Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқушылардың таным қабілеттерін арттыру құралы ретінде пайдалану
Презентация қосу
Іс-әрекетті зерттеу тақырыбы: «Сын тұрғысынан
ойлау технологиясын оқушылардың таным
қабілеттерін арттыру құралы ретінде пайдалану»
Мақсаты:Бастауыш сынып оқушыларының ойлау дағдыларын тек сабақ
барысында ғана емес күнделікті өмірде де қолдана білуіне жағдай жасау.
(берілген ақпаратты өздігінен талдауға, өз бетімен кезкелген жағдаяттан
шығуға ынталандыру).
Міндеттері:
•Өз бетімен ойлануға, өз бетімен пікір алмасуға қалыптастыру;
•Түсінікті ойлар айтуға: дәлелді жауап беруге, берілген тақырыпқа өз
ойын білдіруге дағдыланадыру.
•Көп қырлы (сан қырлы ойлар): басқалардың пікрілерін тыңдайды өз
ойымен салыстыру.
•Әлеуметтік ойлар: жұппен, топпен, жекелей түріндегі жұмыстар бір-
бірімен пікірталас барысында жүзеге асыру.
Күтілетін нәтиже:
•Өз бетімен ойланып, пікір алмасады.
•Берілген сұрақтарға нақты дәлелді жауаптар айтады.
•Ауызша және жазбаша сөздік қоры дамиды.
•Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады.
ӨЗ СЫНЫБЫМДА ЖҮРГІЗГЕН ІС-ӘРЕКЕТ БАСТАМАСЫ
1 бастама: Сынып оқушыларының анықтамасын алу
(психолог);
2 бастама: Сабақтарда тиімді тәсілдерді таңдау
СТО стратегиялары;
•Пән мұғалімдерімен коучинг.
3 бастама: Тапсырмалар жинақтау (деректер жинау)
4 бастама: Мониторинг құру.
Зерттеу негізі – іс-әрекеттегі зерттеудің стандартты
көп сатылы құрылымы: жоспарлау – іс-әрекет –
бақылау – ойластыру.
Анықтама
Жоғары ортадан орташа ортадан төмен
деңгей жоғары төмен
3 3 8 10 1
Ортадан төмен-10 -40%
Төмен-1-4%
Түйін:
Сыныптағы оқушыларының диагностикалық картасын жасауда, оқушылардың
деңгейлері анықталды. Осы сыныпта жұмыс атқаратын барлық пән мұғалімдеріне
сыныптағы оқушылардың оқу сапасын жақсарту бағытында мұғалімдермен коучинг
өткізілді. Коучингте мұғалімдерге оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерінің бастауыш сынып
оқушыларына қажеттісі сөйлеу мен жазуда өзіндік қабілетін арттыратын технологияның
бірін таңдау қажеттілігі айтылды. Сонымен мұғалімдердің алғашқы коучингі
“Сын тұрғысынан ойлау” деп аталды.
Коучинг
Оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері
Коучинг Қолданылған Кері байланыс Түйінді құзыреттілік
СТО
стратегиялары
«Сын тұрғысынан Болжау, Инсерт, 1. Осы таңдалған Оқушы деңгейіне
ойлау Карусель, Венн стратегиялар бойынша байланысты
технологиясы» диаграмасы, тапсырмалар құрастыру; тапсырмалар
5 жолды өлең, БББ, 2. Сол тапсырмалардың жинақтау. Түрлерін
Блум түймедағы, қаншалықты тиімділігін бағыттау. Сол
Фишбоун, Анда- анықтау; тапсырмалар негізін
мұнда, Зигзаг, Жуан 3. Аталған стратегиялар топтастыру;
және жіңішке бойынша қорытынды
сұрақтар, 6 қалпақ, жасау.
РАФТ, Борттық
журнал, Еркін хат,
Рефлексия
Түйін:
Жазу мен оқытуды жүйелеу үшін анықталған әдістердің тиімділігін күнделікті
сабақтарда қолдану арқылы бақылау. Әр өтілетін тақырыпқа сай тапсырмалар
жинақтау.
Болжау
әдісі
Карусель
Сабақта
қолданылған сыни
тұрғысынан ойлау
технологиясы
стратегиялары
Ассоциация
Рефлексия
Анықталған әдістердің күнделікті сабақтарда қолданылу реті
Оқушылардың пәнді өздігінен меңгеруі
деңгейі
Құрастырмал Шатасқан Бос торкөзді Сәкестендір Жалғастыр Суретті
ы мәтін әріптер толтыр тапсырма
55 65 56 50 75 100
Түйін:
Тақырыптарды оқушылардың қаншалықты меңгергенін құрастырылған
тапсырмалардан анықталды. Соның ішінде 1 сынып оқушыларының сөздік қорын
арттыру, ойлау деңгейін жетілдіру, ізденімпаздық, тапқырлық қабілеттерін
жүйелеуге қажетті тапсырмалар болып: “Суретті тапсырма”, “Жалғастыр”,
“Шатасқан әріптер” секілді тапсырмалар анықталды.
ОЗЫҚ ДЕП ТАНЫЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР РЕТІ
1. Суретті тапсырмалар
Әртұрлі тақырыптарға сай жинақталады.
2. Жалғастыр 3. Шатасқан әріптер
Сөз таптарын, Сөз мағыналары Буынға бөлу, Сөздерге дыбыстық талдау
тақырыптарында жекелей жұмысқа жасау тақырыптарында жұппен жұмысқа
берген тиімді. берген тиімді.
Зерттеу негізі
Тиімді жағы:
•Сауат ашу сабақтарында оқушылардың қызығушылықпен
сабақққа белсене қатысуы.
•Берілген тапсырмалардың оқушы қабілетіне сәйкес келуі;
Тиімсіз болғаны:
•Оқушылардың бірін-бірі, өзін-өзі бағалауына көңіл бөлмеу;
Тәжірибелік маңызы
•Топпен жұмыс, жұппен, жекелей жұмыс түрлерінің
оқушының тақырыпты толық меңгеруіне мүмкіндіктің болуы;
•Жеңілден күрделіге қарай жүретін Блум таксономиясы
бойынша тапсырмалардың оқушы қабілетіне қарай
дайындалғаны.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz