Менеджменттегі келіспеушілік: анықтамасы, түрлері, себептері және басқару әдістері


Slide 1

Менеджменттегі келіспеушілік

Slide 2

Анықтамалар

Келіспеушілік - екі немесе одан да көп адамдар арасындағы пікір қайшылығы, мәмілеге келмей дауласу. Бір адам өз пікірін қалайда мақұлдатқысы келеді немесе екінші бір адамның пікірімен келіспейді.

Slide 3

Келіспеушілік түрлері

Функционалды (ұйымның тиімділігін көтеруге көмектеседі, мәселе жайлы қосымша мәлеметтер және оны шешу нұсқаларын ұсынады) .

Дисфункционалды (жеке қанағаттандыруды және ұйым тиімділігін төмендетеді) .

Slide 4

Келіспеушіліктің негізгі түрлері

жеке адамның келіспеушілігі

жеке адамдар арасындағы келіспеушілік

жеке адам мен топ арасындағы келіспеушілік

топ аралық келіспеушілік.

Slide 5

Келіспеушіліктің негізгі себептері

1. Ресустардың бөлінуі;

2. Взаимосвязь взаимозависимых задач;

3. Различия в целях;

4. Различия представлений и ценностей;

5. Различия в манере поведения и в жизненном опыте;

6. Неудовлетворенные коммуникациями.

Slide 6

Процесс ретінде келіспеушілік моделі

Келіспеушілікті

шешу

мүмкіндігі

Келіспеушілік көзі

Келіспеушілік

туындағанда

Келіспеушілік тің

функционалды және

дисфункционалды

салдары

Жағдайға көзқарас

Келіспеушілік

болмайды

Келіспеушілікті

басқару

Басқарушылық

жағдай

Slide 7

Келіспеушілікті шешудің құрылымдық әдістері

1. Жұмыс талаптарын түсіндіру

2. Координациялық және интеграциялық тетіктер

3. Жалпы ұйымдастырушылық кешенді мақсаттар

4. Сыйақы жүйесі және құрылымы

Slide 8

Келіспеушілік жағдайды реттеу

Жалтару

Тігісін жатқызу

Мәжбүр ету

Ымыраға келу

Мәселені шешу


Ұқсас жұмыстар
Менеджменттегі келіспеушілік: себептері, түрлері және шешу әдістері
Менеджменттегі дау-жанжал: түрлері, себептері және шешу жолдары
Мемлекеттік борыш: анықтамасы, түрлері және басқару әдістері
Менеджменттегі коммуникация: ұғымы, түрлері, кедергілері және жою әдістері
Менеджменттегі бақылау қызметі: мәні, түрлері, әдістері және жүйелік концепциясы
Инфляция: анықтамасы, себептері және түрлері
Ұйымдағы жанжал: табиғаты, себептері және басқару әдістері
Гастрит: анықтамасы, түрлері, себептері және алдын алу
Медициналық көмек сапасын басқару жүйесі және тәжірибелік менеджменттегі іскерлік ойындардың түрлері мен ұйымдастырылуы
Кәсіпорын банкроттығы: себептері, түрлері және басқару қателіктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz