Жамбыл Жабаев Алғадай туралы әрбір ой өлеңі




Презентация қосу
Ашық сабақ

Сабақтың тақырыбы:
Жамбыл Жабаев
"Алғадай туралы әрбір ой" өлеңі
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Жамбыл шығармашылығына тоқтала
отырып , өлеңнің мағынасын ашып түсіндіру, өлең
мазмұны бойынша әртүрлі тапсырмалар орындату.
2. Дамытушылық: Өлеңге жан-жақты талдау жасату
арқылы ой белсенділігін арттыру, сөйлеу, жазу
мәдениетін дамыту, ізденуге тәрбиелеу.
3. Тәрбиелік: Оқушылырды Отанды сүюге, патриоттыққа
тәрбиелеу, поэзия құдіретін сезіндіру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: Мәнерлеп оқу, сандар сөйлейді, өлең
құрылысына талдау, шығармашылық жұмыс.
Көрнекілігі: тақырып бойынша слайдтар.
Пәнаралық байланыс: тарих, математика, қазақ тілі.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу,
оқушылар назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасы:1. Ж.Жабаев өмірі мен
шығармаларына қысқаша шолу жасау.
2. “Аттандыру” өлеңі кімге арналған?
3. “Математикалық ойын” сандар сөйлейді.
4. Үй тапсырмасын бекіту.
ІІІ. Жаңа сабақ: “ Алғадай туралы әрбір ой”
ІV.Практикалық дағды кезеңі: суреттеу, сөздікпен
жұмыс, өлең құрылысын талдау.
V. Бекіту: Ой толғау.“Жыр алыбы” эссе.
VІ. Үй тапсырмасы: өлеңнен үзінді жаттау, Жамбыл
шығармашылығына арналған топтама дайындау.
VІІ. Бағлау
Математикалық ойын

1000+800+23*2= (Ақынның дүниеге келуі)

500*2+936= ("Туған елім" толғауының жария

10*10+(1000-45)=("Ленинградтық өрендерім"

900*2+138= (Жетпіс бес жылдық мерей т
600*3+61= (Ақын-Сүйінбайдан бата алу)
Жамбыл
Ақын Айтыскер
Жыршы
“Кедей күйі”, Сарбас,
“Өтеген батыр”,
”Жылқышы”, Құлманбет,
“Сұраншы батыр”,
”Ленинградтық Шашубай,
“Саурық батыр”,
өренім”, Бақтыбай,
“Жапар туралы”,
“Аттандыру”, Досмағанбет
дастандары бар.
“Алғадай туралы ақындармен
әрбір ой” айтысқан

“ Жамбыл “Шабыты “Қазақ
халық келген ақпа халқының
поэзиясының ақын , аш және жаңа
ғасыр жасаған қасқырға адамзаттың
емені меңзес, жыршысы”.
ақындық тұрғылас”. (Ромен
еңбектің (М.Әуезов) Роллан)
батыры,
халқының
мақтанышы
(А.Малышко)
Ленинградтық өренім,
Мақтанышым сен едің!
Нева өзенін сүйкімді
Бұлағымдай көремін!
“Бұл өлеңді көзге жас алмай ,
қуаныш сезімімен толқымай оқи
алмайтын едік. Біз бұл хаттағы
өлеңнің артымыздан күшті таяныш
келгендей қымбат екенін білдік.
Қазақстан халқы өзінің туысқандық
сәлемін, ықыласы мен достығын
жолдаған еді, біз күшімізге күш
қосылғандай ұрысқа аттандық”
(В.Вишневский)
Сөздікпен жұмыс Өлеңнің құрылысын
Мүрде- өлген адамның денесі / Темір өзек/ пенде жоқ,/ 7а
/Өлмес адам/ /елде жоқ./ 7а
Көзел-көпті көрген , сұңғыла.
Кәріп- жалғыздықтан жапа шеккен жан.
/ “Орынсыз деп // өлімі/ 7б

Жабы- жылқының нашар7 буынды,
тұқымы.
/Ондай ойлау // менде жоқ./ 7а
2 бунақты, 8 шумақты, 4
тармақты қара өлең ұйқасы.

Ауыз әдебиетінің бір түрі -
тұрмыс салт жырлары.
Мұң-шер өлеңдері:
қоштасу, естірту, жоқтау, бата.
Жоқтау- ол қазаға ұшыраған
адамның артында қалған
жақындарының қайғылы сарымен
"Жыр алыбы" эссе «Егер біз Жамбыл даналығын тәу
етіп, ұлылығын ұлағат тұтып жатсақ,
Үйге тапырма оның басты себебі Жамбыл
арманының адамзаттық арман
Өлеңнен үзінді жаттау, аңсарымен ұласып жатқандығында.
Сондықтан да қазақтың Жамбылына
сөзжұмбақ құрастыру адамзаттың Жамбылы ретінде
құрмет көрсетіп, өлмес рухының
алдында басымызды иеміз»
Бағалау Н.Ә.Назарбаев

Ұқсас жұмыстар
Жамбыл Жабаев "Алғадай туралы әрбір ой"
Жамбыл театры
Жамбыл Жабаев - Кедей күйі
Жамбыл Жабаев - Кедей күйі, Айкүміспен айтысы
Жамбыл тауының етегі
Жастық жыры
Жамбыл Жабаев туралы
Жамбыл Жабаев Ленинградтық өренім
Кімнің сөзі
Зияткерлік олимпиада
Пәндер