Қазақстан экономикасы Көлік және байланыс кешені


Slide 1

Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті

Алматы, 2010 жыл

Slide 2

Қазақстан экономикасы

Slide 3

Көлік және байланыс кешені

Орындаған: Асылбеков Азамат

Тобы: ЭК09К2

Тексерген: Тұрлыбекова Надира

Slide 4

Көлік кешені

Автомобиль жолдары

Темір жол

Әуе жолы

Су жолы

Құбыр жолы

Телекоммуникация

Slide 5

Көлік және коммуникация кешенінің негізгі міндеті - жүк пен жолаушы тасымалдау жөніндегі халықтың қажетін толық қанағаттандырып, түрлі аудандар арасындағы байланысты қамтамасыз ету.

Slide 6

Темір жол саласы

Революцияға дейін Қазақстан теміржолының ұзындығы 2000 км болса, қазір 14, 6 км асып, Ресей мен Украинадан кейінгі үшінші орынды алып отыр. Теміржолдың жиілігі 1000 км жерге 5, 3 км-ден келеді. Еліміздегі теміржолдардың ішінде республикааралық маңызы бар бойлық бағыттағы үш магистральді атауға болады.

1. Орынбор-Ташкент.

2. Трансқазақстан. (Петропавл-Астана-Қарағанды-Мойынты-Шу)

3. Түркістан-Сібір. Қазақстанның солтүстік-шығысынан оңтүстік-батысына қарай Семей-Алматы-Құлан-Тараз-Шымкент-Арыс теміржолы өтіп, оның Құлан мен Семей арасындағы болігі Түрксіб деп аталады.

Slide 7

Еліміздің аумағы арқылы өтетін екі ендік бағыттағы транзиттік ірі теміржол магистральдары бар.

1. Оңтүстік Сібір магистралінің бөлігі. Қарталы станциясынан бастау алып Астана Павлодар арқылы өтеді. Одан әрі бұл жол Барнаул арқылы өтіп, Тайшет қаласында Ұлы Сібір магистраліне қосылады.

2. Орта Сібір магистралінің бөлігі. Комсомол-Қостанай-Көкшетау арқылы өтіп, одан әрі Қарасу мен Обьтағы Камень станциясы арқылы, Шығыс Сібірдің Тайшет станциясында Ұлы Сібір магистраліне қосылады.

Slide 8

Жалпы жүк айналымының 57, 5%-ы теміржолға келеді,

Slide 9

Темір жол көлігіндегі монополист

Slide 10

Автомобиль жолдары

Қазақстанның автомобиль жолдары республика деңгейдегі (жалпы ұзындығы 22, 2% құрайды) және жергілікті деңгейдегі жол(жалпы ұзындығы 77, 8% құрайды) болып бөлінеді. Халықаралық маңызы бар жолдардың ұзындығы-12, 4 км. Қазақстан автомобиль жолдарының ұзындығы бойынша ТМД елдері ішінде үшінші орында болса, жолдың жиілігі бойынша соңғы орындардың бірінде.

Slide 11

Автомобиль жолдары

Жалпы автомобиль жолдары

- 88, 4 тыс. км

Республикалық автомобиль жолдары

- 23, 0 тыс. км

Жергілікті автомобиль жолдары

- 65, 4 тыс. км

Slide 12

Транзит жолдары

Алты негізгі транзит коридор ұзындығы- 8 290 км

Ташкент-Шымкент-Тараз-Алматы-Хоргос - 1 150 км

Шымкент-Кызылорда-Актюбинск-Уральск-Самара- 2 029 км

Алматы-Караганда-Астана-Петропавловск - 1 724 км

Астрахань-Атырау-Актау-граница Туркменистана - 1 402 км

Омск-Павлодар-Семипалатинск-Майкапчагай - 1 094 км

Астана-Костанай-Челябинск-Екатеринбург - 891 км

Slide 13

Автомобиль жолдары жұмыстары 2001-2004 (км)

Наименование

2001 г.

2002 г.

2003 г.

2004 г.

2001-2004 гг.

Реабилитация

192

320

424

488

1 424

Строительство и реконструкция, в т. ч.

118, 9

91, 9

167, 6

385, 9

764, 3

Строительство

68, 9

10

2, 9

67

148, 8

Реконструкция

50

81, 9

164, 7

318, 9

615, 5

Ремонт, в т. ч.

1 490, 4

1 472

1467, 5

1 486

5 915, 9

Капитальный ремонт

19, 2

27

19, 5

58

123, 7

Средний ремонт

1 471, 2

1 445

1 448

1 428

5 792, 2

Всего

1 801

1 884

2 059

2 360

8 104

Slide 14

Қазақстанда әлі нашар жолдар көп

Slide 15

Су көлік кешені

Қазақстанның автомобиль жолдары республика деңгейдегі (жалпы ұзындығы 22, 2% құрайды) және жергілікті деңгейдегі жол(жалпы ұзындығы 77, 8% құрайды) болып бөлінеді. Халықаралық маңызы бар жолдардың ұзындығы-12, 4 км. Қазақстан автомобиль жолдарының ұзындығы бойынша ТМД елдері ішінде үшінші орында болса, жолдың жиілігі бойынша соңғы орындардың бірінде.

Slide 16

Әуе көлігі

Қазір елімізде 51 әуежай жұмыс істейді, оның 21 республикалық маңызға ие. Қазақстандағы шетелдік 19 әуе компанияларының 9 алыс шетелдерге жүк тасымалдауды жүзеге асырады.

Slide 17

Президент жарлығымен 2006 жылдың сәуірінде 2015 жылңа дейін стратегиясы.

Slide 18

Назарларыңызға рахмет


Ұқсас жұмыстар
Басқару жүйесін жетілдіру және нарықтық экономика жағдайындағы көлік жүйесін мемлекеттік реттеу
Петропавл қаласы
Көлік
Көлік және қойма кешендері және жіктелуін сипаттау және талдау
КӨЛІК КЕШЕНІ
Құбыр жолы
ЛАТВИЯ МЕМЛЕКЕТІ. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫМЕН БАЙЛАНЫСЫ
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР
Агроөнеркәсіп кешені. Агроөнеркәсіп кешеніндегі нарық
Каспий бассейнінің порттары арасындағы контейнерлік тасымалдар көлемін арттыру және жүктердің жаңа түрлерін тарту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz