Тілдерді қолдану мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасының мақсаттары мен міндеттері




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
“ТІЛДЕР ТУРАЛЫ” ЗАҢЫ
1997 Ж.11 ШІЛДЕ № 151 ҚАУЛЫ

1. Жалпы түсінік. 7 баптан тұрады 4бапта-қазақ тілі- мемлекеттік
тіл
2. Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдар мен жергілікті
өзін-өзі басқару органдарында.7 бап.8бапта тілдердің
қолдануы
3. Тіл-білім беру,ғылым,мәдениет және бұқаралық ақпарат
құралдары саласында 3 баптан тұрады
4. Тіл-елді мекен атауларында,жалқы есімдерде,көрнекі
ақпаратта.4 бап.
5. Тілді құқықтық қорғау 4 бап.
6. Тілді шетелдермен және халықаралық ұйымдармен
қатынастарда пайдалану 1 бап.

ТІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ МЕН ДАМЫТУДЫҢ
2001-2010 Ж.АРНАЛҒАН МЕМЛЕКЕТТІК
БАҒДАРЛАМАСЫ
2001 7 АҚПАН № 550 ЖАРЛЫҚ

• 1.Бағдарламаның паспорты
2.Кіріспе
3.Проблеманың бүгінгі таңдағы жай-күйін талдау.
4.Тілдерді қолдану мен дамытудың мемлекеттік
бағдарламасының мақсаттары мен міндеттері
5.Тілдік дамудың бағыттары мен Бағдарламаны іске
асыру тетіктері
Мақсаттары:
-мемлекеттік тілдің әлеуметтік-коммуникативтік
қызметін кеңейту мен нығайту;
-орыс тілінің жалпы мәдени қызметін сақтау;
-этникалық топтардың тілдерін дамыту.
• Міндеттері:
-мемлекеттік тілдің мемлекеттік басқару тілі ретінде қолдануын
қамтамасыз ету;
-нормативтік құқықтық базасын жетілдіру;
-іс жүргізуді мемлекеттік тілге көшіру кестесін(нақты мерзімдер
мен іс-шараларды көрсете отырып) белгілеу қамтамасыз ету;
-ҚР Конституциясының 7 және 93 баптарын іске асыру
мақсатында мемлекеттік тілді тегін оқыту курстарының бірыңғай
жүйесін құру;
- мемлекеттік ұйымдар мен өзін-өзі басқару органдарында ресми
қолданатын тіл ретінде орыс тілінің қызмет етуін қамтамасыз ету;
- орыс тілінің қолдануын ғылыми-лингвистикалық тұрғыда
қамтамасыз ету;
-этникалық қауымдастықтар(диаспоралар) өкілдерінің ана тілін
оқытуда мемлекеттік қолдау көрсету.
• Тілдік дамудың басым бағыттары:
1. басымдық-нормативтік құқықтық қамтамасыз ету;
2. басымдық-мемлекеттік тілді мемлекеттік басқару,заң
шығару,сот ісін жүргізу,іс қағаздары салаларында,ҚР
Қарулы Күштері мен құқық қорғау органдарында,
халықаралық қызметте дамыту;
3. басымдық –білім беру және тілдерді оқыту
салаларындағы тілдік даму;
4. басымдық- тілдік дамуды ғылыми қамтамасыз ету;
5. басымдық- мәдениет және бұқаралық ақпарат
құралдары, сондай-ақ денсаулық сақтау және халыққа
қызмет көрсету салаларында тілдік даму.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
«БІЛІМ ТУРАЛЫ» ЗАҢЫ
1999Ж 7 МАУСЫМ № 389-1
• Өзгертулер және толықтырулармен 2005
жылы мамырдың 20 берілген.
• “Білім туралы” Заңы 9 тараудан 50 баптан
тұрады.
1- тарау

ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
8 баптан тұрады:
-Заңдағы негізгі ұғымдар;
-білім беру саласындығы мемлекеттік
саясаттың принциптері;
-құқықтардың мемлекеттік кепілдіктері;
-жалпы міндетті стандарт;
-білім беру жүйесі және оның міндеттері.
2- тарау
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫ
10 баптан тұрады:
-білім беру ұйымдар мен оның жарғысы;
ұйымдарды құру, қайта ұйымдастыру және тарату;
-лицензиялау;
-білім беру ұйымдарына білім алушылар мен
тәрбиеленушілерді қабылдауға қойылатын жалпы талаптар;
-оқу-тәрбие процесін және оқу-әдістемелік жұмысты
ұйымдастыру;
-кәсіптік практика;
-білім туралы құжаттар;
-білім беру жүйесіндегі бірлестіктер.
3- тарау
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ МЕН БІЛІМ
ДЕҢГЕЙЛЕРІ
18 баптан басталады-10 баптан тұрады:
-балалар мен жасөспірімдерге арналған қосымша
дамыту;
-арнаулы білім беру бағдарламалары;
-жалпы және кәсіптік білім беру;
-білім деңгейлері:- мектепке дейін тәрбиелеу мен
оқыту;
-орта және кәсіптік жоғары білім беру;
-қосымша кәсіптік білім беру.
4- тарау
БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІН БАСҚАРУ
7 баптан тұрады 29-дан басталады:
-ҚР Үкіметініңбілім беру саласындағы құзыреті;
-орталық атқарушы органның қызметі;
-жергілікті өкілді және атқарушы органдарының
білім беру салалсындағы құзыреті;
- білім беру ұйымдарының құзіреті;
-мемлекеттк бақылау-аралық мемлекеттік бақылау;
-білім беру жүйесін басқаруоргандарын ақпараттық
қамтамасыз ету.
5- тарау
БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІ СУБЪЕКТІЛЕРІНІҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ
МЕН МІНДЕТТЕРІ
36-шы баптан басталады 7-баптан тұрады:
-білім алушылар мен тәрбиенушілердің құқықтары мен
міндеттері;
-олардың денсаулықтарын сақтау;
-ата-аналардың және өзге де заңды өкілдердің құқықтары мен
міндеттері;
-білім беру ұйымдары қызметкерлерінің еңбеқ ақы төлеу
жүйесі;
-олардың әлеуметтік кепілдері;
-еңбек қатынастары;
-білім беру ұйымы басшысының жауапкершілігі.
6-тарау

БІЛІМ БЕРУ ЭКОНОМИКАСЫ
3 баптан тұрады:
-білім беру ұйымдарынын қаржыландыру;
-материалдық-техникалық базасы;
-білім беру саласында кәсіпкерлік қызмет
құқықтары.
7- тарау

БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ
ҚЫЗМЕТ
2 баптан тұрады:
-халықаралық ынтымақтастық;
-шетелдегі қазақ диаспорасының білім алуға деген
қажеттерін қанағаттандыру.
8- тарау

БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ЗАҢДАРДЫ
БҰЗҒАНЫ ҮШІН ЖАУАПКЕРШІЛІК

49- шы бап: Заңдары бұзылуына кінәлі адамдар ҚР
Заңдарына сәйкес жауаптылығы.
9-тарау

ӨТПЕЛІ ЕРЕЖЕЛЕР
50-ші бап Заңды күшіне енгізу:
• 1. 40-баптың 1999 жылғы 1- қыркүйектен бастап
күшіне енгізілетін 4- тармағын қоспағанда, осы Заң
жарияланған күннен бастап күшіне енгізіледі;
• 2. Мемлекеттік тапсырыс бойынша оқитын және
осы Заң күшіне енгізілгенге дейін стипендия алуға
құқығы бар білім алушылар оқу орнын бітіргенге
дейін бұл құқығын бұрынғы тәртіппен сақтайды.

Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі ұйымдардағы жұмысшылардың қызметін сапалық бақылаудағы квалиметриялық көзқарас
Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша шығару сабақ
ҚР үрдіс алған мемлекеттік бағдарламалар – әлемдік тәжірибе нәтижелері туралы
ЭКСПО - 2017 көрмесін шамамен
ҚАЗАНДА ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҚАЗАҚСТАН ХАЛҚЫ АССАМБЛЕЯСЫ
Мемлекеттілікті одан әрі нығайту және қазақстандық демократияны дамыту
Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын дамытудың 2016 - 2019 жылдарға арналған Денсаулық мемлекеттік бағдарламасы
Оқытудың жеке бағдарламасы
Мемлекеттік бағдарлама
Қазіргі кездегі білім беру парадигмалары, педагогикалық білімнің спецификасы
Пәндер