СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ



БАСТАУЫШ СЫНЫПТА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ

Курстық жұмыстың мақсаты: Бала бастауыш сыныпты бітірген кезде төңірегіндегі оқиғалар жайлы әсерін, қисынды да, жүйелі баяндап, жанындағы адамдармен ешбір қиындықсыз белсене қарым-қатынас жасауды үйрену, алған білімін түсініп, өмірде қолдана білу.

Курстық жұмыстың міндеті:
Оқушының өз бетінше жұмыс істеу тиімділігін арттыру;
Жекелей, жұппен, топпен жұмыс істеуге үйрету;
Өз білімінің нәтижесін бағалай білуге дағдыландыру.

Қазақстан бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарынан лайықты орын алу үшін өзінің мәдениеті мен ғылымын, білімі мен білігін, рухани байлығымен елімізді айдай әлемге таныта білуі керек Н. Ә. Назарбаев


СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы Кеңес үкіметі кезінде1973 жылдан, Қазақстанда 1997 жылдар бері таныла бастады. Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау, яғни, RWCT жобасы 29 мемлеткетте қолданылады. Технологияның негізін қалаушылар американдық ғалымдар Чарльз Темпл, Джон Дьюи, Мередит. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы әлемнің түкпір - түкпірінен жиылған білім берушілердің бірлескен еңбегі. Тәжірибені жүйеге келтірген Джинни Л. Ситл, Куртис С. Мередит, Чарльз Темпл. Кезінде жоба ретінде ұсынылып, көпшіліктің қолдауын тапқан бұл технологияда Ж. Пиаже, Л. С. Выгосткий, Эльконин - Давыдовтардың, басқа да ғалымдардың еңбектерінің ең құнды жерлері көрініс тапты.

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының құрылымдық формасы 3 кезеңнен тұрады
ІІІ. Ой толғаныс-Рефлексия .
ІІ. Мағынаны тану-Реализация .
І. Қызығушылығын ояту -Эвокация .

Сын тұрғысынан ойлау мен дәстүрлі сабақтарды салыстырсақ:
СТО сабақтарда
Дәстүрлі сабақтарда
Оқушылар жекелей, жұппен, топпен жұмысты жақсы ұйымдастырады.
Оқушы бірден жұмысқа кірісіп кетпейді.
Өз беттерімен жұмыс істеу қабілеттері, белсенділіктері басым.
Белсенділік орташа, мұғалімнің көмегін керек етеді.
Шығармашылық қабілеттері артады, топтағы әр оқушының жауапкершілігі басым.
Шығармашылығы бірқалыпты, ынта-ықыластарын білдіре қоймайды.



Сабақтарымда қоладынылған стратегиялар:
Куббизм стратегиясы
Аквариум
Бір айналым сұхбат
INSERT
Геометриялық фигуралар
Тірек сөздер
Венн диаграммасы
Эссе

Жалпы сын технологияның жетістіктері мынандай болып табылады:
Оқушылар күні бұрын берілген тапсырма мен де сабақ үстінде берілген тапсырмалармен қосымша ізденеді, өз бетімен дайындалады.
Оқушы ой қиялының дамуына, пікір айтуына еркіндік беріледі.
Өз өміріне, қоршаған ортаға сын көзбен қарауға үйренеді.
Өзгенің пікірін тыңдап, оған өз көзқарасын қоса білуге үйренеді.
Шыншылдық, әділдікке дағдыланады.
Өзгенің пікірімен санасуға үйренеді.
Әр түрлі шығармашылық жұмыстарға дағдыланады.
Өз пікірін қорғай дәлелдей алады.
Топпен жұмыс істеуге үйренеді.
Жан дүниесін тәрбиелейді.

Назарларыңызға рахмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz