасқа дейін қалыптасады екен.
Сондықтан баланың жан-жақты қалыптасуы
үшін мектеп жасына дейінгі бүлдіршіндердің
бойына жақсы, жағымды қасиеттерді сіңіре
білу керек. Бала әр нәрсеге құмар,
қызыққыш, ол өзінің болып жатқан өзгерісті,
тамаша құбылыстарды сезінуге тырысады.
Оның жан-жақты дамып, жеке тұлға болып
тәрбиеленуіне, тілінің дамуына ең алдымен
ата-анасы міндетті.
Бала тәрбиесінің Оқушы колледжге
негізі ата – анада кешігіп
жатқанын естен қалмау үшін таңертең
уақытты балаларын
шығармау. үйден шығарып салу.

Ата – аналардың міндеті
Колледжбен және
білім беретін Жыл мезгілдерінің
мекемелермен тығыз
байланыста болу, ауа – райына
баланы сабақтан байланысты
қалдырмау. киімдерін қадағалау.

Балалардың өмірі үшін,
оқуы үшін олардың
рухани және қауіпсіз Үйде баланың үй
дамуын, адамгершілік
жағынан қалыптасуын тапсырмасын
қамтамасыз ететін орындауын
жағдайлар жасау. қадағалау.

Баланы оқулықтар
мен басқа оқу Көше ережелерін
құралдармен толық сақтауға еске
қамтамасыз ету. салып тұру.

Колледжде топ
жетекшілерімен, Колледжге мәдени
мұғалімдерімен шаралар өткізуге,
байланыс жасап, жөндеу
оқушының оқулықтармен жұмыстарына
қамтамасыз етілуін көмектесуге
ескеру.
міндетті.
Мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбиелеу мен білім беруді ұйымдастыруда
ұстанатын принциптер:
Балалардың жас ерекшеліктерін ескеру, қызығушылығына сүйену.
Тәрбие мен оқыту міндеттерін бірлікте шешу.
Баланың еркін де дербес дамуын қамтамасыз ететін табиғи, емін еркін жағдай
туғызу.
Әрекет етуге үйрету, үйренгенін бойына дағды қылып сіңіру.
Педогогикалық процесс белгілі бір құралдар мен әдістер көмегімен жүзеге
асырылады. Балабақшадағы тәрбие –қазақы ұлттық сана, ұлттық психология
қалыптасқан парасатты, адамгершілік қадір-қасиеті мол, физикалық және
моральдық жоғары белсенді жеке адамды қалыптастырып шығару процесі болып
табылады.
Ойнау, еңбек ету және оқу барысында ақыл –ой адамгершілік физикалық және көркем
тәрбие, даму процесі қатар жүреді. Бала осы кезде белгілі дәрежеде білім алады,
іскерлікке үйренеді, өзін қоршаған ортамен қарым-қатынас жасауға, қоғамдық
өмірдің әдет-дағдыларын игеруге бейімделеді.

Іс-әрекеттің осы түрлерін ғана дамыту арқылы тәрбиелеу білім беру
міндеттерін шешуге, бала дамуын дұрыс жолмен бағыттап отыруға мүмкіндік
туады. Осы аталып өткен іс-әрекеттің әрқайсысы бала дамуына өзіндік, өзіне тән
үлесін қосады. Бала өзін-өзі көрсетсе ойын, оқуда адамгершілікке тәрбиеленеді деген
сөз. Осылар арқылы біз балаларға белгілі бір тұрғыда ықпал жасай аламыз. Біз іс-
әрекеттер ойын, еңбек, оқыту өзара ұштасқан жағдайда ғана баланың жеке басын
дамытуда толық нәтижеге жете аламыз. Осыларды негізге ала отырып ата-аналар
мен тәрбиешілер баланы тәрбиелеуде ертегілер мен қойылымдардың және
сахналаудың ролінің айрықша екенін ұмытпау керек.

Сөйлесу қызметі – белсенді әрі мақсатты үрдіс.Бұл қызмет түрі
серіктестіктің болуын талап етеді, онда бірі сұрақ қойса, екіншісі жауап береді.
Мектеп жасына дейінгі мекемелердің басты мақсаты – бүлдіршіндердің диалогтық
қарым-қатынасы болып табылады. Балалар өз құрбыларымен сөйлесу арқылы сөйлеу
тілдерін дамытады. Сонымен қатар өзімен серіктесінің қимыл-қозғалысын келісу мен
бақылау дағдысы қалыптасады. Бұл жерде мен трафареттік сахналау тәсіліне
басты назар аудардым. трафарет арқылы сөз құрамының байлығын, диалогты
дамытуға болады. Бұл жұмыс барысында балалар дайын трафареттердің көмегімен
болашақ кейіпкерлердің суреттерін жасайды. Оларды түрлі-түсті бояумен бояйды.
Дайын бейнелерді қайшымен қияды. Бұл жерде баланың шығармашылық ойлау
қаблеттері дамиды. Ұжымдасып жұмыс жасау кезінде әрбір баланың жеке қиялына
да орын беріледі.
Пайдаланылған әдебиеттер:

1. Қазақстан Републикасының Білім беру
ұйымдарындағы 2006 – 2011 оқу жылдарына
тәрбие жұмысының кешенді бағдарламасы.
(13.06.05 ж)

2. Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін
мектептердің І – ХІ сынып оқушыларына
арналған тәрбие бағдарламасы.
Алматы, 2008 жыл

3. Сынып жетекшісінің анықтамалығы
№0 (0) 2008, Алматы

4. Сынып жетекшісінің журналы
Алматы қаласы, Исламқұлова С.К

5. Бастауыш мектепте оқу – тәрбие үрдісін
ұйымдастыру
Алматы 2004ж, Иманбекова Б.И. Саметова Ф.Т
Ынта қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Оқушының мектепке қалыптасуы
Сыныптағы тәрбие жұмысын ұйымдастырушы
5- сынып оқушыларын пәндік оқуға бейімдеу
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
Жоспардың нақтылығы
Балалар мен жасөспірімдерге гигиеналық тәрбие беру
Баланың мектептегі алғашқы кезеңдері
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
Сынып оқушыларының жетістіктері
Тәрбие жұмысының моделін кұрайтын бөліктер
Пәндер