Интернет WWW құралдары




“Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет”
Н. Ә. Назарбаев

Оқу пирамидасы
Оқушылардың алған ақпараттарды
есте сақтауының орташа пайызы
30%
20%
50%
75%
90%
Ұлттық оқу зертханалары, Бефель, Мэн штаты, АҚШ
Дәріс
Оқу
Аудио-визуалды қабылдау
Көрсетілім
Талқылау
Практика
Білім беру

Теледидар,
сандық теледидар
Интернет/WWW
Телекоммуникациялық
желілер
Интербелсенді
тақта
Мультимедиялық
кабинет
Компьютер,
ноутбук
Ұтқыр қондырғылар
Видеоқұралдар
Электрондық
оқулықтар
Электрондық
пошта
АКТ
құралдары

Жаңа ақпараттық-коммуникациялық технология
Электрондық оқулықтар
Телекоммуникациялық технология
Мультимедиялық және гипермәтіндік технологиялар
Қашықтықтан оқыту
(басқару) интернет
Өздігінен қосымша білім алуды қамтамасыз ету
Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасау
Жалпы компьютерлік желілерді пайдалану
Оқу-әдістемелік, электронды кешендер құру, әдістемелік
Web-сайттар ашу
Бағыты
Мақсаты

“АКТ- жаңа білім негізі”
Дамыта оқыту
АКТ
Сабақты жаңаша ұйымдастыру
Белсенді
Еркін ұстайды
Білім сапасы артады
Өзіндік көзқарасы қалыптасады

Интербелсенді тақтаны қолданудың тиімділігі
Сабақтың қарқынды өтуі;
1
2
3
4
5
Қызығушылықтың артуы;
Әр балаға жеке білім;
Берілген материалдың тиімділігі;
Шектеусіз ресурстар;

Қабылдау күшейеді:
Қабылдау түрлері:

Сабаққа дайындалу
СД
Өзіндік білімін көтеру
Электрондық материалдар
Сабақтан тыс қызмет
Электрондық оқу материалдарының мазмұнын толық оқып үйрену
АКТ-ны сабақта қолданудың әдістері мен тәсілдерін үйрену
Internet-ті әдістемелік және танымдық ақпарат көзі ретінде игеру
Техникалық құралдарды пайдалануға машықтану

Білім сапасы
Жеке тапсырмалар
Электрондық оқулықтар
Компьютерлік тестілеу
Жеке траектория
Дидактикалық материалдар түрлілігі
Тапсырманы дұрыс орындауға бірден әрекет жасауы

Мультимедия сабағы
Сабақтың тиімділігі
Электрон-дық оқулықтар
Энцикло-педиялар
On-LINE тесттері
Презента-циялар
Модель-деуші
орта

АКТ арқылы жететін жетістіктер
Мұғалім үшін
Оқушы үшін
2. Педагогика-психологиялық бақылау;
4. Шығармашылық қабілеті артып, жеке тұлғаны нәтижеге бағыттап отырады;
3. Үнемі өсу жолында;
4. Шығармашылық қабілеттері дамып, ой-өрісі жоғары деңгейге көтеріледі;
3. Оқу материалын терең түсінеді, алған білімін ұзақ уақыт есте сақтайды;
2. Білім сапасы көтеріліп, өзіндік көзқарасы қалыптасады,
қызығушылығы артады;
1. Жеке тұлға ретінде;
1. Кәсіби шеберлік жетіліп отырады;

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz