Айнымалы типтері




Презентация қосу
Айнымалылар
Айнымалы ұғымы
Айнымалы- бұл қандай да бір мәнді сақтайтын жадының
атаулы ұяшығы.(бір сан, мәтіннің бір үзіндісі).

Айнымалының аты және мәні болады.

Айнымалылар программада қолданылатын бастапқы деректерді
сақтау үшін және есептеулердің нәтижелерін сақтау үшін
қолданылады.

Айнымалыларды қолданып программаны жалпы түрде құра
аламыз. Программа одан кейін кез-келген енгізуге болатын
бастапқы деректер үшін орындалатын болады.

Ескерту: обьект қасиеттері де негізінен айнымалылар болып
табылады, себебі, олар белгілі бір сандық немесе мәтіндік
мәндерді сақтайды.
Айнымалы аты
Айнымалы аты- бұл айнымалыны басқа айнымалылардан және программа
обьектілерінен (басқару элементтерінен) ажырататын символдар жолы.

Сондықтан да айнымалы аты қайталанбауы керек.

Айнымалы атын жазу тәртібі:
Айнымалы аты әріптен басталуы керек.
Қалған символдар ретінде әріптерді (бас және кіші), цифрларды және төменгі
сызықшаны қолдануға болады. Пробел, нүкте, үтір және басқа арнайы
белгілер - болмайды.
Атаудың ұзындығы 255 символдан аспауы керек.
Айнымалы аты Visual Basic-тің түйінді сөздерімен сәйкес келмеуі керек.
(мысалы: If, Then, For, To, Next, Print және басқалар).
Дұрыс атаулар: a, a1, a_1, СуммаИтогоПоГрафе, if2

Дұрыс емес атаулар: 1, 1a, a 1, Сумма: итого по графе, if.
Айнымалы мәні
Айнымалы мәні – бұл айнымалыда
сақталатын деректер.
Деректер типтері (айнымалы типі)
деректердің қалай сақталатындығын
және өңделетіндігін анықтайды.

Мысалы: 2 + 3 = 5 - сандар, ал "2" +
"3" = "23" - мәтін

Айнымалы типтері:
Variant типті айнымалы онда
сақталатын мәніне қарай кез-келген
типте бола алады, тек жадыдан көп
орын алады.

Егер айнымалы сипатталмаған болса,
онда ол Variant типті болады.
Айнымалы мәнін меншіктеу
Мән меншіктеу үшін меншіктеу операторы (=)қолданылады.
Оператор – бұл бір жазуды (бір операцияны) орындайтын сөз немесе белгі.
Меншіктеу операторының жалпы формасы:
Қайда(айнымалы) = не немесе қайдан
Математикалық өрнектерде арифметикалық амалдар таңбалары қолданылады:
возведение в степень
^
умножение
*
деление
/
сложение
+
вычитание
-
Арифметикалық амалдардың орындалу реті: алдымен дәрежеге шығару, сосын көбейту және бөлу, соңғы
кезекте – қосу мен азайту.

Операциялардың орындалу ретін өзгерту үшін жай жақшалар қолданылады ( ).

Математикалық өрнектер алдымен өңделеді сосын нәтиже есептеледі, артынан айнымалыға меншіктеледі.

Программа кодында бөлшек санның бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігі нүктемен ажыратылады.
Айнымалы мәнін меншіктеу
Мысалы:
1. Айнымалыға нақты мән меншіктеледі:
a=5
b = "Мир"

2. Айнымалыға өрнектің нәтижесі меншіктеледі:
a = 2 * 3 + 10/2
b = "Миру" + " " + "Мир!"

3. Айнымалыға басқа айнымалылар қолданылатын өрнектің нәтижесі меншіктеледі:
a = (i + 5) * 2.5
b = c + d + "май"
c=b

Ескерту: Меншіктеу операторының көмегімен айнымалының мәнін өсіруге (кемітуге) болады, мысалы:
x=x+1

Қасиеттер мәндері де осылайша меншіктеледі. Бұл былайша жазылады:
Объект.Қасиеті = Мәні

Мысалы:
Command1.Caption = "Вася"

Бұл жол Command1 атты батырмадағы жазуды Вася жазуына өзгертеді.

Қасиеттер теңдік таңбасының оң жағында да, сол жағында да тұра алады. Мына жолда не орындалады?:
Command1.Caption = Form1.Caption
Айнымалы типін сипаттау
Айнымалыны код терезесінің басында немесе процедураның басында Dim
операторының көмегімен мынадай жазумен сипаттайды:

Dim Айнымалы аты As Айнымалы типі

Айнымалы типтері Byte, Long, String және т.с.с. сөздермен (типтер таблицасындағы)
сипатталады

Мысалы:
Dim a As Byte

Dim b As String

Dim a As Byte, b As String

Сипаттау жолынан кейін айнымалыға мән меншіктеуге болады.

Мысалы:
Dim a As Byte
a=5

Ұқсас жұмыстар
Айнымалы типтері. Мәліметтердің шектеулі типі
Типтерді өзгерту функциялары
Орындалатын программаны құру сатылары
Си тілінде құрылған программаның құрылымын сипаттау
Сабақты өткізу кезеңдері
Функциялар мен процедуралар
Көшу операторы
ТР және СИ подпрограммаларды пайдалануды салыстыру
АЙНЫМАЛЫ ЖҰЛДЫЗДАР ҮШІН ИНФОРМАЦИЯ МЕН ЭНТРОПИЯ ҚАТЫНАСЫН АНЫҚТАУ
Модель және модельдеу
Пәндер