Дарынды оқушымен АКТ оқушымен жұмыс АКТ жұмыс




Презентация қосу
Қосжанова Салтанат
ІІ топ тыңдаушысы
Қызылорда облысы
• Сыныпта ынтымақтастық, ықпалдастық
негізінде психологиялық жағымды орта
қалыптастыру, әлеуметтік өзара
Сабақты не үшін Мақсат әрекеттесетін жұмыс түрін ұсыну.
таңдадым? ы
Сабақ барысында
оқушылар жұппен, • Сабақ барысында оқушылардың өзара
топпен жұмыс әрекеттесуі арқылы танымдық
жасауға дағдыланып, белсенділіктерін арттыру, баяндау,
ойларын Негізгі пайымдау, рефлексивтік талдаулар жасауға
бейімдеу.
дәлелдермен еркін
жеткізе білді. идея
Бағдарламаның
модульдерін тиімді • Жеке танымдық қабілеттерін кеңейту мүмкіндігіне
ықпалдастыра қызығады, психологиялық жағымды орта табысты
оқуға ықпал етеді, өзара әрекеттесу арқылы білім, білік
енгізіп, табысты дағдылары кеңейеді, салыстыруға, пікірлерін
оқытуды Күтілетін дәлелдемелермен айқын тұжырымдауға ықпалданады.
жоспарладым. нәтиже
Оқытудағы
Оқытуды Оқытудағы Сыни
Оқытуды жаңа тәсілдер Сыни
басқару және жаңа тәсілдер тұрғыдан
басқару
көшбасшылықжәне тұрғыдан
ойлау
көшбасшылық ойлау

Сабақта 7
Жас модульдің
Жас
ерекшеліктері ықпалдастыры Бағалау
ерекшеліктері
не қарай
не беру
қарай луы Бағалау
білім
білім беру

Дарынды
Дарынды
оқушымен АКТ
оқушымен
жұмыс АКТ
жұмыс
Қалай Не үшін кірістірдім? Оқушы іс-әрекеті
кірістірдім?
“Қатесін тап” Оқушылардың зейінін дамыту мақсатында Оқушылар қызығушылық танытып, өз
ойыны. Қалың Кері байланыс арқылы оқушылардан мүмкіндіктерін сынап көрді.
сұрақтар арқылы ұтымды жауап алу Дәлелдермен жауап берді
үй жұмысын сұрау

Жаңа сабақ. Оза оқыту тапсырмасы бойынша Ұялы телефонның көмегімен
1-асу.Мини жоба оқушылардан талдауларды, дәлелдерді талап ғаламтордан мәліметтер алды
қорғау.АКТ етіп, ең жақсы түсініктемені табу. 1-топ. Отырар
(2-м, ұтқырлық), сұрақтар қою, дәл. ес.алу. 2-топ.Шыңғысхан. 3-топ.Қайыр
2-асу. Дәлелдерді талдау Салыстырулар жасады.
Венн диаграмма 1.Шыңғысхан-Қайыр хан
2.Қарашоқы-Қайыр хан.3. Қарашоқы-қария

3-асу. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау Өлең жолдарын қара сөзбен жеткізді
Мәтінмен жұмыс дағдыларын дамыту үшін

4асу.Семантикалық Оқушылардың түсіну деңгейін білу Жұптық жұмыс жасады
кесте мақсатында (ОүБ-1)

5-асу. Кеңейтілген Логикалық ойлау 1-топ эссе жазды.
тапсырмалар жоғары зияткерлік 2-топ өлең құрастырды
қабілетін дамыту мақсатында 3-топ сурет салды

6-асу. Ыстық Рөлге төселу мақсатында кейіпкер Шағатайға, Шыңғыс ханға, Қайыр ханға
орындық тәсілі бейнесін шынайы сомдау үшін сұрақтар дайындады

7-асу. Тест Қорытынды
Де Бононың алты рефлексия Ұнаған, ұнамағандарын жазды.
қалпағы
ға
ла
у.
Пі

ы
кір

ияс
сон м -
та
так Блу
ом
ла Топтардың өзара бағалауы
Жинақтау.
с
Эссе жазады Өзін-өзі бағалау

Талдау.
Әдеби теориялық
ұғымдарды талдайды.

Қолдану.
Оқушылардың түсіндірулері
Өлеңді құрылысына қарай
талдайды.

Түсіну.
Баяндау арқылы қысқаша мазмұндайды.
Критерийлер арқылы бағалау

Білу.
Дастанның сюжетін өз сөзімен әңгімелеп береді.
НЕ -
қиын
Барлық қорытындыларды
болды? бағалау
Күтілетін нәтижелерді
алдын ала жоспарлау

Не
Релевантты ақпаратты Оқушылармен
үйрен- жинақтау мен сұрыптау кері байланыс орнату
ді?

Мұғалім
Оқушы
Арнайы қателерді Оқушылардың
Өзге- бағалау арқылы пікірімен санасу
Бір-біріне көмектесті
ріс

Алған білімдерін
Бағдарлама идеяларын енгізе
тиімді пайдалана алады
отырып табысты оқу
Бола- ортасын құру
шақта

Ұқсас жұмыстар
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Lesson Study тобының жетекшісі бастауыш сынып мұғалімі
Жаңа форматтағы мұғалім
Lesson Study
Сабақтың оқыту мақсаты
Дарынды оқушымен жұмыс
Алтын қақпаның тапсырмасы
Витаминдердің маңызы
Қазіргі таңда барлық оқушы дарынды оқушы
Витаминдер және олардың маңызы
Пәндер