ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАТЫНАСТАР ӘЛЕУМЕТТАНЫМЫ



Халықаралық қатынастар әлеуметтанымы
Әлеуметтану мен халықаралық-саяси ғылым шегінде пайда болған зерттеу бағыты

Пайда болу тарихы
1966 жылы Эвианда өткен VI Бүкіләлемдік әлеуметтік Конгресте институализацияланды
1970 жылғы VII Конгресте Халықаралық әлеуметтік ассоциация шеңберінде халықаралық қатынастар әлеуметтанымын зерттеу комитетін құру туралы шешім қабылданды

Бұл бағыттың негізі тереңде
1940 жылдары Англияда (М. Уайт еңбектерінде) ;
1940-1950 жылдары АҚШ-да;
1950 жылдар аяғында Францияда (Ж. Вернан, Р. Арон, Р. Боске) ;
КСРО мен Ресейде саяси әлеуметтану дамуы ерекшелігінен кеш қолға алынған болатын (Ф. М. Бурлацкий, А. А. Галкин, Д. В. Ермоленко)

Алғашқы кезде
Халықаралық қатынастар әлеуметтанымы - әлеуметтік ғылымда кең тараған дәстүрлі парадигмалар мен халықаралық-саяси ғылым теориясының альтернативасын көрсететін проблематика мен әдістер жиынтығы

Халықаралық қатынастарды зерттеудің әлеуметтік бағытын қалыптастырушылар
Британ мектебі өкілдері
Француз мектебі өкілдері
3 ұстанымнан шығады: 1) халықаралық қоғам - бұл халықаралық қатынастар факті; 2) бұл факттен халықаралық қоғам мүшелерінің бір-бірімен қатынасындағы міндеттер шығады; 3) халықаралық қоғам мемлекет қоғамынан адамдар қоғамына және халықаралық тәртіптен әлемдікке ауысу процесінде халықаралық қоғамдық сана, бүкіл әлемге таралған қауымдастық сезімі құрылады.
халықаралық қатынастардағы жаңа қатысушылар мен мемлекеттердің өзара қатынасу кезіндегі өзгерістерге маңызды анализ жасайды. Бұл көзқарас тұрғысынан, глобализация процесінің күшеюі әлемдік саясатта жаңа тенденциялардың туындау салдарын әкеледі.

Халықаралық қатынастарды зерттеудің әлеуметтік бағытының маңызы
Әлеуметтік бағытта қарастыру халықаралық қатынастарды зерттеу мүмкіншілігін кеңейтеді. Халықаралық қатынастар әлеуметтануында қарастырылатын бағыттардың әртектілігі, әрине, бұл дисциплина жағдайына, оның бекітілуіне әсер етеді. Сонымен қатар халықаралық қатынастар әлеуметтануы халықаралық-саяси ғылымдарының негізгі бағыттарына тән сыртқы және ішкі, жүйе мен орта, микро- және макродеңгей, құрылым мен актор, мемлекет пен қоғам дуализмін бағындыруға көмектеседі

Автор:
Назарларыңызға рахмет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz