ҚАЗАҚСТАН ТЕМІР ЖОЛЫ ҰЛТТЫҚ КОМПАНИЯСЫ АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ




Презентация қосу
Компания тарихы
Қазақстан жеріндегі тұңғыш теміржол магистралі 1894 жылдың 25
қазанында Покров слободасы (бүгінде РФ Саратов облысындағы Энгельс
қ.) - Орал тар табанды темір жол телімінің құрылысы аяқталғаннан кейін
ашылды. Осы жолдың 130 шақырымы қазіргі Қазақстан жері арқылы
өткен. Арада 4 жыл өткеннен кейін Урбах-Астрахан тар табанды темір жол
іске қосылды. Мұның да 77 шақырымы қазақ даласын басып өтті.
Солтүстік Қазақстанның дамуы үшін 1891-1896 жылдары салынған
Транссібір магистралінің, дәлірек айтқанда, оның «қазақстандық» 190
шақырымының маңызы зор еді. Бұл жол қазақ пен орыс халықтарының
экономикалық және мәдени жақындасуына үлкен үлесін қосты.
1901-1906 жылдары Қазақстан жерінің 1660 шақырымдық аумағын
алған, Орта Азия мен Ресейдің орталығын қосатын, Орынбор-Ташкент
темір жолы салынды.1914-1917 жылдары болашақ Түрксібтің бір бөлігі
Жетісу жолының Арыс-Пішпек телімі салынды.
1915 жылы Челябинскі-Троицкі-Қостанай (Қазақстан арқылы 166 км.)
магистралі салынды.
Орталық Қазақстан өңірінің өндірісі үшін 30-шы жылдары салынған
Ақмола-Қарағанды, Қарағанды-Балқаш (490 км), ал оңтүстік үшін
Шымкент-Ленгір жол телімдері зор маңызға ие болған. Алтай тау кен
өндірісінің дамуында 1930 жылы салынған Локоть-Защита (235 км), сосын
Лениногорскіден Зыряновскіге дейін созылған жол шешуші рөл атқарды.
1950 жылға қарай салынған Мойынты-Шу (440 км) жол телімі
соғыстан кейінгі жылдардың өзекті оқиғасы болды. Осылай Транссібір
магистралі Түркістан-Сібір жолымен бірігіп, еліміздің барлық жерінен
өтетін Петропавл-Көкшетау-Ақмола-Қарағанды-Шу трансқазақстандық
темір жолдың меридианды желісін құрайды.
1958 жылдың 1 шілдесінде КСРО-дағы ең ірі Қазақ темір жолы
құрылды. Ұзындығы 11 мың шақырымнан асатын ол 15 бөлімшелерден
құралды және Қазақстанды Сібір, Орал, Волга жағалауы, Қырғызстан
және Орта Азиямен қосып, барлық кеңістікті және меридионалды
магистральдарды біріктірді.
Республика тәуелсіздігі мен Теміржол көлігі жөніндегі кеңес кезіндегі Қазақстан
теміржол көлігінің өткен жолын шартты түрде үш кезеңге бөлуге болады.

Бірінші кезең (1992-1996 жж.) - саланың КСРО-ның таралу салдарына және мүлдем
жаңа экономикалық жағдайларға бейімделуі.

Екінші кезеңнің (1997-2001 жж.) маңызы үш қазақстандық магистралды өзінде
біріктірген, қиыншылық кезден өте алған, саланың ары қарай дамуына негіз
салған, бірінші қазақстандық теміржол кәсіпорны «Қазақстан темір жолы» РМК-
нің құрылуы мен дамуы болды.

Үшінші кезеңде (2001 жылдан бастап осы уақытқа дейін) саланы қайта
құрылымдау басталды. Атап айтқанда, «Қазақстан темір жолы» ұлттық
компания» ЖАҚ құрылуы осы реформалардың жүзеге асырылуының бастамасы
болды. Олар еліміздің теміржол көлігін қазіргі заманға сай әрі жоғары тиімді
салаға айналдыруға бағытталған және әлемдік тасымалдау жүйесіне үйлесімді
кіріге отырып, дамыған нарықтық, бәсекелестік жағдайында тұтынушылардың
талаптарына барынша сәйкес келетін кәсіпорын дәрежесіне жеткізу болды.
2004 жылы Қазақстан темір жолы өзінің айрықша межесіне - 100 жылдығы
мерейтойына жетті.

Бұл жылы Қазақстан темір жолының мерейтойы 100 жылдығы кең көлемде
аталып өтті. Шойын жол тарихының маңызды кезеңдері аталып өтілді. Темір
жолды жаңғырту, әлеуметтік саланы, теміржолшылардың еңбек жағдайын
жақсарту шаралары мен ірі құрылыстар аяқталды.

2004 жылы ақпанда мерейтойлық оқиғалардың басы басталды. Ел Премьер
министрі Даниал Ахметов темір жол көлігі саласының ардагерлері тобымен
кездесу өткізді. Кездесу барысында Премьер министр Даниал Ахметов сала
жетекшілері мен теміржолға еңбегі сіңген ардагерлер құрамына кіретін "ҚТЖ"
ҰК" АҚ жанынан құрылған Консультативтік кеңесінің мерейтойды өткізу
жөніндегі шешімімен таныстырылды.
ҚОҒАМ ҚЫЗМЕТІНІҢ МАҚСАТТАРЫ:
1) таза табыс алу;
2) экономиканың және халықтың багажды, жүк-багажды,
жүктерді, почталық жөнелтілімдерді темір жол көлігімен
тасымалдаудағы қажеттіліктерін толассыз және сапалы
қамтамасыз ету;
3) поездардың қозғалыс қауіпсіздігін және тасымалданатын
багаждың, жүк-багаждың, жүктердің, почталық
жөнелтілімдердің сақталуын қамтамасыз ету;
4) магистральдық желінің инфрақұрылымын жоспарлы
түрде және кешенді дамыту;
5) ғимараттарды, құрылғыларды және техникалық
құралдарды ақаусыз күйде күтіп ұстау;
6) сыртқы экономикалық байланыстарды қамтамасыз ету;
7) темір жол көлігінің жұмылдыру әзірлігін қамтамасыз ету,
құпия және қызметтік мәліметтерді жария болудан қорғау
жөнінде кешенді шаралар жүргізу болып табылады.
Аталған мақсаттарға қол жеткізу үшін Қоғам мынадай қызмет түрлерін жүзеге
асырады:
1) Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен бағдарлама бойынша магистральдық темір
жол желісін салуды, күтіп ұстауды және жетілдіруді жүзеге асыру;
2) тасымалдау процесін басқару;
3) магистральдық темір жол желісі қызметтерін көрсету;
4) темір жол көлігімен жүк, соның ішінде қауіпті жүктерді тасымалдауды жүзеге асыру;
5) темір жолдың жылжымалы құрамын, соның ішінде қауіпті жүктерді тасымалдауда
қолданылатын арнайы контейнерлерді жөндеу;
6) жүк жөнелтушілердің, жүк алушылардың тасымалдаудағы қажеттіліктерін
қанағаттандыру, тасымалданатын жүктердің сақталуын және олардың тағайындалу
пункттеріне уақтылы жеткізілуін қамтамасыз ету;
7) маркетингтік қызмет;
8) көліктің әр түрін қатыстыра отырып тікелей және аралас қатынастар жүйесін
ұйымдастыру;
9) Қазақстан Республикасының тасымалдау әлуетін барынша толық пайдалану жөніндегі
шараларды жүзеге асыру;
10) Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігімен келісе
отырып,темір жол транзиттік-көлік дәліздерін қалыптастыру жөніндегі іс-шараларға
қатысу;
11) сыртқы экономикалық қызмет және шетелдік ұйымдармен экономикалық ынтымақтасуды
дамыту;
12) өнімдерді, көрсетілетін қызметтерді экспорттау (импорттау);
13) ақпаратты қорғаудың техникалық құралдарын, ақпаратты өңдеудің қорғалатын
техникалық құралдарын әзірлеуді, дайындауды, құрастыруды, реттеуді, қолдануды,
сақтауды, жөндеуді және сервистік қызмет көрсетуді қоса алғандағы, Қазақстан
Республикасының мемлекеттік құпияларын техникалық қорғау жөніндегі қызмет;
14) Қоғамның қызметі туралы материалдарды әзірлеу және жинақтап қорыту, Қоғамның
жарнамалық қызметін жүзеге асыру үшін кітаптар, альбомдар, журналдар, буклеттер,
анықтамалықтар, фотоальбомдар, бейнефильмдер шығару;
15) темір жол көлігі саласында ақпараттық қызметтер көрсету;
16) Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де қызметтер.
ҚОҒАМНЫҢ ОРГАНДАРЫ

Мыналар Қоғамның органдары болып табылады:

1) жоғары органы - акционерлердің жалпы
жиналысы (Жалғыз акционер);
2) басқару органы - Директорлар кеңесі;
3) атқарушы органы - Басқарма;
4) Қоғамның қызметін жетілдіру мақсатында
Қоғамның қаржылық-шаруашылық қызметіне
бақылауды, ішкі бақылау, қатерлерді басқару
саласындағы бағалауды, корпоративтік
басқару және кеңес беру саласындағы
құжаттарды орындауды жүзеге асыратын
орган -Ішкі аудит қызметі.
ҚОҒАМНЫҢ ҚҰРЫЛТАЙШЫСЫ

Қазақстан Республикасының Үкіметі
Қоғамның құрылтайшысы болып
табылады.

«Самұрық» мемлекеттік активтерді
басқару жөніндегі қазақстандық холдингі»
акционерлік қоғамы Қоғамның жалғыз
акционері болып табылады.
ДИРЕКТОРЛАР КЕҢЕСІ
Директорлар кеңесі, Қоғамның Акционерінің айрықша құзыретіне “Акционерлік қоғамдар
туралы” Қазақстан Республикасының Заңымен және Қоғам Жарғысымен жатқызылған
мәселелерді шешуден басқа, Қоғамның қызметін жалпы басқаруды жүзеге асырады.
Директорлар кеңесінің айрықша құзыретіне жатқызылған мәселелер Басқармаға шешу үшін
берілуі мүмкін емес.
Аса маңызды мәселелерді қарау және Директорлар кеңесіне ұсыныстар дайындау үшін
Қоғамда:
1) аудит бойынша;
2) сыйлықақылар бойынша;
3) тағайындаулар бойынша;
4) Қоғамның ішкі құжатында көзделген өзге мәселелер бойынша Директорлар кеңесінің
комитеттері құрылуы мүмкін.
Директорлар кеңесінің комитеттері Директорлар кеңесінің мүшелерінен тұрады, қажет
болған жағдайда құрамына нақты комитетте жұмыс істеу үшін қажетті кәсіби білімі бар
сарапшылар енгізілуі мүмкін. Басқарма төрағасы Директорлар кеңесі комитетінің құрамына
кіре алмайды.
Қоғамның Директорлар кеңесінің комитеттерін құру және олардың жұмыс істеу тәртібі,
сондай-ақ олардың сандық құрамы Директорлар кеңесі бекітетін Қоғамның ішкі құжатымен
белгіленеді.
КОМПАНИЯНЫҢ ДИРЕКТОРЛАР КЕҢЕСІНІҢ
МҮШЕЛЕРІ
Бозымбаев К.А. Мемлекеттік активтерді басқарудың "Самұрық"
қазақстандық холдингі АҚ Басқарма төрағасы, "ҚТЖ" ҰК"
АҚ Директорлар кеңесінің төрағасы

Қасымбек Ж.М. Қазақстан Республикасы көлік және коммуникациялар
вице-министрі, Директорлар кеңесінің мүшесі
Байдаулетов Н.Т. «Самұрық» мемлекеттік активтерді басқару жөніндегі
қазақстандық холдингі" АҚ көлік және өнеркәсіп активтерін
басқару тобының директоры, Директорлар кеңесінің мүшесі
Мамин А. Ұ. ҚТЖ"ҰК" АҚ Президенті, Директорлар кеңесінің мүшесі

Шомоди К. Темір жолдар ынтымақтастығы ұйымы Комитетінің

атқарушы хатшысы,тәуелсіз директор
Есенғарин Н.К. «Экономтрансконсалтинг»ЖШС Бас директоры, тәуелсіз
директор
Жаукенов М.А. "Еуразиялық Даму Банкі" акционерлік қоғамы Басқарма
төрағасының орынбасары, тәуелсіз директор
Қарымсақов Е.А. "ҚТЖ" ҰК" АҚ корпоративтік хатшысы
«ҚАЗАҚСТАН ТЕМІР ЖОЛЫ» ҰЛТТЫҚ КОМПАНИЯСЫ»
АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫНЫҢ
ЖАРҒЫСЫ
«Акционерлік қоғамдар туралы» Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 13 мамырдағы
Заңына сәйкес Қоғамның атауы: «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы» жабық
акционерлік қоғамы» «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы» акционерлік қоғамы»
болып өзгертілді.
Қоғам Қазақстан Республикасының заңнамасы бойынша заңды тұлға болып табылады
және өз қызметін Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексіне, «Акционерлік қоғамдар
туралы» Қазақстан Республикасының Заңына және Қазақстан Республикасының өзге де
нормативтік құқықтық актілеріне (бұдан әрі – Қазақстан Республикасының заңнамасы), сондай-
ақ осы Жарғыға (бұдан әрі – Жарғы) және Қоғамның Корпоративтік басқару кодексімен және
Қоғамның басқа құжаттарымен сәйкес жүзеге асырады.
Қоғам Қазақстан Республикасының әділет органдарында мемлекеттік тіркелген сәттен бастап
заңды тұлға мәртебесін алады.
Қоғамның қаржылық және өндірістік қызметі шаруашылық дербестік негізінде жүзеге
асырылады.
Қоғамның дербес теңгерімі, банктік, соның ішінде валюталық шоттары, толық фирмалық
атауы мемлекеттік және орыс тілдерінде жазылған мөрі, тауар белгісі және үлгілері белгіленген
тәртіппен бекітілетін және тіркелетін символикасы болуы мүмкін, сондай-ақ мемлекеттік және
орыс тілдерінде мөртабандары, фирмалық бланктері және басқа да деректемелері бар.
ҚАРЖЫЛЫҚ ЕСЕП БЕРУ, ЕСЕПКЕ АЛУ
ҚҰЖАТТАМАСЫ ЖӘНЕ АУДИТ

Қоғамның бухгалтерлік есепке алуын жүргізу және қаржылық есеп беруін
жасау тәртібі Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есепке алу және
қаржылық есептілік туралы заңнамасына сәйкес белгіленеді.
Басқарма Қоғамның Жалғыз акционеріне жыл сайын талқылау және бекіту
үшін өткен жылғы жылдық қаржылық есептілікті, Қазақстан Республикасының
аудиторлық қызмет жөніндегі заңдарына сәйкес жасалған аудитті табыс етеді.
Қоғамның жылдық қаржылық есептілігі Жалғыз акционерінің бекіту датасынан
кем дегенде 30 (отыз) күн бұрын Қоғамның Директорлар кеңесінің алдын-ала
бекітуіне жатады.
Қоғамның жылдық қаржылық есептілігінің шүбәсіздігін, сондай-ақ істердің
ағымдық жай-күйін тексеру және растау үшін Қоғам жыл сайын қаржылық
есептілік пен аудиттің халықаралық стандарттарына сәйкес қаржылық жылдың
қорытындылары бойынша кем дегенде 90 күннен кейін Қазақстан
Республикасының заңнамасымен және Жалғыз акционердің шешімдерімен
белгіленген тәртіппен жыл сайын аудит жүргізуге міндетті.
Соңғы жылдары аудитті "Эрнст энд
Янг Казахстан« аудиторлық
компаниясы жүргізген болатын.
Олардың берген қорытындысы
бойынша компанияның қаржы іс-
қызметінің тек 2005-жылғы
қорытындысы бойынша шығыны 17
млрд теңгеден асып жығылады.
2007 жыл қорытындысы бойынша компанияның қызметінің
жалпы көрсеткіштері

2007/2006

Единица
п/ Көрсеткіш атауы 2006г 2007г
измерения абс. %
п

Жүкайналымы тарифный
1 млн. т-км 191 189 200 752 9 563 105,0%
нетто

Соның ішінде:
млн. т-км 76 771 79 351 2 580 103,4%
облысаралық
экспорт (вывоз) млн. т-км 78 417 74 638 - 3 779 95,2%
импорт (ввоз) млн. т-км 18 512 24 180 5 668 130,6%
транзит млн. т-км 17 489 22 582 5 093 129,1%
2 Жүктер тасымалданды мың. Тонн 246 880 260 546 13 665 105,5%
Соның ішінде.:
мың. Тонн 135 028 140 292 5 263 103,9%
облысаралық
экспорт (вывоз) мың. Тонн 83 777 84 760 983 101,2%
импорт (ввоз) мың. Тонн 17 750 22 295 4 545 125,6%
транзит мың. тонн 10 325 13 199 2 874 127,8%
1 тонна жүктің орташа
3 км 774 771 - 4 99,5%
тасымалдау ұзақтығы

Соның ішінде.:
км 569 566 - 3 99,5%
облысаралық
экспорт (вывоз) км 936 881 - 55 94,1%
импорт (ввоз) км 1 043 1 085 42 104,0%
транзит км 1 694 1 711 17 101,0%
Жүк тасымалдау бойынша көлік түрлерінің үлесі

Трубоөткізгіш
Көлік
18%

темір жол көлігі
Автокөлік 57%
25%
Жүк айналымының динамикасы
2002-2007 жылдар мәліметтері негізінде
Жолаушылар тасымалы динамикасы
2002-2007 жылдар бойынша

16 000 +12% +5%
14 000 +3%
+11%
12 000 +2%
10 000 14 314
13 613
8 000 10 686 11 818 12 129
6 000 10 449
4 000
2 000
0
2002 2003 2004 2005 2006 2007

http://www.cbonds.info/rus/ib/index.phtml
ДИРЕКТОРЛАР КЕҢЕСІ

Директорлар кеңесі, Қоғамның Акционерінің
айрықша құзыретіне “Акционерлік қоғамдар
туралы” Қазақстан Республикасының Заңымен
және Қоғам Жарғысымен жатқызылған
мәселелерді шешуден басқа, Қоғамның қызметін
жалпы басқаруды жүзеге асырады.
Егер өзгесі Заңмен белгіленбесе, Директорлар
кеңесінің айрықша құзыретіне мынадай
мәселелер:
Қоғамның Директорлар кеңесінің отырысы оның Төрағасының немесе Басқарманың
бастамасы бойынша не болмаса:
1) Директорлар кеңесінің кез келген мүшесінің;
2) Қоғамның Ішкі аудит қызметінің;
3) Қоғамның аудитін жүзеге асырушы аудиторлық ұйымның;
4) Жалғыз акционердің талабы бойынша шақырылуы мүмкін.
Қоғамның Директорлар кеңесінің отырысын шақыру туралы талап Директорлар кеңесінің
Төрағасына Директорлар кеңесі отырысына ұсынылып отырған күн тәртібі бар тиісті жазбаша
хабарламаны жіберу арқылы беріледі.
Директорлар кеңесінің Төрағасы отырысты шақырудан бас тартқан жағдайда, бастамашы
Басқармаға аталған талаппен шығуға құқылы, ал ол Директорлар кеңесінің отырысын шақыруға
міндетті.
Директорлар кеңесінің отырысын Директорлар кеңесінің Төрағасы немесе Басқарма,
шақыру туралы талап келіп түскен күннен бастап, он күннен кешіктірмей шақыруы тиіс.
Директорлар кеңесінің отырысы аталған талапты қойған тұлғаны міндетті түрде шақыру
арқылы өткізіледі.
Директорлар кеңесінің мүшелеріне Директорлар кеңесінің отырысын өткізілу туралы
хабарлама жіберу тәртібін Директорлар кеңесі белгілейді.
Директорлар кеңесінің мүшесі Директорлар кеңесіне оның қатысуы мүмкін еместігі туралы
күні бұрын Басқармаға хабарлауға міндетті.
Директорлар кеңесінің отырысын өткізу үшін кворум Директорлар кеңесі мүшелері
санының жартысынан аз болмауы тиіс.
Директорлар кеңесі мүшелерінің жалпы саны осы тармақпен белгіленген кворумға қол
жеткізу үшін жеткіліксіз болған жағдайда, Директорлар кеңесі Директорлар кеңесінің жаңа
мүшелерін сайлау туралы Қоғамның Жалғыз акционеріне өтініш беруге міндетті.
Директорлар кеңесінің әр мүшесі бір дауысқа ие болады. Егер Заңмен өзгеше
көзделмесе, Директорлар кеңесінің шешімі отырысқа қатысып отырған Директорлар кеңесі
мүшелерінің жай көпшілік дауысымен қабылданады.
Директорлар кеңесі тек Директорлар кеңесінің мүшелері ғана қатыса алатын өзінің
жабық отырысын өткізу туралы шешім қабылдауға құқылы.
Директорлар кеңесі төрағасының қарауы бойынша Директорлар кеңесінің шешімдері
сырттай дауыс беру арқылы қабылдануы мүмкін.
Сырттай дауыс беру отырысқа қатысып отырған Директорлар кеңесі мүшелерінің дауыс
беруімен бірге (аралас дауыс беру) немесе Директорлар кеңесінің отырысын өткізусіз
қолданылуы мүмкін.
Директорлар кеңесі шешімдерді сырттай дауыс беру арқылы қабылдаған кезде
Директорлар кеңесі отырысының күн тәртібін өзгертуге және (немесе) толықтыруға
болмайды.
Сырттай дауыс беру бюллетені отырыс күн тәртібінің мәселелері бойынша
материалдарды қоса, Директорлар кеңесінің мүшелеріне отырысты өткізу датасына дейін үш
күннен кешіктірмей жіберілуі тиіс.
Сырттай дауыс беру бюллетенінде:
1) Қоғам Басқармасының толық атауы және орналасқан жері;
2) Директорлар кеңесінің отырысын шақыруға бастамашы туралы мәліметтер;
3) сырттай дауыс беру бюллетеньдерін берудің түпкілікті датасы;
4) Директорлар кеңесінің отырысын өткізу датасы, уақыты және орны;
5) Директорлар кеңесі отырысының күн тәртібі;
6) егер Директорлар кеңесі отырысының күн тәртібінде Басқарма мүшелерін сайлау
туралы мәселе болса, сайлауға ұсынылып отырған кандидатуралардың есімдері;
7) дауысқа салынатын мәселелердің тұжырымдалуы;
8) “жақтаймын”, “қарсымын”, “қалыс қаламын” сөздерімен білдірілетін Директорлар
кеңесі отырысы күн тәртібінің әрбір мәселесі бойынша дауыс беру варианттары;
9) күн тәртібінің әрбір мәселесі бойынша дауыс беру (бюллетеньді толтыру) жөніндегі
түсіндірме болуы тиіс.
105. Толтырылған сырттай дауыс беру бюллетенінде Директорлар кеңесі мүшесінің қолы
болуы тиіс.
Дауыстарды санаған кезде Директорлар кеңесінің мүшесі бюллетеньде белгіленген дауыс
беру тәртібін сақтаған мәселелер бойынша және дауыс берудің тек бір ғана мүмкін вариантына
белгі қойылған дауыстар есепке алынады.
Белгіленген мерзімде алынған бюллетеньдерде кворум болған жағдайда шешім сырттай
дауыс беру арқылы қабылданған болып танылады.
Директорлар кеңесінің сырттай отырысының шешімі жазбаша түрде ресімделуге және
оған Директорлар кеңесінің хатшысы мен төрағасының қолы қойылуы тиіс.
Шешім ресімделген күннен бастап жиырма күн ішінде Директорлар кеңесінің мүшелеріне
жіберілуі тиіс, оған осы шешімді қабылдауға негіз болған бюллетеньдер қоса тіркеледі.
Қоғамның Директорлар кеңесінің тікелей тәртіппен өткізілген отырысында қабылданған
шешімдер хаттамамен ресімделеді, хаттаманы отырыста төрағалық еткен тұлға мен
Директорлар кеңесінің хатшысы отырыс өткізілген күннен санағанда үш күн ішінде жасауы
және қолдарын қоюы тиіс және онда:
1) Басқарманың толық атауы және орналасқан жері;
2) отырыстың өткен датасы, уақыты мен орны;
3) отырысқа қатысқан тұлғалар туралы мәліметтер;
4) отырыстың күн тәртібі;
5) дауыс беруге қойылған мәселелер және олар бойынша дауыс берудің қорытындылары;
6) қабылданған шешімдер;
7) Директорлар кеңесінің шешімі бойынша басқа да мәліметтер болуы тиіс.
Директорлар кеңесі отырыстарының хаттамалары және сырттай дауыс беру жолымен
қабылданған Директорлар кеңесінің шешімдері Қоғамның мұрағатында сақталады.
Директорлар кеңесінің хатшысы Директорлар Кеңесі мүшесінің талап етуі бойынша оған
Директорлар кеңесі отырысының хаттамасын және сырттай дауыс беру жолымен қабылданған
шешімдерді танысу үшін беруге және (немесе) Қоғамның уәкілетті қызметкерінің қолымен
және Қоғам мөрінің бедерімен расталған хатамадан жасалған үзінді көшірмелер мен
шешімдерді беруге міндетті.
ҚОҒАМНЫҢ АҚПАРАТ БЕРУІ
Қоғам Жалғыз акционердің тиісті фактілер туындаған күннен бастап 10 (он)
күнтізбелік күн ішінде мүддесін қозғайтын Қоғамның іс-әрекеті туралы ақпаратты Жалғыз
акционердің назарына жеткізуге міндетті.
Жалғыз акционердің мүддесін қозғайтын ақпарат болып:
1) Қоғамның Жалғыз акционері мен Директорлар кеңесі қабылдаған шешімдер және
қабылданған шешімдердің орындалуы туралы ақпарат;
2) Қоғамның акциялар мен басқа да бағалы қағаздарды шығаруы және уәкілетті
органның Қоғамның бағалы қағаздарды орналастыру қорытындылары туралы есептерін
бекітуі, Қоғамның бағалы қағаздарды өтеу қорытындылары туралы есептерін бекітуі,
уәкілетті органның Қоғамның бағалы қағаздарын жоюы;
3) Қоғамның ірі мәмілелер және Қоғамның оны жасауға өзі мүдделі мәмілелер
жасасуы;
4) Қоғамның меншікті капиталы көлемінің жиырма бес және одан да астам пайызын
құрайтын көлемде Қоғамның қарыз алуы;
5) Қоғамның қандай да бір қызмет түрлерін жүзеге асыруға лицензиялар алуы,
Қоғамның бұрын қандай да бір қызмет түрлерін жүзеге асыруға алған лицензияларының
іс-әрекетін тоқтата тұруы немесе мүлде тоқтатуы;
6) Қоғамның заңды тұлғаны құруға қатысуы;
7) Қоғамның мүлкін пайдалануға тыйым салынуы;
8) нәтижесінде теңгерім құны Қоғам активтерінің жалпы көлемінің он немесе одан да
астам пайызын құрайтын Қоғамның мүлкі жойылған төтенше сипаттағы жағдайлардың
тууы;
9) Қоғамды және оның лауазымды тұлғаларын әкімшілік жауапкершілікке тарту;
10) Қоғамды еркінен тыс қайта ұйымдастыру туралы шешім;
11) Қоғамның Жарғысына сәйкес Жалғыз акционердің мүддесін қамтитын өзге ақпарат
танылады.
Жарғының осы бабының 138-тармағында көрсетілген Қоғамның іс-әрекеті туралы
ақпарат беру Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
Қоғамның оның қызметіне қатысты құжаттарын Қоғам Басқарманың орналасқан жері
бойынша оның бүкіл қызмет ету мерзімі бойына сақтауы тиіс.
Сақтауға мынадай құжаттар жатады:
1) Жарғы, Жарғыға енгізілген өзгертулер мен толықтырулар;
2) құрылтайлық жиналыстардың хаттамалары;
3) Қоғамның заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркелгені (қайта тіркелгені) туралы
куәлік;
4) Қоғамның статистикалық карточкасы;
5) Қоғамның белгілі бір қызмет түрлерімен айналысуға және (немесе) белгілі бір іс-
әрекеттер жасауға лицензиялары;
6) Қоғамның өзінің балансында тұрған (бұрын тұрған) мүлікке деген құқығын растайтын
құжаттар;
7) Қоғамның бағалы қағаздарын шығару проспектілері;
8) Қоғамның бағалы қағаздарды шығаруының мемлекеттік тіркелуін, бағалы
қағаздардың жойылуын, сондай-ақ Қоғамның уәкілетті органға берілген бағалы қағаздарын
орналастыру және өтеу қорытындылары туралы есептердің бекітілуін растайтын құжаттар;
9) Қоғамның филиалдары және өкілдіктері туралы ережелер;
10) қоса берілген материалдарымен бірге Қоғамның Жалғыз акционерінің шешімдері;
11) Директорлар кеңесі отырыстарының хаттамалары (сырттай өткізілген отырыстардың
шешімдері), Директорлар кеңесінің күн тәртібіне қойылған мәселелер жөніндегі материалдар;
12) Басқарма отырысының хаттамалары (шешімдері);
13) корпоративтік басқару кодексі ол болған жағдайда.
Өзге құжаттар, соның ішінде Қоғамның қаржылық есебі Қазақстан Республикасының
заңнамасымен белгіленген мерзім бойы сақталады.
Оған Жарғының осы бабында көрсетілген ақпарат пен құжаттарды беру туралы Жалғыз
акционердің сұратуы бойынша Қоғам тиісті сұратуды алу күнінен бастап отыз күннің ішінде, егер
сұратуда өзге мерзім көрсетілмеген болса, оларды Қоғамның ішкі басшылық құжаттарымен
белгіленген тәртіппен және Қоғамның коммерциялық, қызметтік немесе заңмен қорғалатын өзге
құпиясын қамтамасыз ету жөніндегі шектеулерін ескере отырып, өтінім берушіге ұсынуы міндетті.
Қоғамның бағалы қағаздарын шығарудың, орналастырудың, айналымға шығарудың және
конвертациялаудың жекелеген мәселелерін регламенттейтін, қызметтік, коммерциялық немесе өзге
де заңмен қорғалатын құпиядан тұратын құжаттар Жалғыз акционерге танысуға оның талап етуі
бойынша ұсынылуы тиіс.
Қоғам өзінің аффилиирленген тұлғаларының есебін осы тұлғалардың берген мәліметтерінің
негізінде жүргізеді.
Қоғам өзінің аффилиирленген тұлғаларының тізімін құнды қағаздардың рыногын реттеу мен
қадағалауды жүзеге асыратын мемлекеттік органға ол белгілеген тәртіппен береді.
Жалғыз акционер және Қоғамның лауазымдық тұлғасы өзінің аффилиирленген тұлғалары
туралы ақпаратты Жарғы бекітілген күннен бастап 15 күннің ішінде, сондай-ақ аффилиирленгендік
пайда болуы бойынша ол пайда болған күннен бастап 7 күннің ішінде ақпаратты Қоғам
Басқармасының Төрағасына береді.

Ұқсас жұмыстар
ТҰҚ компаниялар
Жолаушы вагондары
КазТрансСервис
КОМПАНИЯ ТУРАЛЫ Kazsatnet
Қалдықты дивиденд саясаты
Лизинг – Шағын бизнестің үлкен болашағы «Байлық көзі иелену құқығында емес,пайдалану құқығында жатыр»
ЖАПОНИЯНЫҢ САҚТАНДЫРУ
Павлодар мұнай өңдеу зауыты
ҚазмұнайГаз ұлттық компаниясының ұйымдық құрылымы
Нұрбанк туралы
Пәндер