Дарынды балаларды психологиялық қолдау және дамыту


Slide 1

Дарынды балаларды психологиялық қолдау және дамыту

Slide 2

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында айтылған: «Әр баланың жеке қабілетіне қарай интеллектуалдық дамуына көңіл бөлу, жеке тұлғаның дарындылығын дамыту қажет»

Slide 3

Жалпы қабілетті дамыту жолдары :

Туа біткен қасиетін дамыту.

Ата-ана отбасының қолдауы.

Оқушы мен ұстаз арасындағы қарым-қатынас .

Ұстаз біліктілігі, мектептегі оқыту мен тәрбиелеу деңгейі.

Психологиялық қолдау.

Slide 4 Slide 5

Дарындылықтың басты ерекшеліктері:

Ерекше зейінділік

Жинақтылық

Күрделі ақыл-ой жұмысына әрқашан дайын тұрады.

Еңбекке жұмылушылығы

Таным аясы өте кең болады

Ойлау белсенділігі аса тұрақты

Дарынды балалардың адамгершілік дамуы, қабылдауы, өзіндік танымы өте нәзік

Қиялдары кең.

Көтеріңкі көңіл күйді, жағымды психологиялық ахуалды жақсы көреді.

Кішкене кезде шыдамсыз болады.

Әділетсіздікті көтермейді, өзіне және қоршаған адамдарға талап қоя біледі.

Slide 6

Дарынды балаларды анықтаудың мынадай ұстанымдары тұжырымдалды:

Баланың қызығушылығы мен бейімділігіне барынша сәйкес келетін қызмет аясында баланың іс-әрекетіне талдау жасау.

Дамытушылық ықпал ете отырып, баланың психикалық кедергілерін жоюға мүмкіндік беретін тренингтік әдістерді пайдалану.

Баланың дарындылық белгісін оның психикалық дамуының нақты деңгейінде ғана емес, сондай -ақ оның болашақтағы даму мүмкіндігін де есепке ала отырып бағалау

Жұмыс нәтижесін талдау, бақылау, әңгімелеу, мұғалімдер мен ата-аналардың сипаттамалық бағалары.

Түрлі ақпарат алу көздерін пайдаланып, бала қабілеттерін кең көлемде қамтуға мүмкіндік беретін баланың мінез-құлқы мен іс-әрекетін жан-жақты бағалаудың кешенді сипаты. Білім жүйесінде жаңаша мазмұн беру арқылы жан-жақты дамыған шығармашыл, рухани ой-өрісі кең жеке тұлғаны тәрбиелеу міндеті тұр.

Slide 7 Slide 8

Гильфорд пен Торренстің дарынды баланың шығармашылық ойлауын бағалау көрсеткіші

Slide 9

Проблеманы шешуге қалай көмектесуге болады?

Анықталған проблемаға байланысты балаларға жеке көмек.

Дарынды оқушымен әңгіме және бірге көмек жоспарын құру.

Эмоционалдық-сезім өрісі бойынша түзету тренингтерін өткізу.

Өзін бағалауды қалыптастыру

Оқушының өзі туралы хабармен таныс болуы.

Қарым-қатынас функциясымен және коммуникативтік дағдыны дамыту.

Орта және жоғары сыныптарда дарындылықты дамыту мен

сүйемелдеу келесі бағыттар бойынша жүргізіледі:

Slide 10

Тренингтің негізгі қағидалары:

Белсенділік қағидасы.

Шығармашылық немесе зерттелетін ұстаным қағидасы.

Мінез-құлықты мойындау қағидасы.

Серіктестік қарым-қатынас қағидасы немесе субъект-субъектілік қарым-қатынас қағидасы.

Slide 11

Тренинг мақсаты:

Стимулдық қатынасты сақтау;

шығармашылыққа бағыттау;

әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, қоршаған ортадағы адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауға бағыттау;

Өз ойларын ашық айта алуға үйрету;

Өз бойларындағы кемшіліктерді жою;

басқа адамдарға деген көзқарасының дұрыс қалыптасуын қадағалау, басқа адамды түсіну;

оқушы белсенділігін арттыру, сол арқылы өзін-өзі, өз әрекеттерін ұйымдастыра білу, білгенін әрі қарай дамыту;

таным процестерін / зейін, ес, ой, қиял, арман, / қабылдауын, қабілеті мен шығармашылығын дамыту;

шешендік өнерін дамыту;

негізгі мамандықтағы кәсіби қабілеттерін дамыту;


Ұқсас жұмыстар
ТАЛАНТТЫ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫ
Дарынды және талантты баланы анықтау
Дарынды оқушылар тізімі
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
Шығармашылық дарындылық
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін жетілдіру. Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту
Қазіргі таңда барлық оқушы дарынды оқушы
ДАРЫНДЫ ЖӘНЕ ТАЛАНТТЫ БАЛАЛАРҒА МҰҒАЛІМ
Дарынды балалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz