ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМБЕРУ ҮДЕРІСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ ШЕТЕЛДІК ЖӘНЕ ОТАНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК СИПАТЫНА ТАЛДАУ




Презентация қосу
ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІН
ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ ШЕТЕЛДІК
ЖӘНЕ ОТАНДЫҚ
ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ
ӘЛЕУМЕТТІК СИПАТЫНА ТАЛДАУ
Орындағандар: Саламатова Аяулым
Иляс Айсулу
Қабылдаған: Аринова Б.А.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОҚЫТУ ЖАЛПЫ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ОҚЫТУДЫ
БІРІКТІРУ ҰСЫНЫСТАРЫНАН ТҰРАДЫ.ОНЫҢ 3 НЕГІЗГІ ЖОЛДАРЫ
БАР:ЯҒНИ, «НЕГІЗГІ БАҒЫТ», «ЖАЛПЫ БІЛІМ
ИНИЦИАТИВАСЫ», «ЕНГІЗУ»

Бірінші жолы негізгі бағыт- мүмкіндігі шектеулі
балаларды оқыту негізгі мектептерде оқытуды
көздейді.
Екінші жолы жалпы білім беру инициативасы-

дамуында ауытқуы бар оқушыларға білім беру
шарттарына фундаментальды өзгеріс енгізуді
ұсына отырып, жоғарыда аталған негізгі бағыттан
ары қарай дами түскен.
Үшінші жолы енгізу моделі,ол балаларды ауытқу

түріне және көріну деңгейіне тәуелсіз тұрған жері
бойынша жалпы білім беру үрдісіне енгізуді
көздейді. Осындай балаларға мамандар тобы
жеке оқыту бағдарламасын құрады, сол бойынша
оқушының жетістігі бағаланады
Шет елдің тәжірибелерін қарастыра
отырып,біздің көретініміз шет елдерде
әлеуметтік білім беру мәселесі біздің елге
қарағанда едәуір жолға қойылған. Бұл елдерде
инклюзивті білім беру XX ғасырдың 70
жылдарынан басталған, ал біздің елде екінші
мыңжылдықтың басында қолға алына
бастады. Европа елерін алатын болсақ,
инклюзивті білім беру көптеген мәселелерді
шешкен. Бұл елдерде мүгедек балаларға
жалпы білім беретін мектептерде қосымша
көмек жолдары ұсынылған. Біздің елімізде
мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпыға білім
беру ортасына қарай бейімдеу 2002 жылдан
басталды.
Отандық білім үлгісінің негізгі бағыты —
адамды қоғамның ең негізгі құндылығы
ретінде тану, оның қоғамдағы орны мен
рөліне, әлеуметтік жағдайына,
психикалық даму ерекшелігіне мән беру,
сол арқылы оның рухани жан-дүниесінің
баюына, саяси көзқарасының,
шығармашылық еркіндігі мен
белсенділігінің, кәсіби іскерлігінің
қалыптасуына жағдай жасау, мүмкіндік
беру.
Әлеуметтік-педагогикалық
білім беру үдерісін
ұйымдастырудағы
шетелдік және отандық
технологиялардың
қолданатын әдіс-тәсілдері
негізінен тікелей
педагогикалық
технологиялық дамумен
байланысты
)
ПедагогикалықТехнология
дегеніміз – кез-келген іс-
әрекетте қолданатын әр
түрлі әдістер мен
құралдардың жиынтығы.
Педагогикалық технология
̶ оқу үдерісін жүзеге
асыратын мазмұнды құрал
(В.П. Беспалько)
Әлеуметтік
педагог
жұмысының
негізгі бағыттары.

Ұйымдастырушылық-әдістемелік
бағыт – әлеуметтік педагогтың
кәсіби қызметін ұйымдастыру,
жоспарлау және әдістемелік
қамтамасыз ету.

Жұмысты жоспарлау; бір жылда істелген
жұмыс туралы есеп-талдау құру;
диагностикалық іс-шараларды дайындау;
нәтижелерді өңдеу, хаттама, зерттеулер
талдауын жазу; кеңес беруге және ағартуға,
:Педагогикалы
оқушылардыңқоқу іс-әрекетіндегі әдістері
материалды
Педагогикалық
технологиялардың
жіктелуі
Дәстүрлітехнологииялар
Инновациялық
технологиялар
:
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ 4
КРИТЕРИЙІ:

Педагогигикалық технология негізінде
оқушылардың іс-әрекетін белсендіру
және қарқындату;
Баламалы технологиялар;
Табиғи технологиялар;
Дамыта оқыту технологиялары.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОҚЫТУДА
ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТӘСІЛДЕР
Ойын арқылы оқыту — бұл білім, білік,
дағды, іс-әрекетті эмоциялық бағалау сияқты
қоғамдық тәжірибені меңгеру және қалпына
келтіруге бағытталған шартты жағдайларда
құрастырылған оқыту түрі: Ойын оқытады,
дамытады, тәрбиелейді, әлеуметтендіреді,
қызықтырады және демалуға мүмкіндік
береді. Бірақ оның тарихи мәселесі — оқыту
МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ — ОҚУ АҚПАРАТЫН
БЛОКТЫ-МОДУЛЬДІ НЕГІЗДЕ ҰСЫНЫП, ОҚУ
ҮДЕРІСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ ТӘСІЛІ

I модуль – Негізгі сұрақтар мен ұғымдарды мұғалімнің ауызша

баяндауы;
II модуль – өзіндік және тәжірибелік жұмыстар. Оқушылар әр

түрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасау арқылы тақырыпты
ашады. Сабақтың бұл кезеңінде -практикумдар, семинарлар,
ойындар өткізіледі;
III модуль – тақырыпты қайталау және қорытындылау;
IV модуль- тақырып бойынша оқушының білімін бақылау.
Дальтон технологиясы- еркіндік, дербестік,
ынтымақтастыққа негізделеді. Бұл технология
шығармашылық тапсырмалар жүйесі (дальтон -
тапсырма), зертханалық жұмыстар (жеке және
ұжымдық оқу-танымдық өзіндік жұмыс), сенім
атмосферасын құру, жауапкершілік, сәттілік.

Ұқсас жұмыстар
Жоғары білім беру жүйесіндегі психология
Білім берудегі педагогикалық технологиялардың оқыту үдерісінде жіктелуі
Жаңа педагогикалық технологиялар
ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУДІҢ МӘНІ
Көп қабатты тұрғын үйлерді тұрғызу технологиясының параметрлерін жүйелі бағалау туралы
Озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының жетістіктерін енгізу
Педагогтың кәсіби біліктілігі
Ауыл шаруашылығындағы жұмыстарды инвестициялау
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖОЛДАРЫ
ҚР білім беру нарығы заңдылықтар мен тенденциялар
Пәндер