Қашықтықтан оқытудың құралдары



Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік медицина университеті
Орындаған: Жаңаберген Г. Т.
Тексерген: Бектлеуова А. Р.
Тақырыбы:Қашықтықтан оқыту сабағының мазмұны және құрылымын жобалау. Таңдау компононеттері.
Студенттің өзіндік жұмысы

Жоспары:
Кіріспе
Негізгі бөлім
Қашықтықтан оқытудың мақсаты мен міндеттері.
Әдістері мен модельдері.
Қашықтықтан оқыту технология түрлері.
ІІІ. Қорытынды.

Соңғы он-он бес жылдан астам уақыт ішінде Қазақстандағы білім беру жүйелерінің кұрылымдарында елеулі өзгерістер болып жатыр. Оқу мен білім технологиясы қаржы қорының байыбына жетіп түсінудің, нарықты өркендету жолында күресудің тиімді құралына айналып отыр. Осы ретте қазіргі замандағы технологиялық жетістіктерге негізделген қашықтықтан білім беру жетекші рөл атқарады. Дүние жүзі бойынша қашықтан білім беру жүйесін еркендетудің басты мақсаттарынын бірі - оқушылардың кез келген мектептер, колледждер мен университеттердегі оқу бағдарламалары бойынша оқып, білім алуларына жағдай туғызу болмақ.
Кіріспе

Қашықтықтан оқыту - бұл оқу үдерісінің оқытушы мен студенттер арасында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы оқу үдерісін жүргізу мен ұйымдастырудың заманауи тәсілі.
Қашықтан оқытудың білім саласындағы мақсаты: Білім берудің біртұтас ақпараттың жүйесін құру арқылы оқушылар мен студенттердің білім деңгейін көтеру.
Қашықтан оқытудың білім саласындағы міндеттері:
бір-бірімен тығыз байланысты бола отырып. мемлекеттік (республикалық) деңгейіндегі қашықтықтан оқытудың құрамына енуі;
құру кезінде мемлекеттің стандарт талаптарын сақтау.
Қашықтықтан оқытудың мақсаты мен міндеттері


Қашықтықтан оқытудың артықшылықтары:
Оқытушының да, студенттің де оқытудың уақыты мен орнын тиімді таңдай білуі:
Білімнің тиянақтылығы;
Оқытушы мен студенттер арасындағы қарым-қатынастың қажеттілігінше болуы;
Білім берудің дифференциациясы мен индивидуализациясы;
Уақыт пен қаржының үнемділігі;
Ата-ана бақылауы (ата-аналардың білім беру үрдісін және оқытушылармен қарым-қатынасын бақылау мүмкіндігі) .
Қашықтықтан оқытудың артықшылығы

Қашықтықтан оқыту жүйесін әрқайсысы өз кезегінде бірнеше компоненттерден тұратын үш компоненттің жиыны ретінде карастыруға болады. Олар:
Дидактикалық жүйе;
Технологиялық жүйе;
Қамтамасыз ету жүйелері.
Қашықтықтан оқыту үшін оқытудың жалпы дидактикалык бес әдісін қолдануға болады:
1. Ақпараттық-рецептивті;
2. Репродуктивті;
3. Мәселелік мазмұндау;
4. Әвристикалық;
5. Зерттеу.
Қашықтықтан оқыту әдістері

Білім беру жүйесін ақпараттандырудың негізгі бағыты XXI ғасырдың талаптарына сәйкес қоғамды дамытудың жоғары тиімділікті технологияларына сүйенген жаңа білім стратегиясына көшу болып табылады. Қашыктықтан оқытуды ұйымдастырудың әр түрлі технологиялары бар:
Кейс-технология - оқытушы-компьюторлардың дәстүрлі және қашықтықтан консультацияларды ұйымдастыру кезінде мәтіндік, аудиовизуальды және мультимедиалық оқу-әдістемелік материалдарды жинау және оларды пайдаланушылардың өз бетінше меңгеруі үшін жіберуге негізделген.
Кейс технологиясы (ағылшынның сasе-портфель) оқытуда жасалынған әдістемелік материалдармен іске асырылады.
Кейс технология

Кейс-технология арналған материалдар түрлері мыналар:
Әдістемелік нұсқалар. Оқу құралдары мен глоссарий. Оқушыларға оқужоспарындағы пәндер бойынша әлектрондық тасымалдауышта (CD-ROM) оқу-әдістемелік материалдардың кешені (кейс) беріледі. Кешенді даярлауда ұжымдық әдістер, жобалау әдістері пайдаланылады. Мұндай әдістер тыңдаушылардың белсенділігін арттыруға, шығармашылық қабілеттерін белсендіруге
Жұмыс дәптері.
Анықтама.
Оқу, аудио, бейне материалдары.
Бақылау және емтихан материалдары.
Кейс технология түрлері

Желілік -технология - білім алушы, оқытушылар, әкімшілік арасындағы интерактивті өзара әсері мен оның оқу-әдістемелік қүралдармен жабдықталуын қамтамасыз етуде телекоммуникациялық желіні қолдануға негізделген;
Оқытудың желілік -технологиясына жатады:
Интернет желісін пайдалану;
Әлектрондық поштаны пайдалану;
Телекоммуникациялық құрылғыларды пайдалану;
Мультимедиамен жабдықталған, Интернетке шығу мүмкіндігі бар желелік компьютерлік класс;
Желілік технология

Қашықтықтан оқытудың дидактикалық құралдары мыналардан тұрады:
үлгілік оқу бағдарламасынан;
оқу жұмыс бағдарламасы, курстың модулдық бөлінуі, қашықтықтық кеңестерін өткізу кестесі) ;
лекциялардың әлектрондық курсынан;
практикалық және семинарлық сабақтардың материалдарынан;
зертханалық практикумнан
студенттің өзіндік жұмысына және оқытушы-тьютордың жетекшілігімен жүргізілетін студенттің өзіндік жұмысына арналған тапсырмалардан;
рубеждік бақылауды ұйымдастыру жөніндегі материалдардан;
қорытынды бақылауды ұйымдастыру жөніндегі материалдардан тұрады.
Қашықтықтан оқытудың құралдары

Қашықтықтықтан оқытумен жұмыс жасайтын оқытушы:
қашықтықтықтан оқыту технологияларын оқыту мен қолдану әдістемесін игеруі;
Интернет арқылы кеңес беруді қоса, жекелеген оқу кеңестерінің әдістері мен тәсілдерін игеруі;
білім сапасын мониторингтеуді, тексеруді, рецензиялауды, курстық және бақылау, оның ішінде жобалық және зерттеу жұмыстарының жазылуын басқаруды ұйымдастыру саласындағы арнайы білім мен іскерлікті меңгеруі;
ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, әсіресе әлектрондық ақпараттық желілермен жұмыс жасау әдістерін білуі тиіс.

Қашықтықтықтан оқытуды іске асыратын білім мекемесі
Қашықтықтықтан оқытуды іске асыратын коммуникация құралдары
Қашықтықтықтан оқытудың тыңдаушылары
Қажет алғы шарттары:
- оқытушылар, тьюторлар, координаторлар;
- компьютерлер, оргтехникалар, Интернетке шығу құралдары;
- әлектрондық тасымалдаушыларда жазылған қашықтықтықтан оқыту курстары.
Қажет алғы шарттары:
-кейс-технологиясын қолдануда CD жеткізу каналы; телефон байланысы; Интернетке шығудың мүмкіндігі;
Қажет алғы шарттары:
- компьютерлер;
- кейс-технологиясын қолдануға байланыс каналы;
- әлектрондық почта;
- телекоммуникациялық технологияларда цифрлық байланыс каналы (ISDN) ;
Білім берудің бір деңгейлі моделі

Қашықтықтықтан оқытуды іске асыратын білім мекемесі
Қашықтықтықтан оқытуды іске асыратын коммуникация құралдары
Жергілікті жер-лердегі қашықтық-тықтан оқытуды қолдайтын орталықтар
Қашықтықтықтан оқытудың тыңдаушылары
Қажет алғы шарттары:
- оқытушылар, тьюторлар, координаторлар;
- компьютерлер, оргтехникалар, Интернетке шы-ғу құралдары;
- электрондық тасымалдаушы-ларда жазылған қашықтықтық-тан оқыту курстары.
Қажет алғы шарттары:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz