Тест бағдарламалар пошта



Қазіргі білім беру технологияларының
физика пәнін оқытудағы маңызы
Ақсай қаласының №5 ЖББОМ физика және информатика пәнінің мұғалімі Л. С. Акашаева
«Жаратылыстану-математикалық пәндер оқытуда смарт техниканы қолданудың тиімділігі»
облыстық ғылыми-тәжірибелік конференциясы

Орта білім беру жүйесінде жалпы білім беретін мектептерді Назарбаев зияткерлік мектептеріндегі оқыту деңгейіне жеткізу керек. Оларды оқыту нәтижесі оқушылардың сындарлы ойлау, өзіндік ізденіс пен ақпаратты терең талдау машығын игеру болуға тиіс
Н. Ә. Назарбаев
Қазақстан халқына Жолдауы
“Қазақстан жолы-2050:
Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ”
Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті - Ұлт көшбасшысы Н. Ә. Назарбаев жаңа білім беру жобаларының басты қозғаушысы бола отырып, білім беру саласын дамыту жолына айырықша көңіл бөлуде.

АКТ деген не?
АКТ-ның мүмкіндіктері қандай?
Білім беруді ақпараттандыру үрдісі қалай жүзеге асуда?
Қазіргі кезде білім кеңістігін заманға сай ақпа-раттық технологияларсыз елестету мүмкін емес.
Олай болса:
деген сияқты сауалдар әрқайсысымызды, ұстаздар қауымын толғандырмай қоймайды.
Сондықтан да мұғалімдердің алдында өзін-өзі дамытуға, жетілдіруге, ұйымдастыруға қабілетті жеке тұлғаға бағытталған жүйе құрудағы тарихи міндет тұр. Осы міндетті іске асыру жолдарының бірі оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру және қазіргі білім беру технологияларын жетік меңгеру.

АКТ деген не?
Notes: Олай болса бірінші сауалға жауап беретін болсақ АКТ дегеніміз не?

Ақпарат
Жаңалық
Байланыс. Қатынас.
Іскерлік
Шеберлік
АКТ - жеке тұлғаға ғылыми ұғымдарды түсіндіруді және олар-дың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беретін маңызды жүйе.
Notes: Ендеше бірінші сауалға: ақпараттық-ақпарат, жаңалық, коммуникативтік - байланыс, қатынас деген ұғымды білдірсе, технология - іскерлік, шеберлік ұғымдарын береді.
Бір сөзбен «Ақпараттық - коммуникативтік технологиялар (АКТ) - жеке тұлғаға ғылыми ұғымдарды түсіндіруді және олардың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беретін маңызды жүйе» деп айтуға болады. Осыған орай бүгінгі ұстаздардың алдында оқушыға білім, білік, дағдыларын игертіп қана қоймай, қабылдауын, ойлауын, ерік-жігерлерін, яғни өз бетімен жұмыс жасай білетін, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны дамыту міндеттері тұр. Ендеше бірінші сауалға: ақпараттық-ақпарат, жаңалық, коммуникативтік - байланыс, қатынас деген ұғымды білдірсе, технология - іскерлік, шеберлік ұғымдарын береді.
Бір сөзбен «Ақпараттық - коммуникативтік технологиялар (АКТ) - жеке тұлғаға ғылыми ұғымдарды түсіндіруді және олардың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беретін маңызды жүйе» деп айтуға болады. Осыған орай бүгінгі ұстаздардың алдында оқушыға білім, білік, дағдыларын игертіп қана қоймай, қабылдауын, ойлауын, ерік-жігерлерін, яғни өз бетімен жұмыс жасай білетін, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны дамыту міндеттері тұр.

А К Т
Компьютерлік
бағдарламалар
Желілік
қызмет
Ақпараттық
қызмет
Желілік
байланыс
Электрондық
оқулықтар, сөздіктер
Компьютерлік
тренажерлар
Мәтіндік, мультиме-
диялық редактор
Тест бағдарламалар
Электронды
пошта
Телеконфе-
ренциялар,
онлайн
Интернет
ресурстар
WEB-
сайттар
Notes: Жалпы ғалымдардың пікірінше: АКТ-ларды екі бөлімге бөліп қарастырады. Ол Компьютерлік бағдарламалар және желілік қызмет. Оның өзін былайша жіктеуге болады.

Қазіргі уақытта білім кеңістігінің қарқынды даму барысында технологияның төртінші және бесінші буындары дами бастады.
Notes: Заман талабына сай АКТ-ның даму қатынасы былайша іске асырылуда.

Notes: Білім беруді ақпараттандыру, білім салаларының барлық қызметіне ақпараттық технологияны енгізу және ұлттық модельді қалыптастыру қазақстандық білім беруді сапалы деңгейге көтерудің алғы шарты. АКТ оқушыларға ғылыми ұғымдарды түсіндіруді және олардың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беріп, мұғалімдерге сабақ беруде көмектесетін маңызды құрал болып отыр.
Осыған орай бүгінгі ұстаздардың алдында оқушыға білім, білік, дағдыларын игертіп қана қоймай, қабылдауын, ойлауын, ерік-жігерлерін, яғни өз бетімен жұмыс жасай білетін, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны дамыту міндеттері тұр. Жалпы білім берудің мақсаты - терең білімнің, кәсіби дағдылардың негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі дамытудағы адамгершілік тұрғысынан жауапты шешімдерді қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру болса, ақапараттандыру жолының басты мақсаты - оқыту үрдісін ақпараттандыру, электрондық оқулықтардың құрылымын жасақтау, педагогтардың ақпараттық құзіреттілік біліктілігін арттыру, техникалық және бағдарламалық қамсыздандыру, әлемдік білім беру кеңістігіне ену болып отыр.

педагог мамандарды ақпараттық-коммуникациялық технологияны өз қызметтеріне енгізуге байланысты ұйымдастыру жүйесін жасау.
ақпараттық-коммуникациялық технологияны білім мекемелерінің оқыту үрдісіне енгізу бойынша педагог мамандардың іс-тәжірибесін тарату.
Ақпараттандыру үрдісінің негізгі міндеті
Notes: Бірақ бұл мақсатқа жетудің ең басты міндеті - білім беруді ақпараттандыруды дамыту тенденцияларын зерттеу және оған сәйкес мазмұнын анықтау;
- педагог мамандарды ақпараттық-коммуникациялық технологияны өз қызметтеріне енгізуге байланысты ұйымдастыру жүйесін жасау.
- ақпараттық-коммуникациялық технологияны білім мекемелерінің оқыту үрдісіне енгізу бойынша педагог мамандардың іс-тәжірибесін тарату.

Күтілетін нәтиже:
Оқыту жүйесінің көп деңгейлілігі оқу материа-лының сапасын арттырады;
Білімге бір-бірінен алыс қашықтықта орналасқан әр түрлі оқу орнында отырып қол жеткізуге болады;
Компьютерлік сауаттылығын арттырады.

АКТ-ның
мүмкіндіктері қандай?
Notes: Екінші сауалға тоқталамыз. АКТ-ның мүмкіндіктері қандай?

Илюстративті көрнекіліктер мен
плакаттар, тірек-сызба дайындау
Ақпараттық видеороликтерді
құру және көрсету
Сабақты бекіту, білімді
тексеру және түсіндіру, ЭО
Презентация, флипчарттар құру
Қашықтықтан оқыту жүйесін қолдану
Білімді бақылау және талдау әдісі -
тест тапсырмасын беру
Зертханалық жұмысқа дайындық,
виртуалды зертханалық жұмыс жасау
ҰБТ-ға дайындалуға қажетті ақпарат-
тарды интернет беттерінен іздеу
АКТ-ның көмегімен не істеуге болады?

Электрондық кестелер мен тірек-сызбалар

Зертханалық жұмысқа дайындық,
виртуалды зертханалық жұмыс жасау
Кішкентай денелердің өлшемін анықтау
Иінді таразыдағы дененің массасын өлшеу
Қатты дененің көлемін анықтау
Заттың тығыздығын анықтау
Кері итеруші күшті анықтау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz