Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқушылардың таным қабілеттерін арттыру құралы ретінде пайдалану



Іс-әрекетті зерттеу тақырыбы: «Сын тұрғысынан
ойлау технологиясын оқушылардың таным
қабілеттерін арттыру құралы ретінде пайдалану»

Мақсаты:Бастауыш сынып оқушыларының ойлау дағдыларын тек сабақ барысында ғана емес күнделікті өмірде де қолдана білуіне жағдай жасау. (берілген ақпаратты өздігінен талдауға, өз бетімен кезкелген жағдаяттан шығуға ынталандыру) .
Міндеттері:
Өз бетімен ойлануға, өз бетімен пікір алмасуға қалыптастыру;
Түсінікті ойлар айтуға: дәлелді жауап беруге, берілген тақырыпқа өз ойын білдіруге дағдыланадыру.
Көп қырлы (сан қырлы ойлар) : басқалардың пікрілерін тыңдайды өз ойымен салыстыру.
Әлеуметтік ойлар: жұппен, топпен, жекелей түріндегі жұмыстар бір-бірімен пікірталас барысында жүзеге асыру.
Күтілетін нәтиже:
Өз бетімен ойланып, пікір алмасады.
Берілген сұрақтарға нақты дәлелді жауаптар айтады.
Ауызша және жазбаша сөздік қоры дамиды.
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады.

1 бастама: Сынып оқушыларының анықтамасын алу (психолог) ;
2 бастама: Сабақтарда тиімді тәсілдерді таңдау
СТО стратегиялары;
Пән мұғалімдерімен коучинг.
3 бастама: Тапсырмалар жинақтау (деректер жинау)
4 бастама: Мониторинг құру.
Зерттеу негізі - іс-әрекеттегі зерттеудің стандартты көп сатылы құрылымы: жоспарлау - іс-әрекет - бақылау - ойластыру.
ӨЗ СЫНЫБЫМДА ЖҮРГІЗГЕН ІС-ӘРЕКЕТ БАСТАМАСЫ

Анықтама
Жоғары деңгей
ортадан жоғары
орташа
ортадан төмен
төмен
3
3
8
10
1
Ортадан төмен-10 -40%
Төмен-1-4%
Түйін:
Сыныптағы оқушыларының диагностикалық картасын жасауда, оқушылардың
деңгейлері анықталды. Осы сыныпта жұмыс атқаратын барлық пән мұғалімдеріне
сыныптағы оқушылардың оқу сапасын жақсарту бағытында мұғалімдермен коучинг
өткізілді. Коучингте мұғалімдерге оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерінің бастауыш сынып
оқушыларына қажеттісі сөйлеу мен жазуда өзіндік қабілетін арттыратын технологияның
бірін таңдау қажеттілігі айтылды. Сонымен мұғалімдердің алғашқы коучингі
“Сын тұрғысынан ойлау” деп аталды.

Коучинг
Қолданылған
СТО стратегиялары
Кері байланыс
Түйінді құзыреттілік
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясы»
Болжау, Инсерт, Карусель, Венн диаграмасы,
5 жолды өлең, БББ, Блум түймедағы, Фишбоун, Анда-мұнда, Зигзаг, Жуан және жіңішке сұрақтар, 6 қалпақ, РАФТ, Борттық журнал, Еркін хат, Рефлексия
Осы таңдалған стратегиялар бойынша тапсырмалар құрастыру;
Сол тапсырмалардың қаншалықты тиімділігін анықтау;
Аталған стратегиялар бойынша қорытынды жасау.
Оқушы деңгейіне байланысты тапсырмалар жинақтау. Түрлерін бағыттау. Сол тапсырмалар негізін топтастыру;
Коучинг
Оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері
Түйін:
Жазу мен оқытуды жүйелеу үшін анықталған әдістердің тиімділігін күнделікті
сабақтарда қолдану арқылы бақылау. Әр өтілетін тақырыпқа сай тапсырмалар
жинақтау.

Сабақта қолданылған сыни тұрғысынан ойлау технологиясы стратегиялары
Болжау әдісі
Ассоциация
Карусель
Рефлексия
Анықталған әдістердің күнделікті сабақтарда қолданылу реті

Құрастырмалы мәтін
Шатасқан әріптер
Бос торкөзді толтыр
Сәкестендір
Жалғастыр
Суретті тапсырма
55
65
56
50
75
100
Оқушылардың пәнді өздігінен меңгеруі деңгейі
Түйін:
Тақырыптарды оқушылардың қаншалықты меңгергенін құрастырылған
тапсырмалардан анықталды. Соның ішінде 1 сынып оқушыларының сөздік қорын
арттыру, ойлау деңгейін жетілдіру, ізденімпаздық, тапқырлық қабілеттерін
жүйелеуге қажетті тапсырмалар болып: “Суретті тапсырма”, “Жалғастыр”,
“Шатасқан әріптер” секілді тапсырмалар анықталды.

ОЗЫҚ ДЕП ТАНЫЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР РЕТІ
1. Суретті тапсырмалар
Әртұрлі тақырыптарға сай жинақталады.
2. Жалғастыр
Сөз таптарын, Сөз мағыналары
тақырыптарында жекелей жұмысқа
берген тиімді.
3. Шатасқан әріптер
Буынға бөлу, Сөздерге дыбыстық талдау
жасау тақырыптарында жұппен жұмысқа
берген тиімді.

Зерттеу негізі

Тиімді жағы:
Сауат ашу сабақтарында оқушылардың қызығушылықпен сабақққа белсене қатысуы.
Берілген тапсырмалардың оқушы қабілетіне сәйкес келуі;
Тиімсіз болғаны:
Оқушылардың бірін-бірі, өзін-өзі бағалауына көңіл бөлмеу;
Тәжірибелік маңызы
Топпен жұмыс, жұппен, жекелей жұмыс түрлерінің оқушының тақырыпты толық меңгеруіне мүмкіндіктің болуы;
Жеңілден күрделіге қарай жүретін Блум таксономиясы бойынша тапсырмалардың оқушы қабілетіне қарай дайындалғаны.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz