Оқытушының кәсіби шеберлігі мен үздіксіз дамуы: білім беру жүйесіндегі талаптар мен тәсілдер


Slide 1

Білім беру жүйелері және білім беру психологиясы

Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық- техникалық университеті

Slide 2

Оқытушы - өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана оқытушы, ал оқуды, ізденуді тоқтатқанмен оның оқытушыдігі де жойылады. К. Д. Ушинский.

Slide 3

Білім беру жүйесінің мақсаты мен міндеті

Тиісті оқу орны арқылы ғылыми мағлұмат беріп, адамның танымын, білімін, дағдысын, дүниеге көзқарасын жетілдіру және қоғам мүшелерінің адамгершілігін интектуалды, мәдени даму деңгейіне қол жеткізу болып табылатын тәрбие мен оқытудың үздіксіз процесі мен нәтижесі.

Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі - оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу

Slide 4 Slide 5

Қазіргі білім беру жүйесі

Білім сапасын арттыру және нәтижеге бағытталған үлгіге беталуы барысында оқытушыдер мемлекеттік стандарт берілген нәтижелерге жетуде кәсіби шеберлікпен меңгерген зерттеу біліктері мен дағдылары нәтижесінде проблеманың шешімін таба алатын, ақпараттық - коммуникативті мәдениеті жоғары тұлғалық - дамытушылық функцияны атқарады. Қазіргі заман адамның осы құзыреттілікті меңгере отырып тек « кәсіби икемділігін оңтайландыруды қамтамасыз ету ғана емес, іске асырылу мүмкіндігін « үнемі оқып - үйрену және өзін-өзі жасау талабын қалыптастыра алады.

Slide 6

Психологтар да, педагогтар да адамның рухани интеллектуалдық, кәсіби шығармашылықпен өзін-өзі дамытуы өмірінің әр кезеңінде әр қалай деп көрсетеді. Педагогикалық шеберлік- кәсіби әрекетті жоғары деңгейге көтеретін оқытушынің жеке қасиеттерінің, оның білімі мен білігінің жүйесі. А. Маркова оқытушынің кәсіби деңгейге көтерілуіндегі психологиялық критерийлерді бөліп қарастырды.

Slide 7 Slide 8 Slide 9

К. Д. Ушинский айтқандай, «оқытушы тек өз пәнінен сабақ беріп қана қоймауы керек, сонымен қатар тәрбиеші адал, әділетті, шыншыл адам болуы керек». Олай болса, әр оқытушы сабаққа қойған үш мақсатының үшеуіне де жетіп, білім мен тәрбиені ұштастыруымыз қажет.

Оқытушы ата-ана мен оқушы, пән оқытушылармен байланыстырушы ғана емес, қарым-қатынастарын басқарушы, бақылаушы, кеңесші.

Slide 10

Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуда әр түрлі әдіс - тәсілдерді қолдануға болады. Оқушылардың өзіндік жұмыстарының мән - мағынасын ұйымдастырудың тәсіл - амалдарын бір ғана белгімен сипаттауға болмайды. Өзіндік жұмыстың ұйымдастырудың негізгі шарттары мыналар: - мұғалімнің нақты тапсырмалар беруі; - жұмысты орындаудың уақытын белгілеу; - мұғалімнің басқаруымен оқушылардың - дербестігінің өзара байланысы олардың жұмысты өз еркімен орындау.

Slide 11

Пайдаланылған әдебиеттер

А. С. Макаренко. Педагогические сочинения. М., «Педагогика», 1988.

А. С. Макаренко. Психология труда учителя. М., «Просвещение», 1993.

Қазақстан Республикасында 2015жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы//Астана. 2004. 3-4б.

Советский энциклопедический словарь// М., Издательство «Советская энциклопедия», 1984. 613-б

Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы // Астана . 2004. 28-б

Б. А. Тұрғынбаева. Мұғалімнің шығармашылық әлеуметін біліктілікті арттыру жағдайында дамыту. : теория және тәжірибе // Aлматы. 2005, 174-бет


Ұқсас жұмыстар
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен үздіксіз кәсіби дамуы
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы және үздіксіз кәсіби дамуы
Білім беру жүйесіндегі менеджмент: қалыптасуы мен басқару қағидаттары
Кәсіби білім беру жүйесі мен оқыту принциптері
Интернеттің тарихи дамуы, білім беру жүйесіндегі қолданылуы және әлеуметтік әсерлері
Педагогтың өзін-өзі тануы және үздіксіз кәсіби дамуы
Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздері және оқытушының кәсіби құзыреттілігі
Қазіргі заманғы білім берудің негізгі тенденциялары мен Қазақстандағы үздіксіз білім жүйесі
Қазақстандағы үздіксіз білім беру жүйесінде оқушылардың азаматтық қалыптасуын ұйымдастыру: аға тәлімгер мен сынып жетекшілерінің рөлі
Арнайы білім беру жүйесіндегі тәрбиелеуді ұйымдастыру түрлері мен әдістерінің классификациясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz