Шығарма шылық




Презентация қосу
Білімі: Жоғары
Пед өтілі: 14
жыл
Санаты: бірінші

Мамандығы: қазақ тілі мен
әдебиеті пән мұғалімі
Шымкент қаласы,
Оқушылардың танымдық, № 62 Н.Төреқұлов атындағы жалпы орта мектептін
шығармашылық қабілеттерін дамыту қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Калауова Гульзира

Негізгі түйінді ой Ұстанымым
Мақсатым

Оқушылардың іскерлігі Оқушылардың шығарма •Ынтымақтастық
мен дағдыларын шылық қабілетін дамы •Бірлескен жұмыс
қалыптастыра ту, жан – жақты дамуы •Жауапкершілік
отырып, жұмысқа на көңіл бөлу, ғылыми – •Оң нәтиже
баулу, ой- өрісінің зерттеу дағдыларын •Терең білім
дамуына мүмкіндік қалыптастыру
тудыру

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың эстетикалық сана- сезімдері, шығармашылық қабілеттері дамиды, шәкірттің
логикалық пайымдауы тереңдейді, топшылай білуі жетіледі, сөздік қоры мен сөз мәдениеті
артады.Қазіргі білім берудің бастысы- шығармашыл тұлға қалыптастыру.
Шығармашылық – оқушының белсенділігі мен дербес іс –
әрекетінің ең жоғарғы түрі
Жаңаны, тың нәрсені Шығарманы бөлімдерге бөліп, тақырыбын жазып келу, кейіпкер тобын
дамыту, түпкі идеяны ажыратып, олардың арасындағы шиеленістерді түсіндіру, шығарма мазмұнына
табуға ұмтылу. Әдеби – сай қанатты сөздерді ойлап жазу
шығармашылық
тапсырмалар беріледі.

.
Шығармашылық – оқушының белсенділігі мен дербес іс –
әрекетінің ең жоғарғы түрі
Қиял, ұшқыр ой 1. Логикалық ойын дамытатын тапсырмалар – сөзжұмбақ, ребус шешу,
жұмбақ, мақал – мәтелдер, қанатты сөздер құрастыру
қалыптастыру.
2. Берілген тапсырманы түрлендіру бағытындағы жұмыс түрлері – диалог
Оқиға құрудың, құрастыру
образ жасаудың 3. Өз ойынан еркін тақырып құрастыруға берілген жұмыс түрлері – өлең,
мүмкіндігі бар ертегі, әңгіме, шығарма жазу
кезең Сыныпты топқа бөліп, шағын мөлтек сыр жазу «Туған жерге қарыздармын»

.
Шығармашылық – оқушының белсенділігі мен дербес іс –
әрекетінің ең жоғарғы түрі
Тапқырлық пен 1. Оқушы белгілі бір шығармаға өзіндік көзқарас білдіріп, пікір жазады, кіші
ғылыми жұмыстарды қорғайды, әңгіме жазады.
шеберлікке
шыңдалу кезеңі

.
Сабақ барысында баланың ізденушілік – зерттеушілік
әрекетін басты назарда ұстау керек.

Сабақ үдерісінде мұғалім ұйымдастырушы,
бағыттаушы адам рөлінде болуы тиіс.

Әр оқушы өз ойын, пікірін айтуға мүмкіндік беріледі,
жауаптары тыңдалады. Оқушы өз тұжырымын
дәлелдеуге талпыныс жасайды.
Көркем сөз, Көркем Шығармаш
жыр Танымдық
шығармал ылық жазба
мүшайра шараларға
арды жұмыстары
байқауы қатысу
талдау н орындау

Пәндік
Шығарма
шылық
Қазақ тілі мен әдебиет пәні – өмір олимпиадал
ар
сабақтар танудың ерекше құралы жүлдегерле
рін даярлау

Апталықтар,
Оқырмандар Рефераттық
кештер Кітапханамен
конференция ғылыми
ұйымдастыр байланыс
сына қатысу жоба қорғау
у
Өз бетінше
шығармашылық
жұмыстарын жүргізеді,
Түрлі сайыстарға
қатысу
белсенділігі артады,
пәндік
теориялық білігі
молаяды,
сөйлем талдаудың
кешенді
жолдарын
игереді
Нәтижесінде

Алдағы мақсатым
Бүгінгі мектеп партасындағы жас жеткіншектің зияткерлік қуаты – мемлекеттің баға
жетпес байлығы. Сондықтан бала бойындағы қабілетті анықтай отырып
қамқорлыққа алу, оны дамыту – баршамызға ортақ іс.

Ұқсас жұмыстар
Жүйелілік және мәдениеттанымдық амал
САНА МЕН ТІЛ
Компьютерлік сауаттылық және оқушылардың ақпараттық мәдениеті
Дара және күрделі етістіктер
Power Point бағдарламасында презентация құрастыру
Оқыту коммуникативті заңдылықтары
Есімдіктен өткенді қайталау туралы ақпарат
Деңгейлеп - саралап оқыту технологиясы
САБАҚТЫҢ ТИПІ ЖАҢА САБАҚТЫ МЕҢГЕРТУ САБАҚТЫҢ ТҮРІ АРАЛАС САБАҚ
Дамыта оқытудың тиімділігі
Пәндер