Дарынды оқушымен АКТ оқушымен жұмыс АКТ жұмыс



Қосжанова Салтанат
ІІ топ тыңдаушысы
Қызылорда облысы
Сабақ барысында оқушылар жұппен, топпен жұмыс жасауға дағдыланып, ойларын дәлелдермен еркін жеткізе білді. Бағдарламаның модульдерін тиімді ықпалдастыра енгізіп, табысты оқытуды жоспарладым.
Сабақты не үшін таңдадым?
Негізгі
идея
Күтілетін
нәтиже

Сабақта 7 модульдің ықпалдастыры луы
АКТ
Оқытудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлау
Бағалау
Дарынды оқушымен жұмыс
Жас ерекшеліктеріне қарай білім беру
Оқытуды басқару және көшбасшылық

Қалай кірістірдім?
Не үшін кірістірдім?
Оқушы іс-әрекеті
“Қатесін тап” ойыны. Қалың сұрақтар арқылы үй жұмысын сұрау
Оқушылардың зейінін дамыту мақсатында Кері байланыс арқылы оқушылардан ұтымды жауап алу
Оқушылар қызығушылық танытып, өз мүмкіндіктерін сынап көрді.
Дәлелдермен жауап берді
Жаңа сабақ.
1-асу. Мини жоба қорғау. АКТ
Оза оқыту тапсырмасы бойынша оқушылардан талдауларды, дәлелдерді талап етіп, ең жақсы түсініктемені табу.
(2-м, ұтқырлық), сұрақтар қою, дәл. ес. алу.
Ұялы телефонның көмегімен
ғаламтордан мәліметтер алды
1-топ. Отырар
2-топ. Шыңғысхан. 3-топ. Қайыр
2-асу.
Венн диаграмма
Дәлелдерді талдау
Салыстырулар жасады.
1. Шыңғысхан-Қайыр хан
2. Қарашоқы-Қайыр хан. 3. Қарашоқы-қария
3-асу.
Мәтінмен жұмыс
Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту үшін
Өлең жолдарын қара сөзбен жеткізді
4асу. Семантикалық кесте
Оқушылардың түсіну деңгейін білу мақсатында
Жұптық жұмыс жасады
(ОүБ-1)
5-асу. Кеңейтілген тапсырмалар
Логикалық ойлау
жоғары зияткерлік
қабілетін дамыту мақсатында
1-топ эссе жазды.
2-топ өлең құрастырды
3-топ сурет салды
6-асу. Ыстық орындық тәсілі
Рөлге төселу мақсатында кейіпкер
бейнесін шынайы сомдау үшін
Шағатайға, Шыңғыс ханға, Қайыр ханға сұрақтар дайындады
7-асу. Тест
Де Бононың алты қалпағы
Қорытынды
рефлексия
Ұнаған, ұнамағандарын жазды.

Блум таксономиясы
Топтардың өзара бағалауы
Оқушылардың түсіндірулері
Критерийлер арқылы бағалау
Өзін-өзі бағалау

-
Оқушылардың
пікірімен санасу
Барлық қорытындыларды
бағалау
Күтілетін нәтижелерді
алдын ала жоспарлау
Релевантты ақпаратты
жинақтау мен сұрыптау
Арнайы қателерді
бағалау арқылы
Бір-біріне көмектесті
Оқушылармен
кері байланыс орнату
Бағдарлама идеяларын енгізе
отырып табысты оқу
ортасын құру
Оқушы
Мұғалім
НЕ қиын болды?
Не үйрен-ді?
Өзге-ріс
Бола-шақта
Алған білімдерін
тиімді пайдалана алады
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz