Дарынды оқушыны зерттеу




Презентация қосу
Мұғалімнің тегі,аты,әкесінің аты: Мамышева Айгерим Сарсембаевна
Туған жылы,күні: 03.10.1984
Ұлты: Қазақ
Қызметі: психолог, өзін-өзі тану пәнінің
мұғалімі

Білімі: Жоғарғы
Қай оқу орынын қашан бітірді: Ауезов атындаға СУ , 2005 жылы

Мамандығы диплом бойынша: Педагог- психолог
Педогогикалық стажы: 4 жыл
Қанша жыл осы мектепте: 4 жыл
Курс өткен жылы: 2011ж.
Проблемалық тақырыбы: “Танымдық процестерін дамыту”
Балабойындағы дарындылықты жас
ерекшелігін ескере отырып анықтау.

Бала дарындылығын ашылуын өз
мүмкіншілік қабілетіне сәйкестендіре
отырып дамыту, жетілдіру.

Дарындылықтың талантқа
айналуына күш салу.
Шығармашылық топ құру.

Әлемдік, республикалық деңгейдегі
психологиялық- педагогикалық әдебиеттерге
талдау жасап, мектебімізге сәйкес келетін
әдістерді таңдап алу.

Дарындылықты анықтаудың
принциптерімен ұстанымдары бойынша
диагностика жүргізу.
Дарындылықты ашу мақсатында
орталықтармен байланыс орнату.

Бала дарындылығына қолпаштау,
психологиялық жаттығулармен шабыт беру.

Мектептегі оқушы тұлғасының қалыптасу
деңгейін зерттеу.
Дарындылықты анықтауға
арналған әдістемелер

1. Айзенктің сандық тесті;
2. Айзенктің вербальды тесті;
3. Бастауыш сыныптардың біліктілік
деңгейін анықтау тесті;
4. Лидер тесті;
5. КОС әдістемесі;
6. А.Е.Голмшоктың танымдық қызығушылықты анықтау
әдістемесі;
7. Дж. Голландтың адамның мінез - құлқы типін анықтау
әдістемесі ;
8. Ф. Татл және Беккердің балалардың бейімділігін және
дарындылығын анықтау тесті;
9.Л.Г. Матвееваның әдісі «Баланың профильдік
қызығушылығын анықтау» сауалнамасы;
10.Зерделігін анықтау тесті жүргізіліп өз кезегінде оқушыны
тануда және өзіндік бағыт-бағдар алуда септігін тигізіп
отыр.
Аттестация өткен жылы: 2001
Аттестациясы қорытындысы: 14

Курс өткен жылы: 2009
Тақырыбы: “Ата мұра”

Қатысқан сайыстар: аудандық, облыстық,
республикалық

Марапаттары: Білім Министрлігінің Алғыс хаты,
Республикалық “Асар” партиясының Алғыс хаты,
Аудандық Әкімінің Құрмет грамотасы, “Аудандық білім
бөлімінің қазақ тілі пәнінің үздік мұғалімі” номинациясы
Дарынды оқушының моделі
Ойлау
ұшқырлығы

Өзіндік позициясы Өз бетімен
бар ақпарат алушы

Дарын
ды
оқушы
Ғылым
Жоғары
сапасындағы
интеллектуалдық
ізденіс
деңгей
Ұлтжанды,
рухани бай
Дарынды оқушылармен жұмыс
жобасының моделі

Тереңдетіп
Аудандық оқыту
Интернет
интеллектуал арқылы
дық интелектуалдық
конкурстарға конкурстарға
қатысу Дарынды қатысу
тұлға
«Дарын»
Баспаларға
мектебімен
шығу
байланыста
болу
Мектепішілік, Ғылыми –
практикалық
аудандық,
конференцияға
облыстық қатысу(мектептік,
олимпиадаларға
қатысу аудандық,университет
)
Дарынды бала шапшаң Дарынды оқушының ішкі
және өзгеше ойлайды. сезімі жағынан
Көп көлемде білім өзгешелігі: сезімтал,
меңгереді, алған білімін толыққанды, аңғарлы
қолдана біледі. болуы.
Таным, түсінігі жоғары.

Дарынды
оқушыларды
анықтауда
аударатын басты
Дарынды оқушының Дарынды оқушының
ерекшеліктері әлеуметтік тұрғыдан
физикалық тұрғыдан
ерекшелігі: дамудағы ерекшелігі: жоғары
шапшаңдылық, қиял- моральдык қасиеттерге
күшінің басымдығы. ие болуы, алдына қойған
мақсатқа ұмтылу
белсенділігі.
Танымдық-
психикалық
қасиеттері (зейін,
Бағыты, өмірлік түйсік, ес, Сезімі және ерік
позициясы қабылдау, ойлау, күші, жігері
(ұстанымы, қиял)
сезімі, талғамы,
қызуы)

Дарынды оқушыны
зерттеу
Мінезі,
психикалық
сипаты Жеке адамның
қабілеті іс-
Темпераменті, әрекетінің
мінез- мүмкіншілігі
құлқы(табиғи
ерекшелігі)
Тереңдетілген
Ата-анасына тапсырмалар
қажетті беру Мектептік, қалалық,
педагогикалық – облыстық
психологиялық олимпиадаға,
кеңес беру сайыстарға
қатыстыру

Үйірмелерге Оқушы
тарту дарындылығын
дамыту Шығармашылық
жұмыстарын
жинақтауға
бағыт беру

Зерттеу
жұмыстарына Өзіндік дамуына
үйрету жағдай жасау, қолдау
Дарынды балаларға қойылатын талаптар және
Аттестация өткен жылы: 2001
оның орындалуы басқышқа бөлінеді
Аттестациясы қорытындысы: 14

Курс өткен жылы: 2009
Тақырыбы: “Ата мұра”
І. басқыш ІІІ. Басқыш
2-4 сынып 9-11 сынып

Қатысқан сайыстар: аудандық, облыстық,
республикалық

Марапаттары: Білім Министрлігінің Алғыс хаты,
ІІ. басқыш
Республикалық “Асар” партиясының Алғыс хаты,
5-8 сынып
Аудандық Әкімінің Құрмет грамотасы, “Аудандық білім
бөлімінің қазақ тілі пәнінің үздік мұғалімі” номинациясы
І басқыш

- жазу көркемдігінің дұрыс болуы,
- ойын жүйелі жеткізе білуі,
- сұрақ бойынша әңгіме құрай алуы,
- 8-9 өлеңді жатқа айту
- сөзге талдау жасауы,
- сүретті альбом жасай білуі,
- шағын әңгіме, шығарма жаза бастайды,
- ауыз әдебиеті үлгілерін (шешендік сөз,
мақал-мәтел, жұмбақ) меңгере бастауы,
- жарыстарға қатысу
ІІ басқыш
І бас І басқыш қыш

-Терендетілген бағдарлама негізінде білім
деңгейі сараланады,
-Оқушылар қосымша оқулықтармен жұмыс
жасайды,
-Сөйлем талдаудың кешенді
ІІ баІІІсқыш жолдарын
б І басқышасқыш
меңгереді,
-Еркін тақырыптарға әңгіме, өлең жазады,
-8-10 шешендік сөзді жатқа айтады,
-Әдебиетке талдау теориясын жасайды,
-Ауыз әдебиеті үлгілерімен толық танысады,
-Жыраулар шығармашылығынан мәлімет алады
ІІІ басқыш

- Қазақ тілінің салалары бойынша жан-жақты
талдау жасайды,
- Авторлар шығармалары терең талданады,
- Қосымша әдебиеттер пайдаланады,
- Ойын әдебиетінде көркемдеп жеткізе алады,
пікір таласқа қатысады,
- Баспа сөзде көрінеді, конкурстарға қатысады,
- Рефераттар, курстық жұмыстар жазады,
- Шығармашылық жұмысы ғылыми негізі
бойынша дамытылады
Мектеп бойынша қабілетті
оқушылардың мониторингі
Шығармашылық
Маннанов Қ. қазақ тілі пәнінен аудандық
олимпиада –ІІ орын, шығармалар сайысы-
ІІ орын, облыстық шығармалар сайысынан
– ІІІ орын

Нұртолеуова К.- физика пәнініен
аудандық олимпиада – ІІ орын
Шығармашылық

“Абай оқулары” Жумағалиева Аяулым
Мектепішілік оқу І орын, аудандық ІІІ орын

“Әзілхан оқулары” - Нұрқабаева Алуа ІІІ
орын

Апей Н. аудандық өлкетану көрмесі
– ІІ орын
Интеллектуалдық

“Айналайын” сайысынан Тұрарбеков Д. –
ІІІ орын
Кребаев Б. –ІІІ орын
Хамзабеков Жалгас – ІІ орын

Маннанов К. “Малахит”- ІІ орын
Ануарбекова С. “Малахит ” – ІІ орын
Жумагалиева А. “Малахит” – ІІ орын
Лидерлік

Койшыбаева А. - Ә. Нуршайыковтың 85-
жылдығына арналған ғылыми-
практикалық конференция – ІІ орын

Кузеубаева А. Аудандық ғылыми-
практикалық конференция – ІІ орын
Спорттық
Маннанов К. – тоғыз құмалақ – ІІІ орын,
үстел тенисттен – ІІ орын,
Маннанов А. – “Шебер шахматшы” – ІІІ орын, “Үздік
ойыншы” – ІІІ орын

Қадылбеков Б. – аудандық Қадылбекова А. – аудандық
жеңіл атлетикадан І орын жеңіл атлетикадан І орын

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
Миға шабуыл жасау
Дарынды оқушы - ұлт болашағы
Шығармашылық дарындылық
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Балалардың дарындылығын бақылау
ДАЙЫНДАЛУ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР
Дарынды және талантты балалармен жұмыс әдістері
Дарынды шығармашылық деңгейге жету
Дарынды оқушымен жұмыс
Пәндер