Жалпыадамзаттық құндылықтар және өзін-өзі тану арқылы рухани-адамгершілік тәрбиені қалыптастыру


Slide 1

Жалпыадамзаттық құндылықтар -тұлғаны рухани -адамгершілік тәрбиелеудің негізі

Slide 2

Құндылықтар -қоғамдық маңызды материалдық, әлеуметтік нысандар. Құндылықтар жалпыадамзаттық және ұлттық болып екіге бөлінеді.

Slide 3

Осы құндылықтарды іс жүзінде қолданып, оларды адал ниетпен және ақ пейілмен таратса, сол адамды нағыз КЕМЕЛ АДАМ деп атауға болады.

Slide 4 Slide 5

Рухани- адамгершілік

білімнің негізі болып

табылатын

«Өзін- өзі тану»

жобасының авторы

С. А. Назарбаева

«Өмір әдебі» деген

кітабында:

«Рухани кәусар бұлаққа барар жол іздеу әр адамның міндеттерінің міндеті екендігіне сенімдімін» дей келе, оған тек жалпыадамзаттық құндылықтарды оқыту арқылы ғана жетуге болатынын атап көрсетті.

Slide 6

Рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыруда маңызды тәрбиелік міндеттер:

біріншіден, рухани-адамгершілік, руханилық, әсемдік, ақиқат, ізгілік, еркіндік, рахымшылдық,

кешірімділік, тәуелсіздік сияқты жалпыадамзаттық құндылықтардың өмірге еркін ене бастауы;

екіншіден, жалпыадамзаттық құндылықтармен қатар, ұлттың өз мәдениетін меңгере отырып,

әлемдік рухани ынтымақтастық рухта басқа ұлттармен бейбітшілікті сақтау;

үшіншіден, оқушылардың белсенді өмірлік позициясын, жан дүниесін адами

құндылықтар арқылы рухани-адамгершілік пен руханилықты берік орнықтыру.

Slide 7

Құндылықтар туралы алғашқы түсінік ежелгі грек ғалымы Сократтан бастау алады. Оның әйгілі «Менің білетінім - мен ештеңе білмеймін, басқалар оны да білмейді», «Өзіңді-өзің танып-біл!», «Әр адамның бойында күн бар, нұр бар, тек оның нұрлануына мүмкіндік беріңдер» деген қағидаларының негізгі мазмұны да осы құндылықтар.

Сократ (б. д. д. 469 - 399)

Slide 8

Шәкәрім Құдайбердіұлы 1858 жылы дүниеге келіп өзінің 73 жылдық ғұмырында артына сарқылмастай мол қазына қалдырды. Ш. Құдайбердіұлының философиялық еңбектерінің негізгі обьектісі - адам болса, байлықтың ең үлкені - ғылым дей келе, «Өзіңді өзің танысаң істің басы . . . » деп жырлайды. Мысалы, «Үш -ақ түрлі өмір бар» өлеңінде ол адам өміріне «ортаншы өмір» деген ұғымды қолданады. Бұл - адамның жастық шақ пен кәріліктің арасындағы белсенді өмірі, яғни, осы кезде уақытыңды босқа өткізбей, ғылымға үңілсең - өмірлік мұратыңа жеткенің - дейді.

Slide 9

АҚИҚАТ

Сүйіспеншілік

Дұрыс әрекет

Ішкі тыныштық

Қиянат жасамау

Slide 10

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Ар-намыс пен ұят: Өзін-өзі тану пәніндегі рухани-адамгершілік тәрбиені қалыптастыру
Өзін-өзі тану: балалар мен жасөспірімдердің рухани-адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру бағдарламасы
Өзін-өзі тану рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының педагогикалық-психологиялық негіздері
Өзін-өзі тану пәні арқылы жеке тұлғаның рухани-адамгершілік білімін дамыту әдіс-тәсілдері
Өзін-өзі тану рухани-адамгершілік білім бағдарламасының мәні мен міндеттері
Өзін-өзі тану пәнінің рухани-адамгершілік бағдарламасы және инновациялық оқу-әдістемелік кешені
Өзін-өзі тану пәнінің мемлекеттік жалпыға міндетті рухани-адамгершілік білім стандарты
Өзін-өзі тану пәнінің рухани-адамгершілік мақсаты мен міндеттері және енгізілу тарихы
Өзін-өзі тану: рухани-адамгершілік тәрбие және тұлғалық даму
Ата-аналарға рухани-адамгершілік білім берудегі өзін-өзі тану пәнінің мұғалімінің рөлі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz