Баға белгілеу адістері



Ақтөбеқұрылыс-монтаж колледжі
Тақырыбы:Эконмикалық санаты ретіндегі бағаның мәні,
баға жасау
Орындаған:Тексерген:
Ақтөбе, 2018

Мазмұны:
2. Баға түрлері
1. Баға белгілеу адістері
4. Баға саясаты
3. Бағаның құрылуының нарықтағы ерекшелігі

Баға-бұл тауар өлшемінің ақшалай түріндегі құны-деп түсіндіріледі. Баға - тауар мен көрсетілетін қызмет бірлігі үшін төленетін немесе алынатын ақша (не өзге тауар мен қызмет) мөлшері. Тауар өндірісі мен ақша-тауар қатынасының пайда болып, дамуымен бірге баға да пайда болды.

Баға және баға белгілеу нарықты экономиканың негізгі элементтерінің бірі болып табылады.
Баға - күрделі экономикалық категория. Бағада іс жүзінде экономиканы жалпы коғам дамуыны барлық негізгі мәселелері түйінделген және шоғырланған.
Бұл тауарларды өндіру және сатып өткізу, оларды кұнын қалыптастыру жалпы ішкі өнім мен ұлтты табысты қуру, бөлу мен пайдалануға қатысты болады.
Баға белгілеу - тауарлар мен көрсетілген қызметтерге бағасын қалыптастыру процесі.

Бағаларды әзірлеу және есеп айырысу

Баға белгілеудің екі моделі бар
Қандай да бір тауар нарығында сатып алушы сұранысы мен сатушылар ұсынысы арасында өзара әрекет ету негізінде нарықтық баға белгілеу
Орталықтандырылған мемілекеттік баға белгілеу -шығындық баға белгілеу шеңберінде өндіріспен айналым қойылу арқылы бағаларды мемілекеттік мекемелердің бағаны анықтауы

Ішкі
Сыртқы
Бағаның тауарқұнын жоғары немесе төмен қарай ауытқуларын анықтайтын факторлар


Баға деңгейі туралы ақпарат алу тәсілі бойынша:





Баға белгілеу стратегиясы негізделген

Бағаның құрылуының нарықтағы ерекшелігі
Кәсіпорынның баға саясаты нарықтық бағаның бет алысы көптеген жағдайда нарық құрылымының бәсекеге жарамдылығына байланысты. Әдетте, нарық төрт тұрпатқа бөлінеді, олардың әрқайсысы салалық және кәсіпорындар шығарған өнімдердің бағаларын қалыптастырудың ерекше жағдайларын жасайды.
Олар:

Еркін бәсекедегі нарық бағалары
Еркін бәсеке нарығы сипатталады:
-фирмалардың көптеп болуы, әрі әрбір фирманың өнімге нарықтық ұсыныс көлеміндегі деңгейі соншалықты аз, не бағаның артуы немесе кемуі оның кез келген қимылы бағаның нарықтық тепе теңдігін қамтып көрсете алмайды;
-өндірілген бәсекелі тауарлардың бір тектілігі және өзара алмасушылығы;
-бағаның шектілігінің болмауы.
Еркін бәсеке жағдайында бірде бір кәсіпорын баға құрылымына елеулі ықпал ете алмайды, тауардың бағасы тек қана сұраныс пен ұсыныс жиынтығының ықпал жасауынан қалыптасады.

Монополистік бәсеке жайындағы баға құрылымы Монополистік бәсеке нарығы нарықтық баға біріңғай емес мәмілеме, сонымен қатар кең түрдегі ауқымды баға жасайтын көптеген сатып алушылар мен сатушылардан тұрады. .

Олигополия жағдайындағы баға құрылымы Олигополия түрлі нарықтық жағдайларды қосады, аз санды сатушылар, жалпыға бірдей өндірішілердің өзара тәуелділігі, сол сияқты кәсіпорындардың бағаларының өзгеруіне өндіріс көлеміне басекелестердің жауапты әрекет жасауларын алдын-ала болжау болып табылады

Таза монополия жағдайындағы бағалар
Нарықтағы таза монополия кезінде бір-ақ сатушы болады. Монополист болып мемлекеттік мекемелер, меншіктің реттейтін монополиясы немесе меншіктің реттелмейтін монополиясы. Келтірілген жағдайлардың әрқайсысында баға құрылымы түрліше болады.

Кәсіпорын шығарған өнімнің бағасы, оны анықтайтын пайдасының маңызды факторы ғана емес, сонымен қатар тауарларды ойдағыдай өткізудің жағдайына да байланысты.
Баға саясатын дұрыс таңдау өзінше қарапайым жұмыс емес. Ең алдымен оны және басқада баға саясатын өндіріске енгізу үшін бағаның қазіргі жағдайдағы деңгейін күнделікті қадағалау қажет.
Баға саясаты

Қорытынды:
Нарықтық экономика жағдайында өндіріс туралы өндіріс екенін көрсетеді және тауарлардың бағасы негізінде оларадың құнына жатады. Тауарлы өндірісте баға кұнның ақшалай түрінде болады. Кез келген кәсіпорын басшылығы тарапынан баға және баға стратегиясына айрықша мән берілуі қажет, себебі өзінің қызметінде жеткіліксіз ойлану өндірістің серпіні мен тиімділігіне дереу кері әсерін тигізеді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz