ТӘРБИЕ ОБЬЕКТІСІ МҰҒАЛІМ




Презентация қосу
Тақырыбы:
Тұтас педагогикалық
процестегі тәрбие

ДАЙЫНДАҒАН:ТАШТАМИРОВА ЗУХРА
ЭЛИМХАНҚЫЗЫ
Сабақ жоспары
1. Тәрбиенің жалпы ұғымы
Тәрбиенің мақсаты, міндеттері мен
мазмұнының өзара байланысы.
Тәрбие мазмұнының заңдылықтар мен
принціптері.
4. ҚР тәрбие үдерісінің басымды бағыты.
Тәрбие - адамның қоғамдық
тәжірбиелерін игеру үшін белсенді әрекетін
ұйымдастыратын мақсатты бағдарлы әрі
саналы орындалатын педагогикалық процесс.
ТӘРБИЕ-ТҰТАС ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮДЕРІСТІҢ
БӨЛІГІ,АРНАЙЫ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН САНАЛЫ ІС-
ӘРЕКЕТ.ҰРПАҚТАН ҰРПАҚҚА ӘЛЕУМЕТТІК
ТӘЖІРБИЕНІ БЕРІП ОТЫРУ. ТӘРБИЕНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ
НЕГІЗДЕРІ ЖАЛПЫ АДАМДАРДЫҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫНЫҢ
БАСЫМДЫҚТАРЫН АДАМ ӨМІРІ МЕН ДЕНСАУЛЫҒЫН,
ТҰЛҒАНЫҢ ЕРКІН ДАМУЫ, ПАТРИОТИЗМ,
ЕҢБЕКСҮЙГІШТІККЕ АДАМ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН
БОСТАНДЫҚТАРЫН ТӘРБИЕЛЕУГЕ КӨЗДЕЙДІ.
ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТЫ-...
Жастардың тұлғалық қасиеттерін дамыту, жоғары
адамгершілік ұстанымдарын, өмірге еңбекке баулу.

Тәрбие обьектісі тұлға ұстаз
ТӘРБИЕНІҢ

МАҚСАТЫ-
АТА-АНАСЫН ҚАДІРЛЕП ҚАСТЕРЛЕЙТІН
ТУҒАН ЖЕРІ ОТАНЫ ҚАЗАҚСТАНДЫ СҮЙЕТІН
ҚАЗАҚ ТІЛІН МӘДЕНИЕТІН,ТАРИХЫН МЕҢГЕРГЕН
ЖӘНЕ АРДАҚТАЙТЫН,ТОЛЕРАНТТЫ,ЕЛ БІРЛІГІН
САҚТАЙТЫН ДЕНІ САУ
ЖАН ДҮНИЕСІ БАЙ,ЕҢБЕККЕ БЕЙІМ,ЖАН ДҮНИЕСІ
БАЙ,ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ЖЕТІК МЕҢГЕРУ ДЕГЕН
СИЯҚТЫ ТАҒЫСЫН ТАҒЫ ТҰЛҒА ТӘРБИЕЛЕУ.
ЖАСТАРДЫҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІН
ДАМЫТУ,ЖОҒАРҒЫ АДАМГЕРШІЛІК
ҰСТАНЫМДАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ,ӨМІРГЕ
ЕҢБЕККЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Тәрбиенің ерекшеліктері

ТӘРБИЕ ТӘРБИЕ ТӘРБИЕ

ӘРБІР ҚОҒАМНЫҢ ТҰЛҒАҒА
ҚОҒАМДЫҚ ӘЛЕУМЕТТІК ЫҚПАЛ
ТАРИХИ ТӘЖІРБИЕСІН ЕТЕТІН ІС-
КЕЗЕҢДЕРГЕ ҰРПАҚТАН- ӘРЕКЕТТЕР
СӘЙКЕС ҰРПАҚҚА ЖҮЙЕСІ
ДАМЫП, БЕРУ ЖӘНЕ
ӨЗГЕРІП ҚАЖЕТТІЛІГІ ПЕДАГОГИКА
ОТЫРАТЫН НЕН ПАЙДА ЛЫҚ ЫҚПАЛ
ПРОЦЕСС БОЛҒАН ЕТУ ҚҰРАЛЫ
«Тәрбие басы тал бесік» деп бабаларымыз
тауып айтқан болса, заманымыздың заңғар
жазушысы Мұхтар Әуезов, «Ел болам десең
бесігіңді түзе», - деп емірене айтыпты.
Жерлесіміз Пайғамбар ақын Мағжан Жұмабаев
атамыз, «Қазақ баласының тәрбиесі қазақ
тұрмысына қабысуы мақұл», - деп қазақы
тәрбиенің маңыздылығын ескерткен. Қазақы
тәрбие дегенді кім қалай түсінеді?
Осы жөнінде азырақ ой айтсам. Бұл – ең әуелі
ата-анасын, үлкенді және қоғамды, яғни өзі
өмір сүріп жүрген ортаны сыйлау. Осы
айтылғандарды сыйлап өскен, ата көрген бала
тәрбиесіз болмайды.
ТӘРБИЕ ОБЬЕКТІСІ
МҰҒАЛІМ
ТҰЛҒА
ТӘРБИЕНІҢ
ҚЫЗМЕТІНЕ
РРР
ҚАРАЙ
БӨЛІНУІ

ТӘРБИЕ –
ҚОҒАМДЫ ҰЗАҚ ӘРІ
БІРТҰТАС КӨПЖАҚТ
Қ КҮРДЕЛІ
ҮДЕРІС Ы ПРОЦЕС
ҚҰБЫЛЫС
ПРОЦЕСС.

ЕКІЖАҚТ
Ы,БЕЛСЕН
ДІ
КӨПФАКТ
ОРЛЫ
Педагогикадағы тәрбие
мәселелерін зерттеген ғалымдар
А.С.МАКАРЕНКО
В.А.СУХОМЛИНСКИЙ
К.Д.УШИНСКИЙ
ДИСТЕРВЕГ
Педагогика негiзiн
салушылардың бiрi А.С.
Макаренко 1888 жылы 13
мартта Харьков губерниясына
жақын жерге орналасқан
Беловолье атты ғалада темiр
жол жұмысшысының
Қалалық училищенi, онан
жанұясында
кейiн, дүниеге келген.
А.С. Макаренко
оқушылар даярлайтын қысқа
курсты тамамдап,
Крюковадағы екi класты
темiр жол училищесiне
С.А.МАКАРЕНКО «ТӘРБИЕНІҢ
оғытушы
НЕГІГІ МАҚСАТЫболыпБАЛАНЫ ЖАН-
тағайындалқан.
ЖАҚТЫ ДАМЫТУ» – ДЕГЕН
ҰСЫНЫСТЫ ҚОЛДАДЫ. В.А.
СУХОМЛИНСКИЙ ОНЫ ЖҮЗЕГЕ
АСЫРДЫ.
Песталоцци Иоганн Генрих - атақты
швейцариялық педагог-демократ, бірінші
болып балаларды оқытуды өндірістік еңбекпен
қосуды талпынған. Негізгі еңбектері: «Линград
пен Гертруда», «Гертруда өзінің балаларын
қалай оқытады», «Өз балаларын бақылау мен
сөйлеуге үйрететін аналар кітабы»,
«Көрнекілік әліппесі» «Аққу әні» т.б. тәрбие
мақсаты деп адамдардың кабілеттерін табиғат
заңдарына сәйкес дамытуды санаған,
элементарлық білім, яғни оқыту қарапайым
элементтерден басталатын күрделі
элементтерге көтерілетін теорияны әзірлеген
Пестолоцци жазу, өлшеу, арифметика,
жағрафияны бастапқы оқытудың әдістемесін
әзірлеген.
ТӘРБИЕ ТҰЖЫРЫМДАМАЛАРЫ

1995 жылы «Тәлім-тәрбие
тұжырымдамасы»
1997 жылы да шықты.
2015 жылы «Тәрбиенің
тұжырымдық негіздері»
ооо
АҚЫЛ-ОЙ
ТӘРБИЕСІ

ОҚУШЫЛАРДЫ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН
ТАБИҒАТ ЖӘНЕ ЖЕТІЛДІРУ
ҚОҒАМ
ЖАЙЫНДАҒЫ
ҒЫЛЫМИ
БІЛІМДЕРМЕН
ҚАРУЛАНДЫРУ ОЙ ОПЕРАЦИЯЛАРЫН
ТАЛДАУ,
СИНТЕЗ,САЛЫСТЫРУ,ЖИ
НАҚТАУ
РУХАНИ ТӘРБИЕ МІНДЕТТЕРІ

ГУМАНИЗМ
АДАЛДЫҚ
БАТЫЛДЫҚ
ТӨЗІМДІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
АДАМҒА
СҮЙІСПЕНШІЛІКПЕН,ҚҰРМЕТТПЕН
ҚАРАУ
Тәрбие заңдылықтары
ТӘРБИЕ МЕН
ТӘРБИЕНІҢ-
ТӘРБИЕ МЕН ҚАРЫМ-
ӘЛЕУМЕТТІК
ТҰЛҒА ҚАТЫНАСТЫҢ
ЖҮЙЕМЕН
БЕЛСЕНДІЛІГІН БАЙЛАНЫСТЫЛ
БАЙЛАНЫСТЫЛ
ІҢ ТҮРІ ЫҒЫ
ЫҒЫ
ЗАҢДЫЛЫҒЫ

ТӘРБИЕ ҰЖЫМ
ТӘРБИЕ МЕН ІС- МЕН ЖЕКЕ
ӘРЕКЕТТІҢ ТҰЛҒА
БАЙЛАНЫСТЫЛ АРАСЫНДАҒЫ
ЫҒЫ ӨЗАРА
БАЙЛАНЫСЫ
ТӘРБИЕНІҢ
ПРИНЦІПТЕРІ
БҰЛ ПЕДАГОГ БАСШЫЛЫҚҚА АЛАТЫН ТӘРБИЕ
ПРОЦЕСІНІҢ МАЗМҰНЫ МЕН ІСКЕ АСЫРУ
ЖОЛДАРЫН АЙҚЫНДАЙТЫН БАСТАПҚЫ
ЕРЕЖЕЛЕР,АЛҒЫШАРТТАР,ТАЛАПТАР МЕН
ҚАҒИДАЛАР.
ПЕДАГОГИКАЛ
ЫҚ
ҚҰБЫЛЫСТАР
ЗАҢДЫЛ
ЫҚ
ПЕДАГОГИКАЛ
ЫҚ
ПРОЦЕСТЕР
Тәрбие таңдауды
анықтайтын жалпы
принціптер
Тәрбие мақсаттары мен міндеттері.
Тәрбиеленушілердің жас және дара тұлғалық
ерекшеліктері.
Ұжымның қалыптасу деңгейі.
Тәрбиелік жағдайлар.
Тәрбие құралдары.
Тәрбиенің тәжірбие деңгейі.
Тәрбие уақыты.
Күтілетін қорытындылар.
Тәрбие (мұғалімнің оқушымен қарым-қатынас жасауы). арасында
бірлескен іс-әрекет қажеттілігін туғызып, байланыс орнататын
процесс екі немесе одан да көп адамдардың арасындағы танымдық
немесе эмоционалды ақпарат, тәжірибе, білімдер, біліктер,
дағдылар алмасу. Қарым-қатынас тұлғалар мен топтар
дамуының және қалыптасуының қажетті шарты болып
табылады.
Тиімді тәрбие
Тәрбие-арнайы
ұйымдастырылған саналы
жүргізілетін педагогикалық
қызмет.
Оқушылардың ұжымдық және жеке іс әрекетін
мақсатты түрде ұйымдастыру . «Тәрбиелік
шара»,«Тәрбиенің ұйымдық формалары» деген
терминдер де қолданылады.Шара ұжымда
тәрбие мақсатына жетуге бағытталған
ұйымдастырылған іс әрекеті.
Түрлері:Оқушылардың қатысуына байланысты
Тәрбие ұжымдық формалар барлық сыныптың қатысуы.
Үйірме топтарына байланысты және жеке
формалары түрлері.
Танымдық түрлері,дамытушылық іс-әрекетті
ұйымдастыру:викторина,білім аукционы,
КТК,жобалар сайысы,іскерлік ойындар,ғылыми
конференциялар,фантазерлар сайысы.
Адамгершілік тәрбиесі міндеттерін
орындауда:пікірсайыстар,дөңгелек үстел,
қайырымдылық акциялары.
Тәрбие жұмысының формасы

Педагогтар мен
оқушылардың белгілі бір
қарым қатынас құрылымы
арқылы тәрбиелеу жұмысы
мазмұнының көрінісі.
Тәрбие түрлері:бала тәрбиесі
ӘСЕР ЕТУШІЛЕР: МҰҒАЛІМ, АТА-
АНА.
Өзін-өзі тәрбиелеу

Өзін-өзі
тәрбиелеу адамның рухани
қажеттіліктерін қалыптастыруға
бағытталған.Адамның өзін-өзі жетілдіріп
өзімен жұмыс істеуінде кітаптардың
маңыздылығы зор.Өйткені кітаптар бізді жақсы
адам болуға ынталандырады.Өзін-өзі
тәрбиелеудің маңызды бөлігі:
мотивтерді,ынтаны дамыту.Психологиялық-
педагогикалық ғылымдарда өзін-өзі
тәрбиелеудің кең қолданылатын тәсілдері
болып өзіне-өзі баға беру,бұйыру,құптау,түзету
және т.б жатады.Өзін-өзі тәрбиелеу өзін-өзі
бағалаудан басталады.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. «Педагогика» Ж.Әбиев, С. Бабаев, Дарын-Алматы-2004
2. «Педагогика», АГУ, 2005 ж.
3. Ж.Б.Қоянбаев, Р.М.Қоянбаев.Педагогика. - Алматы, 2000.
4. Е.Сағындықұлы, Педагогика(дәстүркурсы). - Алматы,
1999.
5. А.О. Пинт. Ата-аналар, сіздер үшін. - Алматы, 1972.
6. Ю.П. Азаров. Отбасы педагогикасы. - Москва, 1985.
7. Бержанов Қ., Мусин С. Педагогика тарихы. Алматы, 1984.
ТАҚЫРЫБЫП БОЙЫНША
ТАПСЫРМАЛАР
ТЕСТ СҰРАҚТАРЫ
1.Тәрбие жұмысының негізі неден басталады.
А)жоспар
В)байланыс
С)принціпі
2.Ұлтық тәрбиені зерттеген ғалымдардың бірі.
А) Г.Байдильдирова
В) С.Т.Иманбаева
С) Ж.Ж.Наурызбай
3.Тәрбие дегеніміз не?
А)педагогика және саясатпен ғана байланысты ұғым.
В) кем дегенде үш фактордың әсер етуін айқындайтын процесс.
С) Жеке тұлғаның мінез-құлқын,адамдық бейнесін қалыптастыруда,өмірге бейімдеу мақсатында жасалатын
пед.процесс.
4.Тәрбие түрлері нешеу,атаулары...
А)Педагогикалық және практикалық
В) Педагогикалық және ұлттық тәрбие
С) Ұлттық және теориялық тәрбие
5.Тәрбие обьектілері кімдер,олар екі жақты прцесс арқылы жұмыс жасай ала ма?
А) мектеп пен мұғалім
В) директор мен орынбасары
С) мұғалім мен оқушы
Сәйкестік тест
ТӘРБИЕНІҢ БАҒЫТТАРЫ МЕН ТҮРЛЕРі ЗЕРТТЕГЕН ҒАЛЫМДАР

1.Рухани-адамгершілік тәрбие М.Тәнікеев,Б.Төтенаев

2.Зияткерлік және ақпараттық Ж.Ж.Наурызбай,С.А.Ұзақбаева
тәрбиесі

3.Дене тәрбиесі,салауатты өмір С.Қоңырбаева,А.Көпенова
салты

4.Көркем эстетикалық тәрбие Г.Қ.Нұрғалиева,Ф.Оразбаева,
С.Т.Иманбаева,Г.Шолпанқұлова

5.Ұлттық тәрбие С.Мусин,Қ.Б.Бержанов,А.А.Бейсенбаева

6.Отбасы тәрбиесі А.Ә.Измаилов,Г.Н.Волков,К.Жарықбаев
ДҰРЫС ЖАУАБЫ
ТӘРБИЕНІҢ БАҒЫТТАРЫ МЕН ТҮРЛЕРі ЗЕРТТЕГЕН ҒАЛЫМДАР

1.Рухани-адамгершілік тәрбие М.Тәнікеев,Б.Төтенаев

2.Зияткерлік және ақпараттық Ж.Ж.Наурызбай,С.А.Ұзақбаева
тәрбиесі

3.Дене тәрбиесі,салауатты өмір С.Қоңырбаева,А.Көпенова
салты

4.Көркем эстетикалық тәрбие Г.Қ.Нұрғалиева,Ф.Оразбаева,
С.Т.Иманбаева,Г.Шолпанқұлова

5.Ұлттық тәрбие С.Мусин,Қ.Б.Бержанов,А.А.Бейсенбаева

6.Отбасы тәрбиесі А.Ә.Измаилов,Г.Н.Волков,К.Жарықбаев
1.ПЕДАГОГ БАСШЫЛЫҚҚА АЛАТЫН ТӘРБИЕ
ПРОЦЕСІНІҢ МАЗМҰНЫ МЕН ІСКЕ АСЫРУ
ЖОЛДАРЫН АЙҚЫНДАЙТЫН БАСТАПҚЫ
ЕРЕЖЕЛЕР,АЛҒЫШАРТТАР,ТАЛАПТАР МЕН
ҚАҒИДАЛАР НЕ ДЕП АТАЛАДЫ?

2.ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСТАРДЫҢ
БІРІ...БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ.

3. МЕКТЕПТЕ МҰҒАЛІМ ОҚУШЫЛАРДЫҢ
БӘРІНЕ ТӘРБИЕ БЕРЕДІ, ОЛ ҚАНДАЙ ТӘРБИЕ?

4.ТӘРБИЕНІ БАСҚАША НЕ ДЕП АТАЛАДЫ?

5.МҰҒАЛІММЕН ОҚУШЫ ТӘРБИЕНІҢ…БОЛЫП
ТАБЫЛАДЫ?

6.МҰҒАЛІМ МЕН ОТБАСЫНАН СОНЫМЕН ҚАТАР
АЙНАЛАСЫНАН ТӘРБИЕ АЛЫП СОНЫМЕН
ҚАТАР БІЛІМ АЛЫП ЖҮРГЕН АДАМ КІМ ДЕП
АТАЛАДЫ?

7.ӨЗІН-ӨЗІ ТӘРБИЕЛЕУ,ӨЗІН-ӨЗІ...ДЕН
БАСТАЛАДЫ?

8.ТӘРБИЕ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮРДІСТІҢ...?
«ТСС ПОЧТА» ОЙЫНЫ

И ТАК! БІРНЕШЕ АДАМ БІРІНЕН СОҢЫ БІРІ
ТІЗБЕКТЕЛІП ТҰРАДЫ. СОҢҒЫ ТҰРҒАН МЕН БІРІНШІ
ТҰРҒАННЫҢ ҚОЛДАРЫНДА ҚАҒАЗ БЕН МАРКЕР.СОҢҒЫ
АДАМ ҚАҒАЗҒА БІРДЕҢЕ САЛАДЫ ЯҒҢИ ӘР ТҮРЛІ
СУРЕТТЕР, КЕЛЕСІ ОЙЫНШЫ, НЕ САЛЫП ЖАТҚАНЫН
ТҮСІНБЕСЕ ДЕ, АЛДЫНДА ТҰРҒАН АРҚАҒА САУСАҚПЕН
«НЕ БОЛАР ЕКЕН ДЕП» ДЕП СУРЕТТІ САЛАДЫ. СӨЙТІП
СӨЙТІП, БІРІНШІ ТҰРҒАН ОЙЫНШЫ ӨЗ АРҚАСЫНА
САЛЫНҒАН СУРЕТТІ ҚАҒАЗ БЕТІНЕ САЛУҒА
ТЫРЫСАДЫ.
СЛАЙД ЖӘНЕ ТАПСЫРМАЛАР
ҰНАДЫ МА?
-----------------------------------------------------------------------
назарларыңызға рахмет!!!
-----------------------------------------------------------------------

Слайд соңы!!!

Ұқсас жұмыстар
МҰҒАЛІМ ІС ӘРЕКЕТІНІҢ ОБЬЕКТІСІ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС
Тұтас педагогикалық үдерістің (ТПҮ) мәні, құрылымы, оның заңдары мен заңдылықтары
МҰҒАЛІМ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫНЫҢ БАЛА ТӘРБИЕСІНЕ ЫҚПАЛЫ
Педагогикалық үрдістің қозғаушы күштері
Тәрбие принциптері
Оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынас
Педагогикалық тәжірибе
Педагогтың кәсіби біліктілігі
Педагогикалық қарым - қатынас
Тәрбие әдістері. Тәрбие әдістерінің түрлері. Әдістердің анықтамасы
Пәндер