Білім Оқушы меңгеретін және берілетін білім негіздері




Презентация қосу
Коучинг-сессия
Оқу мен оқытуда жаңа әдіс -тәсілдерді
топтық жұмыстар арқылы қолдану
Топқа бөлу
Квадрат.
Сенде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық
дамыған. Өз айналаа адамдарды жинап
ұйымдастыру, реттеу және жүйелеу қабілетін
баршылық. Сенен үздік администратор шығады

Зигзаг.
Сенде әсемдікті көре білу қабілетін жоғары
қалыптасқан, сондай - ақ шығармашылық қабілетін,
ой - өрісін дамыған. Сенде табиғи өткіройлылық бар,
өз айналана қабілетті адамдарды жинай аласың.
Сені шаблондар, ережелер, нұсқаулар
қызықтырмайды. Бастаған істі аяқтауға төзімділіктің
жоқтығы бөгет жасайды.
Шеңбер.
Сенде адамгершілік жоғары дамыған.
Сен өз әріптесінді тыңдай аласың және оның
қайғысы мен қуанышын бірге бөлісесін, басқаның
ауарпатылығына жәрдемдесу қабілетін жоғары
қалыптасқан. Саған жеке адамдар арасындағы
кикілжіңдер тән емес, өзіңді олардан аулақ
ұстайсың Сенен үздік психолог шығуы мүмкін.

Үшбұрыш.
Саған басқарушылық қасиет тән.
Өз көздеген мақсатына қол жеткізуге барлық
мүмкіншілігіңді жасайсың. Өзіңе сенімдісің және
жеңіске, жетістіктерге, ұтыстарға оңай қол жеткізесің.
Айтқаныннан шықпайсың, абыройлысың. Сен
қоғамда, өмірде жоғары жетістіктерге қол жеткізесің,
жұмысыңда жоғарыға көтерілуге бейімділігін бар.
“Суреттер сөйлейді” әдісі
1-тапсырма
Ақ қағазға сызылған төртбұрыш
ішінде қара нүкте орналасқан
2-тапсырма
Оның болашағы да соншалықты жарқын
шуағын төккен күн астына әр сыныптың
балалары қол ұстасып тұрғаны бейнеленген.

3-тапсырма.
Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, жарығы
сөнбеген бір үй бейнеленген.
Кілті
1-тапсырма
«Ортасында қара ноқаты бар үлкен ақ кеңестік.
Бұл балаға алғаш дүниеге келгенде осы ақ
қағаздай пәк, сол қағазға ата-анасымен бірге
біздер, яғни ұстаздардың салған бейнеміз
қаншалықты дұрыс болса, сол нәтижесімен
салыстыруға болады»

2-тапсырма
«Әрбаланың қабілеті әртүрлі болғанымен,
бұл балалардың жан дүнйесі бірдей, сондықтан
да ұлағатты ұстаз оларға күн сәулесіндей,
бірдей мөлшерде мейірім шуағын төгеді»
3-тапсырма
Түн. Айнала жым-жырт. Аспанда
жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел
ұйқыда, бірақ ояу бір кісі бар. Бұл
мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз
болғанымен, мектепте де, үйде де
ертеңгі сабағына үлкен
жауапкершілікпен дайындалып келеді
Блум таксономиясы мақсаттар жүйесі арқылы
оқушылардың білім деңгейлерін, шығармашылық
деңгейге жетуді ұсынады
Мақсаттар жүйесі Оқушылардың когнитивтік іс - әрекеті

Білім Оқушы меңгеретін және берілетін білім негіздері

Түсінік Оқушы білімді қабылдайды, түсінеді,
түсіндіреді.
Қолдану Алған білімді қолданады.

Анализ Білімді жай қабылдамайды, талдайды, саралай-
ды, салыстырады.
Синтез Алған білімнен жаңа өнім жасап шығарады.

Баға Өз пікірін білдіреді, сынайды, жоққа шығарады,
(сыни өзіндік пікір) не мақұлдамайды.
Күнделікті сабақ жоспарының этаптары

“Кір жаятын жіп”
әдісі “Букет жасау”

“Наурыз көже” пісіру
Педагогикалық ситуация
1-тапсырма: Неліктен Альма өзін
осылай ұстайды?
2-тапсырма:Неліктен Салли өзін
осылай ұстайды?
3-тапсырма: Неліктен Ханна өзін
осылай ұстайды?
“Құпия тілек”
Тренинг өткізу
Өзін-өзі реттеу
Рефлексия.”Бес саусақ” әдісі
Бүгінгі сессиядан не алдыңыздар?
Қорытындылау.

Бүг

қандай болды?
Бүгін көңіл-күйім

Бас
інгі

қал
а
коу

рға к
Бү

чин
г ін

ө м
г ұн

егі
не

м ти
ү

ады

М
йр

Ө аға
е

д
зім н
нд

і
ма?

ма?
ді ұн
ім

қа ад
?

ла ы
Өз сабақтарымда й ма
се ?
қолдана аламын
зін
ді
ба? ? м
ЗҒ А
Ң Ы
Р Ы !
РЛА Е Т
АЗА Х М
Н РА

Ұқсас жұмыстар
Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру
Бағдарламалап оқытудың мағынасы
Жобалап оқыту технологиясы
Оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі педагогикалық технологиясының ықпалы
Білім мазмұнының түрлері
Оқыту процесінің мәні
Сыныптағы тәрбие жұмысын ұйымдастырушы
Мемлекеттік стандарттар
Бағалау критерийлері Мазмұндық сипаты
Химия оқулықтарының тарихы
Пәндер