Адамзаттың жаһандық мәселелерін шешудегі білім берудің рөлі




Презентация қосу
Өзін-өзі тану рухани
адамгершілік білім беру
бағдарламасының
ғылыми-теориялық
негіздері
Дайындаған: Таштамирова Зухра Элимханқызы
Сабақ жоспары
1. Адамзаттың жаһандық мәселелерін шешудегі білім берудің
рөлі.
2. Әлемдік қоғамның жаһандану жағдайындағы
жағдайындағы адамның рухани адамгершілік дамуының
өзектілігі.
3. Дағдарыстың түрлері (жаһанданудың дағдарысынан шығу
ізденісі)
4. Қазіргі әлемдегі рухант адмгершілік білімнің
басымдылығы.
Қазіргі заманғы жаһандық мәселелер

Жаһандану ұғымы, жалпы
алғанда, әлемдік өркениеттің
аса маңызды өлшемдерінің
жалпыажамзаттық өлшемге ие
болуы деп түсіндіріледі.
Бүкіл әлемдік даму үдерісі
жаһандануға алып келмей
қоймайды. Бұл үдеріс бүкіл
әлемдік жалпыадамзаттық
құндылықтардың тұтастығын
талап етеді.
Жаһандық мәселелерді тек адамның қасиеттерін
өзгерту арқылы ғана шешуге болады. Ол үшін
гуманизм қажет. Оған кіретін құндылықтар

Жаһандық (ақиқат, тыныштық);

Әділетке деген сүйіспеншілік (сүйіспеншілік, дұрыс
әрекет)

зорлыққа наразылық білдіру; (қиянат жасамау)
Адамзатқа ең кереті нәрсе –руханияттылық, әсіресе-адамгершілік. Тек сонда ғана қорланған мәселелерді
шешуге болады.
А. Печчеи
Жаһандануды жоюда білім берудің мазмұны ерекше. Білім арқылы барлық жаһандық мәселені шешуге болады. Білім-адамның көрсеткіші. Білімді адам алғыр, көзі
ашық және парасатты болады. Білімді адам ешқашан жеңілмейді, барлық жаһандық дағдарыстар мен өзгерістерге қарсы тұраты күшке ие бола алады.
Жаһандануға жаңа шарттар

Жаһандану
процестерінің
күшеюі Бәсекеге қабілетті
білім беруді
дамытудың
Әлемде қажеттілігі
«БІЛІМ»
экономикасын
дамыту
1.Адамзаттың жаһандық мәселесін
шешудегі білім берудегі рөлі
Жаһандану (ғаламдану), әлемдік ауқымдану-жаңа жалпы әлемдік,
саяси, экономикалық, мәдени және ақпараттық тұтастық
құрылуының үрдісі.
Адамзаттың
жаһандануы

Азық-
Жаһандық түлік
Білім
энергетика

демограф
кедейлік
ия
Адамгершілік-
Дағдарыс

Жеке тұлғалық Қоғамдық Экологиялық
• Интеллектуалдық • Саяси • Табиғи
• Тәндік • Мәдени • Климаттық
• Эмоционалық • Экономикалық • Ресурстық
• Білім беру
• отбасылық
Дағдарыс

Жеке тұлғалық Қоғамдық

Адамдар арасындағы өзара
байланыстың субьективті бастан Қоғамдық дағдарыстың
өткеріліп, обьективті түрде бірлескен себебі болып қоғамдық
іс-әрекет пен қарым-қатынас үрдісінде қатынастардың барлық
адамдардың бір-біріне әсер етуі түрлерінде көруге
тәсілдерімен және мінез-құлықтан болады.
көріне бастайды.
Философтардың пікірінше, адамзаттың ең неізгі, өзекті
мәселелері экономикалық та, саяси да, ғылыми да емес,
ең бірінші-рухани-адамгершілік

А. Печчеи: Адам өзін-өзі өзертуді ойлауы керек. Тұтынушыдық идеологияны
рухани жетілуге қайта бағыттауы тиіс. Мәселенің шешімі-адамның-рухани
дүниесінде.
ЕСКЕРТУ
Тұтынушылық идеология – тұлғаның рухани дамуына нұқсан келтіреді.

Адам дағдарыстан құтылса, әлде дағдарыста ешқашан
болмаса
Адамның жаны тыныш болса, отбасында тыныштық орнайды,
Отбасында тыныштық орнаса, қоғамда таулық орнайды,
Қоғамда тыныштық орнаса, мемлекетте татулық орнайды,
Мемлекетте тыныштық болса, бүкіл әлемде тыныштық орнайды.
Қазақстанда білім беру дағдарысының
алдын алу шаралары
ҰБТ-да 40 балдан төмен алғандар ақылы және ақысыз оқуларға түспейтін
болады.
2 және 3 курс студенттеріне бақылау тестісін жүргізу нәтижесінде
жоғарғы оқу орындарының рейтингі анықталып, қорытындысында уақыт
көшіне ең озықтары ғана ілесетін болады;
бірыңғай тестілеуді жүргізу;
білім беру жүйесінде үш-тілділікті дамыту (ағылшынша, орысша,
қазақша);
мектептерді ақпараттық технологиялармен қамтамасыз ету,
компьтерлермен жабдықтау;
Әлемдегі қалыптасқан стандартқа көшу:
Гуманизм ұғымының мәні
Адамгершілік жайлы ұғым.
Қайта өрлеу дәуірінде «гуманизм» деген ұғым адамның және оның шығармалары:
әдебиет, ән-күй, сурет, сәулет өнері сияқты көркем өнерлер әрі барлық ғылымдар —
зерттеуге тұрарлық салалар дегенді ұстанатын. Қазіргі заманда бұған ешкімнің
күмәны жоқ, бірақ бір кезде көпшілік тек Құдай және Оның шығармалары, яғни
діни пәндер ғана зерттеуге тұрарлық деген пікірде болды. Әуел баста «гуманизм»
жұртшылыққа діннен басқа салаларды да зерттеген дұрыс дегенді ескертті.
Гуманизмнің қалыптасуын адамның бойында жиналған қасиеттермен
байланыстыратын тұрақты дәстүр бар. Кейде «адамдық» ұғымын адам мәнінің
сипаты ретінде қолданады. Белгілі философ, Ресей гуманистік қоғамының
Президенті В.А. Кувакин гумандықты адамның туғаннан пайда болған
антропологиялық белгісі деп жазады.
Японское отношение к работе
Егер ол жасай алса,
Менде жасай аламын
Егер де бұны ешкім жасай алмаса
Мен істеу керекпін
Казахские отношение к работе
Если он может это сделать
Койшы, пусть сделает
Если никто не может это сделать
Ойбай как я могу это сделать
Қорытынды

Әр баланы керемет рухани күш иесі деп қарап, демеу
жасасақ, қуаттандырсақ, жүрегі нұрға толы, жан-жағына
шуағын шашып тұрған мейірімді, адамгершілігі мол, үнемі
мол талпынып тұратын, өз елін, өз жерін, өз тілін, өз отбасын
сүйетін, еңбекқор, адал адам тәрбиелейтініміз сөзсіз.
Шатасқан сөздер

1. ААЦГЛБОБЛИЗИЯ
2. З Ө І Н-І З Ө У Н Т А
3. Б І І Л М РУБЕ
4. Н Г М М А И З У
5. А А Д Д Ғ С Р Ы
Шатасқан әріптер/ жауаптары

Глобализация
Өзін-өзі тану
Білім-беру
Гуманизм
Дағдарыс
Менің ойымша...
Менің ойымша жаһанданудың алдын-алу
үшін.................................................................................
Менпрезидент болсам, елдің экономикалық жағдайын/
жаһандануын сақтап қалу үшін......................................
Менің ойымша глобализация..........................................
Мен елімді дағдарыстан құтқарам, себебі.....................

Ұқсас жұмыстар
Кәзіргі жаһандану мәселелерін шешудегі пәнаралық әдістеменің маңызы
Мәдениет саласындағы ғылымның функциялары
Философия ғылымның ғылымы немесе Философия - ғылымның патшайымы
Діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу үшін, қоғамдық - гуманитарлық пәндерді оқытудың тиімді технологиясын жасау
РУХАНИ АДАМГЕРШІЛІК БІЛІМНІҢ ҚАЗІРГІ ӘЛЕМДЕГІ БАСЫМДЫҒЫ
Қазіргі заманғы Қазақстанның үшінші модерациясын жүзеге асырудағы философияның рөлі
Екінші кезең
Адамзаттың жаhандық мәселелерінің рухани адамгершілік сипаты туралы ақпарат
Педагогика пәні және ұғымы
Ғаламдық проблемалардың типтері
Пәндер