СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ


Slide 1

БАСТАУЫШ СЫНЫПТА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ

Slide 2

Курстық жұмыстың мақсаты: Бала бастауыш сыныпты бітірген кезде төңірегіндегі оқиғалар жайлы әсерін, қисынды да, жүйелі баяндап, жанындағы адамдармен ешбір қиындықсыз белсене қарым-қатынас жасауды үйрену, алған білімін түсініп, өмірде қолдана білу.

Slide 3

Курстық жұмыстың міндеті:

Оқушының өз бетінше жұмыс істеу тиімділігін арттыру;

Жекелей, жұппен, топпен жұмыс істеуге үйрету;

Өз білімінің нәтижесін бағалай білуге дағдыландыру.

Slide 4

Қазақстан бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарынан лайықты орын алу үшін өзінің мәдениеті мен ғылымын, білімі мен білігін, рухани байлығымен елімізді айдай әлемге таныта білуі керек Н. Ә. Назарбаев

Slide 5 Slide 6

СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ

Сын тұрғысынан ойлау технологиясы Кеңес үкіметі кезінде1973 жылдан, Қазақстанда 1997 жылдар бері таныла бастады. Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау, яғни, RWCT жобасы 29 мемлеткетте қолданылады. Технологияның негізін қалаушылар американдық ғалымдар Чарльз Темпл, Джон Дьюи, Мередит. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы әлемнің түкпір - түкпірінен жиылған білім берушілердің бірлескен еңбегі. Тәжірибені жүйеге келтірген Джинни Л. Ситл, Куртис С. Мередит, Чарльз Темпл. Кезінде жоба ретінде ұсынылып, көпшіліктің қолдауын тапқан бұл технологияда Ж. Пиаже, Л. С. Выгосткий, Эльконин - Давыдовтардың, басқа да ғалымдардың еңбектерінің ең құнды жерлері көрініс тапты.

Slide 7

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының құрылымдық формасы 3 кезеңнен тұрады

ІІІ. Ой толғаныс-Рефлексия .

ІІ. Мағынаны тану-Реализация .

І. Қызығушылығын ояту -Эвокация .

Slide 8

Сын тұрғысынан ойлау мен дәстүрлі сабақтарды салыстырсақ:

СТО сабақтарда

Дәстүрлі сабақтарда

Оқушылар жекелей, жұппен, топпен жұмысты жақсы ұйымдастырады.

Оқушы бірден жұмысқа кірісіп кетпейді.

Өз беттерімен жұмыс істеу қабілеттері, белсенділіктері басым.

Белсенділік орташа, мұғалімнің көмегін керек етеді.

Шығармашылық қабілеттері артады, топтағы әр оқушының жауапкершілігі басым.

Шығармашылығы бірқалыпты, ынта-ықыластарын білдіре қоймайды.

Slide 9 Slide 10 Slide 11

Сабақтарымда қоладынылған стратегиялар:

Куббизм стратегиясы

Аквариум

Бір айналым сұхбат

INSERT

Геометриялық фигуралар

Тірек сөздер

Венн диаграммасы

Эссе

Slide 12

Жалпы сын технологияның жетістіктері мынандай болып табылады:

Оқушылар күні бұрын берілген тапсырма мен де сабақ үстінде берілген тапсырмалармен қосымша ізденеді, өз бетімен дайындалады.

Оқушы ой қиялының дамуына, пікір айтуына еркіндік беріледі.

Өз өміріне, қоршаған ортаға сын көзбен қарауға үйренеді.

Өзгенің пікірін тыңдап, оған өз көзқарасын қоса білуге үйренеді.

Шыншылдық, әділдікке дағдыланады.

Өзгенің пікірімен санасуға үйренеді.

Әр түрлі шығармашылық жұмыстарға дағдыланады.

Өз пікірін қорғай дәлелдей алады.

Топпен жұмыс істеуге үйренеді.

Жан дүниесін тәрбиелейді.

Slide 13

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері
БАСКЕТБОЛ ТАРИХЫНАН
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сыни ойлау технологиясы
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы
Сын тұрғысынан ойлау - оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz