Оқыту кезеңі




Презентация қосу
Инновациялық жобаны әзірлеу
алгоритмі
Оқыту кезеңі
Инновациялық жобадағы үздіксіз білім беру
формальді, көпшілік, заманауи ақпараттық
технологияларды пайдалануға бағдарланған,
мақсатты ұстанымдары бойынша жобамен
сыйысымды, андрагогикалық болуға тиіс және
Колб бойынша ілімнің барлық төрт циклын
қамтуы керек.
Мұндай оқыту мұғалімге абстракциядан
нақтылыққа және рефлексиядан іс-әрекетке
дейінгі жолды өтуге мүмкіндік береді
Ересектерді оқыту (үздіксіз білім Жастарды оқыту (үздіксіз білім беру)
беру)
Ең алдымен ерекше тән Ортақ проблемаларға ден қояды.
проблемаларға ден қояды.
Оқыту оқып жүрген адамға, адам Оқыту алдыңғы буынның
баласына, оның өмірлік тәжірибесін меңгеруге, кітаптарға,
қажеттіліктеріне, оның бүгінгі олардың мазмұнына, алдыңғы буын
практикалық іс-әрекетіне игерген білідер мен іскерліктерді
бағдарланған. жинақтауға бағдарланған.

Оқыту бағдарламасы оқып жүрген Оқыту алдын-ала белгіленген
адамның қажеттіліктері мен бағдарламаға бағынуға құрылады.
қызығушылықтарына қарай
құрылады.

Өз тәжірибесінің негізінде оқиды, Тәжірибені байыту басқалардың
оны жаңа ақпаратпен салыстырады, тәжірибесін үйрену арқылы жүреді.
және сол арқылы өз тәжірибесін
толықтырады.

Іс жүзінде өзіне қолдануға қажеттіні Сабақтарда нені естіп, не туралы
меңгереді. оқыса, соларды меңгереді.
Басты назар өзінің кәсіби біліктілігін, өзінің Басты назар оқу жетістігіне,
азаматтық сана-сезімі мен мәртебесін бағаларға, сынақтар мен
көтеруге, еңбек және әлеуметтік қызмет ету емтихандарды тапсыруға
жағдайларын жақсартуға, өз мүдделерін(өз даярлығына аударылады.
балаларының тәрбиешісі, спортты,
табиғатты, техниканы, бақша күтімін т.б.
сүйетін әуесқой ретінде) қанағаттандыруға,
бос уақытын неғұрлым мәнді
ұйымдастыруға және т.б. аударылады.

Ол шынай өмірмен, өзінің қазіргі өмірімен Мектеп берген білім өткенге
және таяудағы перспективаларымен тығыз сүйенеді және олрады
байланыстыларды ерекше ынтамен пайдалану керек кезге қарай
зерделейді. едәуір дәрежеде ескіреді, ал
осы құбылысты түйсіну оқуға
деген қызығушылықты
төмендетеді.

Оқу материалының өзін қызықтыратын Зейін бағдарлама және мұғалім
тұстарына ерекше назар аударып, терең белгілеген білім аясымен
зерттейді. Бұл салалар бойынша өз шектеледі.
зерттеулерін оған ұсынылған оқу
материалының шегінен тыс кеңейте алады.
Жаңа ақпарат саласында мұғалім Жаңа ақпараттың дереккөзі
ересек үшін кеңесші және гид мұғалімнің өзі болып саналады, ол
орнында жүреді, ол көтермелейді оны таратады және оны тануды да
және кемшіліктерін әдеппен түзейді, өзі реттейді.
өз бетінше меңгеру үшін ақпараттың
жаңа көздерін нұсқайды және
ұсынады

Мұғалім оқушыға қажетті және Мұғалім алдын-ала бағдарламамен
меңгерімді білім көлемін береді. белгіленген блім көзін береді.
Осы көлемді оқушының
мүмкіндіктерімен және
қажеттіліктерімен салыстырады

Өз тәжірибесі ең жоғары беделге ие Оқытуда мұғалім мен кітаптар
болады, мұғалім мен кітаптар, жаңа априорлық беделге ие.
ақпарат осы тұрғыдан бағаланады.
Алған білімді өз ісінде бірден Оқытудан жинаған білім
пайдаға асырсын деген байлығын келешекте
мақсатпен оқытылады. пайдалану көзделеді.

Оқу мен оқу ақпаратын Оқу ақпаратының негізгі ағымы
меңгерудің тиімділігі оның тік бағытпен беріледі.
тігінен (мұғалімнен оқушыға)
және көлденеңінен
(пікірсайыстарда басқа
оқушылармен кеңінен пікір
алмасу) арқылы
арттырылады.

Кері байланыс сабақтарда оқу Кері байланыс қадағалаушы
белсенділігін дамыту арқылы (сұрау, бағалар) немесе кезеңді
жүзеге асырылады. бақылау(бақылаулар, сынақтар,
емтихандар) арқылы жүзеге
асырылады.

Оқыту кезіндегі оқу Оқу белсенділігі оқытудың өзіндік
белсенділігі әлеуметтік мақсаты реінде болады.
- түрлендіруші болып
табылады.
Бағаларға бағдарланбаған, Бағаларға бағдарланған,
олар жанама рөлде, басты басты зейін жақсы бағалар
зейін оқудың пайдалылығына алуға бағытталған.
бағытталған.
Оқыту барысында оқу Оқыту барысында оқу
бағдарламасы объективті бағдарламасы өзгермейді.
(мысалы, сырттан жаңа
ақпарат түсуі) және
субъективті (тыңдаушының
талаптарының,
мүмкіндіктерінің,
қызығушылықтарының
өзгеруі) себептерге
байланысты қысқаруы да,
кеңеюі де, өзгеруі де мүмкін.

Оқу бағдарламасы оқушының Оқу бағдарламасын білім беруді
қажеттіліктерін, оқу орнының басқару мекемелері береді және
мүмкіндіктерін және осы оны мұғалім осы шеңберде
бейінде оқытудың әлеуметтік- жүзеге асырады.
экономикалық міндеттерін
ұштастыра таңдалады.
Жобалау кезеңі
Көрсетілім кезеңі
ашық сабақтар, шеберлік сыныптары және т.б .
Қорытындылау кезеңі
Педагогикалық менеджмент деңгейі

мектеп пәніне және оқытудың жаппай фронтальдық)
әдісіне негізделіп құрылған бұйыру-әкімшілік педагогикасы;

сабақта педагогтың гностикалық функциясының басым болуы;

сабақтың оқушыларда білім қалыптастыруға бағытталған
мақсаттары;

мазмұн негізінде мақсаттарды жобалау;
сабақтың «орташа» оқушыға бағдарлануы;

мектеп бағасын «минустық» шкала бойынша пайдалану (эталон-«5»
бағасы);

оқу тапсырмаларының оқу техникасын баяндамай жобалануы;

репродуктивті білімдерді қалыптастыруға бағытталған белсенді
әдістерді пайдалану.

Қазіргі сабақта нені оқыту керек?

Педагогикалық қызмет – өз уақытының
экономикалық, саяси, адамгершілік және
эстетикалық мақсаттарына сәйкес өскелең
ұрпақты өз бетінше қызмет етуге дайындауға саналы
түрде бағыттаған ересек адамдардың қоғамдық-
пайдалы қызметінің ерекше түрі.
Қазіргі сабақ бес проекцияда:
Қазіргі және дәстүрлі сабақ
(салыстырмалы талдау)
Бәрін үйренуге болады
Бәрін үйретуге болады
Белсенді қызмет орталығы оқушы
Белсенді қызмет орталығы мұғалім
Оқушы белсенді қадағалаушы
Оқушы пассивті қадағалаушы
Оқушы тер төгіп жұмыс істейді
Мұғалім тер төгіп жұмыс істейді
Мұғалім тиісті материалды оқушының қабылдау ерекшеліктеріне
бейімдей біледі, пәнді өзіндік заттан оқушыға арналған затқа
айналдыра алады. Пәнді өмірлік маңызды біліктерді
қалыптастыру үшін пайдалана біледі.
Мұғалім пәнін меңгерген.
Оқыту процесі орталықтандырылған емес
Сабақта мұғалім білімді жеткізуші.
Мұғалім-ұйымдастырушы, жоспарлаушы, режиссер және бірге
қатысушы. Оқу деп аталатын пьесаның басты әрекет етуші
тұлғасы-оқушы.
Сабақ- моноспектакль, мұғалім осы спектакльдің
режиссері әрі орындаушысы. Мұғалімнің функциясы-білім
беру.

Мұғалім -сабақтың менеджері. Мұғалімнің функциясы-процесті
оқушының білімді алуға мүмкіндігі болатындай етіп ұйымдастыру.
Сабақтың құрылымы қалыптасқан.
Мұғалім педагогика мен психология білімдерін меңгерген.
Мұғалім оқу материалын құрылымдау іскерлігін меңгерген.
Сабақ жақсы өтті-бұл әрбір оқушы өзінің интеллектуалдық және
шығармашылық қабілеттері шегінде барынша әрекет етіп, өзі үшін
пайдалы әрі маңызды бірдеңе алғанда.
Сабақ жақсы өтті-бұл мұғалім өзіне риза болғанда.
Мұғалім мен оқушы серіктестер. Өз оқушысының
«терісіне» кіре білу, өйткені сонда және тек сонда ғана
мұғалім мен оқушы сұхбаттасуда нағыз серіктестер
бола алады, мұнда әрқайсысының сұрауға, жауап
беруге, ықпал етуге, анықтауға құқы да, жаупкершілігі
де бар.
Сабақта оқушы диалог жүргізеді, бірақ мұғалім
сұрақ қоюға, ықпал етуге және анықтауға құқылы.
Сабақта сырттай қарағанда тынышсыз, тіпті шулы
ахуал болуы мүмкін, бұл жерде көп нәрсе стихиялы
түрде болжамсыз жүріп жатыр, мұғалім тәртіпті сақтау-
тыныштық болып, бір-бірден сөйлету туралы
ойламайды деген әсер қалуы мүмкін.
Сыныпта мүлгіген тыныштық болуға,
оқушылар бір-бірден сөйлеуге тиіс-тәртіп болуы керек.
Педагогикалық менеджмент тұрғысынан дәстүрлі
сабақ пен қазіргі сабақты салыстырмалы талдау
ДӘСТҮРЛІ САБАҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
МЕНЕДЖМЕНТ ТҰРҒЫСЫНАН
ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН САБАҚ
Ұйымдастыру кезеңі Ұйымдастыру кезеңі
–3 минут -3 минут
Үй тапсырмасын тексеру Жаңа ақпаратты өз бетінше меңгеру (1)
-5-7 минут – 5-7 мин.
Жаңа материалды түсіндіру Оқу тапсырмаларын орындау (2)
-10 минут -35 мин.

Жаңа материалды бекіту - Сабақ қорытындысы (3)
15 минут -3 мин.
Орындалған тапсырмаларды
талдау және бағаларды хабарлау
-5 минут
Үй тапсырмасы - 3-5 минут

Ұқсас жұмыстар
Математиканы оқытудың пәні. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдері
Мультимедиялық технологиялар
Бағалау кезеңі
ТАНЫМДЫҚ УӘЖДЕМЕЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ІРІКТЕУ
Кері байланыс
Ақпараттық технологиялар
Панорамалық сабақ
Қысқа мерзімді жоспар. 5-сынып
Мамандық таңдау ережесі
Пәндер