Шығарма шылық


Slide 1

Мамандығы: қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі

Білімі: Жоғары

Пед өтілі: 14 жыл

Санаты: бірінші

Slide 2

Оқушылардың танымдық,

шығармашылық қабілеттерін дамыту

Оқушылардың іскерлігі

мен дағдыларын

қалыптастыра

отырып, жұмысқа

баулу, ой- өрісінің

дамуына мүмкіндік

тудыру

Оқушылардың шығарма

шылық қабілетін дамы

ту, жан - жақты дамуы

на көңіл бөлу, ғылыми -

зерттеу дағдыларын

қалыптастыру

Ынтымақтастық

Бірлескен жұмыс

Жауапкершілік

Оң нәтиже

Терең білім

Негізгі түйінді ой

Ұстанымым

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың эстетикалық сана- сезімдері, шығармашылық қабілеттері дамиды, шәкірттің логикалық пайымдауы тереңдейді, топшылай білуі жетіледі, сөздік қоры мен сөз мәдениеті артады. Қазіргі білім берудің бастысы- шығармашыл тұлға қалыптастыру.

Шымкент қаласы,

№ 62 Н. Төреқұлов атындағы жалпы орта мектептін

қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Калауова Гульзира

Мақсатым

Slide 3

Жаңаны, тың нәрсені дамыту, түпкі идеяны табуға ұмтылу. Әдеби - шығармашылық тапсырмалар беріледі.

Шығарманы бөлімдерге бөліп, тақырыбын жазып келу, кейіпкер тобын ажыратып, олардың арасындағы шиеленістерді түсіндіру, шығарма мазмұнына сай қанатты сөздерді ойлап жазу

.

Шығармашылық - оқушының белсенділігі мен дербес іс - әрекетінің ең жоғарғы түрі

Slide 4

Қиял, ұшқыр ой қалыптастыру. Оқиға құрудың, образ жасаудың мүмкіндігі бар кезең

Логикалық ойын дамытатын тапсырмалар - сөзжұмбақ, ребус шешу, жұмбақ, мақал - мәтелдер, қанатты сөздер құрастыру

Берілген тапсырманы түрлендіру бағытындағы жұмыс түрлері - диалог құрастыру

Өз ойынан еркін тақырып құрастыруға берілген жұмыс түрлері - өлең, ертегі, әңгіме, шығарма жазу

Сыныпты топқа бөліп, шағын мөлтек сыр жазу «Туған жерге қарыздармын»

.

Шығармашылық - оқушының белсенділігі мен дербес іс - әрекетінің ең жоғарғы түрі

Slide 5

Тапқырлық пен шеберлікке шыңдалу кезеңі

Оқушы белгілі бір шығармаға өзіндік көзқарас білдіріп, пікір жазады, кіші ғылыми жұмыстарды қорғайды, әңгіме жазады.

.

Шығармашылық - оқушының белсенділігі мен дербес іс - әрекетінің ең жоғарғы түрі

Slide 6

Сабақ барысында баланың ізденушілік - зерттеушілік әрекетін басты назарда ұстау керек.

Сабақ үдерісінде мұғалім ұйымдастырушы, бағыттаушы адам рөлінде болуы тиіс.

Әр оқушы өз ойын, пікірін айтуға мүмкіндік беріледі, жауаптары тыңдалады. Оқушы өз тұжырымын дәлелдеуге талпыныс жасайды.

Slide 7

Қазақ тілі мен әдебиет пәні - өмір танудың ерекше құралы

Көркем сөз, жыр мүшайра байқауы

Көркем шығармаларды талдау

Танымдық шараларға қатысу

Шығармашылық жазба жұмыстарын орындау

Пәндік олимпиадалар жүлдегерлерін даярлау

Шығарма

шылық сабақтар

Апталықтар, кештер ұйымдастыру

Кітапханамен байланыс

Оқырмандар конференциясына қатысу

Рефераттық ғылыми жоба қорғау

Slide 8

Өз бетінше

шығармашылық

жұмыстарын жүргізеді,

Түрлі сайыстарға

қатысу

белсенділігі артады,

пәндік

теориялық білігі

молаяды,

сөйлем талдаудың

кешенді

жолдарын

игереді

Нәтижесінде

Бүгінгі мектеп партасындағы жас жеткіншектің зияткерлік қуаты - мемлекеттің баға жетпес байлығы. Сондықтан бала бойындағы қабілетті анықтай отырып қамқорлыққа алу, оны дамыту - баршамызға ортақ іс.

Алдағы мақсатым


Ұқсас жұмыстар
Жүйелілік және мәдениеттанымдық амал
САНА МЕН ТІЛ
Компьютерлік сауаттылық және оқушылардың ақпараттық мәдениеті
Дара және күрделі етістіктер
Power Point бағдарламасында презентация құрастыру
Оқыту коммуникативті заңдылықтары
Есімдіктен өткенді қайталау туралы ақпарат
Деңгейлеп - саралап оқыту технологиясы
САБАҚТЫҢ ТИПІ ЖАҢА САБАҚТЫ МЕҢГЕРТУ САБАҚТЫҢ ТҮРІ АРАЛАС САБАҚ
Дамыта оқытудың тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz