Нашар оқушы


Slide 1

ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕГІ БІЛІМ МАЗМҰНЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ НЕГІЗДЕРІ.

ДАЙЫНДАҒАН: СӘРСЕН ҚАЙСАР

Slide 2

ЖОСПАРЫ:

«Білім мазмұны» ұғымы.

Білім мазмұны-педагогикалық бейімделген әлеуметтік тәжірбие.

Білім мазмұнының теориялары.

Білім мазмұнына қойылатын талаптары.

Білім мазмұнын іріктеу факторы және көздері.

Slide 3

БІЛІМ-АДАМЗАТТЫҢ ЖИНАҚТАҒАН ТӘЖІРБИЕСІ. БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ БІЛІМ АЛУ ӨТЕ КҮРДЕЛІ ПРОЦЕСС. Білім беру мазмұны - оқушылардың меңгеруі, олардың жан-жақты дамуы үшін негіз қамтамасыз ететін, олардың ойлауын, танымдық қызығушылығы мен еңбек іс-әрекетіне дайындығын қамтамасыз ететін білім, іс-әрекет тәсілдері, шығармашылық іс-әрекет тәжірибесі, әлемге эмоциялы құнды қатынас жүйесі.

Slide 4

БІЛІМ БЕРУ

БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН ІРІКТЕУ ЖОЛДАРЫН В. В. КРАЕВСКИЙ, ЛЕРНЕР, В. С. ЛЕДНЕВ, М. Н. СКАТКИН ЖӘНЕ Т. Б БІЛІМ БЕРУДІҢ НЕГІЗГІ МІНДЕТІ-БІЛІМДІЛІК ШОҒЫРЛАНДЫРУДА НӘТИЖЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТҰРҒЫҒА КӨШУ. ҚР 2015 ЖЫЛҒА ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫНДА АЙТЫЛҒАН. БІЛІМ БЕРУДІҢ НЕГІЗГІ НЫСАНЫ - ДИДАКТИКАНЫҢ НЕГІЗІГІ НЫСАНЫ.

Slide 5

МҰҒАЛІМ

БІЛІМ АЛУШЫ

БІЛІМ БЕРУ-КҮРДЕЛІ ПРОЦЕСС.

БІЛІМ

Slide 6 Slide 7

ҒЫЛЫМИ БІЛІМ МЕН БІЛІКТІЛІК

ӨЗІНДІК ІЗДЕНІС.

ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҮЙЕСІ.

ТАҒЫ ІЗДЕНІС ЖАН-ЖАҚТЫ ІЗДЕНІС.

ОҚУШЫНЫҢ ЖАН-ЖАҚТЫ ДАМУЫНА ЫҚПАЛЫН ТИГІЗЕДІ

Slide 8

БІЛІМ БЕРУДІҢ МАЗМҰНЫ

БІЛІМ БЕРУДІҢ МАЗМҰНЫ-ДИДАКТИКАНЫҢ НЕГІЗГІ МАЗМҰНЫ.

ҒЫЛЫМИ БІЛІМ

БІЛІК

ОҚУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӨЗІНДІК ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНУШІЛІК ӘРЕКЕТ ТӘЖІРБИЕСІ ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ЖАН-ЖАҚТЫ ДАМУЫНЫҢ САПАЛЫ МАЗМҰНЫ МЕН СИПАТЫ.

Slide 9

Сындарлы оқытудың 7 модулі

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер ;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;

Оқытуда АКТ-ды пайдалану;

Талантты және дарында балаларды оқыту;

Оқушыларды жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу ;

Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Slide 10 Slide 11 Slide 12

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ-ТҰЛҒАНЫҢ ӨМІР ТІРІШІЛІГІНІҢ ӘР ТҮРЛІ САЛАСЫНДАҒЫ МІНДЕТТЕРДІ ШЕШУ НӘТИЖЕСІ ЖІНЕ НЕГІЗІ. ФУНКЦИОНАЛДЫӨ САУАТТЫЛЫҚ ӘР МЕКТЕП ПӘНІНІҢ НЕГІЗІНДЕ ҚАЛЫПТАСАДЫ. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЖІНЕ ОНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫН ТЕКСЕРУ ҚҰРАЛЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ СИПТТАҒЫ ТАПСЫРМАЛАР МЫСАЛЫ; ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫНА БЕРІЛГЕН ТАПСЫРМАЛАР.

Slide 13

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

ЭТНОПЕДАГОГИКА ӘДІСНАМАСЫ ДЕГЕНІМІЗ

-ЭТНИКАЛЫҚ ТОПТАРДЫҢ БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ОҚЫТУДАҒЫ, СОНДАЙ-АҚ, ОТБАСЫ, РУ, ТАЙПА, ХАЛЫҚ, НЕГІЗІНДЕ МОРАЛЬДЫҚ-ЭТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЭСТЕТИКАЛЫҚ ДҮНИЕТАНЫМДАРДЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНА ҚОҒАМНЫҢ ӨЗСАНАСЫНЫҢ ДАМУЫНА СӘЙКЕС, БОЛМЫСТЫ ҚАЙТА ҚҰРУ МАҚСАТЫНДА ЭТИКАЛЫҚ ТӘЖІРБИЕСІНІҢ ТАРИХЫ МЕН ТЕОРИЯСЫН ЗЕРТТЕУ МЕН ТАЛДАУ ӘДІСТЕРІ ТУРАЛЫ ҒЫЛЫМ. БҰЛ ҒЫЛЫМНЫҢ ОДАН ӘРІ ДАМИ БАСТАУЫ/ДАМУЫ ОНЫҢ ӘЛЕМНІҢ ЗАМАНАУИ СИПАТЫМЕН ҚАНШАЛЫҚТЫ БАЙЛАНЫСТЫ ЕКЕНДІГІМЕН АНЫҚТАЛАДЫ.

Slide 14

БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН БЕЛГІЛЕЙТІН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚҰЖАТТАР

ХАЛЫҚАРАЛЫҚ АДАМДАРДЫҢ, ЭКОНОМИКАЛЫҚ, ӘЛЕУМЕТТІК ЖӘНЕ МӘДЕНИ ҚҰҚЫҚТАРЫ ДЕКЛАРАЦИЯСЫ;

БАЛАЛАР ҚҰҚЫҒЫ ЖАЙЛЫ КОНВЕНЦИЯ;

БАЛОН ЖӘНЕ ЛИССАБОН КОНВЕНЦИЯЛАРЫ;

ЖОҒАРЫ БІЛІМ САЛАСЫНДАҒЫ ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ АДАМ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН ДЕКЛАРАЦИЯСЫ;

Slide 15

Көшбасшылық қабілет

Мұғалімнің көшбасшылық қабілеті ең бастысы сабаққа даярлықтан басталады.

Сабақ жоспарын құруда :

Әдістемелік жағын ;

Иллюстрациясын ;

Техникалық құралдарын;

Дидактикалық материалдарын дұрыс таңдау.

Оқушыны :

Шығармашылыққа жетелеу, жылдамдыққа баулу, тапқырлыққа үйрету.

Оқытудың барлық модулінде осы көшбасшылық басты орын алады.

Slide 16

Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту

Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру мен оқыту мұғалімнің жан-жақты ойластырылған шеберлігін, іскерлігін қажет етеді.

Оқушы бойына білім нәрін сіңіруде ең бастысы оқушының жас ерекшелігін ескере отырып, тапсырмаларды айқындау.

Топтық жұмыс немесе диалог барысында оқушы-ның жас ерекшелігіне сай сұрақтар түрлерін ойластыру болып табылады.

Slide 17

Талантты және дарынды оқушылар.

Дарынды оқушы.

Қиындық туғызбайтын, тәртіпті, ұйымшыл, білімді;

тұрақты, ұғымтал, өз ойын еркін жеткізе алатын оқушы.

Нашар оқушы .

Қисынсыз сұрақ қоятын;

өз жұмысымен ғана айналысатын, көбінесе түсінбеушілік туғызатын, қияли.

Slide 18

Ақпараттық- коммуникациялық технологиялар

Келешек ұрпақтың жан-жақты білім алуына,

Іскерлік пен кәсіби құзыреттілік, шығармашылықтың еркін дамуына, компьютерлік сауаттылығын қалыптастыруға тиімді.

Оқушылар интербелсенді тақта арқылы әр-түрлі грамматикалық тапсырмаларды, мәтіндермен жұмыс, жаңа сөздерді табу, сөздерге талдау жасау, уақытты үнемді пайдалану, сабаққа деген ынтасын арттыруға қажетті құрал.

Тест тапсырмалары бойынша оқушылардың білім сапасын бақылауда компьютерлік технологиялардың атқаратын үлесі зор.

Slide 19

Бағалау

Бағалау-оқуыту нәтижесін анықтау мақсатында қолданылатын тәсіл.

Берілген материалды меңгеру, меңгермеуфактісімен қатар себептерді анықтау фактісімен қатар, себептерін анықтауға мүмкіндік беретін оқытудың маңызды құрамдас бөлігі.

Бағалау “Оқыту үшін бағалау” (формативті)

әр сабақ кезінде, сабақ үстінде, оқушының барлық іс-әрекеті ойлауы, түсінігі, тәртібі де бағаланады.

“ Оқытуды бағалау” (сумативті) белгілі бір кезеңдегі бақылаулар, тесттер, тоқсандық, қорытынды жиыгтық баға өлшемі.

Slide 20

Сын тұрғысынан ойлау

Әдістер мен нәтижелер ;

Білім алушының белсенділігі артады;

Пәнге деген қызығушылығы оянады;

Өзіндік көзқарасын білдіруге мүмкіндік беріледі;

Зерттеуге икемдігі дамиды;

Сөйлеу белсенділігі артады;

Бір-бірімен қарым-қатынас жасай алады;

Басқаларды тыңдау, кез-келген жауапқа сыйластықпен қарауға үйренеді.

Slide 21

Қалай оқу керек ?

Қозғаушы күш метатану.

Метатану-индивид ( қалай ойлайтынын қадағалау, бақылау, өзін-өзі бағалау арқылы, реттелу, өзгеру) Білім алуды үйрету өз бетімен оқуды ойластыру және ойлау нәтижесін сабақта қолдау.

Мұғалім оқушыға:

Білім міндеті қоятын талаптарды түсінуге;

Жек ойлау үдерісін және олардың жұмыс қағидаттарын зерттеуге;

Қойылған міндеттегі стратегияларды әзірлеу және ойластыруға көмектеседі.

Slide 22

СПИРАЛЬДІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ

ТАҚЫРЫПТАР ӘРТҮРЛІ ДЕҢГЕЙЛЕРДЕ ҚАЙТАЛАНЫП ОТЫРАДЫ, КЕЙДЕ БІР ТОҚСАН АЯСЫНДА КЕЙДЕ БІРНЕНШЕ ТОҚСАНДА;

ТАҚЫРЫПТАР ӘРБІР КЕЛЕСІ ДЕҢГЕЙГЕ ҚАРАҒАНДА АНАҒҰРЛЫМ ТЕРЕҢДЕТІЛІП ОҚЫТЫЛУЫ ТИІС.

ДЕҢГЕЙ ЖОҒАРЛЫҒАН САЙЫН ТАҚЫРЫПТЫҢ КҮРДЕЛІЛІГІ ДЕ АРТЫП ОТЫРАДЫ.

Slide 23

1. Шатасқан әріптер

1. А І Л М Ұ Ғ

2. Ы Ы Ғ М И Л К І І Б Л

3. Д Ы Ы С Н Р А Л Ы О Т У Қ

4. Д О А А Е Т К Э Н Л Г О Г И К

5. У А А А Б Ғ Л

6. Д А А А А Ғ Р Б Л М

Slide 24

Шатасқан әріптер дұрыс жауаптары

1. Мұғалім

2. Ғылыми білік

3. Сындарлы оқыту

4. Этнопедагогика

5. Бағалау

6. Бағдарлама

Slide 25

2. Кім бірінші табады?

Білім беру мазмұны- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Сындарлы оқытудың 7 модулі- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Ұқсас жұмыстар
Көру қабілеті нашар
Біліміне сай бағалау
Оқушыларды бағалаудағы психологиялық ерекшеліктер
Педагогикалық жобалаудың заңдылықтары
Топтық жұмыстың мақсаты
Мұғалім әдебі
Заманауи сабақ
Оқушыларға шығарма жазуды үйрету
Оқушыларының мектеп портфелінің санитарлық - гигиеналық талаптарға сәйкестігін зерттеу
Темперамент типтері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz