Педагогика ғылымы жүйесіндегі жоғарғы мектеп педагогикасының алатын орны
Презентация қосу
Педагогика ғылымы
жүйесіндегі жоғарғы
мектеп
педагогикасының
алатын орны
Жоспар:
1) Қазіргі әлемдегі жоғары білімнің даму
тенденциясы және негізгі бағыттары.
2) Әлемдік білім беру кеңістігі.
3) Қазақстан Республикасындағы жоғары
білім.
4) Университетте ғылыми педагогикалық
кадрларды даярлау
Біз неге педагогиканы оқимыз?
Біріншіден қазіргі қоғамда
нағыз кәсіби маман деп
өмір бойы өзіндік ілім
Екіншіден магистратурада
алуға қабілетті, яғни өзін-
оқу барысында болашақ
өзі оқыта алатын, өзін-өзі
ЖМ, колледж
білімдендіре алатын
оқытушылары даярланады,
адамды айтамыз.
сондықтанда олардың
жоғары кәсіби-
педагогикалық мәдениеті
қалыптастырылуы тиіс.
Үшіншіден, «адам-адамң жүйесінде қызмет ететін адамдардың
барлығы педагогикалық, тіпті ағартушылық функцияны атқарады.
(Отбасынан бастап, барлық қызметтте: заңгер, экономист, техник,
медик, журналист, саясаттанушы, психолог т.б.)
Төртіншіден, әлеуметтік-экономикалық қоғам дамуының қозғаушы
күшінің бірі де білім болып отыр, тіпті қарапайым тұрғыдан
қоғамның дамуын қадағалау үшін еліміздің, шетелдің білім беру
жүйесі туралы мағлұматымыз болуы тиіс.
Бесіншіден, «педагогикаң ғылымы өзіндік ауқымды, бай тәжірибе
жинақтаған, ол қазіргі ғылыми білім мен адам мәдениетінің бір
бөлігі болып табылады, оны білу үшін алғашқы педагогикалық
білімді игеру керек.
Алтыншыдан, сапалы білім алу барысында қоятын
талаптарды білу үшін, әркім білім беру жүйесін толық түсінуі
тиіс.
ҚР МЕМЛЕКЕТТІК
БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ
Стандарт бойынша
магистрант қандай білім,
білік, дағдыны игеруі тиіс:
қазіргі білімдендіру
технологияларын қолдана
отырып, жаңа білімді
меңгеруді үйренуі және өз
еңбегін ғылыми тұрғыда
ұйымдастыра білуді;
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының негіздерін
білуі және оны практикада қолдана білуді; апараттық және
білімдендіру технологияларын қолдана отырып, курс
аяқталғаннан кейін де өзіндік оқып, білім жинақтауды;мәдени
ойлауды, көпшілік алдында сөйлеуді, өз ойын жазбаша және
ауызша түрде дұрыс, қисынды құрастыра білуді және т.б
Жоғары білімді дамытудың Жоғары білім берудің
негізгі үрдісі мамандар мақсаты - қоғамның,
даярлау сапасын арттыру,
мемлекеттің және
қарқынды ғылыми-зерттеу
қызметімен
тұлғаның сапалы
ықпалдастырылған жоғары білім алуға
инновациялық білімді деген мүдделерін
дамыту, жоғары оқу- қанағаттандыру,
орындары зерттеулерінің әрбір адамға
әлеуметтік сала мен оқытудың мазмұнын,
экономиканың нысанын және
қажеттіліктерімен тығыз мерзімдерін таңдауға
байланысты, білім беру және кеңінен мүмкіндік
ақпараттық технологияларды беру.
жетілдіру болып табылады.
Міндеттері:іргелі білімді жоғары оқу орындарын
кеңінен меңгерген, халықаралық аккредиттеуден
бастамашыл, еңбек рыногы өтуге дайындау. Бетке ұстар
мен технологиялардың жоғары оқу орындары дамытуға
объективті жағдайлар
ауысып тұратын талаптарына
жасау;жоғары оқу орындарын
бейімделген, командада басқарудың жаңа принциптері
жұмыс істей білетін жаңа мен практикасын қалыптастыру,
тұрпатты маман стратегиялық жоспарлау жүйесін
даярлау;білім беру процесін енгізу;студенттердің сапалы
демократияландыру арқылы білім алуға деген құқықтарын
жоғары білім берудің барлық нығайту, жоғары оқу орын
жүйесінің сапалы білім беру басшыларының сапалы білім
қызметін ұсынуға деген беру қызметін ұсыну
уәждемелерін күшейту; жауапкершілігін анықтайтын
тетіктерді әзірлей және енгізу.
Әлемнің алдыңғы қатарлы елдерінде жоғары
және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру
жүйесінің дамуын талдау онда кредиттік
білім беру жүйесіне негізделген, кадрлар
даярлаудың үш сатылы моделінің кең
тарағанын көрсетеді:
Бакалавриат
Магистратура
Докторантура
Бұл модель АҚШ университтетерінде және
Еуропаның көптеген елдерінде қолданылады.
Ойлаудың жаңа тұрпаты және қағидалары алға шығуда. Біз
бүгінгі күннің ойлау бейнесіне сай келетін біртұтас
педагогикалық процесті құрудың және мамандарды
дайындаудың жаңа моделін ұсынамыз.
Бұл модел үш қағидаға негізделген және жаңа
парадигмаға:еуроцентристік және Рухани сипатты
ойлау бейнелерінің интеграциясы қағидасы, яғни
оқыту- тәрбиелеу жүйесінің Батыстық және Шығыстық
әдістерінің бірлігі қағидасы.
Шындықты танудағы ғылым дамуының ішкі қарқындары
заңдылығын ашу және пайдалану қағидасы, оны адам
табиғатына сәйкестендіру.Бүтіндей педагогикалық процесті
ашық динамикалық және өзін-өзі ұйымдастырушы жүйе
ретінде қарастыру қағидасы.
Субъектілі-объектілі-субъектілі қатынастар
(парадигма).
Назарларыңызға
рахмет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz