Педагогикадағы руханилыққа оралу жайлы




Презентация қосу
№5 Лекция Қазіргі білім беру
кеңістігін ізгілендірудің жаңа
бағыттары
Лекция жоспары
1. Қазіргі философияның руханилыққа оралуы Н. А.
Нысанбаев, Г. Г Соловьева, А. Г. Косиченко.
Педагогикадағы руханилыққа оралу.
2. Ш. А. Амонашвилидің өмірі мен еңбектері.
3.Ізгілік педагогикасын дамыту кезеңдері
4. Рухани ізгіліктің 3 пастулаты
Руханилық Руханят
• Руханият-адамның дүниетанымының кеңдігінен, жанының нәзіктігінен,
санасының жоғарлығынан, әділеттілік үшін белсенділігінен, өзгелерге
қайырымдылығы мен ізгі ниеттілігінен көрініс беретін оның ішкі әлемі.
Адамның руханилығы жалпы адамзаттық құндылықтарды құрметтеуінен,
игілікті құндылықтарды көздеуінен де көрінеді. Адамгершілік қасиеттерді
қастерлейтін адам белгілі бір рухани мұраттар мен құндылықтарды
ұстанады. Олардың әрекеттерінен мейірімділік, ар сақтау, ұятқа қалмауға
тырысу сезіліп тұрады.
Қазіргі философияның руханилыққа оралуы
• Қазақ халқының философиялық және әлеуметтік ойын зерттеуші
ғалымдар осындай ерекшеліктерді ескеріп, ұлттық әдебиетті
ұлттық философияның өмір сүру пошымы ретінде түсінгені, көркем
әдебиет туындыларын салыстырмалы талдау әдісін қолдана
отырып зерделегені, жеке тұлғалардың поэтикалық мұрасындағы
философиялық мазмұнды ашып көрсету үшін оны философиялық
ойлау құралдары көмегімен қайта саралағаны дұрыс болар еді.
Енді, міне қазіргі уақытта жаңа заманның тарихи кезеңі келді,
рухани дүние де демократиялана бастады, яғни ойлау еркіндігінің
ұстанымдары қоғамдық санада беки түсуде.
• Рухани құндылықтар өмірге мағына береді, болашаққа жол
ашады. Руханиятты қадірлейтін қоғамның ғана болашағы
бар.Рухани мәдениет адамның айналасындағы адамдармен
қарым-қатынасты, қадірі, адамшылығы, ұяттылығы, тәрбиелігі,
зиялылығы, қарапайымдылығы арқылы көрінеді. Адамның
адамгершілік қасиеттерінің жоғарлығы- руханилықтың негізі. Ал
өнер, әдебиет, ғылым мен білім адамға тәрбиелеу мен еңбектену
арқасында келеді.
Руханилық

Ізгілік Қоғам
Ізгілік
• Ізгілік (лат. Нumanitas — адам табиғаты) — адамның еркін
ойлауының әр түрлі көріністерімен байланысты; оған сәйкес
еркіндікті, адамның индивидуалдық дамуын уағыздайды. [1]
• Қоғамдық жағдайы мен өзінің шығармашылық күштерін еркін
дамытатын жеке бас құқығына тәуелсіз түрде, адамның құндылығын,
адамдардың арасындағы тендік, әділеттілік, адамгершілік
қатынастарды қуаттайтын көзқарастар мен идеялар жиынтығы. [2]
• Ізгілік — әдеп санаты; адамның қоғамдық және жеке өміріндегі
құбылыстардың мұратқа қатысты жағымды адамгершілік мәнін
бейнелейді, моральдық-қоғамдық сананың неғұрлым жалпы
ұғымдарының бірі. Ізгілікке қарама-қарсы ұғым — зұлымдық.
• 1931 жылы 8 наурызда Тибилиси қаласында
дүниеге келген. Грузия елінде өмірінің біраз
бөлігін өткізген.

• Ұстаз-новатор, бірлесу педагогикасын
зерттеген ғалым – Шалва Александрович
Амонашвили

Амонашвили психология ғылымдарының
докторы,профессор, Ресей білім беру
Академиясының академигі, Ресей
Федерациясының Мемлекеттік сыйлығының
Лауреаты, Украина педагогика ғылым

Шалва академиясының шетелдік мүшесі.

Амонашвили
Білім берудің ізгілендіру теориясының авторы
Ш. Амонашвили еңбегі-Здраствуйте дети!!!
Шатасқан сөздер
1. І І І К З Г Л
2. І І М М Е Р Й
3. А Ы Т Б Қ ЕНП БААЗР
4. А И Н Қ Л Р У Х Ы
5. А А М Д Қ Ы Д Қ Т И Е А С
6. Н Е С С Ы Ы Ы Қ Т С Ң М

Дүние керемет, сенде кереметсің
Жауаптары
• Ізгілік
• Мейірім
• Бақыт пен базар
• Руханилық
• Адамдық қасиет
• Сен мықтысың
Шатасқан мәтіндер
латынша зұлымдық
ізгілікке қарама-қарсы
адам табиғаты ізгілік
деп аталады
Ұғым
ізгілік
пен парыз
Шатасқан мәтіндер/Жауабы
• Ізгілік латынша адам табиғаты деп аталады
• Ізгілікке қарама-қарсы ұғым-зұлымдық
• Ізгілкпен пен парыз

Ұқсас жұмыстар
Педагогикадағы руханилыққа оралу
Дін жайлы түсінік
Сән үрдістері мен тенденциялары
Өзін өзі бағалау және өзара бағалау бойынша нұсқаулық
Христиан дінінің тармақтары
Жалпы әдіснама
Топ сұрақтарын құрастыру
Талқылау тәсілдерінің жинағы
ПОСТМОДЕРНИЗМ ЖӘНЕ БОЛМЫСТЫҢ ЖАНА
Алғашқы функция және интеграл тарауын қайталап, бекіту
Пәндер