Жоғарғы сынып оқушыларының тәрбиелік деңгейін анықтау



Алматы қаласы
Жоғарғы сынып оқушыларының тәрбиелік
деңгейін анықтау
қабылдаған: Асаубаева А. К.
Орындаған: Жақып Т. О.
Әлеуметтiк педагогика жане өзін өзі тану
2 курс, 2 топ

-Азаматтық қоғам мен құқықтық мемлекет туралы бастапқы түсініктерін қалыптастыру;
-адамдардың қоғамдағы жүріс-тұрыс ережелері не үшін қажет екендігін түсіндіріп, оған мысал келтіре алу қабілетін қалыптастыру;
-азаматтардың құқықтары, бостандықтары мен конституциялық міндеттерін білу және оны күнделікті тәжірибеде қолдана білуді қалыптастастыру;
-құқықтық, әкімшілік және қылмыстық жауапкершілік туралы түсініктерін қалыптастыру;
-өзінің және өзіне жақын адамдардың іс-әректі үшін жауапкершілік сезімдерін дамыту;
-өз әрекетін қоғамдағы ережелермен салыстыра білу қабілеттілігін қалыптастыру;
-адам өмірі, денсаулығы, бостандығы және ар-ожданын бағалау, оның құқықтарын бұзуға кері көзқарас қалыптастыру;
-жүріс-тұрыс ережелерін бұзбауға, тәртіпті болуға ұмтылысын қалыптастыру;
Тәрбиелік міндеттер:

Дене шынықтырумен, спортпен
үнемі шұғылдану
Көшеде жүріп - тұру, өрттен
сақтану, суда жүзу тәртіп
ережелерін білу және қатаң сақтау
Білімді, оқу біліктері мен
дағдыларын табандылықпен
игеру
Тәртіпті, қарапайым және кішіпейіл
болу, өзін - өзі басқару органдарының
шешімдерін орындау
Туған өлке табиғатын сақтау,
халық мүлкін қорғау
Ата - ананы, жанұяның ересек
мүшелерін құрметтеу, қарттар мен
кішелерге қамқорлық жасау
Оқуды, еңбекті дұрыс
ұйымдастыру, үйірмелерде
шұғылдану
Колледж және топ оқушыларының
өзін - өзі басқару жұмысына араласу
Киім кигенде қарапайымдылық
пен ұқыптылықты сақтай білу
Жалпыға пайдалы іс үшін
адал еңбектану мен өнімді еңбек
етуге қамдану, болашақтағы
мамандығын таңдай білу
Оқушылар ережесі

Ел басымыз Н. Ә. Назарбаев өзінің «Қазақстан болашағымыз - қоғамның идеялық бірлігінде» атты еңбегінде «Ұлттық мәдениетке, ана тілге еркіндік беру, оны тәлім-тәрбие құрылымына айналдыру, тәрбие мәселесінде ұлттық ізгілік пен өркениетті әлемдік имандылық үрдісінің ортақ мүддесін жаппай сезіну және оны кірістіре пайдалану арқылы іске асыру керек» - деп атап өткен. Мұндай тәрбие жұмысын әдетте мектепке дейінгі тәрбиеден, яғни балабақшадан бастаған дұрыс.

Тәрбие деңгейінің түрлері
Жоғары деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары тұрақты,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі және
белсенділігі өте жоғары
Орташа деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары басым,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеу қабілеті
бар, бірақ белсенділігі
аз байқалады
Төмен деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары аздап білінеді,
бірақ тұрақты емес,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі тек
үлкендердің ескертуімен
жүзеге асырылады.
Өте төмен деңгей
адамгершілік жағынан
тәрбиесіздігі басым,
педагогикалық әсермен
түзелуі өте қиын,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі дамыған.

Тәрбие деңгейін анықтау әдістері
Қазіргі заман - педагогы - ол практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты талап етеді.
Байқау
Әңгімелесу
Шығарма
Сұрақ - жауап
Тест жүргізу
Социограмма

Рухани-адамгершілік
тәрбиесі
Азаматтық-патриоттық,
құқықтық және
полимәдениеттік тәрбие
Отбасы тәрбиесі
Өзін-өзі тану мен
өзін-өзі дамыту
қажеттілігін
қалыптастыру
Еңбек және
экономикалық тәрбие
Кәсіби-шығармашылық
тәрбие
Коммуникативті
мәдениетті
қалыптастыру
Эстетикалық тәрбие
Әлеуметтік - мәнді
және жеке қасиеттерін
қалыптастыру.
Дене тәрбиесі және
салауатты салтты
қалыптастыру
Экологиялық тәрбие
Тәрбие
жұмыстарының
бағыттары
(12)
Интеллектуалды
мәдениетті дамыту

Әдетте адамның жеке басының қасиеттері
бес жасқа дейін қалыптасады екен.
Сондықтан баланың жан-жақты қалыптасуы
үшін мектеп жасына дейінгі бүлдіршіндердің
бойына жақсы, жағымды қасиеттерді сіңіре
білу керек. Бала әр нәрсеге құмар,
қызыққыш, ол өзінің болып жатқан өзгерісті,
тамаша құбылыстарды сезінуге тырысады.
Оның жан-жақты дамып, жеке тұлға болып
тәрбиеленуіне, тілінің дамуына ең алдымен
ата-анасы міндетті.

Үйде баланың үй
тапсырмасын
орындауын
қадағалау.
Балалардың өмірі үшін,
оқуы үшін олардың
рухани және қауіпсіз
дамуын, адамгершілік
жағынан қалыптасуын
қамтамасыз ететін жағдайлар жасау.
Жыл мезгілдерінің
ауа - райына
байланысты
киімдерін қадағалау.
Колледжбен және
білім беретін
мекемелермен тығыз
байланыста болу,
баланы сабақтан
қалдырмау.
Оқушы колледжге кешігіп
қалмау үшін таңертең
уақытты балаларын
үйден шығарып салу.
Бала тәрбиесінің
негізі ата - анада
жатқанын естен
шығармау.
Ата - аналардың міндеті
Көше ережелерін
сақтауға еске
салып тұру.
Баланы оқулықтар
мен басқа оқу
құралдармен толық
қамтамасыз ету.
Колледжге мәдени
шаралар өткізуге,
жөндеу
жұмыстарына
көмектесуге
міндетті.
Колледжде топ
жетекшілерімен,
мұғалімдерімен
байланыс жасап,
оқушының оқулықтармен
қамтамасыз етілуін ескеру.

Мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбиелеу мен білім беруді ұйымдастыруда ұстанатын принциптер:
Балалардың жас ерекшеліктерін ескеру, қызығушылығына сүйену.
Тәрбие мен оқыту міндеттерін бірлікте шешу.
Баланың еркін де дербес дамуын қамтамасыз ететін табиғи, емін еркін жағдай туғызу.
Әрекет етуге үйрету, үйренгенін бойына дағды қылып сіңіру.
Педогогикалық процесс белгілі бір құралдар мен әдістер көмегімен жүзеге асырылады. Балабақшадағы тәрбие -қазақы ұлттық сана, ұлттық психология қалыптасқан парасатты, адамгершілік қадір-қасиеті мол, физикалық және моральдық жоғары белсенді жеке адамды қалыптастырып шығару процесі болып табылады.
Ойнау, еңбек ету және оқу барысында ақыл -ой адамгершілік физикалық және көркем тәрбие, даму процесі қатар жүреді. Бала осы кезде белгілі дәрежеде білім алады, іскерлікке үйренеді, өзін қоршаған ортамен қарым-қатынас жасауға, қоғамдық өмірдің әдет-дағдыларын игеруге бейімделеді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz