Дарынды оқушыны зерттеу


Slide 1

Мұғалімнің тегі, аты, әкесінің аты: Мамышева Айгерим Сарсембаевна

Туған жылы, күні: 03. 10. 1984

Ұлты: Қазақ

Қызметі: психолог, өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі

Білімі: Жоғарғы

Қай оқу орынын қашан бітірді: Ауезов атындаға СУ, 2005 жылы

Мамандығы диплом бойынша: Педагог- психолог

Педогогикалық стажы: 4 жыл

Қанша жыл осы мектепте: 4 жыл

Курс өткен жылы: 2011ж.

Проблемалық тақырыбы: “Танымдық процестерін дамыту”

Slide 2 Slide 3

Бала бойындағы дарындылықты жас ерекшелігін ескере отырып анықтау.

Бала дарындылығын ашылуын өз мүмкіншілік қабілетіне сәйкестендіре отырып дамыту, жетілдіру.

Дарындылықтың талантқа айналуына күш салу.

Slide 4

Шығармашылық топ құру.

Әлемдік, республикалық деңгейдегі психологиялық- педагогикалық әдебиеттерге талдау жасап, мектебімізге сәйкес келетін әдістерді таңдап алу.

Дарындылықты анықтаудың принциптерімен ұстанымдары бойынша диагностика жүргізу.

Slide 5

Дарындылықты ашу мақсатында орталықтармен байланыс орнату.

Бала дарындылығына қолпаштау, психологиялық жаттығулармен шабыт беру.

Мектептегі оқушы тұлғасының қалыптасу деңгейін зерттеу.

Slide 6

Дарындылықты анықтауға арналған әдістемелер

1. Айзенктің сандық тесті;

2. Айзенктің вербальды тесті;

3. Бастауыш сыныптардың біліктілік деңгейін анықтау тесті;

4. Лидер тесті;

5. КОС әдістемесі;

Slide 7

6. А. Е. Голмшоктың танымдық қызығушылықты анықтау әдістемесі;

7. Дж. Голландтың адамның мінез - құлқы типін анықтау әдістемесі ;

8. Ф. Татл және Беккердің балалардың бейімділігін және дарындылығын анықтау тесті;

9. Л. Г. Матвееваның әдісі «Баланың профильдік қызығушылығын анықтау» сауалнамасы;

10. Зерделігін анықтау тесті жүргізіліп өз кезегінде оқушыны тануда және өзіндік бағыт-бағдар алуда септігін тигізіп отыр.

Slide 8

Қатысқан сайыстар: аудандық, облыстық, республикалық

Марапаттары: Білім Министрлігінің Алғыс хаты, Республикалық “Асар” партиясының Алғыс хаты, Аудандық Әкімінің Құрмет грамотасы, “Аудандық білім бөлімінің қазақ тілі пәнінің үздік мұғалімі” номинациясы

Аттестация өткен жылы: 2001

Аттестациясы қорытындысы: 14

Курс өткен жылы: 2009

Тақырыбы: “Ата мұра”

Slide 9

Дарынды оқушының моделі

Дарынды оқушы

Өзіндік позициясы бар

Өз бетімен ақпарат алушы

Ойлау ұшқырлығы

Ұлтжанды, рухани бай

Жоғары интеллектуалдық деңгей

Ғылым сапасындағы ізденіс

Slide 10

Ғылыми - практикалық конференцияға қатысу(мектептік,

аудандық, университет)

Дарынды оқушылармен жұмыс жобасының моделі

Slide 11

Дарынды оқушыларды анықтауда аударатын басты ерекшеліктері

Дарынды бала шапшаң және өзгеше ойлайды.

Көп көлемде білім меңгереді, алған білімін қолдана біледі.

Таным, түсінігі жоғары.

Дарынды оқушының ішкі сезімі жағынан өзгешелігі: сезімтал, толыққанды, аңғарлы болуы.

Дарынды оқушының физикалық тұрғыдан ерекшелігі: дамудағы шапшаңдылық, қиял-күшінің басымдығы.

Дарынды оқушының әлеуметтік тұрғыдан ерекшелігі: жоғары моральдык қасиеттерге ие болуы, алдына қойған мақсатқа ұмтылу белсенділігі.

Slide 12

Дарынды оқушыны зерттеу

Сезімі және ерік күші, жігері

Жеке адамның қабілеті іс-әрекетінің мүмкіншілігі

Мінезі, психикалық сипаты

Темпераменті, мінез-құлқы(табиғи ерекшелігі)

Танымдық-психикалық қасиеттері (зейін, түйсік, ес, қабылдау, ойлау, қиял)

Бағыты, өмірлік позициясы (ұстанымы, сезімі, талғамы, қызуы)

Slide 13

Оқушы дарындылығын дамыту

Ата-анасына қажетті педагогикалық - психологиялық кеңес беру

Мектептік, қалалық, облыстық олимпиадаға, сайыстарға қатыстыру

Тереңдетілген тапсырмалар беру

Шығармашылық жұмыстарын жинақтауға бағыт беру

Өзіндік дамуына жағдай жасау, қолдау

Зерттеу

жұмыстарына

үйрету

Үйірмелерге

тарту

Slide 14

Қатысқан сайыстар: аудандық, облыстық, республикалық

Марапаттары: Білім Министрлігінің Алғыс хаты, Республикалық “Асар” партиясының Алғыс хаты, Аудандық Әкімінің Құрмет грамотасы, “Аудандық білім бөлімінің қазақ тілі пәнінің үздік мұғалімі” номинациясы

Аттестация өткен жылы: 2001

Аттестациясы қорытындысы: 14

Курс өткен жылы: 2009

Тақырыбы: “Ата мұра”

Дарынды балаларға қойылатын талаптар және оның орындалуы басқышқа бөлінеді

І. басқыш

2-4 сынып

ІІ. басқыш

5-8 сынып

ІІІ. Басқыш

9-11 сынып

Slide 15

І басқыш

жазу көркемдігінің дұрыс болуы,

ойын жүйелі жеткізе білуі,

сұрақ бойынша әңгіме құрай алуы,

8-9 өлеңді жатқа айту

сөзге талдау жасауы,

сүретті альбом жасай білуі,

шағын әңгіме, шығарма жаза бастайды,

ауыз әдебиеті үлгілерін (шешендік сөз, мақал-мәтел, жұмбақ) меңгере бастауы,

жарыстарға қатысу

Slide 16

І б І басқышасқыш

І баІІІсқыш

І бас І басқыш қыш

ІІ басқыш

Терендетілген бағдарлама негізінде білім деңгейі сараланады,

Оқушылар қосымша оқулықтармен жұмыс жасайды,

Сөйлем талдаудың кешенді жолдарын меңгереді,

Еркін тақырыптарға әңгіме, өлең жазады,

8-10 шешендік сөзді жатқа айтады,

Әдебиетке талдау теориясын жасайды,

Ауыз әдебиеті үлгілерімен толық танысады,

Жыраулар шығармашылығынан мәлімет алады

Slide 17

ІІІ басқыш

Қазақ тілінің салалары бойынша жан-жақты талдау жасайды,

Авторлар шығармалары терең талданады,

Қосымша әдебиеттер пайдаланады,

Ойын әдебиетінде көркемдеп жеткізе алады, пікір таласқа қатысады,

Баспа сөзде көрінеді, конкурстарға қатысады,

Рефераттар, курстық жұмыстар жазады,


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
Миға шабуыл жасау
Дарынды оқушы - ұлт болашағы
Шығармашылық дарындылық
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Балалардың дарындылығын бақылау
ДАЙЫНДАЛУ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР
Дарынды және талантты балалармен жұмыс әдістері
Дарынды шығармашылық деңгейге жету
Дарынды оқушымен жұмыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz