Қазақстан экономикасы Көлік және байланыс кешені




Презентация қосу
Әл-Фараби атындағы Қазақ
Ұлттық Университеті

Алматы , 2010 жыл
Қазақстан
экономикасы
Көлік және байланыс
кешені

Орындаған: Асылбеков
Азамат
Тобы: ЭК09К2
Тексерген: Тұрлыбекова
Надира
Көлік кешені
• Автомобиль жолдары
• Темір жол
• Әуе жолы
• Су жолы
• Құбыр жолы
• Телекоммуникация
Көлік және коммуникация кешенінің негізгі міндеті -
жүк пен жолаушы тасымалдау жөніндегі халықтың
қажетін толық қанағаттандырып,түрлі аудандар
арасындағы байланысты қамтамасыз ету.
Темір жол саласы
Революцияға дейін Қазақстан теміржолының ұзындығы
2000 км болса,қазір 14,6 км асып, Ресей мен Украинадан
кейінгі үшінші орынды алып отыр. Теміржолдың жиілігі
1000 км жерге 5,3 км-ден келеді. Еліміздегі
теміржолдардың ішінде республикааралық маңызы бар
бойлық бағыттағы үш магистральді атауға болады.
1. Орынбор-Ташкент.
2. Трансқазақстан. (Петропавл-Астана-Қарағанды-Мойынты-
Шу)
3. Түркістан-Сібір. Қазақстанның солтүстік-шығысынан
оңтүстік-батысына қарай Семей-Алматы-Құлан-Тараз-
Шымкент-Арыс теміржолы өтіп, оның Құлан мен Семей
арасындағы болігі Түрксіб деп аталады.
Еліміздің аумағы арқылы өтетін екі
ендік бағыттағы транзиттік ірі
теміржол магистральдары бар.

1. Оңтүстік Сібір магистралінің бөлігі. Қарталы
станциясынан бастау алып Астана Павлодар
арқылы өтеді. Одан әрі бұл жол Барнаул
арқылы өтіп, Тайшет қаласында Ұлы Сібір
магистраліне қосылады.
2. Орта Сібір магистралінің бөлігі. Комсомол-
Қостанай-Көкшетау арқылы өтіп, одан әрі
Қарасу мен Обьтағы Камень станциясы арқылы,
Шығыс Сібірдің Тайшет станциясында Ұлы Сібір
магистраліне қосылады.
Жалпы жүк айналымының 57,5%-ы теміржолға
келеді,
Темір жол көлігіндегі
монополист
Автомобиль жолдары
Қазақстанның автомобиль жолдары
республика деңгейдегі (жалпы
ұзындығы 22,2% құрайды) және
жергілікті деңгейдегі жол(жалпы
ұзындығы 77,8% құрайды)болып
бөлінеді. Халықаралық маңызы бар
жолдардың ұзындығы-12,4 км.
Қазақстан автомобиль жолдарының
ұзындығы бойынша ТМД елдері
ішінде үшінші орында болса, жолдың
жиілігі бойынша соңғы орындардың
бірінде.
Автомобиль жолдары

Жалпы автомобиль жолдары
- 88,4 тыс.км
Республикалық автомобиль жолдары
- 23,0 тыс.км
Жергілікті автомобиль жолдары
- 65,4 тыс.км
Транзит жолдары
Алты негізгі транзит коридор ұзындығы- 8 290 км
Ташкент-Шымкент-Тараз-Алматы-Хоргос - 1 150 км
Шымкент-Кызылорда-Актюбинск-Уральск-Самара- 2 029
км
Алматы-Караганда-Астана-Петропавловск - 1 724
км
Астрахань-Атырау-Актау-граница Туркменистана - 1 402
км
Омск-Павлодар-Семипалатинск-Майкапчагай - 1 094
км
Астана-Костанай-Челябинск-Екатеринбург - 891
км

Автомобиль жолдары
жұмыстары 2001-2004 (км)

Наименование 2001 г. 2002 г. 2003 г. 2004 г. 2001-2004 гг.

Реабилитация 192 320 424 488 1 424

Строительство и 118,9 91,9 167,6 385,9 764,3
реконструкция, в т.ч.

Строительство 68,9 10 2,9 67 148,8

Реконструкция 50 81,9 164,7 318,9 615,5

Ремонт, в т.ч. 1 490,4 1 472 1467,5 1 486 5 915,9

Капитальный ремонт 19,2 27 19,5 58 123,7

Средний ремонт 1 471,2 1 445 1 448 1 428 5 792,2

Всего 1 801 1 884 2 059 2 360 8 104
Қазақстанда әлі нашар
жолдар көп
Су көлік кешені
Қазақстанның автомобиль жолдары
республика деңгейдегі (жалпы ұзындығы
22,2% құрайды) және жергілікті деңгейдегі
жол(жалпы ұзындығы 77,8%
құрайды)болып бөлінеді. Халықаралық
маңызы бар жолдардың ұзындығы-12,4 км.
Қазақстан автомобиль жолдарының
ұзындығы бойынша ТМД елдері ішінде
үшінші орында болса, жолдың жиілігі
бойынша соңғы орындардың бірінде.
Әуе көлігі
Қазір елімізде 51 әуежай жұмыс
істейді, оның 21 республикалық
маңызға ие. Қазақстандағы шетелдік
19 әуе компанияларының 9 алыс
шетелдерге жүк тасымалдауды
жүзеге асырады.
Президент жарлығымен 2006 жылдың
сәуірінде 2015 жылңа дейін стратегиясы.
Назарларыңызға
рахмет

Ұқсас жұмыстар
Басқару жүйесін жетілдіру және нарықтық экономика жағдайындағы көлік жүйесін мемлекеттік реттеу
Петропавл қаласы
Көлік
Көлік және қойма кешендері және жіктелуін сипаттау және талдау
КӨЛІК КЕШЕНІ
Құбыр жолы
ЛАТВИЯ МЕМЛЕКЕТІ. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫМЕН БАЙЛАНЫСЫ
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР
Агроөнеркәсіп кешені. Агроөнеркәсіп кешеніндегі нарық
Каспий бассейнінің порттары арасындағы контейнерлік тасымалдар көлемін арттыру және жүктердің жаңа түрлерін тарту
Пәндер