Адамзаттың жаһандық мәселелерін шешудегі білім берудің рөлі



Өзін-өзі тану рухани адамгершілік білім беру бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздері
Дайындаған: Таштамирова Зухра Элимханқызы

Сабақ жоспары
1. Адамзаттың жаһандық мәселелерін шешудегі білім берудің рөлі.
2. Әлемдік қоғамның жаһандану жағдайындағы жағдайындағы адамның рухани адамгершілік дамуының өзектілігі.
3. Дағдарыстың түрлері (жаһанданудың дағдарысынан шығу ізденісі)
4. Қазіргі әлемдегі рухант адмгершілік білімнің басымдылығы.

Қазіргі заманғы жаһандық мәселелер
Жаһандану ұғымы, жалпы алғанда, әлемдік өркениеттің аса маңызды өлшемдерінің жалпыажамзаттық өлшемге ие болуы деп түсіндіріледі.
Бүкіл әлемдік даму үдерісі жаһандануға алып келмей қоймайды. Бұл үдеріс бүкіл әлемдік жалпыадамзаттық құндылықтардың тұтастығын талап етеді.

Жаһандық мәселелерді тек адамның қасиеттерін өзгерту арқылы ғана шешуге болады. Ол үшін гуманизм қажет. Оған кіретін құндылықтар
Жаһандық (ақиқат, тыныштық) ;
Әділетке деген сүйіспеншілік (сүйіспеншілік, дұрыс әрекет)
зорлыққа наразылық білдіру; (қиянат жасамау)

Адамзатқа ең кереті нәрсе -руханияттылық, әсіресе-адамгершілік. Тек сонда ғана қорланған мәселелерді шешуге болады. А. Печчеи Жаһандануды жоюда білім берудің мазмұны ерекше. Білім арқылы барлық жаһандық мәселені шешуге болады. Білім-адамның көрсеткіші. Білімді адам алғыр, көзі ашық және парасатты болады. Білімді адам ешқашан жеңілмейді, барлық жаһандық дағдарыстар мен өзгерістерге қарсы тұраты күшке ие бола алады.

Жаһандануға жаңа шарттар
Бәсекеге қабілетті білім беруді дамытудың қажеттілігі
Әлемде «БІЛІМ» экономикасын дамыту
Жаһандану процестерінің күшеюі

1. Адамзаттың жаһандық мәселесін шешудегі білім берудегі рөлі
Жаһандану (ғаламдану), әлемдік ауқымдану-жаңа жалпы әлемдік, саяси, экономикалық, мәдени және ақпараттық тұтастық құрылуының үрдісі.
Адамзаттың жаһандануы
Азық-түлік
демография
Жаһандық энергетика
кедейлік
Білім

Адамгершілік-

Дағдарыс

Дағдарыс
Қоғамдық
Жеке тұлғалық
Адамдар арасындағы өзара байланыстың субьективті бастан өткеріліп, обьективті түрде бірлескен іс-әрекет пен қарым-қатынас үрдісінде адамдардың бір-біріне әсер етуі тәсілдерімен және мінез-құлықтан көріне бастайды.
Қоғамдық дағдарыстың себебі болып қоғамдық қатынастардың барлық түрлерінде көруге болады.

Философтардың пікірінше, адамзаттың ең неізгі, өзекті мәселелері экономикалық та, саяси да, ғылыми да емес, ең бірінші-рухани-адамгершілік
А. Печчеи: Адам өзін-өзі өзертуді ойлауы керек. Тұтынушыдық идеологияны рухани жетілуге қайта бағыттауы тиіс. Мәселенің шешімі-адамның-рухани дүниесінде.
ЕСКЕРТУ
Тұтынушылық идеология - тұлғаның рухани дамуына нұқсан келтіреді.
Адам дағдарыстан құтылса, әлде дағдарыста ешқашан болмаса
Адамның жаны тыныш болса, отбасында тыныштық орнайды,
Отбасында тыныштық орнаса, қоғамда таулық орнайды,
Қоғамда тыныштық орнаса, мемлекетте татулық орнайды,
Мемлекетте тыныштық болса, бүкіл әлемде тыныштық орнайды.

Қазақстанда білім беру дағдарысының алдын алу шаралары
ҰБТ-да 40 балдан төмен алғандар ақылы және ақысыз оқуларға түспейтін болады.
2 және 3 курс студенттеріне бақылау тестісін жүргізу нәтижесінде жоғарғы оқу орындарының рейтингі анықталып, қорытындысында уақыт көшіне ең озықтары ғана ілесетін болады;
бірыңғай тестілеуді жүргізу;
білім беру жүйесінде үш-тілділікті дамыту (ағылшынша, орысша, қазақша) ;
мектептерді ақпараттық технологиялармен қамтамасыз ету, компьтерлермен жабдықтау;
Әлемдегі қалыптасқан стандартқа көшу:

Гуманизм ұғымының мәні
Адамгершілік жайлы ұғым.
Қайта өрлеу дәуірінде «гуманизм» деген ұғым адамның және оның шығармалары: әдебиет, ән-күй, сурет, сәулет өнері сияқты көркем өнерлер әрі барлық ғылымдар - зерттеуге тұрарлық салалар дегенді ұстанатын. Қазіргі заманда бұған ешкімнің күмәны жоқ, бірақ бір кезде көпшілік тек Құдай және Оның шығармалары, яғни діни пәндер ғана зерттеуге тұрарлық деген пікірде болды. Әуел баста «гуманизм» жұртшылыққа діннен басқа салаларды да зерттеген дұрыс дегенді ескертті.
Гуманизмнің қалыптасуын адамның бойында жиналған қасиеттермен байланыстыратын тұрақты дәстүр бар. Кейде «адамдық» ұғымын адам мәнінің сипаты ретінде қолданады. Белгілі философ, Ресей гуманистік қоғамының Президенті В. А. Кувакин гумандықты адамның туғаннан пайда болған антропологиялық белгісі деп жазады.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz