Дарынды оқушыны зерттеу



Мұғалімнің тегі, аты, әкесінің аты: Мамышева Айгерим Сарсембаевна
Туған жылы, күні: 03. 10. 1984
Ұлты: Қазақ
Қызметі: психолог, өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі
Білімі: Жоғарғы
Қай оқу орынын қашан бітірді: Ауезов атындаға СУ, 2005 жылы
Мамандығы диплом бойынша: Педагог- психолог
Педогогикалық стажы: 4 жыл
Қанша жыл осы мектепте: 4 жыл
Курс өткен жылы: 2011ж.
Проблемалық тақырыбы: “Танымдық процестерін дамыту”


Бала бойындағы дарындылықты жас ерекшелігін ескере отырып анықтау.
Бала дарындылығын ашылуын өз мүмкіншілік қабілетіне сәйкестендіре отырып дамыту, жетілдіру.
Дарындылықтың талантқа айналуына күш салу.

Шығармашылық топ құру.
Әлемдік, республикалық деңгейдегі психологиялық- педагогикалық әдебиеттерге талдау жасап, мектебімізге сәйкес келетін әдістерді таңдап алу.
Дарындылықты анықтаудың принциптерімен ұстанымдары бойынша диагностика жүргізу.

Дарындылықты ашу мақсатында орталықтармен байланыс орнату.
Бала дарындылығына қолпаштау, психологиялық жаттығулармен шабыт беру.
Мектептегі оқушы тұлғасының қалыптасу деңгейін зерттеу.

Дарындылықты анықтауға арналған әдістемелер
1. Айзенктің сандық тесті;
2. Айзенктің вербальды тесті;
3. Бастауыш сыныптардың біліктілік деңгейін анықтау тесті;
4. Лидер тесті;
5. КОС әдістемесі;

6. А. Е. Голмшоктың танымдық қызығушылықты анықтау әдістемесі;
7. Дж. Голландтың адамның мінез - құлқы типін анықтау әдістемесі ;
8. Ф. Татл және Беккердің балалардың бейімділігін және дарындылығын анықтау тесті;
9. Л. Г. Матвееваның әдісі «Баланың профильдік қызығушылығын анықтау» сауалнамасы;
10. Зерделігін анықтау тесті жүргізіліп өз кезегінде оқушыны тануда және өзіндік бағыт-бағдар алуда септігін тигізіп отыр.

Қатысқан сайыстар: аудандық, облыстық, республикалық
Марапаттары: Білім Министрлігінің Алғыс хаты, Республикалық “Асар” партиясының Алғыс хаты, Аудандық Әкімінің Құрмет грамотасы, “Аудандық білім бөлімінің қазақ тілі пәнінің үздік мұғалімі” номинациясы
Аттестация өткен жылы: 2001
Аттестациясы қорытындысы: 14
Курс өткен жылы: 2009
Тақырыбы: “Ата мұра”

Дарынды оқушының моделі
Дарынды оқушы
Өзіндік позициясы бар
Өз бетімен ақпарат алушы
Ойлау ұшқырлығы
Ұлтжанды, рухани бай
Жоғары интеллектуалдық деңгей
Ғылым сапасындағы ізденіс

Ғылыми - практикалық конференцияға қатысу(мектептік,
аудандық, университет)
Дарынды оқушылармен жұмыс жобасының моделі

Дарынды оқушыларды анықтауда аударатын басты ерекшеліктері
Дарынды бала шапшаң және өзгеше ойлайды.
Көп көлемде білім меңгереді, алған білімін қолдана біледі.
Таным, түсінігі жоғары.
Дарынды оқушының ішкі сезімі жағынан өзгешелігі: сезімтал, толыққанды, аңғарлы болуы.
Дарынды оқушының физикалық тұрғыдан ерекшелігі: дамудағы шапшаңдылық, қиял-күшінің басымдығы.
Дарынды оқушының әлеуметтік тұрғыдан ерекшелігі: жоғары моральдык қасиеттерге ие болуы, алдына қойған мақсатқа ұмтылу белсенділігі.

Дарынды оқушыны зерттеу
Сезімі және ерік күші, жігері
Жеке адамның қабілеті іс-әрекетінің мүмкіншілігі
Мінезі, психикалық сипаты
Темпераменті, мінез-құлқы(табиғи ерекшелігі)
Танымдық-психикалық қасиеттері (зейін, түйсік, ес, қабылдау, ойлау, қиял)
Бағыты, өмірлік позициясы (ұстанымы, сезімі, талғамы, қызуы)

Оқушы дарындылығын дамыту
Ата-анасына қажетті педагогикалық - психологиялық кеңес беру
Мектептік, қалалық, облыстық олимпиадаға, сайыстарға қатыстыру
Тереңдетілген тапсырмалар беру
Шығармашылық жұмыстарын жинақтауға бағыт беру
Өзіндік дамуына жағдай жасау, қолдау
Зерттеу
жұмыстарына
үйрету
Үйірмелерге
тарту

Қатысқан сайыстар: аудандық, облыстық, республикалық
Марапаттары: Білім Министрлігінің Алғыс хаты, Республикалық “Асар” партиясының Алғыс хаты, Аудандық Әкімінің Құрмет грамотасы, “Аудандық білім бөлімінің қазақ тілі пәнінің үздік мұғалімі” номинациясы
Аттестация өткен жылы: 2001
Аттестациясы қорытындысы: 14
Курс өткен жылы: 2009
Тақырыбы: “Ата мұра”
Дарынды балаларға қойылатын талаптар және оның орындалуы басқышқа бөлінеді
І. басқыш
2-4 сынып
ІІ. басқыш
5-8 сынып
ІІІ. Басқыш
9-11 сынып

І басқыш
жазу көркемдігінің дұрыс болуы,
ойын жүйелі жеткізе білуі,
сұрақ бойынша әңгіме құрай алуы,
8-9 өлеңді жатқа айту
сөзге талдау жасауы,
сүретті альбом жасай білуі,
шағын әңгіме, шығарма жаза бастайды,
ауыз әдебиеті үлгілерін (шешендік сөз, мақал-мәтел, жұмбақ) меңгере бастауы,
жарыстарға қатысу

І б І басқышасқыш
І баІІІсқыш
І бас І басқыш қыш
ІІ басқыш
Терендетілген бағдарлама негізінде білім деңгейі сараланады,
Оқушылар қосымша оқулықтармен жұмыс жасайды,
Сөйлем талдаудың кешенді жолдарын меңгереді,
Еркін тақырыптарға әңгіме, өлең жазады,
8-10 шешендік сөзді жатқа айтады,
Әдебиетке талдау теориясын жасайды,
Ауыз әдебиеті үлгілерімен толық танысады,
Жыраулар шығармашылығынан мәлімет алады

ІІІ басқыш
Қазақ тілінің салалары бойынша жан-жақты талдау жасайды,
Авторлар шығармалары терең талданады,
Қосымша әдебиеттер пайдаланады,
Ойын әдебиетінде көркемдеп жеткізе алады, пікір таласқа қатысады,
Баспа сөзде көрінеді, конкурстарға қатысады,
Рефераттар, курстық жұмыстар жазады,
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz