Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу: сабақ жоспары мен жаттығулар


Slide 1

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:

“Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу”

Slide 2

САБАҚТЫҢ ЭПИГРАФЫ:

Қолымыздан қайрат, санамыздан ақыл кетпесе, жақсылыққа жетеріміз хақ.

(Н. Назарбаев)

Slide 3

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

Білімділік: Оқушылардың білімін пысықтау,

жүйелеу, тақырыпты меңгеру деңгейлерін

анықтау.

2. Дамытушылық: Оқушыларды үнемі өз

білімдерін қорытындылауға, пысықтауға,

толықтырып отыруға тәрбиелеу, жеке жұмыс

жасауға дағдыландыру, білімдерін тереңдету.

3. Тәрбиелік: Оқушылардың есте сақтау

қабілеттерін дамыту, ұйымшылдыққа,

шапшаңдыққа баулу.

Slide 4

Сабақтың түрі: топтық жұмыс арқылы

білімді пысықтау сабағы.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,

практикалық.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

ІІІ. Топқа бөліну.

IV. Киіз үй мен избаны құрастыруға арналған әртүрлі тапсырмалар.

V. Қорытынды.

VI. Рефлексия

VIІ. Бағалау

VIІІ. Үй тапсырмасы

Slide 5 Slide 6

Үй тапсырмасын тексеру

1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз не?

ах=в түріндегі теңдеу (мұндағы х айнымалы, а және в қандайда бір сандар) бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады.

Slide 7

2. Мәндес теңдеу деген не?

Мысал келтір?

Түбірлері бірдей болатын теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады. Түбірлері болмайтын теңдеулер де мәндес теңдеулер болады.

Мысалы: 3(х+2) =21 теңдеуі мен 3х+6=21 теңдеуі мәндес теңдеулер.

Slide 8

3. Егер a ≠ 0 болса, онда теңдеудің неше түбірі болады?

Егер а≠0 болса, теңдеудің бір ғана х = а/в түбірі бар болады.

Slide 9

4. Сан аралығының неше түрі бар?

5 түрі бар: интервал, кесінді, жартылай интервал, сәуле, ашық сәуле.

Slide 10

5. ( 2; 7 ) сан аралығының оқылуы және сан аралығының аты қалай?

5. 2 - ден 7 - ге дейін аралық. Интервал.

Slide 11

6. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік дегеніміз не?

Бір айнымалысы бар теңсізідік дегеніміз - айнымалының теңсіздікті тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін табу.

Slide 12

7. [-3; 5] және [-1; 9] сан аралығының қиылысуын табыңдар.

[-3; 5] [-1; 9] = [-1; 5]

Slide 13

1 - тапсырма

Slide 14

Петропавл мен Қорған қалаларының арақашықтығы 300 км-ден кем болатын. Пойыз бір қаладан шығып екінші қалаға қарай 3 сағ жүргенде екінші қалаға дейін 45 км қашықтық қалды? Пойыздың жылдамдығын бағалаңдар.

2) Екі пойыз А станциясынан бір-бірінен қарама-қарсы бағытта жүріп барады, А станциясынан Астана пойыз 70, 5 км, Омбы пойыз 56, 75км қашықтықта, Астана пойызы 57 км/сағ жылдамдықпен, Омбы пойызы 62, 5 км/сағ жылдамдықпен жүрді, Неше сағаттан соң екі пойыз А станциясынан бірдей қашықтықта болады?

Slide 15

2 - тапсырма:

Төмендегі есепті шығаруда кеткен қателіктерді анықтаңдар.

8y -(5y - 4) =22 8y+5y+4=22 8y+5y=22+4 13y=26 y=26: 13 y=2.

2(3x - 5) - 3(x - 5) =x 6x+10 - 3x - 15=x 6x - 3x - x= - 10+15 2x=25 x=25: 2 x=12, 5

Slide 16

Тест жұмысы

Slide 17

1. ( - ∞; 5] сан аралығының аты:

А) ашық сәуле Б) интервал В) кесінді Г) сәуле

2. Белгіленумен жаз: 1-ден 4-ке дейінгі кесінді

А) (1; 4) Б) [1; 4] В) (1; 4] Г) [1; 4)

3. Белгіленуімен жаз: 1-ден 3-ке дейінгі 3 саны қоса алынған жартылай интервал

А) (1; 3] Б) [1; 3] В) (1; 3) Г) [1; 3)

4. [4; 9] сан аралығының аты:

А) кесінді Б) сәуле В) ашық сәуле Г) интервал

5. Белгіленуімен жаз: 2-ден 7-ге дейінгі интервал

А) [2; 7] Б) (2; 7] В) [2; 7) Г) (2; 7)

6. Белгіленуімен жаз: -∞ -тен 6-ға дейінгі ашық сәуле

А) [6; + ∞) Б) (6; + ∞) В) (-∞; 6) Г) (-∞; 6]

7. Қиылысу белгісін көрсет.

А)  Б)  В) ∞ Г) ≤

8. ( 3; 5 ) сан аралығының белгіленуін қос теңсіздік арқылы жазып көрсет.

А) 3 ≤ х ≤ 5 Б) х≥ 5 В) 3х5 Г) х  5

Slide 18

Жауаптары:

1 - Г

2 - Б

3 - А

4 - А

5 - Г

6 - В

7 - А

8 - В

Slide 19

Киіз үй әсемдейді.

Сандық - Теңдеуді шеш:

2х+17 = 22 + 3x

Домбыра - Теңдеуді шешіңдер:

Күбі - Санды теңсіздіктерді азайту:

12, 7  15 және 5, 3 4, 2

Ошақ -Теңсіздікті шеш: 5у + 9 ≤ 3 - 7у

Бесік - [-3; 2] сан аралығының аты.

Slide 20

Избаны әсемдеу.

Матрёшка - Теңсіздікті шеш: 3х+1 ≤ 4х - 5

Балалайка - Теңдеуді шеш: 8у - (5у-4) = 22

Самовар - Теңдеуді шеш:

Колыбель - (-∞; 3 ] сан аралығының аты.

Русская печь- санды теңсіздіктерді қосу: 5, 3 2, 7 және 1, 5>0, 8

Slide 21 Slide 22

“5” - 26 - 28 ұпай

“4” - 20 - 25 ұпай

“3” - 14 - 19 ұпай

Slide 23

Рефлексия

Маған бүгінгі сабақ өте ұнады, күшті әсер алдым.

Маған сабақ орташа

деңгейде өтті.

Маған сабақ мүлде ұнаған жоқ.

Slide 24

Кеспедегі есептер

Slide 25
Ұқсас жұмыстар
Математика: модульдегі бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер - сабақ жоспары
Модуль ішіндегі бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер: сабақ жоспары мен тапсырмалар
Ашық сабақ: Бір айнымалысы бар квадрат теңсіздіктерді аралықтар тәсілімен шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді бекіту сабағының жоспары
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер: интервалдар, қасиеттері мен шешу әдістері
Сабақ жоспары: Сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді қайталау және пысықтау - жарыс формасындағы сабақ
10-сыныпқа арналған қолданбалы таңдау курсы: модуль таңбасы бар теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу - түсінік хат
Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар: қасиеттері, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері
Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін матрицалық әдіспен шешу
Ашық сабақ: Тригонометриялық теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz