Оқушыға көмек




Презентация қосу
“Психологиялық элективтік бағдарлама”

БАЛА ШАҚТАН

БОЛАШАҚҚА

Бердімұратова Ағайша Қайырқұлқызы
Ақтоғай орта мектебі
Бағдарлама мақсаты
- Оқушыларды өздігінен ізденуге,
сенімін күшейтуге, психологиялық
ахуалын нығайтуға, құқығын
қорғауға және жеңістерге
жетелеуге бағыттау
Міндеттері:

1. Күйзеліске қарсы
2. Сенімді мінез-құлық
тұруын арттыру
дағдысын қалыптастыру

3. Эмоциялық ерік
4. Өз жауапкершілігін
сферасын дамыту
сезінуге көмектесу
Үрей мен алаңдаушылықтан арылу

Өз өзіне сенімін арттыру

Жағымды қарым-қатынас орнату
Оқушыға көмек
Ата-анадан Психологтан
1.жайлы жағдай 1.стрестен құтылу
2.жағымды көңіл-күй 2.сенімділігін арттыру
3.демеу көрсету
3.ұстанымдылыққа үйрету

Мұғалімнен
1.пәндік көмек
2.жағымды қарым-қатынас
3.ата-анамен, психологпен байланыс
Темпераменттік Қажетті
Темпераменті ерекшеліктері ерекшеліктері

Холерик Күйгелек, ашушаң, Ұстамды, байсалды,
мазасыз, шапшаң, кешірімшіл
өкпелегіш

Флегматик Баяу, жайбасар, кісіге Шапшаң, көпшіл,
үйір емес ептілік

Сангвиник Көңілді, ақжарқын, Байсалды, тұрақты,
белсенді, тұрақ-
сыз,бейімделгіш

Меланхолик Уайымшыл, Ашық, жігерлі,
қажырсыз, селқос, сенімді, көпшіл
ұялшақ, тұйық
Мазасыз оқушылар

Ерекше қиындық
Сенімсіз Бос
оқушылар туғызатын оқушылар
оқушылар тобы

Әлсіз оқушылар
Оқушылар тобы Кемшілігі Жетістіру

Мазасыз оқушы оқу процесінде ерекше Сезіміне қолдау көрсету,
толғаныстарға ұшырайды. сабырлылық қасиетін
Кез келген сабаққа дамыту
байланысты жағдайларда
қауіпті деп санайды

Сенімсіз оқушы Өз пікірі жоқ, өзгеден көмек Өзіне сенімді болуға,
күтеді, өз бетімен батылдыққа, өз бетімен
жұмыстанбайды жұмыс жасауға үйрету

Әлсіз оқушы Тез шаршайды, жүйкесі осал Көп күш түсірмей
ойлануға мүмкіндік беру,
асықтырмау, қолдау
көрсету

Бос оқушы Баяу, осал, көп ойланады, Қысым көрсетпеу, қолдау
ұялшақ көрсету, дағдыландыру
Р/с Тақырыптары әдісі Күтілетін нәтиже

1 Ата-аналармен және оқушылармен ҰБТ жөнінде Дөңгелек Ата-анамен тығыз байланыс
түсінік жұмысы үстел
2 Пән мұғалімдерімен бірге отырып оқушы білімін тест Оқушы-мұғалім арасында жағымды қатынас
тексеру қалыптасады
3 «Мен қандаймын?» тренинг Өзіндік “МЕН”-і қалыптасады

4 «Ең жақсы не? Ең жаман не?» тренинг Өз ұғымдағы «жақсы», «жаман» сөздерінің мәнін
ашу
5 «Өзіңді өзің бақылай білесің бе?» сауалнама Өз қабілетін бағалау
6 «Мен неге қол жеткізгім келеді?» жаттығу Оқушының сенімін қалыптастыру
7 «ҰБТ - үміт пен күдік» тренинг Оқушының шешім қабылдай білуге үйрету

8 «Кімге қандай көмек?» Дөңгелек Пән мұғалімдерімен пәндік көмек ұйымдастыру
үстел
9 Стрестен арылу жолдары тренинг Емтихан кезіндегі стрестің алдын алу
10 «Өрмекші торы» ойын Көңіл күйді қалпына келтіру
11 «Зейінді дамыту жолдары» ойын Зейінді бір жерге шоғырландыра білу, есте сақтау

12 Релаксация және үрейді жеңу Кеңес беру Үрейден арылу жолдары
13 «Сәлем хат» тренинг тілек айту арқылы ынтымақты қалыптастыру

14 «Жауапты бола білесің бе?» Сауалнама

15 Психологиялық типті анықтау тест
16 «Сынаққа сәттілік» тренинг Сынақ алдында көңіл күй көтеру
БАҒДАРЛАМА
- өз-өзіне сенімді
Т - өз ойын қорғай білетін
Ү
- жүйелі ойы қалыптасқан
Й
І -- күйзелістен толық арылған
Н
- батыл да, ұстамды
І
:
- білім нәрімен қаруланған

тұлға қалыптасады.

Ұқсас жұмыстар
Бұрыш құрастыр
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық - педагогикалық сипаттамасы
Қалай оқу керектігін үйрену
Ата - аналарға арналған психологиялық кеңес беру пункті жұмысын ұйымдастыру
МАҚСАТТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау көрсетудің бірінші деңгейі
Сынып жетекшісінің моделі
Сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру
Әлеуметтікпедагогтарға арналған көмекшіқұрал
Шығармашылық акт
Пәндер