ТӘРБИЕ ОБЬЕКТІСІ МҰҒАЛІМ


Slide 1

Тақырыбы: Тұтас педагогикалық процестегі тәрбие

ДАЙЫНДАҒАН:ТАШТАМИРОВА ЗУХРА ЭЛИМХАНҚЫЗЫ

Slide 2

Сабақ жоспары

1. Тәрбиенің жалпы ұғымы

2. Тәрбиенің мақсаты, міндеттері мен мазмұнының өзара байланысы.

3. Тәрбие мазмұнының заңдылықтар мен принціптері.

4. ҚР тәрбие үдерісінің басымды бағыты.

Slide 3

Тәрбие - адамның қоғамдық тәжірбиелерін игеру үшін белсенді әрекетін ұйымдастыратын мақсатты бағдарлы әрі саналы орындалатын педагогикалық процесс.

Slide 4

ТӘРБИЕ-ТҰТАС ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮДЕРІСТІҢ БӨЛІГІ, АРНАЙЫ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН САНАЛЫ ІС-ӘРЕКЕТ. ҰРПАҚТАН ҰРПАҚҚА ӘЛЕУМЕТТІК ТӘЖІРБИЕНІ БЕРІП ОТЫРУ. ТӘРБИЕНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ЖАЛПЫ АДАМДАРДЫҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫНЫҢ БАСЫМДЫҚТАРЫН АДАМ ӨМІРІ МЕН ДЕНСАУЛЫҒЫН, ТҰЛҒАНЫҢ ЕРКІН ДАМУЫ, ПАТРИОТИЗМ, ЕҢБЕКСҮЙГІШТІККЕ АДАМ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН БОСТАНДЫҚТАРЫН ТӘРБИЕЛЕУГЕ КӨЗДЕЙДІ.

Slide 5

ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТЫ-. . .

Жастардың тұлғалық қасиеттерін дамыту, жоғары адамгершілік ұстанымдарын, өмірге еңбекке баулу.

Тәрбие обьектісі тұлға ұстаз

Slide 6

ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТЫ-

АТА-АНАСЫН ҚАДІРЛЕП ҚАСТЕРЛЕЙТІН

ТУҒАН ЖЕРІ ОТАНЫ ҚАЗАҚСТАНДЫ СҮЙЕТІН

ҚАЗАҚ ТІЛІН МӘДЕНИЕТІН, ТАРИХЫН МЕҢГЕРГЕН ЖӘНЕ АРДАҚТАЙТЫН, ТОЛЕРАНТТЫ, ЕЛ БІРЛІГІН САҚТАЙТЫН ДЕНІ САУ

ЖАН ДҮНИЕСІ БАЙ, ЕҢБЕККЕ БЕЙІМ, ЖАН ДҮНИЕСІ БАЙ, ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ЖЕТІК МЕҢГЕРУ ДЕГЕН СИЯҚТЫ ТАҒЫСЫН ТАҒЫ ТҰЛҒА ТӘРБИЕЛЕУ.

ЖАСТАРДЫҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІН ДАМЫТУ, ЖОҒАРҒЫ АДАМГЕРШІЛІК ҰСТАНЫМДАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ӨМІРГЕ ЕҢБЕККЕ ТӘРБИЕЛЕУ

Slide 7

Тәрбиенің ерекшеліктері

ТӘРБИЕ

ТӘРБИЕ

ӘРБІР ҚОҒАМДЫҚ ТАРИХИ КЕЗЕҢДЕРГЕ СӘЙКЕС ДАМЫП, ӨЗГЕРІП ОТЫРАТЫН ПРОЦЕСС

ҚОҒАМНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ТӘЖІРБИЕСІН ҰРПАҚТАН-ҰРПАҚҚА БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІГІНЕН ПАЙДА БОЛҒАН

ТӘРБИЕ

ТҰЛҒАҒА ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ІС-ӘРЕКЕТТЕР ЖҮЙЕСІ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЫҚПАЛ ЕТУ ҚҰРАЛЫ

Slide 8

«Тәрбие басы тал бесік» деп бабаларымыз тауып айтқан болса, заманымыздың заңғар жазушысы Мұхтар Әуезов, «Ел болам десең бесігіңді түзе», - деп емірене айтыпты. Жерлесіміз Пайғамбар ақын Мағжан Жұмабаев атамыз, «Қазақ баласының тәрбиесі қазақ тұрмысына қабысуы мақұл», - деп қазақы тәрбиенің маңыздылығын ескерткен. Қазақы тәрбие дегенді кім қалай түсінеді? Осы жөнінде азырақ ой айтсам. Бұл - ең әуелі ата-анасын, үлкенді және қоғамды, яғни өзі өмір сүріп жүрген ортаны сыйлау. Осы айтылғандарды сыйлап өскен, ата көрген бала тәрбиесіз болмайды.

Slide 9

ТӘРБИЕ ОБЬЕКТІСІ МҰҒАЛІМ ТҰЛҒА

Slide 10

РРР

ТӘРБИЕНІҢ ҚЫЗМЕТІНЕ ҚАРАЙ БӨЛІНУІ

БІРТҰТАС ҮДЕРІС

ҚОҒАМДЫҚ ҚҰБЫЛЫС

ТӘРБИЕ -КӨПЖАҚТЫ ПРОЦЕСС.

ҰЗАҚ ӘРІ КҮРДЕЛІ ПРОЦЕС

ЕКІЖАҚТЫ, БЕЛСЕНДІ КӨПФАКТОРЛЫ

Slide 11

Педагогикадағы тәрбие мәселелерін зерттеген ғалымдар

А. С. МАКАРЕНКО

В. А. СУХОМЛИНСКИЙ

К. Д. УШИНСКИЙ

ДИСТЕРВЕГ

Slide 12

С. А. МАКАРЕНКО «ТӘРБИЕНІҢ НЕГІГІ МАҚСАТЫ БАЛАНЫ ЖАН-ЖАҚТЫ ДАМЫТУ» - ДЕГЕН ҰСЫНЫСТЫ ҚОЛДАДЫ. В. А. СУХОМЛИНСКИЙ ОНЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРДЫ.

Педагогика негiзiн салушылардың бiрi А. С. Макаренко 1888 жылы 13 мартта Харьков губерниясына жақын жерге орналасқан Беловолье атты ғалада темiр жол жұмысшысының жанұясында дүниеге келген.

Қалалық училищенi, онан кейiн, А. С. Макаренко оқушылар даярлайтын қысқа курсты тамамдап, Крюковадағы екi класты темiр жол училищесiне оғытушы болып тағайындалқан.

Slide 13

Песталоцци Иоганн Генрих - атақты швейцариялық педагог-демократ, бірінші болып балаларды оқытуды өндірістік еңбекпен қосуды талпынған. Негізгі еңбектері: «Линград пен Гертруда», «Гертруда өзінің балаларын қалай оқытады», «Өз балаларын бақылау мен сөйлеуге үйрететін аналар кітабы», «Көрнекілік әліппесі» «Аққу әні» т. б. тәрбие мақсаты деп адамдардың кабілеттерін табиғат заңдарына сәйкес дамытуды санаған, элементарлық білім, яғни оқыту қарапайым элементтерден басталатын күрделі элементтерге көтерілетін теорияны әзірлеген Пестолоцци жазу, өлшеу, арифметика, жағрафияны бастапқы оқытудың әдістемесін әзірлеген.

Slide 14

ТӘРБИЕ ТҰЖЫРЫМДАМАЛАРЫ

1995 жылы «Тәлім-тәрбие тұжырымдамасы»

1997 жылы да шықты.

2015 жылы «Тәрбиенің тұжырымдық негіздері»

Slide 15 Slide 16

ооо

Slide 17 Slide 18

РУХАНИ ТӘРБИЕ МІНДЕТТЕРІ

ГУМАНИЗМ

АДАЛДЫҚ

БАТЫЛДЫҚ

ТӨЗІМДІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ

АДАМҒА СҮЙІСПЕНШІЛІКПЕН, ҚҰРМЕТТПЕН ҚАРАУ

Slide 19

Тәрбие заңдылықтары

Slide 20

ТӘРБИЕНІҢ ПРИНЦІПТЕРІ

БҰЛ ПЕДАГОГ БАСШЫЛЫҚҚА АЛАТЫН ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ МАЗМҰНЫ МЕН ІСКЕ АСЫРУ ЖОЛДАРЫН АЙҚЫНДАЙТЫН БАСТАПҚЫ ЕРЕЖЕЛЕР, АЛҒЫШАРТТАР, ТАЛАПТАР МЕН ҚАҒИДАЛАР.

ЗАҢДЫЛЫҚ

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСТАР

Slide 21 Slide 22

Тәрбие таңдауды анықтайтын жалпы принціптер

Тәрбие мақсаттары мен міндеттері.

Тәрбиеленушілердің жас және дара тұлғалық ерекшеліктері.

Ұжымның қалыптасу деңгейі.

Тәрбиелік жағдайлар.

Тәрбие құралдары.

Тәрбиенің тәжірбие деңгейі.

Тәрбие уақыты.

Күтілетін қорытындылар.

Slide 23

Тәрбие (мұғалімнің оқушымен қарым-қатынас жасауы) . арасында бірлескен іс-әрекет қажеттілігін туғызып, байланыс орнататын процесс екі немесе одан да көп адамдардың арасындағы танымдық немесе эмоционалды ақпарат, тәжірибе, білімдер, біліктер, дағдылар алмасу. Қарым-қатынас тұлғалар мен топтар дамуының және қалыптасуының қажетті шарты болып табылады.

Slide 24

Тиімді тәрбие Тәрбие-арнайы ұйымдастырылған саналы жүргізілетін педагогикалық қызмет.

Slide 25

Тәрбие формалары

Оқушылардың ұжымдық және жеке іс әрекетін мақсатты түрде ұйымдастыру . «Тәрбиелік шара», «Тәрбиенің ұйымдық формалары» деген терминдер де қолданылады. Шара ұжымда тәрбие мақсатына жетуге бағытталған ұйымдастырылған іс әрекеті.

Түрлері:Оқушылардың қатысуына байланысты ұжымдық формалар барлық сыныптың қатысуы.

Үйірме топтарына байланысты және жеке түрлері.

Танымдық түрлері, дамытушылық іс-әрекетті ұйымдастыру:викторина, білім аукционы, КТК, жобалар сайысы, іскерлік ойындар, ғылыми конференциялар, фантазерлар сайысы.

Адамгершілік тәрбиесі міндеттерін орындауда:пікірсайыстар, дөңгелек үстел, қайырымдылық акциялары.

Slide 26

Тәрбие жұмысының формасы

Педагогтар мен оқушылардың белгілі бір қарым қатынас құрылымы арқылы тәрбиелеу жұмысы мазмұнының көрінісі.

Slide 27

Тәрбие түрлері:бала тәрбиесі ӘСЕР ЕТУШІЛЕР: МҰҒАЛІМ, АТА-АНА.

Slide 28

Өзін-өзі тәрбиелеу

Өзін-өзі тәрбиелеу адамның рухани қажеттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Адамның өзін-өзі жетілдіріп өзімен жұмыс істеуінде кітаптардың маңыздылығы зор. Өйткені кітаптар бізді жақсы адам болуға ынталандырады. Өзін-өзі тәрбиелеудің маңызды бөлігі: мотивтерді, ынтаны дамыту. Психологиялық-педагогикалық ғылымдарда өзін-өзі тәрбиелеудің кең қолданылатын тәсілдері болып өзіне-өзі баға беру, бұйыру, құптау, түзету және т. б жатады. Өзін-өзі тәрбиелеу өзін-өзі бағалаудан басталады.

Slide 29

Пайдаланылған әдебиеттер

1. «Педагогика» Ж. Әбиев, С. Бабаев, Дарын-Алматы-2004

2. «Педагогика», АГУ, 2005 ж.

3. Ж. Б. Қоянбаев, Р. М. Қоянбаев. Педагогика. - Алматы, 2000.

4. Е. Сағындықұлы, Педагогика(дәстүркурсы) . - Алматы, 1999.

5. А. О. Пинт. Ата-аналар, сіздер үшін. - Алматы, 1972.

6. Ю. П. Азаров. Отбасы педагогикасы. - Москва, 1985.

7. Бержанов Қ., Мусин С. Педагогика тарихы. Алматы, 1984.

Slide 30

ТАҚЫРЫБЫП БОЙЫНША ТАПСЫРМАЛАР

Slide 31

ТЕСТ СҰРАҚТАРЫ

1. Тәрбие жұмысының негізі неден басталады.

А) жоспар

В) байланыс

С) принціпі

2. Ұлтық тәрбиені зерттеген ғалымдардың бірі.

А) Г. Байдильдирова

В) С. Т. Иманбаева

С) Ж. Ж. Наурызбай

3. Тәрбие дегеніміз не?

А) педагогика және саясатпен ғана байланысты ұғым.

В) кем дегенде үш фактордың әсер етуін айқындайтын процесс.

С) Жеке тұлғаның мінез-құлқын, адамдық бейнесін қалыптастыруда, өмірге бейімдеу мақсатында жасалатын пед. процесс.

4. Тәрбие түрлері нешеу, атаулары. . .

А) Педагогикалық және практикалық

В) Педагогикалық және ұлттық тәрбие

С) Ұлттық және теориялық тәрбие

5. Тәрбие обьектілері кімдер, олар екі жақты прцесс арқылы жұмыс жасай ала ма?

А) мектеп пен мұғалім

В) директор мен орынбасары

С) мұғалім мен оқушы

Slide 32

Сәйкестік тест

ТӘРБИЕНІҢ БАҒЫТТАРЫ МЕН ТҮРЛЕРі ЗЕРТТЕГЕН ҒАЛЫМДАР

1. Рухани-адамгершілік тәрбие М. Тәнікеев, Б. Төтенаев

2. Зияткерлік және ақпараттық Ж. Ж. Наурызбай, С. А. Ұзақбаева

тәрбиесі

3. Дене тәрбиесі, салауатты өмір С. Қоңырбаева, А. Көпенова

салты

4. Көркем эстетикалық тәрбие Г. Қ. Нұрғалиева, Ф. Оразбаева,


Ұқсас жұмыстар
МҰҒАЛІМ ІС ӘРЕКЕТІНІҢ ОБЬЕКТІСІ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС
Тұтас педагогикалық үдерістің (ТПҮ) мәні, құрылымы, оның заңдары мен заңдылықтары
МҰҒАЛІМ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫНЫҢ БАЛА ТӘРБИЕСІНЕ ЫҚПАЛЫ
Педагогикалық үрдістің қозғаушы күштері
Тәрбие принциптері
Оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынас
Педагогикалық процестің жалпы заңдылықтары
Педагогикалық тәжірибе
Педагогтың кәсіби біліктілігі
Педагогикалық қарым - қатынас
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz