Мұғалім портфолиосының құрылымы




Презентация қосу
Мұғалім
портфолиосының
құрылымы
Портфолионың негізгі мақсаты:

мұғалімның кәсіби өсу мониторингін қамтамасыз
етумен бірге, мұғалім еңбегін саралай келе оның
нәтижесін айқындау
Мұғалім портфолиосы:
оқыту, тәрбие, шығармашылық, өздігінен білім алу
саласындағы жұмыстарының нәтижесін шығарады.

Портфолио - анықтамалар жинағы:
оқу жылы аяғында мұғалімнің кәсіби санатын көтеру,
не бекіту кезінде және ақшалай заттай сыйлық беріп
мадақтауға;
мұғалімнің кәсіби шеберлігі мен педагогикалық
ісіндегі нақты өсуді анықтау үшін;
мұғалімнің портфолиосы арнайы папкада
сақталады;
портфолиоға ендірген әрбір материалдың мерзімі
қойылу керек.
Портфолиода мынадай бөлімдер
болу керек:
1-бөлім «Мұғалім туралы жалпы мәлімет»
Аты – жөні, туған жылы (мұғалімнің);
білімі, мамандығы, ЖОО қашан бітірді;
жалпы еңбек және педагогикалық өтілі;
аталынған білім мекемесіндегі педагогикалық өтілі;
біліктілікті арттыруы (қашан, қайда, жылы, айы, тақырыбы);
курстан өткендігі туралы құжат көшірмесі. Ғылыми атағы,
мамандығын
анықтайтын құжат;
мемлекеттік, облыстық мадақтаулары, грамоталары, алғыс
хаттары;
мектептегі негізгі мадақтаулары;
түрлі конкурс, сайыс дипломдары;
басқа да қажетті құжаттары.
2-бөлім «Педагогикалық іс-әрекеттер
нәтижесі»
әр жыл бойынша оқу- тәрбие ісіндегі жетістіктері. ҰБТ
білім беру бағдарламасының нәтижесін игергендігін
сипаттайтын және
құзыретті (компетентті) пән мұғалім болып қалыптасуы
туралы материал.
оқушының аудандық, қалалық, облыстық олимпаида,
конкурстарда
жеңімпаз болғаны туралы мұғалімнің салыстырмалы
талдау жұмыстары
оқушылардың қорытынды және аралық бақылау
жұмыстарының нәтижесі
медалистер (алтын, күміс белгі) туралы құжат
пән бойынша оқушылардың ЖОО түсуі туралы мәлімет.
Мұғалімнің бұл бөлімдегі еңбегі оның белгілі мерзімдегі
педагогикалық іс-әрекетінің динамикасын көрсетеді.
3-бөлім «Ғылыми-әдістемелік жұмыстары»
(Білім беру технологиясын оқу және тәрбие ісінде
қолдануы, конференция, семинар, конкурстарға
қатысуы)
Бұл бөлімде мұғалімнің кәсіби әдістемелік шеберлігі туралы
материалдар жинақталады:
білім беру бағдарламалары және таңдап алынған оқу -
әдістемелік әдебиеттер жиынтығы;
таңдап алынған оқыту технологиясының сипаттамасы;
технологияның сипаттамасы;
білім беру нәтижесін бағалаған оқыту құралдары
диагностикасы;
білім беру үрдісіндегі ақпараттық коммуникативтік
технологияларды пайдалану әдісін сипаттау және дамуы
бойынша проблемасы бар балаларды оқыту технологиясы;
әдістемелік бірлестіктер (мектеп, аудан) жұмысы туралы
анықтама;
кәсіби және педагогикалық шығармашылық конкурстарға
қатысқаны туралы ақпарат;
4-бөлім «Тәжірибені қорыту»

әдістемелік және пәндік апталықтарға қатысу;
семинар, дөңгелек үстел, шебер-сынып өткізуге
қатысу;
ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу;
ғылыми-әдістемелік материалдар және
авторлық бағдарлама жасау;
мақала жазу;
баяндама, реферат шығарғанына есеп беру;
диссертциялық материалдар (егер болып
жатса).
5 – бөлім «Сабақтан тыс пәндік жұмыстар»

Бөлімде мынадай құжаттар болу керек:
оқушылардың шығармашылық жұмыстары,
рефераттар, оқу-зерттеу жұмыстары, жоба
жасау бойынша тізімі;
олимпиада, конкурс жеңімпаздары туралы
мәлімет;
сыныптан тыс, фото, видео материалдар
өткізу, сценариі туралы мәлімет;
пән бойынша сабақтан тыс іс-әрекеттерді
сипаттайтын құжаттар.
6-бөлім «Сынып жетекшісі жұмысы»

Бөлімде мынадай құжаттар болу керек:
сыныптағы оқушылардың үлгерімі және білім сапасын талдау;
сыныптағы оқушылардың мектеп іс-шараларына, әлеуметтік
жобаларға,
шығармашылық бірлестіктерге, аудандық, қалалық акцияларға
қатысуы туралы анықтама;
сыныптағы оқушылар контингентін сақтау туралы мәлімет;
білім беру үрдісіне ақпараттық құралдар мен компьютерлерді
пайдалану;
дидактикалық материалдар, есептер жинағы, жаттығулар,
шығарма, рефераттарды пайдалану және ҰБТ-ке даярлау;
оқу-материалдық базасын пайдалануды сипаттайтын басқа да
құжаттар

Ұқсас жұмыстар
Оқушы портфолиосы
Сабақтың типтері, құрылымы
МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫ
Оқушы портфолиосын бағалау
Бақылау сабақтары
Жаппай жұмысты уйымдастыру
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІПТІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
Тексеру сабағы
Портфолио - оқу жетістіктерін жинақтап бағалау
Педагогика адам туралы ғылым жүйесінде
Пәндер