Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті маман дайындау




Презентация қосу
«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында,
Ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында.»

Н.Ә.Назарбаев
Білім беру жүйесі - сабақтастығы бар білім
беру бағдарламалары мен әр түрлі деңгей
мен бағыттағы мемлекеттік білім беру
стандарттары жүйесінің, оларды әртүрлі
ұйымдастыру құқықтық формадағы, типтегі
және түрдегі білім беру мекемелерінде іске
асырушы тармақтардың, сонымен бірге білім
беруді басқару органдары жүйесінің жиыны.
Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті маман
дайындау. Мектеп – үйрететін орта, оның жүрегі - мұғалім. Ізденімпаз
мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше тұс - оның сабақты
түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Ұстаз атана білу, оны
қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау - әр мұғалімнің борышы. Ол өз
кәсібін, өз пәнін , барлық шәкіртін , мектебін шексіз сүйетін
адам.Өзгермелі қоғамдағы жаңа формация мұғалімі – педагогикалық
құралдардың барлығын меңгерген, тұрақты өзін-өзі жетілдіруге
талпынған, рухани дамыған, толысқан шығармашыл тұлға
құзыреті.Жаңа формация мұғалімі табысы, біліктері арқылы
қалыптасады, дамиды. Нарық жағдайындағы мұғалімге қойылатын
талаптар : бәсекеге қабілеттілігі, білім беру сапасының жоғары болуы,
кәсіби шеберлігі, әдістемелік жұмыстағы шеберлігі
-Денсаулық сақтау ортасын құру
-Ұлттық мәдени құндылықтарды қалыптастыратын
әлеуметтендіру ортасын құру
-Сапалы білім, саналы тәрбие беру
-Жеке тұлғаны қалыптастыруда қоғамдағы мұғалім- ата-ана-
оқушы арақатынасының тиімді нәтижеге жетуіне жағдай туғызу
-12 жылдық білім беруге көшу
-Функциональдық сауаттылық
-Оқыту процесін ұйымдастыру мен нәтижелерін бағалаудың құралы мен
формалары
-Жаңа формация мұғалімі
-Мұғалімдердің кәсибі біліктіліктерін үнемі арттыруы (деңгейлік
курстар)
-”Оқушы- мұғалім- ата- ана” үштігі (қоғамдастық)
-ақпараттық- коммуникативті технологияларды сабақта пайдалану
-Қазіргі заманғы технологияларды сабақтарға енгізу (Сын тұрғысынан
ойлау т. б.)
-Үштілділік- қазіпгі заман сұранысы
Қазіргі заман талабы оқу–тәрбие процесіне
түбегейлі өзгертуді талап етіп отыр.

Оқуш Оқуш
ы ы

Оқуш Оқуш
Мұғалім ы Мұғалім ы

Оқуш Оқуш
ы ы
выручка
қолдау
ВӨ понимание
З З түсіністік
АА уважение
сыйластық
ИР
любовь
МА сүйіспеншілік
О согласие
келісімділік
Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы
күш-жігерді біріктіру арқасында
мұғалімдер балаларға үлкен адамдық
бағыт беруі мүмкін.»
В.А.Сухомлинский

Ата-ана

Уақыт бөлу
Бағыттау
Қадағалау
Көмектесу
Жеке тұлғаны тәрбиелеу бағыттары

Психологиялық “МЕН” Коррекциялық
дайындық тұжырым- дамыту, Мектептегі тәрбие
Психотерапиялар
құрылым дамасының ағарту орталықтары
компоненттері компоненттері жұмыстары

а) жеке дайындық
ә) зияткерлік -өзін-өзі тәрбиелеу -Семинар Оқушылардың
дайындық -өзін-өзі басқару -ойын терапиясы -Тренинг “Шұғыла” өзін-өзі
б) әлеуметтік – -өзін-өзі реттеу -библиотерапия -Тәрбие сағаттары басқару қоғамы
психологиялық -өз ісін жоспарлау -музтерапия -Сайыс “Жас ұрпақ”
дайындық -өзін-өзі бағалау -психогимнастика -Байқау жарыстар қоғамдық
в) физиологиялық -өзін-өзі тексеру бірлестігі
дайындық
Жоғары білім деңгейін, оқу дағдысы мен
қабілеттерін көрсете алатын , зерттеліп
отырған мәселенің маңыздылығын
саралай білетін

Жаңалық ашуға тұрақты
мақсаттылық танытатын
Салауатты өмір ой- өріске ие
салтын ұстанатын мол Қазіргі шығармашылық
күш жігерге ие зерттеушілік іс - әрекеттерін
заманғы игерген
мектептің
түлегі

Өз жұмыс нәтижесіне көрегендік Ерекше ойлау , пайымдау
жасап , өз ойын жүзеге асыра шеберлігін, өз бетімен жұмыс
алатын істеудің жоғары деңгейін
танытатын
Заманауи білім берудің ерекшелігі :

- жаңа ақпарат беру;
- заманауи технологияны меңгерту;
- іздендіру;
- өз бетімен жұмыстарды орындату;
- ой-қиялын, сынай ойлауын дамыту;
- іскерлік пен дағдыны қалыптастыру;
- қызығушылықты, ынта-ықыласты арттыру;
- топпен жұмыс істеуді үйрету және т.б.

Ұқсас жұмыстар
Дуалды оқыту жүйесінің білім саласындағы өзектілігі
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 - 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы
Дуалды оқыту
Колледж оқушыларын ұлттық қолөнер бұйымдары арқылы шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Қазіргі жағдайдағы білім берудің басымдылық рөлі
Қазіргі мұғалім
Қазақстандағы әлеуметтік бағдарламалар
Білімнің бәсекеге қабілеттілігі
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасының өзге бағдарламалардан ерекшеліктері
ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕР
Пәндер