Халықаралық қатынастардағы Каспий теңізінің құқықтық мәртебесі




Презентация қосу
Халықаралық
қатынастардағы Каспий
теңізінің құқықтық
мәртебесі
Тексерген:
Орындаған:Шомшиева Ж.
05 топ.
Жоспар:
1. Каспий аймағының геостратегиялық маңызы
1.1 Каспийдің мұнай ресурстары
2. Каспий теңізінің құқықтық статусы мәселе бойынша
келіссөздер үрдісі
2.1 Каспий маңындағы елдердің көпжақты және екіжақты
кеңесулері
3. Каспийдің экологиялық бағдарламасы
3.1 Каспий теңізінің биоресуртары және 5 түрлі биологиялық
қауіптілігі
4. Каспий теңізінің транспорттық потенциалы
4.1 Каспий аймағындағы негізгі транспорттық инфрақұрылымы
ТРАСЕКА және Север-юг
4.2 Каспий мұнайының тасымалдау бағыттары
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
1. Каспий аймағының геостратегиялық маңызы
ХХ ғ. 90-жылдарында Ресей
Федерациясы, Қазақстан, Азербайджан,
Түркменстан Каспий теңізінің
құқықтық статусын мемлекетаралық
саяси және экономикалық қатынас
негізінде талқылай бастады.Иран да
осы мәселеге қосылды.Бұрынғы КСРО
кезінде қабылданған 1921 және
1940жж. Кеңес-иран келісімдерін
негізге ала отырып, Каспий теңізінің
құқықтық статусын айқындауда Каспий
аймағындағы елдер көпжақты және
екіжақты кездесулерін өткізді.
1.1 Каспийдің мұнай ресурстары

Каспийдің мұнай-газ
диаграммасы /
2002ж.-№6-сәуір
Қазақстан, Ақтау қаласындағы бір үйдің
қабырғасындағы сурет және қайықтағы
барлаушылар
2.Каспий теңізінің құқықтық статусы мәселе бойынша келіссөздер үдерісі
2.1 Каспий маңындағы елдердің көпжақты және екіжақты кеңесулері

1992ж. ақпан 1994ж. Қазан-Мәскеу
Иран үкіметаралық конференция. 1.РФ /Каспийдің құқытық статусы
1992ж. 17 ақпан-коммюнике./көпжақты мәселесі бойынша жеке конвенция бекіту,
келіссөздерді тоқтату,тек Каспий
аймағындағы елдердің бірігу механизмін конвенцияны бірігіп қолдану/
құру. 2.Азербайджан/Каспийді 4 секторға бөлу
ұсынды, алайда құқықтық талаптары
1992ж. күзде
ескерілмеді.
3.Қазақстан /Каспийді секторға
Иран арнайы конф.

бөлу,теңіз құқығын сақтау-БҰҰ, 1982ж./
1992ж. 4 қазанда-коммюнике/Каспийдің
құқықтық статусы,минералды және 4.Иран /Каспий теңізін 20% бөлуді
биоресуртарды қолдану,экология мәселесі/ ұсынды./
5.Туркменистан Иранмен толық келісті.
1993ж. 3 рет кездесу өтті.

1993ж. тамыз-Иран /Решт/
1993ж. 14 қазан-Астрахань
1993ж. 8-10 желтоқсан-Ашхабад
Қорытындысы: Келіссөздер нәтижесіз
аяқталды.
•1998ж. 6 шілде
РФ мен Қазақстан арасындағы келіссөз
Қорытынды: РФ мен Қазақстан Каспий теңізінің
солтүстік бөлігін бөлу туралы ұсыныс жасады.

•2000ж. 19 маусым-РФ мен Қазақстан
•Каспий аймағындағы елдерге “түбін бөлу-су ортақ“
принципін ұсынды.Каспий теңізінің құқвқтвқ статусы
бекітілді.

•2002ж. 24-25 сәуір-Ашхабад
•Каспий теңізінің құқықтық статусы туралы
декларациясы қабылданды.

•2003ж. 26-27 ақпан-Баку
•Арнайы жұмысшылар тобы /СРГ/ Каспий теңізінің
құқықтық статус конвенциясын қабылдады.

•2005ж. қаңтар-Ашхабад
•Конвенцияға толықтырулар /қоршаған ортаны қорғау,
•Сауда кемелерінің жүзуіне рұқсат беру/ енгізілді.

•2006-2007 жж. Қазақстан
•Каспий теңізінде әскери-теіңз күштерін құруды
ұсынды.Алайда қабылданбады.
3.1 Каспий теңізінің биоресуртары және 5 түрлі
биологиялық қауіптілігі

Қазіргі күнге дейін Каспий Каспийдің биоәртүрлілігі 513
аймағындағы балық аулау үлесі фауна кездеседі
ілемнің 82%-ын құрайды. Каспий теңізінің биологиялық
1994ж.11-12 қазан Каспий теңізін қауіптілігіне 5 түрлі фактор
қорғауда бірігу мәселесі жатады:
талқыланды. 1.Антропологиялық
1995ж. 30 қыркүйек Каспий ластаушылар
теңізіндегі биоресурстарды 2. Микробтік
сақтау келісімі жасалды. 3. Химия және мұнай-газ
2002ж уылдырық аулау көлемі:
4. Биоресурстардың шектен
РФ -83%, Қазақстан-80,4%,
Азербайджан-87,4%, Иран-95% тыс қолданылуы
Балық аулау зонасы: Қазақстан- 5. Биоресурстардың дұрыс
20-25 миль, Иран-20 миль, қолданылмауы /басқару
Азербайджан мен Туркменистан- экспллатациясы/
40 миль, Ресей-40 миль/80%/
4.1 ТРАСЕКА және Север-юг транспорттық
инфрақұрылымы

Еуропалық Одақ тарапынан ТРАСЕКА
транпорттық инфрақұрылымы Еуропа-Кавказ-
Азия транспорттық дәлізі ретінде ұсынылды.
1. Дружба ст./Қазақстан/-Ташкент-Ашхабад-
Туркменистан-Баку-Тбилиси-Поти, одан кейін
Одеске, Стамбул;
2. Ақтөбе-Атырау-Ақтау-Баку
Ресей өз тарапынан Север-юг ұсынды.
2002ж 16 мамырда өз күшіне енді.
Үндістаннан Парсы шығанағына одан кейін Солт.
Каспийге мұнай тасыды.
4.2 Каспий мұнайының тасымалдау
бағыттары

1.Солтүстік маршрут / Атырау-Самара/
2. Батыс маршрут /КТК /67 млн.т.
жылына/, Баку-Новороссийск, Баку-
Тбилиси-Джейхан/
3.Оңтүстік маршрут /Иран 58% мұнай-
Парсы шығанағына шыға алады/
4.Шығыс маршрут / Кеңқияқ –Атырау,
Қытай мен Оңтүстік-шығыс Азия еліне
мұнай құбыры өтеді/
Пайдаланған әдебиеттер тізімі:
1.Салыгин В. И. Сафарян А.В. Современные международные
экологические отношения в Каспийском регионе.-М.,2005
2. Абишев А. Каспий:нефть и политика.-М.,2004
3.Экономические-экологические проблемы освоения Каспийского
шельфа.-А.,2006
4.Естурлиева Экономические-экологические проблемы провидения
морских операций в Казахстанской части Каспийского моря.-А.,2006
5.Лоумулин М. Казахстан в современных международных
отношениях:безопасность, геополитика, политология.-А.,2000

Ұқсас жұмыстар
КАСПИЙ ТЕҢІЗІНІҢ СТАТУСЫ
Америка президенті Дональд Трамппен, жалпы сомасы
Дипломатиялық құқық
СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ МӘДЕНИЕТ НЕГІЗДЕРІ
Қазақстан - Ресей байланысы
Невада - Семей полигонының инфрақұрылымы
Қоршаған орта
Ақтау қаласы
КАСПИЙ ИТБАЛЫҚТАРЫНЫҢ ПОПУЛЯЦИЯСЫНДА ӨСІП - ӨНУ
Қазіргі халықаралық қатынастар жүйесіндегі қазақстанның рөлі
Пәндер