Қазақстанның ішкі нарығы үшін шығарылатын су


Slide 1

Фирманың негізгі мақсаты

Газдалған және газдалмаған минералды сулар шығару

Slide 2

Қазақстанның ішкі нарығы үшін шығарылатын су

Slide 3

2008

2009

2010

726 млн

660 млн

704 млн

Төмендеу себебі

Табиғи фактор

Ұзаққа созылған көктем және жаз маусымының қысқа болуы

Slide 4

“АЛЕКС”

Жабдықтаушысы: 2-ТП-32 скважинасы

Маркетингтік делдалдары: Xerox, Lenovo, Glotur Production

Бәсекелестері: “Юникс”, “Асем-ай”, т. б.

Клиенттері: жекелеген тұтынушылар, мемлекет, шет елдер(Ресей, Украина)

Slide 5

Соңғы жылдардағы өндіріске жіберілген тауарлардың жалпы баға көлемі(млн доллар)

Slide 6

Фирманың ең негізгі принципі

Барлығы - сапа үшін және тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін

Slide 7

“Алекс” ЖШС фирмасына маркетингтік зерттеу

Slide 8

Қабылдаған: Бейжанова А. т. Орындаған: Маликова А тобы: ЭК10k2

Slide 9

Назарларыңызға рахмет!!!

Slide 10

Тұтынушыларды өзіне тартатын ерекше дизайнды пластикалық этикетка мен қақпақ

Slide 11

Фирманың қысқаша тарихы. “Алекс” ЖШС 1993 жылдан бері жұмыс істеп келеді. “Сарыағаш” минералды суының ең алғашқы өндірушісі. Қазақстандағы минералды су өндіретін ең алдыңғы 5 фирманың қатарына кіреді. 2000 метр тереңдіктен шығарып алынатын болғандықтан, экологиялық таза өнім болып табылады. Ең алғаш ашылған кезде цехта небәрі 12 адам жұмыс істеді. Ал қазіргі уақытта 1000 адамнан тұратын 5

цех жұмыс жасайды. Салауатты өмір салтын ұстау мақсатында заводта футбол, воллейбол командалары бар. 2003 жылдан бастап “Қазақстанның ең үздік тауарлары” көрмесіне қатысып келеді.

Slide 12

“Алекс” ЖШС-ның жеткен жетістіктері

Slide 13

Мекемеге Халықаралық Стандарт сапасының ИСО 901-2000 менеджмент жүйесі енгізілген, “IQ Net” және “Русский регистр” сертификациясы бойынша Халықаралық Ассоциациясымен сертификатталған.

Өз өнімдерін халықаралық стандарт бойынша жақын және алыс шет елдерге шығаруға мүмкіндік береді

Ғылыми - техникалық фактор

Slide 14

2006 жыл

2007, 2008 жылдары

2009, 2010 жылдары

“Қазақстан нарығындағы үздік өнім” атағы

“Қазақстан нарығындағы үздік өнім” және “Қазақстандағы экологиялық таза өнім” атағы

“Ұлттық сапалы өнім” атағы

Slide 15

Дайын өнім шығару сатылары:

Пластикалық капсулалардан бөтелке жасау

Slide 16

2. Қаптау және қағаз жабыстыру сатысы

Slide 17

3. Дайын блоктардың конвейерге келіп түсуі

Slide 18

2011 жылғы жаңалығы! Нектар “Альфа”!!!

Slide 19

Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарнамалар, ынталандыратын бағдарламалар

Ірі масштабты “Су мәдениеті” жобасы, 2009 жылы сыйлық жасырылған бөтелкелерді сату арқылы жүргізілген акция

Экономикалық өсу 8-9%-ды құрады

Ақпарат тарату қүралдары факторы

Slide 20

Ресейге экспорттауға арналған су

Slide 21

Таяу шығыс елдеріне экспорттауға арналған су(этикетка араб тілінде)

Slide 22

Судың емдік қасиеті өте жоғары: асқазан-ішек және жүрек-тамыр ауруларын емдеу үшін қолданылады.

Нәтижесінде тұтынушылардың 80% - дай үлесі қазақстандықтар(көбісі жоғарыдағы мақсат үшін тұтынады)

Демографиялық фактор


Ұқсас жұмыстар
Қазақстандық фармацевтикалық өнімнің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БАҒАЛЫ ҚАҒАЗДАР
Қазақстан Республикасының Дүниежүзілік сауда ұйымына кіру мәселелері
Капитал нарығы
Қоғамдық өндірістің нысандары
Қазақстан қор биржасының даму тенденциялары
Бизнес-жоба Қағаз майлықтар өндіру
Депозит нарығы туралы
Сақтандыру нарығының ішкі ережелері
Қор биржасының инфрақұрылымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz