Дене шынықтыру сабағы


Slide 1 Slide 2

Дене шынықтыру сабағы:

Дене тәрбиесінің басқа формаларына қарағанда дене шынықтыру сабағының кейбір артықшылықтары бар:

а) оқушылардың ең бұқаралық ұйымдастырушылық, жүйелі және міндетті формасы;

ә) ұзақ оқу мерзіміне арналған ғылыми-негізделген мемлекеттік бағдарлама базасында өткізіледі;

б) оқушылардың жас -жыныс және жеке ерекшеліктерін ескере отырып жетекшілік ететін педагогтың басқаруымен процесс;

в) барлық оқушылардың қозғалыс қабілеттері мен спорттық нәтижелері және медициналық топтарға жіктелуін ескере отырып, жан-жақты дене жетілуінің гормониялық дамуына әсерін тигізеді және т. б.

Жалпы білім беретін мектептерде дене шынықтыру сабағы 45 мин, аптасына 3 сағ жүргізіледі. Оның негізгі мазмұны - қозғалыс іскерлігі.

Slide 3

· Сабаққа дейінгі ертеңгілік гимнастика;

Сабақ кезіндегі дене шынықтыру минөттері және

дене шынықтыру үзілістері;

Үлкен үзілістегі дене жаттығулары мен

ойындар; күнделікті ұзартылған күн

топтарындағы дене шынықтыру

сабақтары(спорттық сағат) .

Slide 4

1) спорт түрлері бойынша спорт үйірмелері;

2) ЖДД үйірмелері;

3) ырғақты және атлетикалық үйірмелер;

4) мектепішілік жарыстар;

5) туристік жорықтар мен слеттер;

6) дене шынықтыру мейрамдары;

7) денсаулық күндері, жүзу күндері, шаңғышы күндері және т. б.

8) мектептен тыс дене шынықтыру жүйесіндегі ұйымдастыру формалары;

9) жанұядағы дене шынықтыру формалары:

10) ертеңгілік гимнастика;

11) дене шынықтыру минөттері және дене шынықтыру үзілістері;

12) үй жағдайындағы түрлі жеке дене шынықтыру жаттығулары; белсенді демалыс;

13) жанұямен түрлі жарыстарға қатынасу;

14) жанұялық жорықтар (жаяу, шаңғымен, велосипедпен, сумен) ; шынығу процедуралары.

Slide 5

Дене шынықтыру сабағын ұйымдастыру және өткізу үшін әртүрлі сыныптардағы оқушылардың жас мүмкіншіліктері, оқу бағдарламасының мазмұны, педагогикалық міндеттерді шешу кешенділігі, жалпы білім беру сабақтары және оқу күн тәртібі ерекшеліктеріне байланысты бірқатар талаптарды орындауды қажет етеді. Олардың негізгілеріне:

Мақсаты мен міндеттерінің нақты қойылуы;

Оқу бағдарламасындағы қойылған міндеттердің сипатталуы және оқу материалы құрамының сәйкестігі;

Оқу амалдары мен әдістерін сабақтың дидактикалық мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып мақсатты түрде таңдау;

Өткен сабақпен келесі сабақтың тығыз байланыстылығы;

Фронтальды, топтық және жеке жұмыстардың үйлесімділігі;

Сабақ мазмұнының және оны ұйымдастыру, өткізу әдістемелерінің әрдайым өзгеріп тұруы;

Сабақтағы жарақаталудың қауіпсіздігін қамтамасыз ету;

Оқушылардың оқу іскерлігінің барысы мен нәтижелілігін үнемі қадағалау.

Slide 6

Сабақтың дайындық бөлімі

Сабақтың негізгі бөлімі

Сабақтың қорытынды бөлімі

Slide 7

Білім беру мақсаты

Сауықтыру мақсаты

Тәрбиелік мақсаты

Slide 8

Аралас сабақтар;

Сауықтыру бағыты басым сабақтар;

Тәрбиелік бағыты басым сабақтар;

Білім беру бағыты басым сабақтар.

Олар дидактикалық міндеттерімен белгілеріне қарай бес типке бөлінеді: кіріспе сабақтар, жаңа сабақ материалын үйрену, жетілдіру сабақтары, аралас (кешенді) сабақтар, бекіту (сынақ) сабақтары

Slide 9

ДШ негізгі амалдары дене жаттығулары (ДЖ) болып табылады, себебі, олар өмірге қажетті біліктілік және дағды, дене дамуының қабілеттілігін, ағзаның бейімділік қасиетін арттыратын, оның алдын-ала жоғалтқан функцияларын қалпына келтіруді қалыптастырады.

ДШ машықтануында ДЖ-лары мектеп бағдарламасының төмендегідей бөлімдерінде кеңінен қолданылады:

1. Гимнастика;

2. Жеңіл атлетика ;

3. Шаңғымен жүру;

4. Жүзу;

5. Спорттық ойындар;

6. Ұлттық ойындар.

Slide 10

· педагогикалық бақылау,

сұрақ-жауап,

оқу нормативтерін қабылдау,

тестілеу,

бекіту және іріктеу жарыстары,

қарапайым дәрігерлік әдістер (ЖСЖ өлшеу, ӨТС (өкпенің тіршілік сыйымдылығы),

салмақ өлшеу, бел күшін өлшеу және т. б.,

сабақты хронометраждау,

ЖСЖ жүргізу арқылы (пульсті өлшеу) дене жүктемесінің динамикасын анықтау және т. б.

Slide 11

Сабақтың жалпы (тығыздығын) уақытын және моторлық (тығыздығын) уақытын рационалды пайдаланылғанын хронометраждауды талдау арқылы білеміз.

Бұл педагогикалық процестің сапасын арттыра отырып, дене шынықтыру пәні мұғалімінің педагогикалық шеберлігі қабілеттілігін жетілдіреді.

Хронометраждау, әдетте, бір оқушыға жүргізіледі.

Slide 12

Сабақтың жалпы тығыздығы - бұл жалпы сабаққа бөлінген ұзақтығына (уақытқа) педагогикалық орындалған (рационалды) уақыттың қатынасына тең.

Сабақтың моторлық тығыздығы - бұл сабақтағы оқушылардың қозғалыс іскерлігіне кеткен уақыттың жалпы сабақ уақытының қатынасына тең.

Slide 13

1) оқушыларды ұйымдастыру, үй тапсырмасын тексеру, оқу міндеттерін құру;

2) теориялық мағлұматтарды хабарлау және бекіту;

3) жалпы дамытқыш жаттығуларды жүргізу;

4) инструктаждау, реттеу, коррекциялау (қателерін түзету), көмектесу, сақтандыру;

5) құрал-саймандарды дайындау және жинау, сабақтағы оқушылардың қажетінше орын ауыстырулары;

6) дене жаттығуларының техникаларын үйрену, дене қасиеттерін дамыту;

7) оқушылардың әдістемелік дайындығы, өз еріктерімен айналысу біліктіліктерін, сонымен қатар, ұйымдастырушылық дағдыларын қалыптастыру;

8) оқушыларды мақсатық дайындау (мотивировать) ;

9) көрнекілік құралдарды, техникалық құралдарды пайдалану, жаттығуларды көрсету;

10) педагогикалық бақылау (бекіту) ;

11) сабақты қорытындылау, босаңсу жаттығуларын жасау, үй тапсырмасын беру;

12) сабақтың тәрбиелік маңызын айту.

Slide 14

Сабақтың жалпы тығыздығын (ЖТ) анықтау үшін сабақтағы белсенді қозғалыс іскерлігі уақытының (tбқ) көрсеткіштері қосылады. Бұл уақытқа дене жаттығуын орындау, тыңдау, көріп бақылау, сабақты ұйымдастыру, яғни бос жоғалтылған қозғалыс пен тұрыстардан басқа уақыт айтамыз. Осы уақытты 100% көбейтеміз және жалпы сабақ уақытына (tжс) бөлеміз:

(tбқ) x 100

ЖТ =

(tжс)

Slide 15

43 x 100%

ЖТ = = 95, 5%-ге тең

45

Мысалы, мұғалімнің кінәсінен

сабақтың бос тұрысы 2 мин құраса,

онда сабақтың жалпы тығыздығы:

Slide 16

бос жоғалтылған қозғалыс пен тұрыстар (сабақтың кешігіп басталуы, құрал-саймандарды дер кезінде дайындап үлгірмеу, жаттығуды орындау алдындағы кезек күту) ;

бос жоғалтылған қозғалыс пен тұрыстар (сабақтың кешігіп басталуы, құрал-саймандарды дер кезінде дайындап үлгірмеу, жаттығуды орындау алдындағы кезек күту) ;

сабақтағы оқушылар үшін артық немесе тиімсіз сөйлеу, түсіндіру, ақпарат беру,


Ұқсас жұмыстар
Дене шынықтыру сабағына қойылатын талаптар
Емдік шынықтырулар
Арқамен сырғанау
Дене шынықтыру сабағындағы оқытудың педагогикалық технологиялары
Денені дамыту жүйесі
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІНЕ ДӘРІГЕРЛІК
СТУДЕНТТЕРДІ САУЫҚТЫРУ ҮШІН ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ЖӘНЕ СПОРТ ҚҰРАЛДАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ
Менің мектептегі күнім
Дене шынықтырудың денсаулықты нығайту қағидасы
Президенттік сынамалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz