Шеберлік - сынып өткізу




Презентация қосу
«Назарбаев Зияткерлік мектептері»
ДББҰ Педагогикалық шеберлік
орталығы және Кембридж университеті
Білім беру факультетімен бірлесіп
жасаған деңгейлі Бағдарламаны оқып,
серитфикатталған Алматы облысының
мұғалімдерін
КУРСТАН КЕЙІНГІ ҚОЛДАУ

Талдықорған,2014
Қазіргі заманғы мектепке жаңа талаптар
• оқу және оқыту үдерісіне жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу;
• білім беру үдерісіне ақпараттық –коммуникациялық
технологияларды ықпалдастыру;
• оқу әрекетінің белсенді түрлері;
• білім беру үдерісін ұйымдастырудың инновациялық
түрлері ;
• мектептегі педагог қызметкердің жаңа рөлі;
• оқытудың сандық және электрондық бұқаралық
ақпарат құралдары;
• мектепті басқарудың жаңа тәсілдері .
Желілік қоғамдастықтың
мақсаттары
біріңғай ақпараттық кеңістікті құру;
тәжірибе алмасу, қолдау және ынтымақтастық;
табысты педагогикалық іс-тәжірибені тарату;
кәсіби тақырыптар бойынша ресми және биресми қарым-
қатынас ұйымдастыру;
ғаламтордан тыс келесі өзара әрекеттестік үшін
виртуалды өзара әрекеттесуге бастама жасау;
кәсібіи біліктілік деңгейін арттыру;
білім берудің жаңа бастамаларына қолдау жасау.
Желілік өзара әрекеттестіктің
артықшылықтары
• желілік өзара әрекеттестікті дамыту сапалы білім берудің
жиынтық қызметін кеңейтіп, педагог қызметкерлердің
кәсіби құзыреттілігінің өсуін қамтамасыз етеді;
• желілік білім беру әрекеттестігі білім беру ресурстарын
бірлесіп қолдану мүмкіндігін қамтамасыз етеді;
• желідегі білім беру нәтижелері анағұрлым шынайы болады;
• жаңалық желілік ұйымдар арқылы анағұрлым тез
тарайды;
• педагог қызметкерлердің желілік білім берудегі қатысуы
олардың эксперименттік-тәжірибелік қызметке қатысу
ынтасын арттырады.
Қоғамдастықтың қағидаттары
• қоғамдастық мұшелерінің еріктілік және
тәуелсіздік қағидаты;
• әрекеттің,нәтижелердің, мәселелердің,
ақпараттардың ашықтық қағидаты;
• білім беру желілік қоғамдастығы
қатысушыларының жариялаған әдістемелік
материалдарымен, инновациялық қызметтерінің
нәтижелерімен және т.б алмасу қағидаты;
• принцип взаимоподдержки – передача опыта и
консультирование;
• принцип соблюдения интеллектуальной
собственности;
• принцип соблюдения этических норм и правил
взаимодействия.
Күтілетін нәтиже
Мектептер арасындағы ынтымақсатықтың
орнауына мүмкіндік туғызатын Алматы облысы
мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығын құру.
Барлық желілік қоғамдастықтың мүшелерінің
жанды және виртуалды өзара әрекеттесуі арқылы
оқушыларды жоғары нәтижелерге қол жеткізу,
мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамыту
және оқу және оқыту сапасын жақсарту.
Алматы облысы мектептері мұғалімдерінің
желілік қоғамдастығының ұйымы

Желілік қоғамдастықтың
құрылымдық бөлімдері :

ПШО – Педагогикалық шеберлік
орталығы филиалы Талдықорған қаласы
БК – Бағыттаушы Кеңес
ҚО – Құзырлы Орталық
ЖМ – Жетекші Мектеп
СМ – Серіктес Мектеп
Алматы облысы мектептері
мұғалімдерінің аумақтық желілік
өзара әрекеттестігінің сызбасы

ПШО

БК БК БК
№1 №2 №3

ҚО ҚО ҚО ҚО ҚО
№1 №2 №3 №4 №5

ЖМ

СМ
БК кіретін аудандар

БК № 1
БК № 2
Талдықорған қ
Қапшағай
Текелі қ қ
Кербұлақ
Қаратал ауданы
ауданы
Балқаш
Ескелді ауданы
ауданы
Ұйгұр
Жамбыл
Көксу ауданы
ауданы
ауданы
Талғар
Панфилов
Алакөл аудын
ауданы
ауданы
Қарасай
Еңбекшіқазақ
Ақсу ауданы
ауданы ауданы
Іле ауданы
Сарқан ауданы
Райымбек ауданы

БК № 3
Бағыттаушы Кеңес (БК)
БК № 1 – № 10 ом. Талдықорған қ, ДБАЛ №24
Талдықорған қ

БК № 2 – гимназия Қапшағай қ, № 4 ом. Қапшағай қ

БК № 3 – Кастеев атындағы ом Алтыүй ауылы, Билал
Назым атындағы ом. Жаркент қ.)
№1 Құзырлы Орталық (ҚО)
(№ 5 ом. Текелі)

Талдықорған қ. ( ЖМ-2 )
Текелі (ЖМ-1)
Каратал ауданы ( ЖМ-3)
Ескелді ауданы (ЖМ-3)
Көксу ауданы (ЖМ-2)
№2 Құзырлы Орталық (ҚО)
(Сарқан қ. №1 омг, Островский атындағы ом)

Алакөл ауданы (ЖМ - 6)
Ақсу ауданы (ЖМ - 4)
Сарқан ауданы (ЖМ – 3)
№3 Құзырлы Орталық (ҚО)
(Қапшағай қ. омг, Алтынсарин атындағы ом. Қапшағай қ)

Қапшағай (ЖМ -1 )
Кербұлақ ауданы (ЖМ – 5)
Балқаш ауданы (ЖМ - 3)
Жамбыл ауданы (ЖМ - 6)
№4 Құзырлы Орталық (ҚО)
(КГУ им.Белинского г.Каскелен; сш им.Ломоносова с.Шалкар)

Қарасай ауданы (ЖМ – 5)
Талғар ауданы (ЖМ – 4)
Іле ауданы (ЖМ – 4)
Райымбек ауданы (ЖМ - 5)
№5 Құзырлы Орталық (ҚО)
(№ 6 ом, Крупская атындағы ом. Жаркент қаласы)

Еңбекшіқазақ ауданы (ЖМ – 8)
Панфилов ауданы (ЖМ – 5)
Ұйғұр ауданы (ЖМ – 3)
Бағыттаушы Кеңес (БК) және
Құзырлы Орталық (ҚО)
жетекшілерінің қызметтері
БК, ҚО, ЖМ арасындағы өзара әрекеттестікті белгіленген деңгейде ұйымдастыру;
ҚО жұмыстарын талдау, бақылау, саралау;
ПШО –ға ақпаратты жіберу/ беру;
ҚО жұмыстарын ынталандыру;
Мұғалімдерді он-лайн режимінде желілік өзара әрекеттестікке белсенді тарту
(cpm.kz және т.б.)
Әдістемелік кабинетпен бірге жұмыс жасау;
Әрбір жарты жылдық пен оқу жылының аяғында атқарылған жұмыс туралы
аналитикалық есеп беру .
«Білім шапағаты» республикалық газеті басылымына материалдар даярлау газете
БК, ҚО, ЖМ бөлімдері

ақпараттық әдістемелік сараптау
БК, ҚО, ЖМ бөлімдерінің жұмыс мазмұны
Ақпараттық бөлім Әдістемелік бөлім Сараптау бөлімі
1. Деңгейлік курс 1. Шеберлік-сыныптар, 1. Lesson study, Action
коучингтер т.б шаралар
бойынша ұйымдастыру және өткізу.
Research (Іс-әрекеттегі
сертификатталған 2. Материалдар жинау: зерттеу) бойынша
мұғалімдер туралы 3. 3-деңгей: Сабақ жоспарлары жасалған жұмыстардың
дерекқорды құру (1- (4 сабақ), Орта мерзімді есептерін, мұғалімнің
Қосымша). жоспарлау (тоқсанға 1-еу), 3-4 тәжірибесі туралы
әріптесін 3-деңгейдің
2. Оқу жылының басы Бағдарлама идеясын рефлективті мақалалар,
және аяғында меңгеруге , тәжірибеге эссе, есептерін жинау.
оқушылардың білім енгізуге даярлау; 2. Көшбасшы –мұғалім
- 2деңгей: сабақ жоспарлары (4
сапасына мониторинг сабақ), орта мерзімді
жұмысының
жасау (2-Қосымша ). жоспарлау ( тоқсанға 1-еу), жоспарларын қарау
3. Он – лайн режимінде коучинг және тәлімгерлік және келісу
сауалнама жоспарлар, шеберлік
сыныптар ( тоқсанда
өткізген), 7-8 әріптесіне 3-
деңгейдің Бағдарлама идеясын
меңгеруге , тәжірибеге енгізуге
даярлау;
- 1 деңгей: сабақ жоспарлары (4
сабақ), орта мерзімді
жоспарлау ( тоқсанға 1-еу),
коучинг және тәлімгерлік
жоспарлар, шеберлік
1-Қосымша

Т
е
л
М е
Б
е Б Б ф
С а
к а а о
П е ғ
т ғ ғ н
е р д
е М д д (
д т а
п М е Ку а а М
Б а и р Т
Ә т е к рс р р К е
і г ф л р
к Т і к т қа л л у к
л о Қозға О и а е
е у ң т е қа а а р т
і г лыс қ к м н
с ғ а е п бы м м с е
к и (басқа у а О а е
і а т п т лд а а т п
т Қ к жұмы д т қ н р
н н Ж Е ы т і Б ан н н е а т
А і ы а с ы т ы ы д
Т і ж Ұ ы ді / і ң і уы ы ы - о і
А Ж у л з П л орны а т ң і
№ е ң ы л н м л ң т л ту ң ң м қ ң
т И д і м ә ы на а п у б ң
п/п г а л т ы е и о и і ра е ү е ы ж
ы Н а г е н қ ауысқ я с т і а
і т ы ы с ке ц қ п м лы к ш й ғ е
н і, т ө аны қ ы і р т
ы , ы н е ы і/ і бұ і і л а к
с і т жайл т р л і ы
к й т т йр н н н е
а і ы а ы і н -
ж ү / у ұ ық ш ш о к
н л ақпар у л ш ж
ө н т р ты і і р о
а і аті ы ғ і ө
н і г і п ң д д н д
т ( а д н
і и л а кү е е ы ы
ы ж н е і
м і т ні ң ң м
ы к ң
н ы г г е
л ү г
а е е н
2-Қосымша
№ Мұғалімнің Қызметі Пәні/ пән Сынып/ Оқу Оқу
аты-жөні бойынша Пән жылының жылының
сағат саны бойынша басы аяғы
сағат саны
ПШО филиалының Бағыттаушы-
тренерлері Талдықорған қаласы

БК № 1
1. Абишева Раушан
2. Туреханова
Гульшат
3. Муратбаева
Назгуль

БК № 2
1. . Казыгулова Гаухар БК № 3
2. 1 Ошакбаева Аманкуль
Черенкова Людмила 2. Темиргалиева Улжан
3. Кенжебаев Айбек
3 -Қосымша
4-Қосымша
2014жыл 1-жарты жылдыққа арналған мұғалімнің ЦИКЛОГРАММАСЫ____________________________
№ ШАРАЛАР, КУРСТАР КҮНДЕРІ 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Lesson study, Action Research зерттеулеріне
қатысуы
Оқушының білім сапасының мониторингі

Деңгейлі бағдарламаның аясында үшінші
3 (негізгі) деңгей бойынша мұғалімдерді
оқыту
4 Он-лайн сауалнамасына қатысу
БК,ҚО; ЖМ жетекшілерімен он-лайн
режимінде жұмыс жасау
Аймақстыө семинарлар өткізу

Мониторингтік зерттеу

Рефлективті тәжірибе туралы есептер жасау

Желілік қоғамдастық аясында өткізілген іс-
шараларға қатысу
БАҚ –на жұмыстарын жариялау

Мектеп мұғалімдерге арналған үйрету
мақсатына бағытталған семинарлар өткізу
Шеберлік-сынып өткізу

Мұғалімдерге кеңес-көмек ұйымдастыру

НЗМ және жалпы білім беретін мектеп
мұғалімдерінің тәжірибесін үйрену
15 Әдістемелік ресурстар қорын құру

Ұқсас жұмыстар
Ата - аналарды педагогикалық қолдау орталығының қызметін білім беру ұйымының қажеттілігі негізінде жоспарлау
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Адамға деген жалпы адамзаттық құндылық қатынас
Болашақ педагог психологтың жаңа форматтағы қарым-қатынас жүйесіндегі орны
Жаңа форматтағы мұғалім
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАНТЫС ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕРІ
Олимпиаданы өткізу
Ата - ана клубтары
Шығармашылық қабілетті дамыту жолдары
Жоғарғы тапсырма принципі принциптері
Пәндер