Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету


Slide 1

Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен, Танысып біз алайық, Бір жадырап қалайық!

Slide 2

Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету

Басқаларды үйрете жүріп біз өзіміз де үйренеміз. Сенека Луций

Slide 3

МАҚСАТЫ: Мұғалімдердің сабақты талдаудың формалары жайлы білімдерін жетілдіріп, сабақты талдау үлгісі бойынша өзіндік талдау жасату, жеке және топтық жұмысқа ықпалдастыру

Slide 4 Slide 5

Қызыл түсі- түсінбедім.

Сары түс-

әлі сұрақтарым

бар.

Жасыл түсі-

маған бәрі

түсінікті.

Slide 6

1. қысқа (бағалау)

талдау-

2. құрылымдық

(поэтапный) талдау-

3. жүйелік

талдау-

4. толық

талдау-

5. құрылымдық-

уақыттық талдау

6. аралас

талдау

7. психологиялық

талдау

8. дидакикалық

талдау

9. аспектілі

талдау

10. құрама

(комплексті) талдау

бұл сабақтың білімділік, дамытушылық, тәрбиелік мақсаттарын шешетін оқу-тәрбиелік қызметіне, олардың орындалуына жалпы баға беру

бұл сабақтың басым құрылысын (элементін) анықтау, олардың оқушы танымдық қабілеттерін қамтамасыз ететін қажеттілігін бағалау

бұл сабақтың дамытушылық мақсатын шешетін дидактикалық міндетін орындауына, оқушылардың білім, білік, дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз етуіне, оқушылардың білім алу тәсілдерін игеруіне жағдай жасайтын бірыңғай жүйе ретінде қарастыру

бұл сабақ міндеттерінің іске асырылуын, оқушылардың білімді игеру деңгейі мен ой еңбегінің тәсілдері сияқты оқу іс-әрекетінің түрі мен мазмұнын, оқушылардың даму деңгейін, сабақ нәтижелілігін, дидактикалық принциптерін бағалайтын аспектілі талдау жүйесі

бұл сабақтың әр кезеңінде уақытты қолдануды бағалау

сабақтың негізгі дидактикалық мақсаты мен құрылымдық элементтерін бағалау;

сабақтың психологиялық талаптарының орындалуын талдау (оқушылардың дамытушылық үлгідегі танымдық әрекетін қамтамасыз ету) ;

негізгі дидактикалық категорияларды талдау (дидактика принциптерін жүзеге асыру, оқушыға білім беру әдісін, тәсілін, құралын таңдау, сабақтың оқу материалын дидактикалық өңдеу, оқушылардың өздігінен жұмысына педагогикалық жетекшілік жасау, т. б. )

сабақтың бөлек бір жағын немесе мақсатын белгілі бір бұрыштан бөлшектеп, жан-жақты оқушы әрекетінің нәтижесімен байланыстыра қарастыру

сабақтың дидактикалық, психологиялық, басқа да негіздерін бірге (бір уақытта) талдау (көбіне түгел сабақ жүйесін)

СӘЙКЕСТЕНДІР

Slide 7

Дәстүрлі оқу

Мүғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Тақырыпты түсіндіреді

Мазмұнын айтып береді

Тақырып туралы айтып береді

Мінездеме, сипаттама береді

Тақырыптың идеясын анықтайды

Оқулық бойынша мұғалімнің түсіндіргенімен байланыстырып айтады

Көркемдік ерекшелігін мысалдар арқылы түсіндіреді

Негізгі сөздерді тауып, айтып береді, дәптерлеріне жазады

Тақырыпқа байланысты жаттығу тапсырады

Орындайды

Сабақты қорыту сұрақтары жалпы қойылады

Жауап береді

Мүғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Slide 8

а) қызығушылықты ояту - сұрақ қою (Миға шабуыл, бұрынғы білгендерін жаңғырту, ой қозғау) б) мағынаны ажырату - жауаптар іздеу, мәселені зерттеу; тәжірибеде қолдану, топпен жұмыс. в) ой толғаныс - ойлау процесінің ең жоғарғы сатысында мәселені талқылау; бағалау; кеңейту (үй тапсырмасын беру)

Сабақты үш фазаға бөлу арқылы оқыту

Сындарлы оқу - өзінің ой - тұжырымын құру,

іс жүзіндегі әрекеттер арқылы ұғыну

Slide 9

Сындарлы оқу

Мүғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Мүғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Топқа бөліп, ой қозғайды

Ұжыммен жұмыс жасайды

Тақырыпқа қызықтырып бағыттайды

Мәтінмен өздері танысады

Тақырыптағы ең құнды нәрсені анықтауды ұсынады

Әр түрлі әдістер арқылы мәтінді зерттейді

Негізгі ерекшеліктерін тануға бағыттайды

Жеке талдайды, қарайды, салыстырады

Ерекшелігі туралы сұрақ қояды

Ізденеді, жауап береді

Өз ойларын жазуды ұсынады

Ойларын қорытып, оны қағаз бетіне түсіреді

Ойларын қорытуға бағыттайды

Өз тұжырымдамасын жасайды

Slide 10

Өмірдің банкасы

Тас-өміріміздің ең маңыздысы отан, отбасы, ата-ана, бала-шаға амандығы;

Ұсақ тас -жеке басымызға тілейтін армандар;

Құм-бізді бақытты ететін қуанышты сәттер;

Су-тіршілік көзі болғандықтан, ұзақ ғұмыр.

Толық банка-өміріміз мәнді де сәнді болуын білдіреді.

Сабақтың банкасы

Тас - сабақтың негізгі фазалары;

Ұсақ тас - мағынаны танытуда атқаратын іс - әрекет;

Құм - ой толғаныс (бағалау, кеңейту) десек;

Су - осылардың барлығын біріктіретін сабақтың мазмұны;

Банка - сындарлы оқу нәтижесінде құрылған сабақ

Slide 11

Сындарлы оқудың нәтижесінде

1. Оқушылар күні бұрын берілген тапсырма мен де сабақ үстінде берілген тапсырмалармен қосымша ізденеді, өз бетімен дайындалады. 2. Оқушының ой қиялының дамуына, пікір айтуына еркіндік беріледі 3. Өз өміріне, қоршаған ортаға сын көзбен қарауға үйренеді. 4. Өзгенің пікірін тыңдап, оған өз көзқарасын қоса білуге үйренеді. 5. Шыншылдық, әділдікке дағдыланады. 6. Өзгенің пікірімен санасуға үйренеді. 7. Әр түрлі шығармашылық жұмыстарға дағдыланады. 8. Өз пікірін қорғай дәлелдей алады. 9. Топпен жұмыс істеуге үйренеді. 10. Жан дүниесін тәрбиелейді.

Slide 12

Өлең жолдарын құру

Ұстаздарға сабақтың барысы - жұмбақ,

Сабақтың әр кезеңі - бастау бұлақ.

Дұрыстап құрылған сабақтың мазмұны,

Білім алар оқушыға шам мен шырақ

. . . жұмбақ,

. . . бұлақ.

. . . мазмұны,

. . . шырақ.

Slide 13
Ұқсас жұмыстар
Мектеп психологының рөлі
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Портфолио туралы түсінік
ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН БЕЙІМДЕУ
Класс жетекші
МЕКТЕП ДИРЕКТОРЫ АЛҒЫСӨЗ
Бейіндік оқытуды ұйымдастыру формалары
Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары
Жаңа форматтағы мұғалім
Жаңартылған бағдарлама
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz