Инновациялық технология




Презентация қосу
Кәсіптік –техникалық білім беру
үрдісінде ақпараттық және
телекоммуникациялық
технологияларды пайдаланудың
педагогикалық негізі
Ақпараттық-телекоммуникациялық
әдістерді қолданудың мақсаты:

• Тарихи білім беруде білім
алушылардың белсенділігін арттыру;

• Білім алушылардың танымдық
қызығушылығын қалыптастыру;

• Сапалы білім мен оқу үрдісінің
тиімділігін арттыру;.
Ақпараттық-телекоммуникациялық
технологияларды пайдаланудың негізі...

- әртүрлі жаңа технологиямен танысу студенттердің
болашаққа өз бағыт – бағдарын анықтап, іс –
тәжірибесін жинақтауға, өзіндік технологиясының
қалыптасуына көмектеседі;

- арнайы курс жаңалыққа деген біржақты
көзқарастан сақтап, пәннің ерекшелігіне қарай
қажеттігін іріктеп, айыра білуге жол ашады.
Ақпараттық технология ...

Ж.Қаратаевтың технологиясының
тиімділігі сол, жаңа тақырыпты
студенттер шығармашылық ізденіс
үстінде өздігінен меңгеруі тиіс.
Мұндай сабақтарда оқушылардың
ынтасын, белсенділігін арттыру үшін
проблемалық сұрақтар қойылып
отырады.
Инновациялық технология

Мақсат етіп қойған іс-әрекеттердің
барлығы екі бағытта дамуы қажет:

*Инновациялық іс-әрекеттің теориялық
негіздерін анықтау;
*Оқытушының инновациялық іс-
әрекетін қалыптастыру;
Ақпараттық технология ...

Ж.Қаратаевтың технологиясының
тиімділігі сол, жаңа тақырыпты
студенттер шығармашылық ізденіс
үстінде өздігінен меңгеруі тиіс.
Мұндай сабақтарда оқушылардың
ынтасын, белсенділігін арттыру үшін
проблемалық сұрақтар қойылып
отырады.
Ақпараттық іс-әрекет және мұғалімнің
оған дайындық диагностикасы:

Педагогикалық және Инновациялық
жалпы жоғары іс-әрекетке
мәдениеті дайындығы

Инновациялық іс-әрекет көрсеткіштерінің
тиімділігі

Педагогикалық шеберлік
Инновациялық іс-әрекеттің
құрылымдық –мазмұндық моделі.

1.Мұғалімнің 2.Инновациялық 3.Жетекші педагогикалық
методологиялық іс-әрекет бағасы. сапалардың қалыптасуы.
мәдениеті

*Білім беру пәлсапасын білу; *Кәсіби педагогикалық бағыт;
*Педагогикалық *Психологиялық дайындық;
терминологияны білу;

*Проблеманың көкейкестілігі;
*Сипаттамасы;
*Қызмет бағытшылығы;
Ұстаздың инновациялық іс-әрекетке
дайындығының белгілері
Келесі белгілермен сипатталады:

• Өмірдің жаңа белгілеріне, табиғатқа, киімге,
тұрмысқа, затқа деген мүдде;

• Жаңа ақпараттарды,
жаңа қарым-қатынасты ойлау;

• Біркелкі қалыптасқан ойлаудан бас тартып, өмірдің
барлық құбылыстарының өзгешелігіне ұмтылу;
Тарих және қоғамдық пәндерді
оқытуда қолданатын интерактивті
әдістер түрлері:
Терминологиялық диктант,
анаграмма
Рим цифрлары немесе “жылдар
хроникасы”
“Жеті жұмбақ”
Сәйкестендіру тест тапсырмалары
Тірек сызбалар
Пікір-сайыс
“ТЕРМИНОЛОГИЯЛЫҚ ДИКТАНТ”

Тастағы жазу..................
Kолөнершiлер тұратын қала шетi ..............
Түрiктердiң дiнi................
Қала орталығы.................
Жазуы бар тас плита .....................
Ұсақ тиын ......................

Жауаптары:
1.Петроглив. 2.Рабат 3. Көк Тәңiрі
4. Шахристан 5.Kұлпытас 6.Фельс
“Жылдар хроникасы”
1219 жыл
1465-66 жж 1380 жыл

1511-23жж 1680-1718жж

1723-28жж 1711-1781жж

1822-24жж 1916 жыл
БІЛІМ БЕРУДЕГІ САПА

Обьективтік Релятивистік
(сапа өлшемі) (мақсаттың сәйкестігі)

Даму
(іскерлік)
Жаңа серпінді жобалар
Электрондық оқыту (e-learning)

Дистанциялық оқыту
Электрондық кітапхана

Ұжымдық жұмыс
Студияда жұмыс істеу
E T
AN
R
Ин INT ET
тер N
не TER
т IN Оқушылар
Ата-аналар Мұғалімдер

(e-learning) электрондық оқыту жүйесі құрылатын болады. Әрбір оқушы
мен мұғалімнің жеке компьютері болады. Білім беру ұйымдарының 100 %-ы
кең жолақты интернетпен, жергілікті желімен және сандық контентпен
қамтамасыз етілетін болады.

Ұқсас жұмыстар
Инновациялық оқыту технологиялары
Ақпараттық технологиялар нарығы
Мектепке дейінгі тәрбие және білім беру ұйымдарында инновациялық іс- әрекеттерді қолданудың жаңа бағыттары
Инновациялық жобаны іске асыру
Қазақстанның инновациялық инфрақұрылымы
Педагогикалық технологияның негізгі деңгейлерімен танысу
Педагогикалық технологиялардың негізгі мақсаттары
Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар
Оқытудың инновациялық әдістері
Оқытудың компьютерлік технологиясы
Пәндер