Қазақстанның ішкі нарығы үшін шығарылатын су



Фирманың негізгі мақсаты
Газдалған және газдалмаған минералды сулар шығару

Қазақстанның ішкі нарығы үшін шығарылатын су

2008
2009
2010
726 млн
660 млн
704 млн
Төмендеу себебі
Табиғи фактор
Ұзаққа созылған көктем және жаз маусымының қысқа болуы

“АЛЕКС”
Жабдықтаушысы: 2-ТП-32 скважинасы
Маркетингтік делдалдары: Xerox, Lenovo, Glotur Production
Бәсекелестері: “Юникс”, “Асем-ай”, т. б.
Клиенттері: жекелеген тұтынушылар, мемлекет, шет елдер(Ресей, Украина)

Соңғы жылдардағы өндіріске жіберілген тауарлардың жалпы баға көлемі(млн доллар)

Фирманың ең негізгі принципі
Барлығы - сапа үшін және тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін

“Алекс” ЖШС фирмасына маркетингтік зерттеу

Қабылдаған: Бейжанова А. т. Орындаған: Маликова А тобы: ЭК10k2

Назарларыңызға рахмет!!!

Тұтынушыларды өзіне тартатын ерекше дизайнды пластикалық этикетка мен қақпақ

Фирманың қысқаша тарихы. “Алекс” ЖШС 1993 жылдан бері жұмыс істеп келеді. “Сарыағаш” минералды суының ең алғашқы өндірушісі. Қазақстандағы минералды су өндіретін ең алдыңғы 5 фирманың қатарына кіреді. 2000 метр тереңдіктен шығарып алынатын болғандықтан, экологиялық таза өнім болып табылады. Ең алғаш ашылған кезде цехта небәрі 12 адам жұмыс істеді. Ал қазіргі уақытта 1000 адамнан тұратын 5
цех жұмыс жасайды. Салауатты өмір салтын ұстау мақсатында заводта футбол, воллейбол командалары бар. 2003 жылдан бастап “Қазақстанның ең үздік тауарлары” көрмесіне қатысып келеді.

“Алекс” ЖШС-ның жеткен жетістіктері

Мекемеге Халықаралық Стандарт сапасының ИСО 901-2000 менеджмент жүйесі енгізілген, “IQ Net” және “Русский регистр” сертификациясы бойынша Халықаралық Ассоциациясымен сертификатталған.
Өз өнімдерін халықаралық стандарт бойынша жақын және алыс шет елдерге шығаруға мүмкіндік береді
Ғылыми - техникалық фактор

2006 жыл
2007, 2008 жылдары
2009, 2010 жылдары
“Қазақстан нарығындағы үздік өнім” атағы
“Қазақстан нарығындағы үздік өнім” және “Қазақстандағы экологиялық таза өнім” атағы
“Ұлттық сапалы өнім” атағы

Дайын өнім шығару сатылары:
Пластикалық капсулалардан бөтелке жасау

2. Қаптау және қағаз жабыстыру сатысы

3. Дайын блоктардың конвейерге келіп түсуі

2011 жылғы жаңалығы! Нектар “Альфа”!!!

Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарнамалар, ынталандыратын бағдарламалар
Ірі масштабты “Су мәдениеті” жобасы, 2009 жылы сыйлық жасырылған бөтелкелерді сату арқылы жүргізілген акция
Экономикалық өсу 8-9%-ды құрады
Ақпарат тарату қүралдары факторы

Ресейге экспорттауға арналған су

Таяу шығыс елдеріне экспорттауға арналған су(этикетка араб тілінде)

Судың емдік қасиеті өте жоғары: асқазан-ішек және жүрек-тамыр ауруларын емдеу үшін қолданылады.
Нәтижесінде тұтынушылардың 80% - дай үлесі қазақстандықтар(көбісі жоғарыдағы мақсат үшін тұтынады)
Демографиялық фактор
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz