Баға белгілеу адістері


Slide 1

Ақтөбеқұрылыс-монтаж колледжі

Тақырыбы:Эконмикалық санаты ретіндегі бағаның мәні,

баға жасау

Орындаған:Тексерген:

Ақтөбе, 2018

Slide 2

Мазмұны:

2. Баға түрлері

1. Баға белгілеу адістері

4. Баға саясаты

3. Бағаның құрылуының нарықтағы ерекшелігі

Slide 3

Баға-бұл тауар өлшемінің ақшалай түріндегі құны-деп түсіндіріледі. Баға - тауар мен көрсетілетін қызмет бірлігі үшін төленетін немесе алынатын ақша (не өзге тауар мен қызмет) мөлшері. Тауар өндірісі мен ақша-тауар қатынасының пайда болып, дамуымен бірге баға да пайда болды.

Slide 4

Баға және баға белгілеу нарықты экономиканың негізгі элементтерінің бірі болып табылады.

Баға - күрделі экономикалық категория. Бағада іс жүзінде экономиканы жалпы коғам дамуыны барлық негізгі мәселелері түйінделген және шоғырланған.

Бұл тауарларды өндіру және сатып өткізу, оларды кұнын қалыптастыру жалпы ішкі өнім мен ұлтты табысты қуру, бөлу мен пайдалануға қатысты болады.

Баға белгілеу - тауарлар мен көрсетілген қызметтерге бағасын қалыптастыру процесі.

Slide 5

Бағаларды әзірлеу және есеп айырысу

Slide 6

Баға белгілеудің екі моделі бар

Қандай да бір тауар нарығында сатып алушы сұранысы мен сатушылар ұсынысы арасында өзара әрекет ету негізінде нарықтық баға белгілеу

Орталықтандырылған мемілекеттік баға белгілеу -шығындық баға белгілеу шеңберінде өндіріспен айналым қойылу арқылы бағаларды мемілекеттік мекемелердің бағаны анықтауы

Slide 7

Ішкі

Сыртқы

Бағаның тауарқұнын жоғары немесе төмен қарай ауытқуларын анықтайтын факторлар

Slide 8 Slide 9

Баға деңгейі туралы ақпарат алу тәсілі бойынша:

Slide 10 Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14

Баға белгілеу стратегиясы негізделген

Slide 15

Бағаның құрылуының нарықтағы ерекшелігі

Кәсіпорынның баға саясаты нарықтық бағаның бет алысы көптеген жағдайда нарық құрылымының бәсекеге жарамдылығына байланысты. Әдетте, нарық төрт тұрпатқа бөлінеді, олардың әрқайсысы салалық және кәсіпорындар шығарған өнімдердің бағаларын қалыптастырудың ерекше жағдайларын жасайды.

Олар:

Slide 16

Еркін бәсекедегі нарық бағалары

Еркін бәсеке нарығы сипатталады:

-фирмалардың көптеп болуы, әрі әрбір фирманың өнімге нарықтық ұсыныс көлеміндегі деңгейі соншалықты аз, не бағаның артуы немесе кемуі оның кез келген қимылы бағаның нарықтық тепе теңдігін қамтып көрсете алмайды;

-өндірілген бәсекелі тауарлардың бір тектілігі және өзара алмасушылығы;

-бағаның шектілігінің болмауы.

Еркін бәсеке жағдайында бірде бір кәсіпорын баға құрылымына елеулі ықпал ете алмайды, тауардың бағасы тек қана сұраныс пен ұсыныс жиынтығының ықпал жасауынан қалыптасады.

Slide 17

Монополистік бәсеке жайындағы баға құрылымы Монополистік бәсеке нарығы нарықтық баға біріңғай емес мәмілеме, сонымен қатар кең түрдегі ауқымды баға жасайтын көптеген сатып алушылар мен сатушылардан тұрады. .

Slide 18

Олигополия жағдайындағы баға құрылымы Олигополия түрлі нарықтық жағдайларды қосады, аз санды сатушылар, жалпыға бірдей өндірішілердің өзара тәуелділігі, сол сияқты кәсіпорындардың бағаларының өзгеруіне өндіріс көлеміне басекелестердің жауапты әрекет жасауларын алдын-ала болжау болып табылады

Slide 19

Таза монополия жағдайындағы бағалар

Нарықтағы таза монополия кезінде бір-ақ сатушы болады. Монополист болып мемлекеттік мекемелер, меншіктің реттейтін монополиясы немесе меншіктің реттелмейтін монополиясы. Келтірілген жағдайлардың әрқайсысында баға құрылымы түрліше болады.

Slide 20

Кәсіпорын шығарған өнімнің бағасы, оны анықтайтын пайдасының маңызды факторы ғана емес, сонымен қатар тауарларды ойдағыдай өткізудің жағдайына да байланысты.

Баға саясатын дұрыс таңдау өзінше қарапайым жұмыс емес. Ең алдымен оны және басқада баға саясатын өндіріске енгізу үшін бағаның қазіргі жағдайдағы деңгейін күнделікті қадағалау қажет.

Баға саясаты

Slide 21

Қорытынды:

Нарықтық экономика жағдайында өндіріс туралы өндіріс екенін көрсетеді және тауарлардың бағасы негізінде оларадың құнына жатады. Тауарлы өндірісте баға кұнның ақшалай түрінде болады. Кез келген кәсіпорын басшылығы тарапынан баға және баға стратегиясына айрықша мән берілуі қажет, себебі өзінің қызметінде жеткіліксіз ойлану өндірістің серпіні мен тиімділігіне дереу кері әсерін тигізеді.


Ұқсас жұмыстар
Бағаны қалыптастыру әдістері
Дамыған елдердегі баға құрудың және бағаларды реттеудің заңдылықтары мен тенденциялары
Бағаны жоспарлау әдістері
Шет елдердегі баға құру және бағаларды реттеу тәжірибесі
Бағаны басқару Баға белгілеудің әдістері мен стратегиясы
Маркетинг баға саясаты
Баға белгілеу стратегиясы
Калькуляциялық шығындардың схемасы
Жер телімінің нарықтық құның бағалау
Бағаның деңгейіне ықпал ететін сыртқы факторлар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz