Бұрыштарды табыңдар




Презентация қосу
№50 А.Байтұрсынов атындағы
көпсалалы мектеп - гимназиясы

Математика пәнінің мұғалімі:
Атабек Фатима
Төрегелдіқызы
Сабақтың тақырыбы : Жазықтықтағы түзулер және
олардың орналасуы

Сабақтың мақсаты :
Білімділік : Оқушыларды жазықтықтағы түзулердің
түрлерімен таныстыру , оларды дұрыс сыза білуге
үйрету , есеп шығару дағдыларын арттыру .
Дамытушылық : Оқушылардың шығармашылық
ізденісін , тапқырлығын , зеректігін , ойлауға
икемділігін дамытуға ықпал ету .
Тәрбиелік : Оқушыларды алғырлыққа , шапшаңдыққа
тапқырлыққа тәрбиелеу .
Сабақтың түрі : Сайыс сабақ
Әдісі : Топ бойынша жұмыс
Көрнекілігі : Интерактивтік тақта
Сабақтың жоспары:
1. Кіріспе сөз .(мұғалім)
2. “Кім жүйрік”. (10 сұрақ)
3. “Бәйге” (деңгейлік есептер)
4. Венн диаграммасын құру.
5. “Кестені толтыр”
6. “Тіл өнер”
7. Сөзжұмбақ “Түзулер”
8. Қорытынды. Үйге тапсырма.
«Кім жүйрік»
1.Түзу дегеніміз не ?
2.Қандай түзулер қиылысушы түзулер деп аталады ?
3.Қандай бұрыштар вертикаль бұрыштар деп
аталады ?
4.Қандай түзулер перпендикуляр түзулер деп аталады
?
5.Нүктеден түзуге дейінгі қашықтық неге тең ?
6.Перпендикуляр түзулер жазықтықты қандай
бұрыштарға бөледі ?
7.Түзуде жатпайтын нүкте арқылы берілген түзуге
неше перпендикуляр түзу жүргізуге болады ?
8.Қандай түзулер параллель түзулер деп аталады?
9.Түзуде жатпайтын нүкте арқылы берілген түзуге
неше параллель түзу жүргізуге болады ?
10.Бір түзуге перпендикуляр екі түзу қиылыса ма?
«Бәйге»

•1 – деңгей есептері .
№1
Екі түзу қиылысқанда пайда болған бұрыштардың
біреуі екіншісінен 30 º-қа артық .Бұрыштарды
табыңдар.
c

d
• №2

• Екі түзу қиылысқанда пайда болған бұрыштардың
біреуі екіншісінен 4 есе үлкен .Бұрыштарды
табыңдар .
m

n
2 – деңгей есептері

• №3
• Екі түзудің қиылысуынан пайда болған екі
бұрыштың қосындысы 140º . Қалған бұрыштардың
градустық өлшемдерін табыңдар .
а

в
• №4
• Вертикаль бұрыштардың біреуі екіншісінің 50 %-не
тең .Бұрыштарды табыңдар .

в

с
3 – деңгей есебі

• №5
• Үш түзу бір нүктеде қиылысады .Тең емес
бұрыштардың қатынасы 5:3:2 қатынасындай .
Осы бұрыштарды табыңдар .

а

в О

с
ВЕНН диаграммасын құру

• Қиылысатын Перпендикуляр
түзулер түзулер
Кестені толтыр.

-13,6 1
6,2 0,7 1,8 14
32 12 3 38 7 3

2 1
Ò. 3 4 8 1
3 4 Қ. :5
19 3
Æ. 4,8 2
6 À. 3,4 ( 2,7)
11 1
Ø. 2
14 2 9
Ð. 3,25 1
3 1
Å. 1 : 1
4 7 2
À. 6,5 2
1 13
². 4 8
Û .9,5 : 4,75 2
3 4 8
Қ. 7
4 5
Тіл өнер

• 1-жұмбақ.
Алды , артымыз шексіз де, жете алмайсың біздерге
Сәуле мен кесінді, шыққан тегін білсе егер.

• 2-жұмбақ.
Нәрселерді санағанда,керек бізге ауадай.
Айтыңдаршы бұл қандай сан, жан-жағыңа
қарамай.

• 3-жұмбақ. Бірдей санды бірнеше рет,көбейтуден тұрады
Егер оны ықшамдасаң, қандай атау болады?
СӨЗЖҰМБАҚ

1. 300 гр салмақ өлшемінің
қазақша атауы .
Т 2.Тең бөліктер қалай аталады
ү 3. Толық бұрыштың жартысы
з қалай аталады ?
у 4.Барлық өлшемдері тең
л тікбұрышты параллелепипед
қалай аталады ?
е
5.а саны қалдықсыз бөлінетін
р сан
6.Минуттың 1/60 бөлігі
7.(а;в) сан аралығының атауы
Сабақты қорытындылау .

• Әр топтың басшылары өз топтарындағы
оқушыларды бағалап , қорытындысын шығарады .
• Топтағы оқушылардың қандай баға алғанын айтып
береді .

Үйге тапсырма

• С тобы №845 , 846

Ұқсас жұмыстар
"Кім жылдам?" 7 сынып, геометрия
Параллель түзулерге шынайы өмірден мысалдар
Бұрыштың түрлері
Үшбұрыштарды шешу
Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы
Екі вектор арасындағы бұрыш
Электронды теодолит
Сұрақ белгісінің орындағы санды тап
Геодезиялық құралдардың техникалық сипаттамасы. Теодолит
Сыбайлас бұрыштар Вертикаль бұрыштар
Пәндер