Сыныптағы ынтымақтастық пен АКТ арқылы сыни ойлауды дамытатын психологиялық жағымды оқу ортасын қалыптастыру: сабақ жоспары мен бағалау моделі


Slide 1

Қосжанова Салтанат

ІІ топ тыңдаушысы

Қызылорда облысы

Сабақ барысында оқушылар жұппен, топпен жұмыс жасауға дағдыланып, ойларын дәлелдермен еркін жеткізе білді. Бағдарламаның модульдерін тиімді ықпалдастыра енгізіп, табысты оқытуды жоспарладым.

Сабақты не үшін таңдадым?

Негізгі

идея

Күтілетін

нәтиже

Slide 2

Сабақта 7 модульдің ықпалдастыры луы

АКТ

Оқытудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлау

Бағалау

Дарынды оқушымен жұмыс

Жас ерекшеліктеріне қарай білім беру

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Slide 3

Қалай кірістірдім?

Не үшін кірістірдім?

Оқушы іс-әрекеті

“Қатесін тап” ойыны. Қалың сұрақтар арқылы үй жұмысын сұрау

Оқушылардың зейінін дамыту мақсатында Кері байланыс арқылы оқушылардан ұтымды жауап алу

Оқушылар қызығушылық танытып, өз мүмкіндіктерін сынап көрді.

Дәлелдермен жауап берді

Жаңа сабақ.

1-асу. Мини жоба қорғау. АКТ

Оза оқыту тапсырмасы бойынша оқушылардан талдауларды, дәлелдерді талап етіп, ең жақсы түсініктемені табу.

(2-м, ұтқырлық), сұрақтар қою, дәл. ес. алу.

Ұялы телефонның көмегімен

ғаламтордан мәліметтер алды

1-топ. Отырар

2-топ. Шыңғысхан. 3-топ. Қайыр

2-асу.

Венн диаграмма

Дәлелдерді талдау

Салыстырулар жасады.

1. Шыңғысхан-Қайыр хан

2. Қарашоқы-Қайыр хан. 3. Қарашоқы-қария

3-асу.

Мәтінмен жұмыс

Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту үшін

Өлең жолдарын қара сөзбен жеткізді

4асу. Семантикалық кесте

Оқушылардың түсіну деңгейін білу мақсатында

Жұптық жұмыс жасады

(ОүБ-1)

5-асу. Кеңейтілген тапсырмалар

Логикалық ойлау

жоғары зияткерлік

қабілетін дамыту мақсатында

1-топ эссе жазды.

2-топ өлең құрастырды

3-топ сурет салды

6-асу. Ыстық орындық тәсілі

Рөлге төселу мақсатында кейіпкер

бейнесін шынайы сомдау үшін

Шағатайға, Шыңғыс ханға, Қайыр ханға сұрақтар дайындады

7-асу. Тест

Де Бононың алты қалпағы

Қорытынды

рефлексия

Ұнаған, ұнамағандарын жазды.

Slide 4

Блум таксономиясы

Топтардың өзара бағалауы

Оқушылардың түсіндірулері

Критерийлер арқылы бағалау

Өзін-өзі бағалау

Slide 5

-

Оқушылардың

пікірімен санасу

Барлық қорытындыларды

бағалау

Күтілетін нәтижелерді

алдын ала жоспарлау

Релевантты ақпаратты

жинақтау мен сұрыптау

Арнайы қателерді

бағалау арқылы

Бір-біріне көмектесті

Оқушылармен

кері байланыс орнату

Бағдарлама идеяларын енгізе

отырып табысты оқу

ортасын құру

Оқушы

Мұғалім

НЕ қиын болды?

Не үйрен-ді?

Өзге-ріс

Бола-шақта

Алған білімдерін

тиімді пайдалана алады


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныпқа арналған сабақ жоспары: Шоқан Уәлиханов пен Мұхтар Әуезов туралы мәтіндер арқылы оқу мен сыни ойлауды дамыту
Оқытуда интерактивті әдістер арқылы сыни ойлауды дамыту
Әбіш Тәжібаевтің Толағай ертегісіне арналған сыни ойлауды дамытуға бағытталған сабақ жоспары
Баскетбол әдістемесі мен сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
Мейіргерлік практикада сыни ойлауды дамыту технологиясын қолдану: әдістер мен бағалау критерийлері
Логикалық ойлауды дамытатын ойындардың әдістемелік сипаттамасы
Диалогтік оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту: әдістемелік негіздер мен артықшылықтары
Логикалық ойлауды дамытатын ойындар мен зейін қасиеттерін жетілдіру әдістері
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясы мен стратегиялары
Информатика пәнінде сыни тұрғыдан ойлауды оқыту технологиясын енгізу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz