Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту



Тақырыбы
Оқып үйренудің негізгі мақсаты және міндеттері
Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс-тәсілдері
Оқу нәтижелері
Оқудағы кедергілер
Жоспарланған бағалау
Оқушылардың сабаққа қатысы
Негізгі дерек көздер
Жүйке жүйесінің маңызы, оның құрылысы және қызметі. Рефлекс және рефлекстік доға.
Жүйке жүйесінің құрылымы мен маңызы, рефлекс, рефлекстік доға туралы түсініктерін қалыптастыру; -жүйке жүйесінің қызметі туралы білімдерін дамыту; - егер рефлекстік доғаның бір бөлімі зақымданса, рефлекс болмайтындығы туралы ойларын қалыптастыру;
сыни тұрғыдан ойлау(Биологиялық диктант) : -дарынды оқушымен жұмыс(5жол өлең) ; -жаңа әдіс тәсілдер, -жас ерекшелік (Ыстық орындық) ; -АКТ - (Видио) ; -мұғалім көшбасшылығы;
-жүйке жүйесінің қызметі туралы білімдері дамиды; - егер рефлекстік доғаның бір бөлімі зақымданса, рефлекс болмайтындығы туралы ойлары қалыптасады;
-Кабинет биологиялық құрал жабдықтармен жабдықталмаған
-Интербелсенді тақта орнатылмаған;
Фармативті: -мадақтау; -күту уақыты; -бағдаршам; -қолпаштау: Жиынтық бағалау критерилері бойынша бағаланады
Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жеке жұмыс
Биология 8-сыны Биология және салауаттылық негіздері 2012 жыл Биология анықтамалығы 2013 жыл
Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Жүйке жүйесінің бөлімдері, жұлынның құрылысы мен қызметі туралы түсінік беру; - жүйке жүйесінің бөлімдері туралы білімдерін дамыту; - жұлынның рефлекстік қызметі туралы ойларын қалыптастыру; - жүйке жүйесі ауруларының алдын ала білуге үйрету;
-Оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер(Топтық әңгіме) ; -АКТ-(слайд) ; -Сыни тұрғыдан ойлау(Кемпірқосақ) ; -Жас ерекшелікке бай/ты оқыту(Сандар сөйлейді) ; -Талантты ж/е дарынды бал/н жұмыс(Тест құрастыру) -Мұғалім көшбасш/ғы
- жүйке жүйесінің бөлімдері туралы білімдері дамиды; - жұлынның рефлекстік қызметі туралы ойлары қалыптасады; - жүйке жүйесі ауруларының алдын ала білуге үйренеді
-Кабинет биологиялық құрал жабдықтармен жабдықталмаған
-Интербелсенді тақта орнатылмаған;
Фармативті:
-мадақтау;
-қолпаштау:
-2 жұлдыз, 1 тілек;
-идея туралы пікір;
-түсініктемелер
мен жұмыс;
Жиынтық:
-бағалау критерилері бойынша бағаланады
Топтық жұмыс
Тапсырмалар
ды жұпта талқылау
Жеке жұмыс
Биология 8-сынып
Биология және салауаттылық негіздері 2012 жыл
Мидың құрылысы, бөлімдері
Мидың адам ағзасында орналасуы және орташа салмағы, ми бөлімдерінің өзара байланысы, ми бөлімдерінің орталықтары туралы түсінік беру;
-Мидың құрылысы мен бөлімдерін атау;
-Мидан тарайтын жүйкелерді талдауға үйрету;
-Жүйке жүйесіне кері әсер ететін наркотикалық заттардан аулақ болу тақырыбына өз көзқарастарын білдіруге үйрету;
-АКТ-ны пайдалану(интернет) ;
-Сыни тұрғыдан ойлау(Кім жүйрік?) ;
-Талантты ж/е дарынды бал/н жұмыс(Эссе жазу) ;
-Жас ерекш/не байл/ты оқыту (Айналмалы бекет) ;
-Оқы/ң жаңа тәсілдері; «Жұлдызбен жүздесу»,
-Мұғалім көшбасшыл
-Мидың құрылысы мен бөлімдерін атай алады;
-Мидан тарайтын жүйкелерді талдауға үйренеді;
-Жүйке жүйесіне кері әсер ететін наркотикалық заттардан аулақ болу тақырыбына өз көзқарастарын білдіруге үйренеді;
-Кабинет биологиялық құрал жабдықтармен жабдықталмаған
-Интербелсенді тақта орнатылмаған;
Фармативті:
-топтық кері байланыс;
-бас бармақ;
-қарым-қатынас;
-мадақтау;
-қолпаштау:
Жиынтық:
-бағалау критерилері бойынша бағаланады
Топтық жұмыс
Тапсырмалар
ды жұпта талқылау
Жеке жұмыс
Биология 8-сынып
Биология және салауаттылық негіздері 2012 жыл
Алдыңғы мидың үлкен ми сыңарлары. Жүйке жүйесінің гигиенасы
-Адамда алдыңғы мидың үлкен ми сыңарлары басқа бөлімдерден әлдеқайда жақсы дамығандығы,
жүйке жүйесінің гигиенасы туралы түсінік беру;
-жүйке жүйесінің бөлімдері туралы түсініктерін дамыту;
-адамдағы психикалық әрекеттер ми сыңарларының барлық аймақтармен байланысты екендігі туралы ойларын қалыптастыру;
-адамның барлық іс-әрекеті жүйке жүйесіне байланысты болғандықтан, оның гигиенасын сақтай білуге үйрету;
-АКТ-ны пайдалану(интернет) ;
-Сыни тұрғыдан ойлау(Сәйкестендір) ;
-Талантты және дарынды балалармен жұмыс(Шығармашылық жұмыс) ; -Жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту және оқу;
-Оқудың жаңа әдістері;
(Жұптық әңгіме)
-Мұғалім көшбасшылығы
-жүйке жүйесінің бөлімдері туралы түсініктері қалыптасады;
-адамдағы психикалық әрекеттер ми сыңарларының барлық аймақтармен байланысты екендігі туралы ойлары қалыптасады;
-адамның барлық іс-әрекеті жүйке жүйесіне байланысты болғандықтан, оның гигиенасын сақтай білуді үйренеді;
-Кабинет биологиялық құрал жабдықтармен жабдықталмаған
-Интербелсенді тақта орнатылмаған;
Фармативті:
-мадақтау;
-стикер;
-бір сөйлеммен түйіндеу;
-жауап алу;
-қолпаштау:
Жиынтық:
-бағалау критерилері бойынша бағаланады
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс
Биология 8-сынып
Биология және салауаттылық негіздері 2012 жыл
Биология анықтама
лығы 2013 ж
Тізбектелген орта мерзім сабақтар жоспары. 8 класс.
биология пәнінің мұғалімі Габдуллина М. Қ.


Топпен жұмыс жасай білді
Өзін-өзі басқару қабілеті артты, өздерін бағалай білді
Пәнге деген қызығушылығы артты
Орта мерзім жоспарын жасақтау барысында жүйелі мақсат қойып, оң нәтижеге жеттім, уақытты үнемдедім оқушылардың өз жауаптарын бағалауды үйреттім
Алдағы уақытта да сабағымды жоспарлау кезінде 7 модульді бір-бірімен ықпалдастыра байланыстырамын
Рефлексия
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz