Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту


Slide 1

Тақырыбы

Оқып үйренудің негізгі мақсаты және міндеттері

Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс-тәсілдері

Оқу нәтижелері

Оқудағы кедергілер

Жоспарланған бағалау

Оқушылардың сабаққа қатысы

Негізгі дерек көздер

Жүйке жүйесінің маңызы, оның құрылысы және қызметі. Рефлекс және рефлекстік доға.

Жүйке жүйесінің құрылымы мен маңызы, рефлекс, рефлекстік доға туралы түсініктерін қалыптастыру; -жүйке жүйесінің қызметі туралы білімдерін дамыту; - егер рефлекстік доғаның бір бөлімі зақымданса, рефлекс болмайтындығы туралы ойларын қалыптастыру;

сыни тұрғыдан ойлау(Биологиялық диктант) : -дарынды оқушымен жұмыс(5жол өлең) ; -жаңа әдіс тәсілдер, -жас ерекшелік (Ыстық орындық) ; -АКТ - (Видио) ; -мұғалім көшбасшылығы;

-жүйке жүйесінің қызметі туралы білімдері дамиды; - егер рефлекстік доғаның бір бөлімі зақымданса, рефлекс болмайтындығы туралы ойлары қалыптасады;

-Кабинет биологиялық құрал жабдықтармен жабдықталмаған

-Интербелсенді тақта орнатылмаған;

Фармативті: -мадақтау; -күту уақыты; -бағдаршам; -қолпаштау: Жиынтық бағалау критерилері бойынша бағаланады

Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жеке жұмыс

Биология 8-сыны Биология және салауаттылық негіздері 2012 жыл Биология анықтамалығы 2013 жыл

Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі

Жүйке жүйесінің бөлімдері, жұлынның құрылысы мен қызметі туралы түсінік беру; - жүйке жүйесінің бөлімдері туралы білімдерін дамыту; - жұлынның рефлекстік қызметі туралы ойларын қалыптастыру; - жүйке жүйесі ауруларының алдын ала білуге үйрету;

-Оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер(Топтық әңгіме) ; -АКТ-(слайд) ; -Сыни тұрғыдан ойлау(Кемпірқосақ) ; -Жас ерекшелікке бай/ты оқыту(Сандар сөйлейді) ; -Талантты ж/е дарынды бал/н жұмыс(Тест құрастыру) -Мұғалім көшбасш/ғы

- жүйке жүйесінің бөлімдері туралы білімдері дамиды; - жұлынның рефлекстік қызметі туралы ойлары қалыптасады; - жүйке жүйесі ауруларының алдын ала білуге үйренеді

-Кабинет биологиялық құрал жабдықтармен жабдықталмаған

-Интербелсенді тақта орнатылмаған;

Фармативті:

-мадақтау;

-қолпаштау:

-2 жұлдыз, 1 тілек;

-идея туралы пікір;

-түсініктемелер

мен жұмыс;

Жиынтық:

-бағалау критерилері бойынша бағаланады

Топтық жұмыс

Тапсырмалар

ды жұпта талқылау

Жеке жұмыс

Биология 8-сынып

Биология және салауаттылық негіздері 2012 жыл

Мидың құрылысы, бөлімдері

Мидың адам ағзасында орналасуы және орташа салмағы, ми бөлімдерінің өзара байланысы, ми бөлімдерінің орталықтары туралы түсінік беру;

-Мидың құрылысы мен бөлімдерін атау;

-Мидан тарайтын жүйкелерді талдауға үйрету;

-Жүйке жүйесіне кері әсер ететін наркотикалық заттардан аулақ болу тақырыбына өз көзқарастарын білдіруге үйрету;

-АКТ-ны пайдалану(интернет) ;

-Сыни тұрғыдан ойлау(Кім жүйрік?) ;

-Талантты ж/е дарынды бал/н жұмыс(Эссе жазу) ;

-Жас ерекш/не байл/ты оқыту (Айналмалы бекет) ;

-Оқы/ң жаңа тәсілдері; «Жұлдызбен жүздесу»,

-Мұғалім көшбасшыл

-Мидың құрылысы мен бөлімдерін атай алады;

-Мидан тарайтын жүйкелерді талдауға үйренеді;

-Жүйке жүйесіне кері әсер ететін наркотикалық заттардан аулақ болу тақырыбына өз көзқарастарын білдіруге үйренеді;

-Кабинет биологиялық құрал жабдықтармен жабдықталмаған

-Интербелсенді тақта орнатылмаған;

Фармативті:

-топтық кері байланыс;

-бас бармақ;

-қарым-қатынас;

-мадақтау;

-қолпаштау:

Жиынтық:

-бағалау критерилері бойынша бағаланады

Топтық жұмыс

Тапсырмалар

ды жұпта талқылау

Жеке жұмыс

Биология 8-сынып

Биология және салауаттылық негіздері 2012 жыл

Алдыңғы мидың үлкен ми сыңарлары. Жүйке жүйесінің гигиенасы

-Адамда алдыңғы мидың үлкен ми сыңарлары басқа бөлімдерден әлдеқайда жақсы дамығандығы,

жүйке жүйесінің гигиенасы туралы түсінік беру;

-жүйке жүйесінің бөлімдері туралы түсініктерін дамыту;

-адамдағы психикалық әрекеттер ми сыңарларының барлық аймақтармен байланысты екендігі туралы ойларын қалыптастыру;

-адамның барлық іс-әрекеті жүйке жүйесіне байланысты болғандықтан, оның гигиенасын сақтай білуге үйрету;

-АКТ-ны пайдалану(интернет) ;

-Сыни тұрғыдан ойлау(Сәйкестендір) ;

-Талантты және дарынды балалармен жұмыс(Шығармашылық жұмыс) ; -Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту және оқу;

-Оқудың жаңа әдістері;

(Жұптық әңгіме)

-Мұғалім көшбасшылығы

-жүйке жүйесінің бөлімдері туралы түсініктері қалыптасады;

-адамдағы психикалық әрекеттер ми сыңарларының барлық аймақтармен байланысты екендігі туралы ойлары қалыптасады;

-адамның барлық іс-әрекеті жүйке жүйесіне байланысты болғандықтан, оның гигиенасын сақтай білуді үйренеді;

-Кабинет биологиялық құрал жабдықтармен жабдықталмаған

-Интербелсенді тақта орнатылмаған;

Фармативті:

-мадақтау;

-стикер;

-бір сөйлеммен түйіндеу;

-жауап алу;

-қолпаштау:

Жиынтық:

-бағалау критерилері бойынша бағаланады

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Биология 8-сынып

Биология және салауаттылық негіздері 2012 жыл

Биология анықтама

лығы 2013 ж

Тізбектелген орта мерзім сабақтар жоспары. 8 класс.

биология пәнінің мұғалімі Габдуллина М. Қ.

Slide 2 Slide 3

Топпен жұмыс жасай білді

Өзін-өзі басқару қабілеті артты, өздерін бағалай білді

Пәнге деген қызығушылығы артты

Орта мерзім жоспарын жасақтау барысында жүйелі мақсат қойып, оң нәтижеге жеттім, уақытты үнемдедім оқушылардың өз жауаптарын бағалауды үйреттім

Алдағы уақытта да сабағымды жоспарлау кезінде 7 модульді бір-бірімен ықпалдастыра байланыстырамын

Рефлексия


Ұқсас жұмыстар
Мұғалімдер әрекеті Оқушылар әрекеті
Адам миының, көзінің және дам сезу мүшесінің құрылысы
Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Этил спирті
Қосмекенділер класы туралы
Биология сабақтарында электронды оқулықты қолдану
ХИМИЯ ЖӘНЕ БИОЛОГИЯ ПӘНІ
Біратомды спирттер
Қосмекенділер класы
Кері байланыс мұғалім оқушы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz