Оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен интербелсенді құралдардың тиімділігі мен әдістемелік негіздері


Slide 1 Slide 2

“Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет”

Н. Ә. Назарбаев

Slide 3

Оқу пирамидасы

Оқушылардың алған ақпараттарды

есте сақтауының орташа пайызы

30%

20%

50%

75%

90%

Ұлттық оқу зертханалары, Бефель, Мэн штаты, АҚШ

Дәріс

Оқу

Аудио-визуалды қабылдау

Көрсетілім

Талқылау

Практика

Білім беру

Slide 4

Теледидар,

сандық теледидар

Интернет/WWW

Телекоммуникациялық

желілер

Интербелсенді

тақта

Мультимедиялық

кабинет

Компьютер,

ноутбук

Ұтқыр қондырғылар

Видеоқұралдар

Электрондық

оқулықтар

Электрондық

пошта

АКТ

құралдары

Slide 5

Жаңа ақпараттық-коммуникациялық технология

Электрондық оқулықтар

Телекоммуникациялық технология

Мультимедиялық және гипермәтіндік технологиялар

Қашықтықтан оқыту

(басқару) интернет

Өздігінен қосымша білім алуды қамтамасыз ету

Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасау

Жалпы компьютерлік желілерді пайдалану

Оқу-әдістемелік, электронды кешендер құру, әдістемелік

Web-сайттар ашу

Бағыты

Мақсаты

Slide 6

“АКТ- жаңа білім негізі”

Дамыта оқыту

АКТ

Сабақты жаңаша ұйымдастыру

Белсенді

Еркін ұстайды

Білім сапасы артады

Өзіндік көзқарасы қалыптасады

Slide 7

Интербелсенді тақтаны қолданудың тиімділігі

Сабақтың қарқынды өтуі;

1

2

3

4

5

Қызығушылықтың артуы;

Әр балаға жеке білім;

Берілген материалдың тиімділігі;

Шектеусіз ресурстар;

Slide 8

Қабылдау күшейеді:

Қабылдау түрлері:

Slide 9

Сабаққа дайындалу

СД

Өзіндік білімін көтеру

Электрондық материалдар

Сабақтан тыс қызмет

Электрондық оқу материалдарының мазмұнын толық оқып үйрену

АКТ-ны сабақта қолданудың әдістері мен тәсілдерін үйрену

Internet-ті әдістемелік және танымдық ақпарат көзі ретінде игеру

Техникалық құралдарды пайдалануға машықтану

Slide 10

Білім сапасы

Жеке тапсырмалар

Электрондық оқулықтар

Компьютерлік тестілеу

Жеке траектория

Дидактикалық материалдар түрлілігі

Тапсырманы дұрыс орындауға бірден әрекет жасауы

Slide 11

Мультимедия сабағы

Сабақтың тиімділігі

Электрон-дық оқулықтар

Энцикло-педиялар

On-LINE тесттері

Презента-циялар

Модель-деуші

орта

Slide 12

АКТ арқылы жететін жетістіктер

Мұғалім үшін

Оқушы үшін

2. Педагогика-психологиялық бақылау;

4. Шығармашылық қабілеті артып, жеке тұлғаны нәтижеге бағыттап отырады;

3. Үнемі өсу жолында;

4. Шығармашылық қабілеттері дамып, ой-өрісі жоғары деңгейге көтеріледі;

3. Оқу материалын терең түсінеді, алған білімін ұзақ уақыт есте сақтайды;

2. Білім сапасы көтеріліп, өзіндік көзқарасы қалыптасады,

қызығушылығы артады;

1. Жеке тұлға ретінде;

1. Кәсіби шеберлік жетіліп отырады;

Slide 13
Ұқсас жұмыстар
Оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар: тұжырымдама, құралдар және педагогтық құзыреттілік
Білім беру жүйесінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ACTIV интерактивті құралдарының қолданылуы
Білім берудегі ақпараттық технологиялар мен техникалық оқыту құралдарын қолданудың тиімділігі
Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың педагогикалық негіздері
Оқу үрдісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың тиімділігі мен ұйымдастыру талаптары
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар: анықтамасы, құралдары және білім беру саласындағы қолданылуы
Биология пәнін оқытуда электрондық оқулықтар мен интерактивті ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың тиімділігі
Білім беру саласындағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және олардың құралдары
Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және Google қызметтерінің мүмкіндіктері
Психология пәнін оқытудағы интерактивті әдістер мен технологиялар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz