Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал компьютер



Өткізген:Информатика пәні мұғалімі Дағысқызы Ж
«Үздік информатиктер» интеллектуалды сайысына
қош келдіңіздер!

Сайыстың мақсаты:
Оқушылардың «XXI - ғасыр жаңа технология мен ақпараттандыру» жайында білімдерін тексеру.
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
Оқушының логикалық ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін дамыту.
Ұшқыр ойлы, шығармашылық қабілеті бар жеке тұлғаны қалыптастыру.

Ойын толқын жатқанда асып, тасып,
Біреу мығым, біреулер шалыс басып.
Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,
Жеңседе, жеңілсе де қалма жасып.
Көрермен жиналған бұл тамашаға
Құр қарап жай отыру жараса ма?
Туыс, досқа, сыныптас, танысқа емес
Соқ қолыңды білімді жас таланттарға.

І кезең
«Таныстыру»

Тойлатып, додаласып, өлеңдесіп,
Достарым отырсың ба елеңдесіп.
Ата-салт, баба дәстүр жолыменен,
Алайық біз әуелі сәлемдесіп.

ІІ кезең
«Құпия жәшік»

Білімнің ұшқырлығы ғылым деген,
Асып, тасып, асықпа, қалыспа сен
Уақыт деген зымырап, зулап жатыр
Шапшаңдық бұл сайыста керек екен.


. . . - бұл қоршаған ортадан алатын білім, мәлімет немесе команда
Кейін

Көбеюге және басқа бағдарламаларға жұғуға қабілетті, арнайы жазылған шағын көлемді компьютерлік бағдарлама қалай аталады?
Кейін

Компьютермен жұмыс жасау кезінде экраннан қандай қашықтықта отыру керек?
Кейін

Компьютердің «ақыл-ойы», ең басты бөлігі
Кейін

Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал
Кейін

Бір немесе бірнеше файлдарды сығу, ретімен қаттауға арналған файл.
Кейін

Нәтижеге жету мақсатында атқарушыға қандай әрекеттерді жасау қажеттігін түсінікті әрі дәл етіп көрсететін нұсқаулар реті қалай аталады?
Кейін

1887 жылы бірінші перфорациялық машинаны құрастырған ғалымды атаңыз.
Кейін

. . . - бұл командалары бірнеше рет қайталанып орындалатын алгоритм
Кейін

ІІІ кезең
«Венгр сөзжұмбағы»

Ұсынылып отырған сөзжұмбақтан информатикаға байланысты сөздерді табу керек.

м т п л о т т н о м
и ы п р р т е и д е
к ш н и е е р о м м
р қ а н т р н н и т
о н т с ө з е т р о
п н и б а й т т е з
р м в п и к м е р е
о ә и а р с о ү а ф
ц т р и х е д я й л
е і у в ж л и я и ц
с н с д а ь ф и к а
с о р а б о н е н т

Жасырылған сөздер: Микропроцессор, тышқан, мәтін, плоттер, принтер, сөз, байт, пиксель, архив, абонент, модификация, ұя, файл, терезе, монитор, модем, интернет, антивирус

ІV кезең
«Кім жылдам?»

Ең қиынын жарыстың
Жеңіп алда жарыссын, - дей келе келесі кезең «Кім жылдам?» сайысын бастайық.
Бұл бөлімде барлық командаға жұмбақ жасырылады. Әрбір дұрыс жауапқа 5 ұпайдан беріледі.

Экранның бетінде оның тұрағы
Қашан болсын жыпылықтап тұрады.
Тінтуір
Ұзынтұра Жалқаубек,
Тұрмай ылғи жатады.
Қозғала қалса артынан,
Ешбір белгі қалмайды.
Бос орын (пробел)
Жануарға ұқсас атым бар, Бағдар көрсетер затым бар. Кілемше үстінде тұрамын, Ең қажетті құралмын.
Меңзер

Ақпарларды қағазға шығарады,
Бұл құрылғы қалай деп аталады?
Бит
Батырмасын басасың,
Қажетті файлды ашасың.
Тінтуір
Биологияда бұл паразит,
Көзге зорға көрінер,
Информатикада өлшем бірлік
Ақпараттарды өлшер
Принтер

V кезең «Сіз білесіз бе?»

Топтарға келесі кезең тапсырмаларын орындауға қажетті мағлұматтар! Есте сақтау қабілеттерін дамытуға бағытталған

Ақпарат дегеніміз не?
Ақпарат-сақтау, түрлендіру, жөнелту және пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған әлем туралы мәліметтер.

Ақпаратты біз әртүрлі нысандардан аламыз, мысалы:
Кітап оқығанда
Теледидар көргенде
Затпен жанасқанда
Асты ішіп жегенде
Музейлерге барып суреттерді көргенде
Әуен тындағанда

Ақпарат түрлері (оны қабылдауына қарай) :
Ақпаратты адамға оның сезім мүшелері жеткізеді:
Это интересно
Ақпарат көздері
Ақпарат түрі
Есту
Дыбыс арқылы
Көру
Көзбен көру арқылы
Иіс
Искеу арқылы
Дәмді сезу
Ауыз арқылы
Сезу арқылы
Қолмен ұстап көру

Қыз қандай ақпара алып тұр?:
Көру
Дыбыстық
Сезу
Иіскеу арқылы
Дәм сезу
Бұл қызық


ТАПСЫРМАЛАР

Кестені толтырыңыз:
жұмсақ, тәтті, айқай, қызыл, ащы, тікенек, жай дыбыс, қатты, қышқыл, жұпар иісті, ақ-ала.
Есту арқылы
Көретін ақпарат
Дәм сезу арқылы
Иіскеу арқылы
Сезу арқылы
Это интересно

Кестенің бос орнын толтыр:
Зат
Қасиеті
Сезім мүшесі

Дәл, анық болу үшін адамзат бұрыннан өлшеу құралдарын ойлап тапқан.
Төмендегі өлшеуіш құралдарын айтып бер.

VI кезең
«Бәйге»

Бұл кезеңде әр топтың топ басшыларына тапсырма беріледі. Мәтіндегі қателерді түзеп, дұрыс жауап беру керек.
Ең жоғарғы ұпай-5.

Бір бала компьютерде қалай жұмыс істегені жайлы әңгіме жазыпты. Сол әңгімені оқып, оның неше қате жібергенін анықтаңдар.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz