Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту




Презентация қосу
Тізбектелген орта мерзім сабақтар жоспары. 8 класс.
биология пәнінің мұғалімі Габдуллина М.Қ.
Оқытудың белсенді стратегиялары Оқу нәтижелері Оқудағы Жоспарланған бағалау Оқушыларды Негізгі дерек
Тақырыбы Оқып үйренудің негізгі мақсаты және міндеттері және әдіс-тәсілдері кедергілер ң сабаққа көздер
қатысы
Жүйке Жүйке жүйесінің құрылымы мен маңызы, рефлекс, сыни тұрғыдан -жүйке жүйесінің қызметі -Кабинет Фармативті: Топтық Биология 8-
жүйесінің рефлекстік доға туралы түсініктерін қалыптастыру; ойлау(Биологиялық диктант): туралы білімдері дамиды; биологиялық -мадақтау; жұмыс сыны
маңызы, оның -жүйке жүйесінің қызметі туралы білімдерін -дарынды оқушымен - егер рефлекстік доғаның құрал -күту уақыты; Жұптық Биология
жабдықтармен
құрылысы және дамыту; жұмыс(5жол өлең); бір бөлімі зақымданса, -бағдаршам; жұмыс және
жабдықталмаған
қызметі. - егер рефлекстік доғаның бір бөлімі зақымданса, -жаңа әдіс тәсілдер, рефлекс болмайтындығы -қолпаштау: Жеке салауаттылы
Рефлекс және рефлекс болмайтындығы туралы ойларын -жас ерекшелік (Ыстық туралы ойлары Жиынтық бағалау жұмыс қ негіздері
-Интербелсенді
рефлекстік доға. қалыптастыру; орындық); қалыптасады; тақта критерилері 2012 жыл
-АКТ - (Видио); орнатылмаған; бойынша Биология
-мұғалім көшбасшылығы; бағаланады анықтамалы
ғы 2013 жыл

Жүйке жүйесінің Жүйке жүйесінің бөлімдері, жұлынның құрылысы -Оқудағы жаңа әдіс- - жүйке жүйесінің -Кабинет Фармативті: Топтық
бөлімдері. мен қызметі туралы түсінік беру; тәсілдер(Топтық әңгіме); бөлімдері туралы биологиялық -мадақтау; жұмыс Биология 8-
Жұлынның - жүйке жүйесінің бөлімдері туралы білімдерін -АКТ-(слайд); білімдері дамиды; құрал -қолпаштау: Тапсырмалар сынып
құрылысы мен дамыту; -Сыни тұрғыдан - жұлынның рефлекстік жабдықтармен -2 жұлдыз, 1 тілек; ды жұпта Биология және
жабдықталмаған
қызметі - жұлынның рефлекстік қызметі туралы ойларын ойлау(Кемпірқосақ); қызметі туралы ойлары -идея туралы пікір; талқылау салауаттылық
қалыптастыру; -Жас ерекшелікке бай/ты қалыптасады; -түсініктемелер Жеке жұмыс негіздері 2012
-Интербелсенді
- жүйке жүйесі ауруларының алдын ала білуге оқыту(Сандар сөйлейді); - жүйке жүйесі тақта мен жұмыс; жыл
үйрету; -Талантты ж/е дарынды бал/н ауруларының алдын ала орнатылмаған; Жиынтық:
жұмыс(Тест құрастыру) білуге үйренеді -бағалау критерилері
-Мұғалім көшбасш/ғы бойынша бағаланады

Мидың құрылысы, Мидың адам ағзасында орналасуы және орташа -АКТ-ны пайдалану(интернет); -Мидың құрылысы мен -Кабинет Фармативті: Топтық
бөлімдері салмағы, ми бөлімдерінің өзара байланысы, ми -Сыни тұрғыдан ойлау(Кім бөлімдерін атай алады; биологиялық -топтық кері жұмыс Биология 8-
бөлімдерінің орталықтары туралы түсінік беру; жүйрік?); -Мидан тарайтын құрал байланыс; Тапсырмалар сынып
-Мидың құрылысы мен бөлімдерін атау; -Талантты ж/е дарынды бал/н жүйкелерді талдауға жабдықтармен -бас бармақ; ды жұпта Биология және
-Мидан тарайтын жүйкелерді талдауға үйрету; жұмыс(Эссе жазу); үйренеді; жабдықталмаған -қарым-қатынас; талқылау салауаттылық
-Жүйке жүйесіне кері әсер ететін наркотикалық -Жас ерекш/не байл/ты оқыту -Жүйке жүйесіне кері әсер -Интербелсенді -мадақтау; Жеке жұмыс негіздері 2012
заттардан аулақ болу тақырыбына өз көзқарастарын (Айналмалы бекет); ететін наркотикалық тақта -қолпаштау: жыл
білдіруге үйрету; -Оқы/ң жаңа тәсілдері;«Жұлдызбен заттардан аулақ болу орнатылмаған; Жиынтық:
жүздесу», тақырыбына өз -бағалау критерилері
-Мұғалім көшбасшыл көзқарастарын білдіруге бойынша бағаланады
үйренеді;

-Адамда алдыңғы мидың үлкен ми сыңарлары басқа -АКТ-ны пайдалану(интернет); -жүйке жүйесінің бөлімдері -Кабинет Фармативті: Топтық Биология 8-
Алдыңғы мидың бөлімдерден әлдеқайда жақсы дамығандығы, -Сыни тұрғыдан туралы түсініктері биологиялық -мадақтау; жұмыс сынып
үлкен ми жүйке жүйесінің гигиенасы туралы түсінік беру; ойлау(Сәйкестендір); қалыптасады; құрал -стикер; Жұптық Биология және
сыңарлары. Жүйке -жүйке жүйесінің бөлімдері туралы түсініктерін -Талантты және дарынды -адамдағы психикалық жабдықтармен -бір сөйлеммен жұмыс салауаттылық
жүйесінің дамыту; балалармен әрекеттер ми сыңарларының жабдықталмаған түйіндеу; Жеке жұмыс негіздері 2012
гигиенасы -адамдағы психикалық әрекеттер ми сыңарларының жұмыс(Шығармашылық жұмыс); барлық аймақтармен -Интербелсенді -жауап алу; жыл
барлық аймақтармен байланысты екендігі туралы -Жас ерекшеліктеріне байланысты байланысты екендігі тақта -қолпаштау: Биология
ойларын қалыптастыру; оқыту және оқу; туралы ойлары орнатылмаған; Жиынтық: анықтама
-адамның барлық іс-әрекеті жүйке жүйесіне -Оқудың жаңа әдістері; қалыптасады; -бағалау критерилері лығы 2013 ж
байланысты болғандықтан, оның гигиенасын сақтай (Жұптық әңгіме) -адамның барлық іс-әрекеті бойынша бағаланады
білуге үйрету; -Мұғалім көшбасшылығы жүйке жүйесіне байланысты
болғандықтан, оның
гигиенасын сақтай білуді
үйренеді;
Пәнге деген
Топпен жұмыс
қызығушылығы
жасай білді
артты

Өзін-өзі басқару
қабілеті артты,
өздерін бағалай білді

Рефлексия

Орта мерзім жоспарын жасақтау барысында
Алдағы уақытта да сабағымды
жүйелі мақсат қойып, оң нәтижеге жеттім, жоспарлау кезінде 7 модульді бір-
уақытты үнемдедім оқушылардың өз бірімен ықпалдастыра
жауаптарын бағалауды үйреттім байланыстырамын

Ұқсас жұмыстар
Мұғалімдер әрекеті Оқушылар әрекеті
Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Адам миының, көзінің және дам сезу мүшесінің құрылысы
Этил спирті
Қосмекенділер класы туралы
Биология сабақтарында электронды оқулықты қолдану
Біратомды спирттер
ХИМИЯ ЖӘНЕ БИОЛОГИЯ ПӘНІ
Қосмекенділер класы
Кері байланыс мұғалім оқушы
Пәндер