Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету




Презентация қосу
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Танысып біз алайық,
Бір жадырап қалайық!
Басқаларды үйрете жүріп біз өзіміз де үйренеміз.
Сенека Луций

Сындарлы оқуды іске асыруда
бастауыш сынып
мұғалімдеріне кәсіби қолдау
көрсету
МАҚСАТЫ:
Мұғалімдердің сабақты
талдаудың формалары жайлы
білімдерін жетілдіріп, сабақты
талдау үлгісі бойынша өзіндік
талдау жасату, жеке және топтық
жұмысқа ықпалдастыру
Қызыл түсі-
түсінбедім.
Сары түс-
әлі сұрақтарым
бар.
Жасыл түсі-
маған бәрі
түсінікті.
СӘЙКЕСТЕНДІР
бұл сабақтың білімділік, дамытушылық, тәрбиелік мақсаттарын
1.қысқа (бағалау) шешетін оқу-тәрбиелік қызметіне, олардың орындалуына жалпы баға
талдау- беру
бұл сабақтың басым құрылысын (элементін) анықтау, олардың оқушы
2.құрылымдық танымдық қабілеттерін қамтамасыз ететін қажеттілігін бағалау
(поэтапный) талдау- бұл сабақтың дамытушылық мақсатын шешетін дидактикалық міндетін
3.жүйелік орындауына, оқушылардың білім, білік, дағдыларын қалыптастыруды
қамтамасыз етуіне, оқушылардың білім алу тәсілдерін игеруіне жағдай
талдау- жасайтын бірыңғай жүйе ретінде қарастыру

4.толық бұл сабақ міндеттерінің іске асырылуын, оқушылардың білімді игеру
деңгейі мен ой еңбегінің тәсілдері сияқты оқу іс-әрекетінің түрі мен
талдау- мазмұнын, оқушылардың даму деңгейін, сабақ нәтижелілігін,
дидактикалық принциптерін бағалайтын аспектілі талдау жүйесі
5.құрылымдық-
уақыттық талдау бұл сабақтың әр кезеңінде уақытты қолдануды бағалау

6.аралас сабақтың негізгі дидактикалық мақсаты мен құрылымдық элементтерін
бағалау;
талдау
7.психологиялық сабақтың психологиялық талаптарының орындалуын талдау
(оқушылардың дамытушылық үлгідегі танымдық әрекетін қамтамасыз
талдау ету);
негізгі дидактикалық категорияларды талдау (дидактика принциптерін
8.дидакикалық жүзеге асыру, оқушыға білім беру әдісін, тәсілін, құралын таңдау,
талдау сабақтың оқу материалын дидактикалық өңдеу, оқушылардың өздігінен
жұмысына педагогикалық жетекшілік жасау, т.б.)
9.аспектілі сабақтың бөлек бір жағын немесе мақсатын белгілі бір бұрыштан
талдау бөлшектеп, жан-жақты оқушы әрекетінің нәтижесімен байланыстыра
қарастыру
10.құрама сабақтың дидактикалық, психологиялық, басқа да негіздерін бірге (бір
уақытта) талдау (көбіне түгел сабақ жүйесін)
(комплексті) талдау
Дәстүрлі оқу
Мүғалімнің
Мүғалімнің әрекеті
әрекеті Оқушының
Оқушының әрекеті
әрекеті
Тақырыпты түсіндіреді Мазмұнын айтып береді
Тақырып туралы айтып Мінездеме, сипаттама береді
береді
Тақырыптың идеясын Оқулық бойынша
анықтайды мұғалімнің түсіндіргенімен
байланыстырып айтады
Көркемдік ерекшелігін Негізгі сөздерді тауып, айтып
мысалдар арқылы береді, дәптерлеріне жазады
түсіндіреді
Тақырыпқа байланысты Орындайды
жаттығу тапсырады
Сабақты қорыту сұрақтары Жауап береді
жалпы қойылады
Сындарлы оқу - өзінің ой – тұжырымын құру,
іс жүзіндегі әрекеттер арқылы ұғыну
Сабақты үш фазаға бөлу арқылы оқыту

а) қызығушылықты ояту – сұрақ қою (Миға
шабуыл, бұрынғы білгендерін жаңғырту, ой
қозғау)

б) мағынаны ажырату – жауаптар іздеу, мәселені
зерттеу; тәжірибеде қолдану, топпен жұмыс.

в) ой толғаныс – ойлау процесінің ең жоғарғы
сатысында мәселені талқылау; бағалау; кеңейту
(үй тапсырмасын беру)
Сындарлы оқу
Мүғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Топқа бөліп, ой қозғайды Ұжыммен жұмыс жасайды
Тақырыпқа қызықтырып Мәтінмен өздері танысады
бағыттайды
Тақырыптағы ең құнды Әр түрлі әдістер арқылы
нәрсені анықтауды ұсынады мәтінді зерттейді
Негізгі ерекшеліктерін Жеке талдайды, қарайды,
тануға бағыттайды салыстырады
Ерекшелігі туралы сұрақ Ізденеді, жауап береді
қояды
Өз ойларын жазуды ұсынады Ойларын қорытып, оны
қағаз бетіне түсіреді
Ойларын қорытуға Өз тұжырымдамасын
бағыттайды жасайды
Өмірдің банкасы Сабақтың банкасы
Тас-өміріміздің ең Тас – сабақтың негізгі
маңыздысы отан, отбасы, фазалары;
ата-ана, бала-шаға
амандығы; Ұсақ тас – мағынаны
танытуда атқаратын іс –
Ұсақ тас -жеке басымызға әрекет;
тілейтін армандар;
Құм – ой толғаныс
Құм-бізді бақытты ететін (бағалау, кеңейту) десек;
қуанышты сәттер;
Су – осылардың
Су-тіршілік көзі барлығын біріктіретін
болғандықтан, ұзақ ғұмыр. сабақтың мазмұны;

Толық банка-өміріміз Банка – сындарлы оқу
мәнді де сәнді болуын нәтижесінде құрылған
білдіреді. сабақ
Сындарлы оқудың нәтижесінде
1. Оқушылар күні бұрын берілген тапсырма мен де
сабақ үстінде берілген тапсырмалармен қосымша
ізденеді, өз бетімен дайындалады.
2. Оқушының ой қиялының дамуына, пікір айтуына
еркіндік беріледі
3. Өз өміріне , қоршаған ортаға сын көзбен қарауға
үйренеді.
4. Өзгенің пікірін тыңдап, оған өз көзқарасын қоса
білуге үйренеді.
5. Шыншылдық, әділдікке дағдыланады.
6. Өзгенің пікірімен санасуға үйренеді.
7. Әр түрлі шығармашылық жұмыстарға дағдыланады.
8. Өз пікірін қорғай дәлелдей алады.
9. Топпен жұмыс істеуге үйренеді.
10. Жан дүниесін тәрбиелейді.
Өлең жолдарын құру
Ұстаздарға сабақтың барысы - жұмбақ,
Сабақтың әр кезеңі - бастау бұлақ.
Дұрыстап құрылған сабақтың мазмұны,
Білім алар оқушыға шам мен шырақ

..................................................... жұмбақ,
......................................................... бұлақ.
................................................... мазмұны,
....................................................... шырақ.
«Суретке қарағанда ең
бірінші қандай бейнені
байқадыңыз?
• Адамың басы – сіздің есте сақтау қабілетіңіз өте жақсы. Бұл
өмірде өзіңізге қажетті мәліметтердің барлығын есте сақтай
аласыз. Жақсы мен жаман адамдарды тез ажыратып, сізге деген
көзқарасының қандай екендігін бірден анықтау қабілетіңіз бар.
• Үй – үй шаруасын, тыныштықты, жылы қарым-қатынасты,
махаббат пен мейірімділікті, ас дайындауды жақсы көретін
сезімтал жансыз. Үйіңізге қонақ шақырып, дастарханды түрліше
етіп безендіргенді жақсы көресіз. Достарыңызбен жиналғанда
әңгіме-дүкен құруда алдыңызға жан салмайсыз.
• Суретші – сіз шығармашылықтың адамысыз, ойыңызға келген
қиялдарыңыздың барлығын жандандыра аласыз. Сіздің ең басты
құралыңыз – ұшқыр қиялыңыз. Оның әрдайым дамуына жағдай
жасап отырыңыз.
• Тас – бірқалыпты өмір сүруді жақсы көретін, жаныңызға жақын
адамдарға барынша адал жансыз. Өмірдің ағысымен асықпай
жылжудасыз. Кейде елеулі өзгерістер де болып тұрады.
Өміріңізді жаңа жылдық от шашумен салыстыруға болады.
Тыныштық, артынша жойқын жарылыс.
• Ағаштар – сіз әрдайым өсу үстіндесіз. Ақылыңыз, күш-
қайратыңыз, шығармашылық белсенділігіңіз күннен-күнге
толысуда. Бір орында тұрмай, дамылсыз жылжу үстіндесіз. Бұл
қасиетіңізге қызғанышпен қарайтын адамдар жетерлік.

Ұқсас жұмыстар
Мектеп психологының рөлі
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Портфолио туралы түсінік
ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН БЕЙІМДЕУ
Класс жетекші
МЕКТЕП ДИРЕКТОРЫ АЛҒЫСӨЗ
Бейіндік оқытуды ұйымдастыру формалары
Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары
Жаңа форматтағы мұғалім
Жаңартылған бағдарлама
Пәндер