САНА МЕН ТІЛ




Презентация қосу
САНА-АДАМ
МИЫНЫҢ
ФУНКЦИЯСЫ

ОРЫНДАҒАН:ТАШТАМИРОВА
ЗУХРА
ЖОСПАРЫ:
1.САНА ҰҒЫМЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ
ҚАЛЫПТАСУЫ
2.БЕЙЕНЕНІҢ САНАМЕН
БАЙЛАНЫСТЫЛЫҒЫ.
3.САНА-СЕЗІМ (ӨЗІНДІК САНА).
4.САНА МЕН ТІЛ.
5.БЕЙСАНА ҰҒЫМЫ.
САНА - АДАМ МИЫНЫҢ ФУНКЦИЯСЫ.
ДҮНИЕДЕ ЕҢ ҒАЖАП КЕРЕМЕТ ҚҰБЫЛЫС-АДАМНЫҢ РУХАНИ
ДҮНИЕСІ,САНА,АҚЫЛ,ОЙ.АДАМ ЖАРАТЫП ЖАТҚАН БАРЛЫҚ МАТЕРИАЛДЫҚ ЖӘНЕ
РУХАНИ ЖЕТІСТІКТЕР ЗӘУЛІМ ҮЙЛЕР,ҚҰРЫЛЫСТАР,ТҮРЛІ ТЕХНИКАЛЫҚ ТАБЫСТАР
САНАНЫҢ ҚҰДІРЕТІ.
САНА МӘСЕЛЕСІ –
ФИЛОСОФИЯДАҒЫ БАСТЫ ЖӘНЕ КҮРДЕЛІ ТҮСІНДІРУГЕ ҚИЫН МӘСЕЛЕЛЕРДІҢ БІРІ,СЕБЕБІ САНАНЫ КӨРУ,ӨЛШЕУ,СЕЗІМ
МҮШЕЛЕРІ АРҚЫЛЫ ҚАБЫЛДАУ МҮМКІН ЕМЕС,БІРАҚ САНА АДАМНЫҢ ЖАНУАРЛАР ДҮНИЕСІНЕН ЕРЕКШЕЛІГІН КӨРСЕТЕТІН
ФАКТОРЛАРДЫҢ БІРІ,САНА АРҚЫЛЫ АДАМ МЕН ҚОРШАҒАН ОРТАНЫҢ АРАСЫНДАҒЫ БАЙЛАНЫС ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛАТЫНЫ
ШҮБӘСІЗ.
СОНДЫҚТАН ДА ФИЛОСОФИЯ ТАРИХЫНДА «САНА»,БЕЙСАНАЛЫҚ»,»ЖАН»ҰҒЫМДАРЫНЫҢ ТӨҢІРЕГІНДЕ ПІКІР ТАЛАСТАР ЖҮРІП
ЖАТЫР.
Күрделі

Сан процесс

Ми
а
Адам миына
байланысты
Сананы
болады
ң
мекені
Адам миы
қызметінің
жемісі
Сананың миға қатысы бар екенін мойындамай,сана миға
сырттан дайын күйінде интроекция арқылы келеді-міс деген
пікір махист Авенариусты В.И.Ленин «МАТЕРИАЛИЗМ
ЖӘНЕ ЭМПИРИОКРИТИЗМ»
деген еңбегінде өткір сынға алған болатын.
САНА-СЕЗІМ-БҰЛ СИНЕТЕТИКАЛЫҚ
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ
ҚҰРЫЛЫМЫ,ҚОРШАҒАН ОРТА МЕН
БЕЛГІЛІ БІР БАЙЛАНЫСТА ӨЗІНДІК
ЕС.САНА-СЕЗІМ БҰЗЫЛЫСТАРЫ:уақытта
орналасқан жерде,қоршаған ортада
және жиі өз тұлғанда бағыттау
бұзылуы.
Фогт,Бюхнер,Молешотт деген немістің жаратылыстану
зерттеушілері сана мидың жемісі екенін, бауырдан
өттің бөлінетінімен қатар қойып,екеуін бірдей алып
қараған.Мысалы:Фогт «ойдың миға қатысты өттің
бауырға қатысына барабар деген екен.
Яғни,ой-мидың рухани жемісі,ал
өт бауырдың материалдық жемісі.
Сана-обьективті дүниенің бейнесі.
Ми ең алдымен-обьективті ақиқатты дәл,былайша
айтқанда,сыртқы дүниені дқрыс бейнелейтін орган.

САНА-МАТЕРИЯДАН МҮЛДЕ ӨЗГЕШЕ САНА,РУХАНИ
ҚҰБЫЛЫС.ОДАН СОҢ САНА,БІР ЖАҒЫНАН,ЖИНАҚТАЛҒАН
БІЛІМ,АЛ ЕКІНШІ ЖАҒЫНАН-ТАНЫМ ПРОЦЕСІ.
ҮЛКЕН
КҮРДЕЛІ
САНА ШЫҒАРМА
МИДЫҢ
ШЫЛЫҚ
ПРОЦЕСС ИДЕАЛД
ЫҚ
БЕЙНЕСІ

БІЛІМ

ТАНЫМ
ПРОЦЕСІ
БЕЙНЕЛЕУ-ЖАЛПЫ МАТЕРИЯНЫҢ ҚАСИЕТІ.БЕЙНЕЛЕУДІҢ НЕГІЗІНДЕ БІР
ҚҰБЫЛЫСТАРДЫҢ ЕКІНШІ БІР ДЕНЕГЕ ЖАСАЙТЫН ЫҚПАЛЫ ЖАТЫР.МӘСЕЛЕН
,ЖҮРІП БАРА ЖАТҚАН АДАМНЫҢ ІЗ ҚАЛАДЫ,ІЗ БЕЙНЕЛЕУГЕ ЖАТАДЫ.БҰДА ӨЛІ
МАТЕРИЯ МЕН ТІРІ МАТЕРИЯ АРАСЫНДА БАЙЛАНЫС БАР ЕКЕНІН
БІЛДІРЕДІ.САНАНЫҢ ЕҢ ЖОҒАРҒЫ САТЫСЫ-БЕЙНЕЛЕУ.
САНА-БЕЛГІЛІ БІР ДӘРЕЖЕДЕ САНА-СЕЗІМГЕ
АЙНАЛАДЫ.САНА СЕЗІМ ДЕГЕНІМІЗ-АДАМНЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ
ОЙЛАЙ АЛАТЫН,СЕЗЕ АЛАТЫН,ӘРЕКЕТТЕНЕТІН СУБЪЕКТ
РЕТІНДЕ ТҮСІНЕ БАСТАУЫ.
САНАНЫҢ ПАЙДА БОЛУЫ
ФАКТОРҒА БАЙЛАНЫСТЫ
ЕҢБЕК- ТІЛ-
ҚҰРАЛ- МАТЕРИЯНЫ
САЙМАНДАР Ң, САНАНЫҢ
ДЫ КӨРІНІСІ.ТІЛ
ЖАСАУ,ТАСТ СІЗ САНА
Ы ЖОҚ,АЛ
ҚАШАУ,ЕҢБ САНАСЫЗ
ЕК АДАМ ЖОҚ
Ф.ЭНГЕЛЬС
ҚҰРАЛДАРЫ
«АЛДЫМЕН
ТІЛ МЕН
Н ЖАСАУ ОЙ
ЕҢБЕКОДПН СОҢ ҚР-
БӨЛІП-БӨЛІП НЫҢ АЖЫРАМ
АЙТЫЛАТЫН ТІЛ
ТІЛ»ДЕП ТУРАЛ АС
МАЙМЫЛДЫҢ Ы БІРЛІКТЕ
МИЫН АДАМ ЗАҢЫ
МИЫНА
БЕЙСАНА ҰҒЫМЫ-АДАМНЫҢ САНАСЫНА ТЫС
АТҚАРЫЛАТЫН ІС-ӘРЕКЕТ,ТҮЙСІК АРҚЫЛЫ ДА БОЛУЫ
МҮМКІН.АДАМ МӘН БЕРМЕЙДІ.ОЛАРҒА ТҮС КӨРУГИПНОЗ
ЖАТАДЫ.
БЕЙСАНА ҰҒЫМЫНЫҢ НЕГІЗІН САЛҒАН
–ФРЕЙД.БЕЙСАНАЛЫҚ-ҚОҒАМДЫҚ
САЯСИ ӨМІРДЕН БАС ТАРТУ
СЛАЙДТЫҢ
СОҢЫ

Ұқсас жұмыстар
Сана және бейсаналық
Сана және тіл
Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі
Тіл және сөйлеу
Сана және өзіндік сана
Сананы жетілдіру құралы ретіндегі тілдің пайда болуындағы еңбектің рөлі
Қазақ тіл білімінде когнитивті лингвистиканың зеріттелуі
Адам психикасы
Адамға тән психикалық ерекшеліктері
Адамның психикалық қызметтерінің ерекшеліктері. (зейін, түйсік, ой, сана, сөз) туралы
Пәндер