Оқыту технологиясы



Жамбыл облысы Меркі ауданы №4 Тілеміс батыр орта мектебі Әлімқұлова Дамира Көктеубайқызы информатика мұғалімі

Ақпараттық -коммуникативтік технологияны қолдану негізінде білім сапасын арттыру жолдары

Мақсаты:
Ақпараттық- коммуникативтік технологияны
пайдалана отырып,
оқушының жеке тұлғасын дамытуға
жаңаша мазмұн беру арқылы оның шығармашылық
мүмкіндігін ашуға жан-жақты жағдай туғызу

Міндеттері:
Білім беру үрдісінде оқытудың жаңа технологияларын айқындайтын әдістемелік басылымдармен танысу.
Сабақта оқытудың жаңа технологияларын, атап айтқанда электрондық оқулықтарды тиімді қолдана білу.
Оқушының таным белсенділігін қалыптастыру барысында шығармашылық ізденістің тиімді жолдарын үйрету, білім сапасын көтеру.

«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет»
Н. Ә. Назарбаев

“Баланың ынтасын арттыру үшін оқылатын нәрседен бір жаңалық болуы керек” Жүсіпбек Аймауытов

Ақпараттық мәдениетті, сауатты адам - ақпараттың қажет кезін сезіну, оны тауып алуға, бағалауға және тиімді қолдануға қабілетті, ақпарат сақталатын дәстүрлі және автоматтандырылған құралдарын пайдалана білуі керек.

Ақпараттық технология -
қазіргі компьютерлік техника негізінде ақпаратты жинау, сақтау, өндеу және тасымалдау істерін қамтамасыз ететін математикалық және кибернетикалық тәсілдер мен қазіргі техникалық құралдар жиыны.


Ақпараттық - коммуникативтік технология құралдары оқушыларға жаңа ақпарат көздеріне жол ашады, жеке жұмыс пен білім алудың нәтижелілігін, тиімділігін көтереді, кәсіби дағдыларды қабылдау және бекіту үшін мүмкіндіктер береді, қашықтықтан оқытудың жаңа формалары мен әдістерін жүзеге асыруға мүмкіндіктер ұсынады.

Ақпараттық - коммуникативтік
технология - мұғалімнің өз жұмыстарының әдістері мен ұйымдастыру түрлерін түбегейлі өзгертуге, оқушылардың жеке қабілеттілігін дамытуға, оқудағы пәнаралық байланысты күшейтуге, оқу процесін ұйымдастыруды үнемі жаңартып отыруға мүмкіндік береді.

Коммуникация - ақпаратты тасымалдап жеткізу әдістері мен механизмдерін және оларды жазып жинақтап жеткізу құрылғыларын қамтитын жалпы ұғым

Ақпараттық- коммуникативтік технология жағдайындағы жалпы оқыту үрдісінің функциялары: оқыту, тәрбиелеу, дамыту, ақпараттық болжамдау және шығармашылық қабілеттерін дамытумен анықталады


Ақпараттық - коммуникативтік технологияны
оқу-тәрбие үрдісіне енгізуде мұғалім алдына жаңа
бағыттағы мақсаттар қойылады:
Өз пәні бойынша оқу-әдістемелік электронды
кешендер құру, әдістемелік пәндік Web -сайттар
ашу;
- Жалпы компьютерлік желілерді пайдалану;
Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді
пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар
жасау. (мультимедиалық және гипермәтіндік
технологиялар) .
-Қашықтықтан оқыту (Internet желісі) барысында
өздігінен қосымша білім алуды қамтамасыз ету.

: «Маған айтшы - мен ұмытып қаламын;
маған көрсетші - менің есімде қалады; өзіме істетші -мен сонда түсінемін»

Біз қабылдаймыз
10% оқығанымыздан
20% естігенімізден
30% көргенімізден
50% көріп, естігенімізден
70% басқалармен бірге талқылағанымыздан
80% өзіміз сезінгенімізден
95% басқа біреуге үйреткенімізден
Уильям Глассер

Интерактивті тақтаны қолданудың тиімділігі
1. Сабақтың қарқынды өтуі
2. Қызығушылықтың артуы
3. Әр балаға жеке білім беру
4. Берілетін материалдың тиімділігі
5. Шектеусіз ресурстар

Қабылдау күшейеді
дыбыс
Мәтін
бейне
анимация
графика
Оқушы
Қабылдау түрлері

Сабаққа дайындалу
CD
Өзіндік
Білімін
көтеру
элект.
материалдар
Сабақтан
тыс қызмет
Электронды
оқу материал-дарының
мазмұнын
толық оқып
үйрену
АКТ-ны сабақта қолданудың әдістері мен тәсілдерін игеру
Internet-ті
әдістемелік
және
танымдық
ақпарат көзі
ретінде игеру
Техникалық
құралдарды
пайдалануға
машықтану

Мультимедиа сабағы
Сабақтың тиімділігі
Электронды
оқулықтар
презентациялар
Энциклопедиялар
On-LINE
тесттері
Модельдеуші орта

Білім сапасы
Жеке тапсырмалар
Компьютерлік
тестілеу
Электронды
оқулықтар
Жеке траектория
Дидактикалық
материалдардың
түрлілігі
Тапсырманы дұрыс
Орындауға бірден әрекет
жасауы

Интерактивті тақтаның мүмкіндіктері
Суреттер
кітапханасын
жасау
Office
қосымшаларында
өзгерту
Болып жатқанды
жазып, сақтау
Көру
материалдарын
Көрсетуд
басқару
Сабақтың
кез -келген
кезеңіне оралу
Қолмен
жазылған
мәтінді танып білу


Олимпиада көрсеткіші
10 ә сынып оқушысы
Байкулова Марал
Информатика пәні
ІІ орын жүлдегері
2010-2011 оқу жылы
11 б сынып оқушысы Советбайқызы Айгерім Информатика пәні ІІ орын жүлдегері 2010-2011 оқу жылы

Аудан грамоталары

Мектеп грамоталары

Курстан өтуі

Назарларыңызға
рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz