Дарынды оқушымен АКТ оқушымен жұмыс АКТ жұмыс


Slide 1

Қосжанова Салтанат

ІІ топ тыңдаушысы

Қызылорда облысы

Сабақ барысында оқушылар жұппен, топпен жұмыс жасауға дағдыланып, ойларын дәлелдермен еркін жеткізе білді. Бағдарламаның модульдерін тиімді ықпалдастыра енгізіп, табысты оқытуды жоспарладым.

Сабақты не үшін таңдадым?

Негізгі

идея

Күтілетін

нәтиже

Slide 2

Сабақта 7 модульдің ықпалдастыры луы

АКТ

Оқытудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлау

Бағалау

Дарынды оқушымен жұмыс

Жас ерекшеліктеріне қарай білім беру

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Slide 3

Қалай кірістірдім?

Не үшін кірістірдім?

Оқушы іс-әрекеті

“Қатесін тап” ойыны. Қалың сұрақтар арқылы үй жұмысын сұрау

Оқушылардың зейінін дамыту мақсатында Кері байланыс арқылы оқушылардан ұтымды жауап алу

Оқушылар қызығушылық танытып, өз мүмкіндіктерін сынап көрді.

Дәлелдермен жауап берді

Жаңа сабақ.

1-асу. Мини жоба қорғау. АКТ

Оза оқыту тапсырмасы бойынша оқушылардан талдауларды, дәлелдерді талап етіп, ең жақсы түсініктемені табу.

(2-м, ұтқырлық), сұрақтар қою, дәл. ес. алу.

Ұялы телефонның көмегімен

ғаламтордан мәліметтер алды

1-топ. Отырар

2-топ. Шыңғысхан. 3-топ. Қайыр

2-асу.

Венн диаграмма

Дәлелдерді талдау

Салыстырулар жасады.

1. Шыңғысхан-Қайыр хан

2. Қарашоқы-Қайыр хан. 3. Қарашоқы-қария

3-асу.

Мәтінмен жұмыс

Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту үшін

Өлең жолдарын қара сөзбен жеткізді

4асу. Семантикалық кесте

Оқушылардың түсіну деңгейін білу мақсатында

Жұптық жұмыс жасады

(ОүБ-1)

5-асу. Кеңейтілген тапсырмалар

Логикалық ойлау

жоғары зияткерлік

қабілетін дамыту мақсатында

1-топ эссе жазды.

2-топ өлең құрастырды

3-топ сурет салды

6-асу. Ыстық орындық тәсілі

Рөлге төселу мақсатында кейіпкер

бейнесін шынайы сомдау үшін

Шағатайға, Шыңғыс ханға, Қайыр ханға сұрақтар дайындады

7-асу. Тест

Де Бононың алты қалпағы

Қорытынды

рефлексия

Ұнаған, ұнамағандарын жазды.

Slide 4

Блум таксономиясы

Топтардың өзара бағалауы

Оқушылардың түсіндірулері

Критерийлер арқылы бағалау

Өзін-өзі бағалау

Slide 5

-

Оқушылардың

пікірімен санасу

Барлық қорытындыларды

бағалау

Күтілетін нәтижелерді

алдын ала жоспарлау

Релевантты ақпаратты

жинақтау мен сұрыптау

Арнайы қателерді

бағалау арқылы

Бір-біріне көмектесті

Оқушылармен

кері байланыс орнату

Бағдарлама идеяларын енгізе

отырып табысты оқу

ортасын құру

Оқушы

Мұғалім

НЕ қиын болды?

Не үйрен-ді?

Өзге-ріс

Бола-шақта

Алған білімдерін

тиімді пайдалана алады


Ұқсас жұмыстар
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Lesson Study тобының жетекшісі бастауыш сынып мұғалімі
Жаңа форматтағы мұғалім
Lesson Study
Сабақтың оқыту мақсаты
Дарынды оқушымен жұмыс
Алтын қақпаның тапсырмасы
Витаминдердің маңызы
Қазіргі таңда барлық оқушы дарынды оқушы
Витаминдер және олардың маңызы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz