САБАҚТЫҢ ЭПИГРАФЫ




Презентация қосу
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
“Бір айнымалысы
бар сызықтық
теңдеулер мен
теңсіздіктерді
шешу”
САБАҚТЫҢ ЭПИГРАФЫ:
Қолымыздан қайрат,
санамыздан ақыл кетпесе,
жақсылыққа жетеріміз хақ.
(Н.Назарбаев)
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:
1. Білімділік: Оқушылардың білімін пысықтау,
жүйелеу, тақырыпты меңгеру деңгейлерін
анықтау.
2. Дамытушылық: Оқушыларды үнемі өз
білімдерін қорытындылауға,пысықтауға,
толықтырып отыруға тәрбиелеу, жеке жұмыс
жасауға дағдыландыру, білімдерін тереңдету.
3. Тәрбиелік: Оқушылардың есте сақтау
қабілеттерін дамыту, ұйымшылдыққа,
шапшаңдыққа баулу.
Сабақтың түрі: топтық жұмыс арқылы
білімді пысықтау сабағы.
Сабақтың әдіс–тәсілдері: сұрақ-жауап,
практикалық.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Топқа бөліну.
IV. Киіз үй мен избаны құрастыруға арналған
әртүрлі тапсырмалар.
V. Қорытынды.
VI. Рефлексия
VIІ. Бағалау
VIІІ. Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын тексеру
1. Бір айнымалысы бар
сызықтық теңдеу дегеніміз не?
ах=в түріндегі теңдеу (мұндағы
х айнымалы, а және в
қандайда бір сандар) бір
айнымалысы бар сызықтық
теңдеу деп аталады.
2. Мәндес теңдеу деген не?
Мысал келтір?
Түбірлері бірдей болатын теңдеулер
мәндес теңдеулер деп аталады.
Түбірлері болмайтын теңдеулер де
мәндес теңдеулер болады.
Мысалы: 3(х+2) =21 теңдеуі мен
3х+6=21 теңдеуі мәндес теңдеулер.
3. Егер a ≠ 0 болса, онда
теңдеудің неше түбірі
болады?
Егер а≠0 болса, теңдеудің
бір ғана х = а/в түбірі бар
болады.
4. Сан аралығының неше
түрі бар?
5 түрі бар: интервал,кесінді,
жартылай интервал, сәуле,
ашық сәуле.
5. ( 2; 7 ) сан аралығының
оқылуы және сан
аралығының аты қалай?
5. 2 – ден 7 – ге дейін
аралық. Интервал.
6. Бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздік
дегеніміз не?
Бір айнымалысы бар теңсізідік
дегеніміз – айнымалының
теңсіздікті тура санды
теңсіздікке айналдыратын
мәнін табу.
7. [-3;5] және [-1;9] сан
аралығының қиылысуын
табыңдар.
[-3;5] [-1;9] = [-1;5]
1 – тапсырма
1) Петропавл мен Қорған қалаларының
арақашықтығы 300 км-ден кем болатын.
Пойыз бір қаладан шығып екінші қалаға
қарай 3 сағ жүргенде екінші қалаға дейін 45
км қашықтық қалды? Пойыздың
жылдамдығын бағалаңдар.
2) Екі пойыз А станциясынан бір-бірінен қарама-
қарсы бағытта жүріп барады,А станциясынан
Астана пойыз 70,5 км, Омбы пойыз 56,75км
қашықтықта, Астана пойызы 57 км/сағ
жылдамдықпен, Омбы пойызы 62,5 км/сағ
жылдамдықпен жүрді,Неше сағаттан соң екі
пойыз А станциясынан бірдей қашықтықта
болады?
2 – тапсырма:
Төмендегі есепті шығаруда кеткен
қателіктерді анықтаңдар.
8y -(5y - 4)=22 2(3x - 5)- 3(x - 5)=x
8y+5y+4=22 6x+10 - 3x - 15=x
8y+5y=22+4 6x - 3x - x= - 10+15
13y=26 2x=25
y=26: 13 x=25: 2
y=2. x=12, 5
Тест жұмысы
1. ( — ∞;5] сан аралығының аты:
А) ашық сәуле Б) интервал В) кесінді Г) сәуле
2. Белгіленумен жаз: 1-ден 4-ке дейінгі кесінді
А) (1;4) Б) [1;4] В) (1;4] Г) [1;4)
3. Белгіленуімен жаз: 1-ден 3-ке дейінгі 3 саны қоса алынған
жартылай интервал
А) (1;3] Б) [1;3] В) (1;3) Г) [1;3)
4. [4;9] сан аралығының аты:
А) кесінді Б) сәуле В) ашық сәуле Г) интервал
5. Белгіленуімен жаз: 2-ден 7-ге дейінгі интервал
А) [2;7] Б) (2;7] В) [2;7) Г) (2;7)
6. Белгіленуімен жаз: -∞ -тен 6-ға дейінгі ашық сәуле
А) [6;+ ∞) Б) (6;+ ∞) В) (-∞;6) Г) (-∞;6]
7. Қиылысу белгісін көрсет.
А) Б) В) ∞ Г) ≤
8. ( 3; 5 ) сан аралығының белгіленуін қос теңсіздік арқылы
жазып көрсет.
А) 3 ≤ х ≤ 5 Б) х≥ 5 В) 3 х 5 Г) х 5
Жауаптары:
1–Г
2–Б
3–А
4–А
5–Г
6–В
7–А
8–В
Киіз үй әсемдейді.
Сандық - Теңдеуді шеш:
2х+17 = 22 + 3x
Домбыра – Теңдеуді шешіңдер:

Күбі - Санды теңсіздіктерді азайту:
12,7 15 және 5,3 4,2
Ошақ -Теңсіздікті шеш: 5у + 9 ≤ 3 – 7у
Бесік - [-3;2] сан аралығының аты.
Избаны әсемдеу.
Матрёшка – Теңсіздікті шеш: 3х+1 ≤ 4х – 5
Балалайка – Теңдеуді шеш: 8у – (5у-4) = 22
Самовар - Теңдеуді шеш:

Колыбель – (-∞; 3 ] сан аралығының аты.

Русская печь- санды теңсіздіктерді қосу:
5,3 2,7 және 1,5>0,8
“5” - 26 – 28 ұпай

“4” – 20 – 25 ұпай

“3” – 14 – 19 ұпай
Рефлексия
Маған бүгінгі сабақ өте
ұнады, күшті әсер
алдым.
Маған сабақ орташа
деңгейде өтті.
Маған сабақ мүлде
ұнаған жоқ.

Ұқсас жұмыстар
”Қыз Жібек” жыры бойынша бекіту сабағы
Математика - ақыл-ойдың мәңгілік шұғыласы
Қозы Көрпеш - Баян сұлу жырының зерттелуі
Абылай хан
Жыраулар поэзиясы туралы
Дауыссыз дыбыстарды қайталау
Сөз болуы
Өлеңнен үзіндіні жатқа оқу
Мәліметтер лабораториясы
Мергеннің аққуды атуы
Пәндер