Жеке рефлексия



Рефлексия
Дайындағандар:
Кембридж бағдарламасының
1-ші (ілгері ) деңгейі бойынша сертификатталған мұғалімдері:
Н. С. Киясова
Э. С. Бисенгалиева
Коучинг
Ә. Молдағұлова атындағы
№38 мектеп - лицей

Мақсаты:
“Рефлексия” (кері байланыс) түсініктемесін анықтауға көмектесу, рефлексия түрлерімен таныстыру және оны қолдануға үйрету.
Қатысушылар: жас мамандар

Тренинг

Reflexio - кері қарау.
Рефлексия - өткен оқиғаларға, адамның өзінің іс - әрекетіне, өзін -өзін тануға талдау жасау.
Шет елдер сөздерінің сөздігінде - рефлексия ол өзінің ішкі жағдайына талдау жасау, өзін -өзі тану.
Замануи педагогикада рефлексияны іс - әрекеттің және оның нәтижесін талдау.
Рефлексия дегеніміз не?

Рефлексия
Жеке
1
2
Топтық

Жеке рефлексия
Өзін -өзі бағалауды қалыптастыру
(сен өзінің жұмысынды не үшін бағаладын, неге сол деңгейде бағаладын, неліктен сол деңгейді тандадың)

топтық рефлексия
Қойылған мақсатқа жету үшін әр бір топ мүшесінің жеке іс- әрекетінің құндылығы бағаланады
(« егер ол бізбен бірге жұмыс істемесе…. (аты) »
« Ол қандай көмек көрсетті… (аты) »)

Рефлексия түрлері
Адамның ішкі құбылысы, оның іс - әрекетінің себептері анықталды. Мұнда рефлексия басқа адамды тану механизмі болады.
Жеке тұлға зерттеледі, оның жеке қасиеттері, мінез - құлқы, оның басқалармен қарым - қатынасы.
Коммуникативтік
Жеке
Интеллектуалды
Психология мен педагогикада бірнеше дәстүрлі рефлексия түрлері бар
Жеке тұлғаның интелектуалды қабілеттері зерттеледі, жеке тұлғаның талдау қабілеттері қаралады.

Рефлексия түрлері
Рефлексия
2. Іс - әрекет рефлексиясы
Рефлексия классификациялары:
1. Эмоция жағдайының және
көңіл -күй рефлексиясы
3. Оқу материалының мазмұнының рефлексиясы

Практикалық тапсырма №1
Рефлексия классификациясы
міндеті
әдістері
сұрақтар
1. Эмоция жағдайының және
көңіл -күй рефлексиясы
2. Іс - әрекет рефлексиясы
3. Оқу материалының мазмұнының рефлексиясы

1. Эмоция жағдайының және көңіл -күй рефлексиясы

2. Іс - әрекет рефлексиясы
сәттілік баспалдағы

«Сәттілік терегі»
3-4 қате
Қате жоқ
1 қате

«Поезд»
Тарихи диктант
Сипаттама беру
Жаңа тақырып
Топтық жұмыс

3. Оқу материалының мазмұнының рефлексиясы
1 Мен бүгін білдім…
2. Қызықты болды…
3. Қиын болды…
4. Мен тапсырманы орындадым…
5. Мен түсіндім…
6. Енді мен келесіде …орындалам
7. Мен бүгін сезіндім…
8. Мен бүгін … таптым
9. Мен… үйрендім…
10. Менде бүгін сәтті шықты …
11. Мен …істей алдым
12. Мен…орындап көремін
13. Мені тақалдырды…
14. Бүгінгі сабақ өмір үшін…берді
15. Мен … істегім келеді
.

«Плюс. Минус. Қызықты»
ПЛЮС
МИНУС
ҚЫЗЫҚТЫ

Білім бекіту кестесі
түсіндім
білдім
Жаңадан білдім
білгім келеді
Мысалы:
Азамат соғысы
1918-1920 ж. ж. болғаны
Себебін, барысын
Салдарын

«Бағдаршам»
2005
Сабақ мен үшін пайдалы болды, мен сабақта тиімді жұмыс істедім, мен көп нәрсені білдім. Сабақты түсіндім,
Мен өзімен лайықты бағамды алдым.
Сабақтың пайдасы аз болды, бірақ мен тұсіндім әңгіме не туралы екенің. Маған ол маңызды емес, үй тапсырмасын орындаған жоқпын, өйткені мен ол тақырыпты түсінген жоқпын.
Мен сабаққа дайын емеспін.
Сабақ қызықты болды, сол себебті мен сабаққа белсенді қатыстым. Сабақ мен үшін маңызды болды, ибірақ мен орынымнан жауап бердім. Мен сабақта біршама жұмыс істедім, мен сабақта өзімді жақсы сезіндім.

Белгі рефлексиясы
«V» -мұғалімнің сұрауы бойынша жауап бердім, бірақ жауап дұрыс болған жоқ;
«W» - мұғалімнің сұрауы бойынша жауап бердім, жауап дұрыс болды;
« » -өз еркімен жауап бердім, бірақ жауап дұрыс болған жоқ;
«+» - өз еркімен жауап бердім, бірақ жауап дұрыс болған жоқ;
«0» - жауап берген жоқпын

Өзін -өзі талдау кестесі
Мен сабақта жұмыс істедім
белсенді/ белсенді емес
Мен өзімнің жұмысыма
ризамын / риза емеспін
Сабақ мен үшін. . .
қысқа / ұзақ болды
Мен сабақта
Шаршаған жоқпын / шаршадым
Менің көңілім
жақсарды / шамаланды
Сабақтың мазмұны мен үшін
Түсінікті/ түсініксіз болды
пайдалы/ пайдасыз болды
Үй тапсырмасы
қызықты / қызықсыз болды
жеңіл / ауыр болды

«Нысана»

Чемодан, еттартқыш, себет
Барлық материал менің болашағыма қажетті
Ақпаратты қорытамын
Ақпараттың өажеті жоқ

Практикалық тапсырма №2
Оқу іс - әрекетінің сатысы
мақсаты
мазмұны
сұрақтар
Ұйымдастыру сатысы
Ынталандыру сатысы
Негізгі сатысы
Қорытындылау сатысы

Оқушылардың алған білімдерінің нәтижесін қорытындылайды.
Білім алу жолын негіздейді.
Оқушы өзінің іс - әрекетін, өзінің қабілетін түсінбесе, ол өзінің алған білімін өзіне иемдене алмайды.
Рефлексия (кері байланыс)

Назарларыңызға рахмет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz