Дарынды балаларды психологиялық қолдау және дамыту
Презентация қосу
Дарынды балаларды
психологиялық қолдау
және дамыту
Қазақстан Республикасының
«Білім туралы» заңында
айтылған:
«Әр баланың жеке қабілетіне
қарай интеллектуалдық
дамуына көңіл бөлу, жеке
тұлғаның дарындылығын
Жалпы қабілетті
дамыту жолдары :
• Туа біткен қасиетін дамыту.
• Ата-ана отбасының қолдауы.
• Оқушы мен ұстаз арасындағы
қарым-қатынас .
• Ұстаз біліктілігі, мектептегі
оқыту мен тәрбиелеу деңгейі.
• Психологиялық қолдау.
Педагогикалық
қолдау
Өз ісінің субьектісі
Баланың өзіндік
болу мүмкіндігін
Өсуіне және танымдық және
беру,
жетілуіне өмірлік тәжірибе
жеке танымдық
жағдай жасау алу мүмкіндігін беру
тәжірибесін дамыту
Дарындылықтың басты
ерекшеліктері:
Ерекше зейінділік
Жинақтылық
Күрделі ақыл-ой жұмысына әрқашан дайын тұрады.
Еңбекке жұмылушылығы
Таным аясы өте кең болады
Ойлау белсенділігі аса тұрақты
Дарынды балалардың адамгершілік дамуы,қабылдауы,
өзіндік танымы өте нәзік
Қиялдары кең.
Көтеріңкі көңіл күйді, жағымды психологиялық ахуалды
жақсы көреді.
Кішкене кезде шыдамсыз болады.
Әділетсіздікті көтермейді , өзіне және қоршаған
адамдарға талап қоя біледі.
Дарынды балаларды анықтаудың
мынадай ұстанымдары
тұжырымдалды:
• Баланың қызығушылығы мен бейімділігіне барынша сәйкес келетін
қызмет аясында баланың іс-әрекетіне талдау жасау.
• Дамытушылық ықпал ете отырып ,баланың психикалық кедергілерін
жоюға мүмкіндік беретін тренингтік әдістерді пайдалану.
• Баланың дарындылық белгісін оның психикалық дамуының нақты
деңгейінде ғана емес , сондай –ақ оның болашақтағы даму
мүмкіндігін де есепке ала отырып бағалау
• Жұмыс нәтижесін талдау,бақылау,әңгімелеу , мұғалімдер мен ата-
аналардың сипаттамалық бағалары.
• Түрлі ақпарат алу көздерін пайдаланып , бала қабілеттерін кең
көлемде қамтуға мүмкіндік беретін баланың мінез-құлқы мен іс-
әрекетін жан-жақты бағалаудың кешенді сипаты. Білім жүйесінде
жаңаша мазмұн беру арқылы жан-жақты дамыған шығармашыл,
рухани ой-өрісі кең жеке тұлғаны тәрбиелеу міндеті тұр.
Балаға еркін ой
бостандығының
берілмеуі
Баланың
Өзінің ішкі
басқаның
әлемін таныта
ойынан
Дарындылық білмеуі «Меннің»
шықсам деп
қабілетті жоқтығы
мақсат қоюы
өшіру қаупін
тудыратын
факторлар
Ішкі
Танымдық мазасыздықтан
қажеттілігін қорғану
елемеу мақсатында
қиялға берілу
Гильфорд пен Торренстің дарынды
баланың шығармашылық
ойлауын бағалау көрсеткіші
Шапшаңдық Икемділік
Дәлдік Сонылық
Проблеманы шешуге
қалай көмектесуге
болады?
Анықталған
Анықталған проблемаға
проблемаға байланысты
байланысты балаларға
балаларға
жеке
жеке көмек.
көмек.
Дарынды
Дарынды оқушымен
оқушымен әңгіме
әңгіме және
және бірге
бірге көмек
көмек
жоспарын
жоспарын құру.
құру.
Эмоционалдық-сезім
Эмоционалдық-сезім өрісіөрісі бойынша
бойынша түзету
түзету
тренингтерін
тренингтерін өткізу.
өткізу.
Өзін
Өзін бағалауды
бағалауды қалыптастыру
қалыптастыру
Оқушының
Оқушының өзіөзі туралы
туралы хабармен
хабармен таныс
таныс болуы.
болуы.
Қарым-қатынас
Қарым-қатынас функциясымен
функциясымен жәнежәне
коммуникативтік
коммуникативтік дағдыны
дағдыны дамыту.
дамыту.
Орта
Орта және
және жоғары
жоғары сыныптарда
сыныптарда дарындылықты
дарындылықты
дамыту
дамыту мен
мен
сүйемелдеу
сүйемелдеу келесі
келесі бағыттар
бағыттар бойынша
бойынша жүргізіледі:
жүргізіледі:
Тренингтің негізгі қағидалары:
Белсенділік қағидасы.
Шығармашылық немесе зерттелетін
ұстаным қағидасы.
Мінез-құлықты мойындау қағидасы.
Серіктестік қарым-қатынас
қағидасы немесе субъект-
субъектілік қарым-қатынас
қағидасы.
Тренинг мақсаты:
Стимулдық қатынасты сақтау;
шығармашылыққа бағыттау;
әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, қоршаған ортадағы адамдармен
дұрыс қарым-қатынас жасауға бағыттау;
Өз ойларын ашық айта алуға үйрету;
Өз бойларындағы кемшіліктерді жою;
басқа адамдарға деген көзқарасының дұрыс қалыптасуын қадағалау,
басқа адамды түсіну;
оқушы белсенділігін арттыру, сол арқылы өзін-өзі, өз әрекеттерін
ұйымдастыра білу, білгенін әрі қарай дамыту;
таным процестерін / зейін, ес, ой, қиял,арман,/ қабылдауын, қабілеті
мен шығармашылығын дамыту;
шешендік өнерін дамыту;
негізгі мамандықтағы кәсіби қабілеттерін дамыту;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz