Қызмет көрсетудегі маркетингті жетілдіру


Slide 1

Дипломдық жұмыс

Тақырыбы: “Қызмет көрсетудегі маркетингті жетілдіру”

Орындаған: Полан. Н. А., 406 топ

Ғылыми жетекші: Иманбекова Б. Т., аға оқытушы

Slide 2

Дипломдық жұмыстың өзектілігі:

Slide 3

Дипломдық жұмыстың мақсаты:

Қызмет аясындағы маркетингтік іс- әрекеттің теориялық негіздерін зерттеу және оның нақты компанияда ұйымдастыру ерекшеліктерін қарастыра отырып, келешекте қызмет маркетингін жетілдіру жолдарын анықтау.

Slide 4

Дипломдық жұмыстың міндеттері:

Қызмет аясының мазмұны мен маңызын, қызмет көрсету салаларындағы маркетингтің ерекшеліктерін, жарнамалық-ақпараттық қызметтегі маңызын қарастыру;

Кәсіпорында маркетингтік іс - әрекетті ұйымдастыру негіздерімен танысу;

«SHARAFA» компаниясында маркетингтік іс-әрекетін ұйымдастыру және басқару жағдайын қарастыру;

«SHARAFA» компаниясының тауарлық және бағалық саясатын талдау;

«SHARAFA» ЖШС- нің маркетингтік қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстарды білдіру.

Slide 5

Республика бойынша баспа жарнамасының 2008-2009 жылдар

арасындағы бюджеті

Ай

2008 жыл

(мың доллар)

2009 жыл

(мың доллар)

2008-2009 сомасының %

Қаңтар

4 423

4 962

112

Ақпан

5 806

7 412

127

Наурыз

7 147

9 429

131

Сәуір

7 403

9 237

124

Мамыр

8 694

9 561

110

Маусым

9 056

9 109

101

Шілде

8 247

9 171

111

Тамыз

7 308

8 770

120

Қыркүйек

9 177

8 662

94

Қазан

8 345

8 987

108

Қараша

7 223

8 785

122

Желтоқсан

9 679

9 979

103

Барлығы

92 508

104 064

112

Республика бойынша баспа жарнамасының 2008-2009 жылдар бюджеті

Slide 6

2008 жыл

2009 жыл

Компания атауы

Сомасы (млн. доллар)

Компания атауы

Сомасы

(млн. доллар)

1

PROCTER & GAMBLE

25 197

1

PROCTER & GAMBLE

43 037

2

COLGATE-PALMOLIVE

9 151

2

K Cell

22 184

3

MARS

8 313

3

COLGATE-PALMOLIVE

18 502

4

UNILEVER

7 322

4

UNILEVER

18 161

5

HENKEL/SCHWARZKOPF

6 827

5

HENKEL/SCHWARZKOPF

12 861

6

LG ELECTRONICS ALMATY KAZAKHSTAN

6 650

6

KAR-TEL (КАР-ТЕЛ

MARS

11 556

7

ТУРАНАЛЕМ БАНК

4 574

7

MARS

10 404

8

КАЗКОММЕРЦБАНК

4 048

8

GILLETTE

9 149

9

KAR-TEL (КАР-ТЕЛ)

3 818

9

Coca-cola ALMATY bottlers

8 968

10

BENCKISER S. A.

3 812

10

LG ELECTRONICS AL-MATY

8 243

Барлығы

79 717

Барлығы

163 070

Қазақстан жарнама нарығының 2008-2009 жылдар бойынша көшбасшы жарнама берушілері

Slide 7

ҚР бойынша баспа жарнамасын оқырмандарының жасы бойынша сегменттелуі

Slide 8

Дипломдық жұмыстың ғылыми жаңалығы:

қызмет көрсету салаларындағы маркетингтің ерекшеліктері ашылып көрсетілді;

қызмет аясындағы маркетинг кешенін жетілдіру бағыттары анықталды;

қызмет көрсетуші компанияның жетістікке жету факторлары көрсетілді.

Slide 9

«SHARAFA» жарнама-ақпараттық компаниясы:

Компания 2005-жылы қаңтар айында жауапкершілігі шектеулі серіктестік (ЖШС) ретінде мемлекеттік тіркеуден өткен.

Компания қызметінің негізгі бағыттары жарнама тұжырымдамаларын дайындау, кең спектрлі графикалық дизайн жасау, веб-дизайн және фирманың фирмалық стилін дайындау болып табылады. Жобаларды дайындауда «SHARAFA» компаниясы клиенттің қалауы бойынша қажет материалдардың барлығын жинап, өндіріп дайын өнімді клиентке ұсынады

Slide 10

Тұтынушы-ұйымдар үшін сегменттеу критерийлерін пайдалануды ұсыну

Сегменттеу критерийлері

Көрсеткіштері

1

2

Басқару типі

Меншік формасы, менеджмент құрылымы. Мысалы, стоматологиялық құрал-жабдықтарды өткізуде коммуникация саясатын жоспарлау үшін «жеке меншік - мемлекеттік - ведомстволық» деген градация аса маңызды. Бұлардың әрқасысында қаржыландыру көзі әркелкі болғандықтан шешім қабылдау да әр түрлі болады.

Қоршаған орта

Саладағы кәсіпорындар саны, олардың географиялық орналасуы бойынша сегменттеу маркетингтік саясатты әзірлеуде міндетті түрде ескерілуі керек.

Жұмысістеу сипаттамалары

Қолданылатын технологиялар, тауарды қолдану әдістемесі, техникалық, қаржылық ресурстар

Сатып алуды жүргізу әдісі

Жалпы сатып алу саясаты, сатушы-сатып алушы қарым-қатынасы, сатып алу орталығының болуы, оның иерархиялық құрылымы, сатып алуда басшылыққа алынатын критерийлер

Сатып алу мөлшері

Сатып алу мөлшері мен жиілігі туралы ақпарат клиентпен қарым-қатынасты жақсы жоспарлауға мүмкіндік берумен қатар, компанияның логистикалық орталығы жұмысын үйлестіруге мүмкіндік береді

Жағдайлық факторлар

Негізгі фактор ретінде тапсырыстың орындалу жылдамдығын алуға болады

Slide 11

Қорытынды:

Маркетинг- экономикалық дамудың өзекті проблемаларын жан - жақты талдай отырып, бүгінгі таңдағы уақыт талабына сәйкес келетіндігі, әрі келешекке бағыт сілтейтін қызмет түрі екенін айқындадым

Қызмет көрсету саласындағы маркетингті жетілдіру шараларын қарастырдым

«SHARAFA»жарнама-ақпараттық компаниясының қызметіне талдау жасадым

Slide 12

Республика бойынша 2008-2009 жылдар арасындағы жарнама құралдарының пайыздық көрсеткіштері


Ұқсас жұмыстар
«АқҚар» химиялық тазалау бизнес жоспары
Кәсіпорынның маркетингтік қызметін талдау
Білім беру ұйымындағы маркетинг
Кәсіпорында маркетингті басқару процессі
КӘСІПОРЫННЫҢ МАРКЕТИНГТІК ЖӘНЕ ӨНДІРІСТІК ҚЫЗМЕТІ
СҮЛЕЙМЕНОВА НАЗГҮЛ МЕЙРАМХАНА МЕЙМАНХАНА
Маркетнигтік экономикалық маңызы
Басқарудағы жүйелік тәсіл. Қазақстандағы менеджменттің әдістемелік негіздері
Өндіріс орнының әрекетінде экологиялық бағытталған маркетинг
Мейірбикелік көмек сапасын басқару. Мейірбикелік көмектің сапасын басқару жүйесі. Мейірбике жұмысы сапасының критерилері. Медициналық көмек стандарттары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz