Оқу мен оқытуда топтық жұмыстар арқылы жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу: коучинг, Суреттер сөйлейді және Блум таксономиясы


Slide 1

Коучинг-сессия

Оқу мен оқытуда жаңа әдіс -тәсілдерді

топтық жұмыстар арқылы қолдану

Slide 2

Топқа бөлу

Квадрат.

Сенде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналаа адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу және жүйелеу қабілетін баршылық. Сенен үздік администратор шығады

Зигзаг.

Сенде әсемдікті көре білу қабілетін жоғары қалыптасқан, сондай - ақ шығармашылық қабілетін, ой - өрісін дамыған. Сенде табиғи өткіройлылық бар, өз айналана қабілетті адамдарды жинай аласың.

Сені шаблондар, ережелер, нұсқаулар қызықтырмайды. Бастаған істі аяқтауға төзімділіктің жоқтығы бөгет жасайды.

Slide 3

Шеңбер.

Сенде адамгершілік жоғары дамыған.

Сен өз әріптесінді тыңдай аласың және оның қайғысы мен қуанышын бірге бөлісесін, басқаның ауарпатылығына жәрдемдесу қабілетін жоғары қалыптасқан. Саған жеке адамдар арасындағы кикілжіңдер тән емес, өзіңді олардан аулақ ұстайсың Сенен үздік психолог шығуы мүмкін.

Үшбұрыш.

Саған басқарушылық қасиет тән.

Өз көздеген мақсатына қол жеткізуге барлық мүмкіншілігіңді жасайсың. Өзіңе сенімдісің және жеңіске, жетістіктерге, ұтыстарға оңай қол жеткізесің. Айтқаныннан шықпайсың, абыройлысың. Сен қоғамда, өмірде жоғары жетістіктерге қол жеткізесің, жұмысыңда жоғарыға көтерілуге бейімділігін бар.

Slide 4 Slide 5

1-тапсырма

Ақ қағазға сызылған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан

2-тапсырма

Оның болашағы да соншалықты жарқын шуағын төккен күн астына әр сыныптың балалары қол ұстасып тұрғаны бейнеленген.

3-тапсырма.

Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген.

“Суреттер сөйлейді” әдісі

Slide 6

1-тапсырма

«Ортасында қара ноқаты бар үлкен ақ кеңестік. Бұл балаға алғаш дүниеге келгенде осы ақ қағаздай пәк, сол қағазға ата-анасымен бірге біздер, яғни ұстаздардың салған бейнеміз қаншалықты дұрыс болса, сол нәтижесімен салыстыруға болады»

2-тапсырма

«Әрбаланың қабілеті әртүрлі болғанымен, бұл балалардың жан дүнйесі бірдей, сондықтан да ұлағатты ұстаз оларға күн сәулесіндей, бірдей мөлшерде мейірім шуағын төгеді»

К і л т і

Slide 7

3-тапсырма

Түн. Айнала жым-жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ ояу бір кісі бар. Бұл мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанымен, мектепте де, үйде де ертеңгі сабағына үлкен жауапкершілікпен дайындалып келеді

Slide 8 Slide 9

Блум таксономиясы мақсаттар жүйесі арқылы оқушылардың білім деңгейлерін, шығармашылық деңгейге жетуді ұсынады

Мақсаттар жүйесі

Оқушылардың когнитивтік іс - әрекеті

Білім

Оқушы меңгеретін және берілетін білім негіздері

Түсінік

Оқушы білімді қабылдайды, түсінеді, түсіндіреді.

Қолдану

Алған білімді қолданады.

Анализ

Білімді жай қабылдамайды, талдайды, саралай- ды, салыстырады.

Синтез

Алған білімнен жаңа өнім жасап шығарады.

Баға

(сыни өзіндік пікір)

Өз пікірін білдіреді, сынайды, жоққа шығарады, не мақұлдамайды.

Slide 10

Күнделікті сабақ жоспарының этаптары

“Кір жаятын жіп” әдісі

“Букет жасау”

“Наурыз көже” пісіру

Slide 11

Педагогикалық ситуация

1-тапсырма: Неліктен Альма өзін осылай ұстайды?

2-тапсырма:Неліктен Салли өзін осылай ұстайды?

3-тапсырма: Неліктен Ханна өзін осылай ұстайды?

Slide 12

“Құпия тілек”

Тренинг өткізу

Slide 13

Өзін-өзі реттеу

Slide 14

Бүгін не үйрендім?

Бүгінгі коучинг ұнады ма?

Бүгін көңіл-күйім

қандай болды?

Басқаларға көмегім тиді ма?

Өзімді қалай сезіндім?

Маған ұнады ма?

Өз сабақтарымда қолдана аламын ба?

Рефлексия. ”Бес саусақ” әдісі

Бүгінгі сессиядан не алдыңыздар?

Қорытындылау.

Slide 15

Назарларыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі ұйымдардағы оқу әрекеттерінде жаңа әдіс-тәсілдерді қолданудың ерекшеліктері
Блум таксономиясы: оқу нәтижелерін бағалау әдістемесі
Мұнай инженериясы бойынша күтілетін оқу нәтижелерін Б. Блум таксономиясы арқылы тұжырымдау
Блум таксономиясы: оқу мақсаттарының иерархиясы және сабақ жоспарын құрудағы қолданылуы
Оқу процесінде сын тұрғысынан ойлауды қолданудың тиімділігі (Блум таксономиясы бойынша)
Блум таксономиясы: теориясы, деңгейлері және сабақта қолданылуы
Сарыарқаның географиясы және оқу-әдістемелік материалдары (Блум таксономиясы негізінде)
Жаңартылған білім мазмұны: спиральдік оқу, Блум таксономиясы, оқу жоспарлары және қазақ тілін оқытудың функционалдық-коммуникативтік тәсілі
Блум таксономиясы: теориясы, деңгейлері және сабақ жоспарлаудағы қолданылуы
Блум таксономиясы: оқыту мақсаттарын жүйелеу және оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz