Сұрақ белгісінің орындағы санды тап




Презентация қосу
Математика –
ақыл-ойдың,
мәңгілік
шұғыласы
Мақсаты:
а) оқушылардың математика пәніне
қызығушылығын арттыру, теориялық
білімдерін қалыптастыру.
б) оқушылардың танымдық, елестету
және логикалық ойлау қабілеттерін
дамыту
в) оқушыларды
шапшаңдыққа,тиянақтылыққа
математикалық сөйлеу мәдениетіне
тәрбиелеу.
Сайысымыз бес кезеңнен
тұрады:
I. «Зымыран сұрақтар» (алғырлықты байқау.
Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай)
II. «Геометриялық лото» (Әр дұрыс жауапқа 5
ұпай)
III. «Бәйге»
IV. «Логикалық есептер» (Әр дұрыс жауапқа 5
ұпай)
V. «Ойлан, тап!» (Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай)
VI. Топ басшылар сайысы (Дұрыс жауапқа 5
ұпай)
I ке з е ң

«Зымыран сұрақта
алғырлықты байқ
1.Ой толғау / альфа /
1. 90 градустық бұрыштың косинусы неге тең ?
2. Мына формула бойынша нені табуға болады S=
ah / 2 ?
3. Қ андай санның квадраты 324 – ке тең ?
4. Бөренені сегізге бөлу үшін неше рет кесу керек?
5. Бұрыштарды өлшеуге арналған құрал?
6. 25% қандай бөлшек?
7. Неше градустық бұрыштың синусы мен
косинусы тең?
8. Бұрыштың косинусы?
9. Екі санның қосындысы 8-ге, айырмасы 2-ге,
көбейтіндісі 15-ке тең. Бұлар қандай сандар?
10. 4 пен 5 –тің арасына қандай таңба қойса, 4 – тен
артық 5 – тен кем сан шығады?
Ой толғау / бэта/
1. Үш кесіндіден құралған фигура
2. Төрттен үшке кері сан
3. Үшбұрыштың тік бұрышына қарсы жатқан
қабырғасы
4. Үштің нешінші дәрежесі 729 – ға тең
5. Синустың косинусқа қатынасы
6. Неше градустық бұрыштың тангенсі 1- ге тең
7. Негізгі тригонометриялық теңбе – теңдік
8. Мына формула бойынша нені табуға болады S = a h
9. Тригонометриялық функциялардың қайсысы жұп?
10. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының
қосындысы?
1 МЕК үшбұрышында МЕ=7,2см ЕК=3,6 см МК =4,9см .
Қай бұрыш үлкен? а) ЕМК в) МЕК с ) МКЕ
2 Табандары 6,4дм және 8,6дм болатын трапецияның ортасызығын
тап
а) 9,6 в) 7,5 с) 8,2
3 Үшбұрыштың орта сызықтарынан салынған үшбұрыштың
периметрі 15дм Берілген үшбұрыштың периметрін тап
а) 30дм в) 45дм с) 25дм
4Ромбының периметрі 16дм, ал биіктігі 2дм. Ромбының үлкен
бұрышын тап 0
а) 120° в) 150° с) 130°
5. Трапецияның екі бұрышы 112° және 65°-қа тең, оның қалған
бұрыштарын тап
а ) 60°; 118° в) 720 ; 128° с)68°; 1150
6. 9 – дан 100 – ге дейiнгi сандарда қанша “9” саны кездеседi?
7. (х+5)2 + (у-3)2 =49 Шеңбердің диаметрі неге тең ?
а) 32 в) 14 с) 16
8. х4 - 3х2 -4 =0 теңдеуін шешіңдер
а) -2,+2 в) -3 с) 9
х 7
9. Теңсіздікті шеш 0 а)(-∞;-7) (∞+ ;3)‫ ﮞ‬в) (3; 7) с)(-∞; 3)
3 х
III кезең
«Бәйге»
3-тур. Бәйге

Сандар 10 20 30

Ұлы
ғалымдар 10 20 30

Әр түрлі
10 20 30
10 ұпай.
Барлық санға қалдықсыз бөлінетін
сан...

(нөл)
20 ұпай.
Асан қазірге дейін өз өмірінің ширек бөлігін
(1/4) Семейде тұрды, жартысын (1/2) Астанада
тұрды және Алматыда 7 жыл тұрды. Асан
неше жаста?

30 ұпай.
666 санын еш амал қолданбай 1,5 есеге қалай
арттыруға болады?

аударып жазу арқылы 999
10 ұпай.
«Бастамалар» кітабының авторы кім?

Евклид
20 ұпай.
Математикаға координаттар әдісін
енгізген француз математигі.

Рене Декарт
30 ұпай.
Геометриядан жаңалық ашқаны үшін
Зевс құдайына100 өгіз сойып құрбан
еткен ежелгі грек ғұламасы

Пифагор
10 ұпай.
Бөлмеде 4 бұрыш бар. Әрбір бұрышта
мысықтар отыр. Әрбір мысық алдында
3 мысық. Бөлмеде қанша мысық бар?

(16 мысық)
20 ұпай.
Қандай санның жазылуында қанша әріп
болса, сонша цифр бар?

(10 және 100)
30 ұпай
Егер екі кірпіш салмағы 12 кг болса, 5
кірпіш салмағы неше кг?

30кг
«Логикалық
есептер»

IV кезең
1. Осыдан 3 жыл бұрын ағасы мен қарындасының жастарның қосындысы 15 жас
болды 9 жылдан соң олардың жастарының қосындысы?
2. Айжан алма бақтан достарына 14-тен артық 18-ден кем алма теріп алды. Ол әр
досына 2 алмадан берді. Достары нешеу еді?
3. Теңдік дұрыс болу үшін жақша мен математикалық амалдарды орнына
қойыңдар 9999999=100
4. Сандар белгілі бір арифметикалық заңдылықпен берілген. Сұрақ белгісінің
орнындағы санды тап. 8 6 5

3 10 ?
4 6 5 12 15 9

5. Сағаттың минуттық тілі мен сағаттың тіл сағат 6-да қандай бұрыш жасайды?
6. Серік әкесі 40-қа келгенде туған болатын. Қазір оның жасы әкесінің жасынан 6
есе кіші Серіктің әкесі қазір нешеде?
7. Шаршының ішіндегі сандар белгілі бір заңдылықпен берілген. Заңдылықты
тауып, сұрақ белгісінің орнына тиісті санды тап.
2 6 ? 9

54 18 81 27
8. Егер оқушы 11 дәптер сатып алса, онда 5 теңге қалады, ал 15
дәптер сатып алса 7 теңге жетпейді. Оқушыда қанша ақша бар?
(дәптер бағасы 3 теңге )
9. Сандар белгілі бір арифметикалық заңдылықпен берілген. Сұрақ
белгісінің орнындағы санды тап.

10 15

361 18

? 121
V кезең
«Ойлан, тап!»
І топ (альфа)
.Суреттегі штрихталған бөліктерінің аудандарының
қосындысы квадраттың ауданының неше проценті
болады?

Шеңбердегі сандардың жазылу заңдылығын анықтап,
3х+у-тің мәнін анықта.
х+у у
4 3
81 256
16 625
І топ (альфа)
.Әрбір үшбүрыштағы сандар белгілі бір заңдылық
бойынша жазылған. Сұрақ белгісінің орындағы санды тап.

3 4 8

67 53 ?

8 8 7 7 6 6
ІІ топ (вета)
1.Суреттегі фигураның боялған бөлігінің берілген ауданы
бойынша шаршының қабырғасын табыңдар.

9 см 2

2. Сұрақ белгісі орнында тұрған санды табыңдар.

57 49 ?

87 36 23 18 15 27
ІІ топ (вета)
.Сандар белгілі бір арифметикалықамалдар нәтижесінде
алынған. Сұрақ белгісінің орнына қандай сан сәйкес
келетінін анықтаңдар?

3 20 5 19 16 55

13 12 ?

5 20
8 8 10 3
V кезең
«Топ
басшыларының
сайысы»
І топ (альфа)

30 – ға дейін сана, бірақ 3-ке бөлінетін санның орнына

«мен білем» деп айт. Енді шапшаң санап шық.

ІІ топ (вета)

40- ке дейін сана, бірақ 4 - ке бөлінетін санның орнына

«мен білем» деп айт. Енді шапшаң санап шық.

Ұқсас жұмыстар
Эстафеталық есептер
Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап
Арман қанша
Сан қилы есеп
Ұтқырлар сайысы
Сан қилы
Сандарды салыстыр
Табиғи сан
Жасыл карточка киімдер
Жас математиктер сайысы
Пәндер