СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ




Презентация қосу
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН
ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН
ҚОЛДАНУ
Курстық жұмыстың мақсаты:
Бала бастауыш сыныпты бітірген
кезде төңірегіндегі оқиғалар жайлы
әсерін, қисынды да , жүйелі баяндап,
жанындағы адамдармен ешбір
қиындықсыз белсене қарым-қатынас
жасауды үйрену , алған білімін
түсініп, өмірде қолдана білу.
Курстық жұмыстың міндеті:
Оқушының өз бетінше жұмыс
істеу тиімділігін арттыру;
Жекелей, жұппен, топпен жұмыс
істеуге үйрету;
Өз білімінің нәтижесін бағалай
білуге дағдыландыру.
Қазақстан бәсекеге
қабілетті 50 елдің
қатарынан лайықты орын
алу үшін өзінің мәдениеті
мен ғылымын, білімі мен
білігін, рухани байлығымен
елімізді айдай әлемге
таныта білуі керек

Н.Ә. Назарбаев
Жаңа педагогикалық
технологиялар

Дамы
та от Де ңге Модул
ьдік о қ
техн ырып оқыт йлеп-
сарал техно л ыту
ологи у техн а огиясы
ясы ологи п оқыту
ясы

Сын т
ұрғын Ізгілен Тірек
ан ойл
техно
логияс ау техно діру -
оқыт сызба ар
ы. логияс у те қ
ы хнол ылы
огияс
ы
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ
ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы Кеңес үкіметі кезінде1973
жылдан, Қазақстанда 1997 жылдар бері таныла бастады. Оқу
мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау , яғни, RWCT жобасы 29
мемлеткетте қолданылады. Технологияның негізін қалаушылар
американдық ғалымдар Чарльз Темпл, Джон Дьюи, Мередит.
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы әлемнің түкпір
– түкпірінен жиылған білім берушілердің бірлескен еңбегі.
Тәжірибені жүйеге келтірген Джинни Л. Ситл, Куртис С.
Мередит, Чарльз Темпл. Кезінде жоба ретінде ұсынылып,
көпшіліктің қолдауын тапқан бұл технологияда Ж.Пиаже,
Л.С.Выгосткий, Эльконин – Давыдовтардың , басқа да
ғалымдардың еңбектерінің ең құнды жерлері көрініс тапты.
І.Қызығушылығын
Сын тұрғысынан ояту -Эвокация .
ойлау
технологиясының ІІ. Мағынаны тану-
құрылымдық Реализация .
формасы 3
кезеңнен тұрады ІІІ. Ой толғаныс-
Рефлексия .
Сын тұрғысынан ойлау мен дәстүрлі
сабақтарды салыстырсақ:
СТО сабақтарда Дәстүрлі сабақтарда
Оқушылар жекелей, жұппен, Оқушы бірден жұмысқа кірісіп
топпен жұмысты жақсы кетпейді.
ұйымдастырады.
Өз беттерімен жұмыс істеу Белсенділік орташа, мұғалімнің
қабілеттері, белсенділіктері басым. көмегін керек етеді.
Шығармашылық қабілеттері Шығармашылығы бірқалыпты,
артады, топтағы әр оқушының ынта-ықыластарын білдіре
жауапкершілігі басым. қоймайды.
Сабақтарымда қоладынылған
стратегиялар:
Куббизм стратегиясы
Аквариум
Бір айналым сұхбат
INSERT
Геометриялық фигуралар
Тірек сөздер
Венн диаграммасы
Эссе
Жалпы сын технологияның жетістіктері
мынандай болып табылады:
1) Оқушылар күні бұрын берілген тапсырма мен де сабақ үстінде
берілген тапсырмалармен қосымша ізденеді, өз бетімен
дайындалады.
2) Оқушы ой қиялының дамуына, пікір айтуына еркіндік
беріледі.
3) Өз өміріне, қоршаған ортаға сын көзбен қарауға үйренеді.
4) Өзгенің пікірін тыңдап, оған өз көзқарасын қоса білуге
үйренеді.
5) Шыншылдық, әділдікке дағдыланады.
6) Өзгенің пікірімен санасуға үйренеді.
7) Әр түрлі шығармашылық жұмыстарға дағдыланады.
8) Өз пікірін қорғай дәлелдей алады.
9) Топпен жұмыс істеуге үйренеді.
10) Жан дүниесін тәрбиелейді.
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері
БАСКЕТБОЛ ТАРИХЫНАН
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сыни ойлау технологиясы
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы
Сын тұрғысынан ойлау - оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Пәндер