Қызмет көрсетудегі маркетингті жетілдіру



Дипломдық жұмыс
Тақырыбы: “Қызмет көрсетудегі маркетингті жетілдіру”
Орындаған: Полан. Н. А., 406 топ
Ғылыми жетекші: Иманбекова Б. Т., аға оқытушы

Дипломдық жұмыстың өзектілігі:

Дипломдық жұмыстың мақсаты:
Қызмет аясындағы маркетингтік іс- әрекеттің теориялық негіздерін зерттеу және оның нақты компанияда ұйымдастыру ерекшеліктерін қарастыра отырып, келешекте қызмет маркетингін жетілдіру жолдарын анықтау.

Дипломдық жұмыстың міндеттері:
Қызмет аясының мазмұны мен маңызын, қызмет көрсету салаларындағы маркетингтің ерекшеліктерін, жарнамалық-ақпараттық қызметтегі маңызын қарастыру;
Кәсіпорында маркетингтік іс - әрекетті ұйымдастыру негіздерімен танысу;
«SHARAFA» компаниясында маркетингтік іс-әрекетін ұйымдастыру және басқару жағдайын қарастыру;
«SHARAFA» компаниясының тауарлық және бағалық саясатын талдау;
«SHARAFA» ЖШС- нің маркетингтік қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстарды білдіру.

Республика бойынша баспа жарнамасының 2008-2009 жылдар
арасындағы бюджеті
Ай
2008 жыл
(мың доллар)
2009 жыл
(мың доллар)
2008-2009 сомасының %
Қаңтар
4 423
4 962
112
Ақпан
5 806
7 412
127
Наурыз
7 147
9 429
131
Сәуір
7 403
9 237
124
Мамыр
8 694
9 561
110
Маусым
9 056
9 109
101
Шілде
8 247
9 171
111
Тамыз
7 308
8 770
120
Қыркүйек
9 177
8 662
94
Қазан
8 345
8 987
108
Қараша
7 223
8 785
122
Желтоқсан
9 679
9 979
103
Барлығы
92 508
104 064
112
Республика бойынша баспа жарнамасының 2008-2009 жылдар бюджеті

2008 жыл
2009 жыл
№
Компания атауы
Сомасы (млн. доллар)
№
Компания атауы
Сомасы
(млн. доллар)
1
PROCTER & GAMBLE
25 197
1
PROCTER & GAMBLE
43 037
2
COLGATE-PALMOLIVE
9 151
2
K Cell
22 184
3
MARS
8 313
3
COLGATE-PALMOLIVE
18 502
4
UNILEVER
7 322
4
UNILEVER
18 161
5
HENKEL/SCHWARZKOPF
6 827
5
HENKEL/SCHWARZKOPF
12 861
6
LG ELECTRONICS ALMATY KAZAKHSTAN
6 650
6
KAR-TEL (КАР-ТЕЛ
MARS
11 556
7
ТУРАНАЛЕМ БАНК
4 574
7
MARS
10 404
8
КАЗКОММЕРЦБАНК
4 048
8
GILLETTE
9 149
9
KAR-TEL (КАР-ТЕЛ)
3 818
9
Coca-cola ALMATY bottlers
8 968
10
BENCKISER S. A.
3 812
10
LG ELECTRONICS AL-MATY
8 243
Барлығы
79 717
Барлығы
163 070
Қазақстан жарнама нарығының 2008-2009 жылдар бойынша көшбасшы жарнама берушілері

ҚР бойынша баспа жарнамасын оқырмандарының жасы бойынша сегменттелуі

Дипломдық жұмыстың ғылыми жаңалығы:
қызмет көрсету салаларындағы маркетингтің ерекшеліктері ашылып көрсетілді;
қызмет аясындағы маркетинг кешенін жетілдіру бағыттары анықталды;
қызмет көрсетуші компанияның жетістікке жету факторлары көрсетілді.

«SHARAFA» жарнама-ақпараттық компаниясы:
Компания 2005-жылы қаңтар айында жауапкершілігі шектеулі серіктестік (ЖШС) ретінде мемлекеттік тіркеуден өткен.
Компания қызметінің негізгі бағыттары жарнама тұжырымдамаларын дайындау, кең спектрлі графикалық дизайн жасау, веб-дизайн және фирманың фирмалық стилін дайындау болып табылады. Жобаларды дайындауда «SHARAFA» компаниясы клиенттің қалауы бойынша қажет материалдардың барлығын жинап, өндіріп дайын өнімді клиентке ұсынады

Тұтынушы-ұйымдар үшін сегменттеу критерийлерін пайдалануды ұсыну
Сегменттеу критерийлері
Көрсеткіштері
1
2
Басқару типі
Меншік формасы, менеджмент құрылымы. Мысалы, стоматологиялық құрал-жабдықтарды өткізуде коммуникация саясатын жоспарлау үшін «жеке меншік - мемлекеттік - ведомстволық» деген градация аса маңызды. Бұлардың әрқасысында қаржыландыру көзі әркелкі болғандықтан шешім қабылдау да әр түрлі болады.
Қоршаған орта
Саладағы кәсіпорындар саны, олардың географиялық орналасуы бойынша сегменттеу маркетингтік саясатты әзірлеуде міндетті түрде ескерілуі керек.
Жұмысістеу сипаттамалары
Қолданылатын технологиялар, тауарды қолдану әдістемесі, техникалық, қаржылық ресурстар
Сатып алуды жүргізу әдісі
Жалпы сатып алу саясаты, сатушы-сатып алушы қарым-қатынасы, сатып алу орталығының болуы, оның иерархиялық құрылымы, сатып алуда басшылыққа алынатын критерийлер
Сатып алу мөлшері
Сатып алу мөлшері мен жиілігі туралы ақпарат клиентпен қарым-қатынасты жақсы жоспарлауға мүмкіндік берумен қатар, компанияның логистикалық орталығы жұмысын үйлестіруге мүмкіндік береді
Жағдайлық факторлар
Негізгі фактор ретінде тапсырыстың орындалу жылдамдығын алуға болады

Қорытынды:
Маркетинг- экономикалық дамудың өзекті проблемаларын жан - жақты талдай отырып, бүгінгі таңдағы уақыт талабына сәйкес келетіндігі, әрі келешекке бағыт сілтейтін қызмет түрі екенін айқындадым
Қызмет көрсету саласындағы маркетингті жетілдіру шараларын қарастырдым
«SHARAFA»жарнама-ақпараттық компаниясының қызметіне талдау жасадым

Республика бойынша 2008-2009 жылдар арасындағы жарнама құралдарының пайыздық көрсеткіштері
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz